Šta je novo?

Istorija JGP-a

Линија је првобитно носила ознаку 10А, а 1980. је пренумерисана и добила ознаку 8. Изградњом пруге до Омладинског стадиона, продужена је до истог, а након изградње пруге од Вождовца до Бањице, једина је остављена да окреће на Вождовцу. 1992. је укинута и никада више није успостављена.
Tada, u jesen 1992. je ukinuta i tramvajska linija 1, Kalemegdan - Kneževac.
 
Prvi tramvaj na nadvožnjaku kod Sajma (1970)

Prvi tramvaj na nadvožnjaku kod Sajma.jpg


izvor: FB
 
Које године је тачно продужена 33 са Трошарине на Славију? Нешто ми се чини да је то било 2003/4, а већ 2009/10, 33 је прешла на Панчевачки мост.

Од типичне локалне линије, постала је једна од најјачих линија у целом граду. Уз то, свакако најјача на којој зглобови не могу да саобраћају(окретница). Ако би икад саобраћали на 33, не би требало да се окреће на садашњој окретници. Или да замени окретницу са 39 или да се продужи до села Раковица, Земљорадничком улицом.
 
Које године је тачно продужена 33 са Трошарине на Славију? Нешто ми се чини да је то било 2003/4, а већ 2009/10, 33 је прешла на Панчевачки мост.

Од типичне локалне линије, постала је једна од најјачих линија у целом граду. Уз то, свакако најјача на којој зглобови не могу да саобраћају(окретница). Ако би икад саобраћали на 33, не би требало да се окреће на садашњој окретници. Или да замени окретницу са 39 или да се продужи до села Раковица, Земљорадничком улицом.
И мени се чини да је 2003/2004, најкасније је 2005.
Пре је постојала приватна 33П и возила је од Калемегдана, па продужена до Дорћола. Зато је ваљда и продужен 33 до Славије као неки компромис.
 
Nije to imalo veze sa kompromisom, pošto je bilo više zahteva građana da veći broj linija privatnika postanu redovne. Od svega toga su samo 59, 77 i 78 ostale. Čini mi se da je i sa 68 slična situacija. Ako sam nešto propustio, dopunite me.
 
59 je prebačena sa Prokopa na Slaviju, pre toga je samo privatna vozila do Slavije.
Za 77 mi se čini da kada je ukinuta privatna nije odmah uvedena GSPova, 78 jeste
Bile su i jako dobre 66., 99, 24P (011)...
 
Baš sam se pitao šta se desilo sa tom KT3-jkom. Pre nekoliko meseci je pomerena sa šina kod parka.
 
Oznaka G100 je tu. Znači, trebalo bi da je FAP, al možda karoseriran van matične fabrike. Dosta FAP-ova raznih tipova je karoserirano u Ikarusu.
 
Vrh