Šta je novo?

Istorija JGP-a

114 (2002-2017)
1301 (2001-2018)
8240E6A0-9B97-4656-9709-18A037F73B4C.jpeg
 
Okretnica Rajićeva 2003. godine. Izvor je neki arhivirani članak iz Glasa Javnosti, o budućnosti tog placa (današnjeg TC Rajićeva).
Probao sam preko Google Image search da nađem istu sliku u većoj rezoluciji, ali nema ama baš nijedne druge. Ovo je verovatno rađeno tada za štampano izdanje, kome je bilo dovoljna veličina od 200x130 piksela. Uvećao sam je na 350x230 i izoštrio koliko sam mogao. Nije nešto al... dovoljno da vrati čoveka kroz vreme i podseti ga na taj prizor. :)
Okretnica Rajiceva 2003.jpg
 
s-l1600 (1).jpg
s-l1600 (2).jpg
s-l1600 (3).jpg

 
На последњој фотографији се види и ГСПов такси Застава 101 лево од трамваја. :)
 
s-l1600 (5).jpg
s-l1600 (4).jpg

 
s-l1600 (8).jpg
s-l1600 (9).jpg
s-l1600 (10).jpg
s-l1600 (11).jpg
s-l1600 (12).jpg
s-l1600 (13).jpg


 
@solecar
Meni deluje da je ovo deo Kralja Milana izmedju Svetozara Markovića i Kralja Milutina, i da je trola uslikana kada je išla ka Slaviji.
 
Pa sad kako se uzme. I bez tramvaja imamo maltene celodnevno haos u Kneza Miloša.
 
Tačno, samo što bi morao barikadama da bude odbvojen od kolskog saoraćaja, kako ga ne bi kola koristila kao saobraćajnicu.
 
Жута трака за тролејбусе, аутобусе и трамвај. Мање саобраћајних трака за аутомобиле са циљем дестимулисања вожње колима кроз центар града.
 
Od toga nema ništa. Kakva žuta traka. Nema šanse da to destimuliše broj vozila. Samo može da proizvede kontra efekat, da se masovno koristi žuta traka, osim ukoliko ne bi neko danonoćno stajao tamo i pisao kazne za vožnju žutom trakom. Na sve to ako pridodamo i desna skretanja za kola, a pravo za autobuse i trole, eto nama vesele slike. Plus što u Kneza Miloša nema prostora da se celom dužinom dodaju dve trake, ako bi se pravilo da tramvajska baštica ide sredinom, kao žuta traka, onako kako je u Vojvode Stepe. Bio nekad tramvaj, i tako treba i da ostane, baš kao što kaže tema, ali da zato ona produženja na NBG i Zemunu, kao i Višnjićka i Ibarska magistrala, te preko Terazija i Trga Nikole Pašića ne ostanu deo istorije. Za kneza Miloša je mnogo svrsishodnije da se poradi na poboljšanju teolejbuskog, a koliko je moguće i autobuskog prevoza, a ne da nam trole prave kordone pri svakom blokiranju centra ili Nemanjine, samo zato što neki "genije" nije provalio korisnost povezivanja mreže u Nemanjinoj i na krak ka Banjici. Nemali broj puta se baš to pokazalo kao rešenje svih problema. Jeste da se gube stabice kod Glavne pošte i u Makedonskoj, ali se mnogo više dobija na protočnosti i koliko- toliko boljoj funkcionalnosti gradskog saobraćaja.​
 
s-l1600 (1).jpg
s-l1600 (2).jpg
s-l1600 (3).jpg
s-l1600 (4).jpg


 
Kad se setim plavih Guleryuza 51,52, 56 i 58. Ja mislim da sam neke video da su živi u Garaži u Loznici (neko selo do Loznice)
 
Jest da nije tema ali interesantno na svim slikama se ne vidi ni jedna sređena fasada,kao da nijedna nije krečena od 1941.
Ali zato Bulevar kod ETF izlgeda kao prašuma od platana :)
 
s-l1600 (1).jpg
s-l1600 (2).jpg


 
s-l1600.jpg
s-l1600 (1).jpg



 
Vrh