Citam dosta netacnih komentara....
Pruga Topcider,-Mala Krsna-Velika Plana (Nis) je sagradjena i predata upotrebi 1924. Elektrifikovana 1971.
Dizelmotorni vozovi 812 "Ganz" NISU dobijeni nikakvom reparacijom ratne stete , vec su kupljeni.
Prelaz preko pruge u ul. Miska Kranjca na Miljakovcu je asvaltiran jos 1950.
Pruzni tramvajski prelaz postoji od 1953 kada je i napravljena tramnvajska pruga .
Visokonaponsko 3 KV/ 25 Kv ukrstanje je napravljeno 1971. u sklopu elektrifikacije pravca Beograd-Nis, i radilo je do
gasenja zeleznickog pravca Topcider-Jajinci preko Miljakovca.
Nikad nije bio problem oko ukrstanja ta dva voda. Tramvajski vod je bio pod konstantnim naponom 3KV, dok je zeleznicki
napojni vod pd 25 KV, bio izolovan i u delu krsta bez napona.
Lokomotive su po pravilniku i signalizaciji, spustale pantograf na 100 metara pre ukrstanja, i prolazile pod zaletom.
Nakon prelaska ukrsnice , na 100 m. udaljenosti podizao se pantograf i nastavljala redovna voznja.
Dva napona nisu imali nikakvu mogucnost ni voltinog luka , a kamo li fizickog kontakta.