Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Ja još uvek stojim iza toga da je i jedna autobuska linija previše za čitav Stari grad!
 
solecar":stois0rn je napisao(la):
igor89":stois0rn je napisao(la):
Матеја Бељан":stois0rn je napisao(la):
Ne može 47 da ide do Rušnja jer je njegov takt izuzetno gust. Može 503

U pravu si za 47,ona je svakako preopterecena kamoli jos da se razvlaci gore do rusnja,to bi bila katastrofa,koliko sam ja upucen 503 bi trebalo da u nekoj daljoj buducnosti ide kroz vojvode stepe,pa onda kroz kumodraz zemljoradnickom ulicom sve do kruznog puta i dalje redovnom trasom :) Ja bih naprimer liniju 39 produzio bas tom zemljoradnickom ulicom sve do kruznog puta,tu lepo da naprave neku okretnicu i svi srecni i zadovoljni :)

Ja bi 39 produžio do ta ide celom tom novom trasom 503 do Resnika i 39 i 47 produžio do Studentskog trga , čime bi mogla da se ukine linija E9.

Ne treba dirati te kratke i pouzdane linije. 39 sada uvek ide na vreme, i to znam da mi je uvek pouzdana veza sa gradom i kad se vraćam iz njega.
 
^^ upravo, zato treba prepraviti sadašnju 42 vratiti na ranije stanje, lokalna linija od Petlovog Brda do Miljakovca, i 34L da ide do Ortopedske umesto do Dragiše Mišovića, jer je 42 prespora da se njom ide do grada, a zbog par mesta gde naiđe na gužvu ne može da održi sadašnji takt po kom ide na 17 minuta..
 
Joca28":2ly60w90 je napisao(la):
Za 610 je lep predlog,samo ljudi bi i dalje stajali na stanici i mislili da tu staje. Ionako su ukinute ekspres linije,vrste do devedesetih godina,ova sadasnja u formi 706E po meni nije kao pre dvadeset godina. Vise sam za predlog da se mozda prebaci na Vojvodjansku,jer je 45ica punija nego ranije. Za 94, izgleda da je jedino imala svrhu preko Gazele,danas ide poluprazna-jos malo pa kao i 612... :)
mozda bi se vremenom navikli i verovatno bi bilo korisno..
a 610 je ranije isla Vojvodjanskom, al ja mislim da joj je trasa sad ok i da je ne treba dirati..
 
Načula sam da će se linija 77 ići novim Mirijevskim bulevarom. Da li je to tačno?
 
A kako bi 77 došla sa Zvezdare do Mirijevskog bulevara? :)
 
E pa sada to ne znam. Neka dečurlija mi reče da su pročitali u lokalnom "Mirijevcu" da će proći još jedna ili dve nove linije od kojih je jedna 77.
 
medjutim":28elz6sc je napisao(la):
A kako bi 77 došla sa Zvezdare do Mirijevskog bulevara? :)

Možda neće ni ići više na Zvezdaru , nego će od Politike kao 65 do Vuka , pa dalje kao 25P.
 
Meni je to nerealno jer 77ica spasava taj kraj od guzvi.Pre verujem da ce 85icu sa bogoslovije produziti.
 
vucko":znxw87nr je napisao(la):
Meni je to nerealno jer 77ica spasava taj kraj od guzvi.Pre verujem da ce 85icu sa bogoslovije produziti.

85 ne ide do Bogoslovije već Čukarička Padina - Naselje Belvil.
 
Evo sveže informacije za 77 , citirano sa drugog sajta:

Rekao mi je to drug pre neki dan sto zivi kod okretnice,a i cale mu radi u GSP.I to verovatno uz Batutovu.E sad,da li ce ici do Mirijeva ili cak do Kalu city-ja (uvek sam se smejao tome),videcemo.Valjda su posle one nesrece ustanovili da je pretesna okretnica i da je veliki nagib.A da li ce se seliti trole,cuce se.
 
To što se načuje obično je samo neka od priča koja dolazi sa dna hijerarhije GSP-a. Šta će stvarno da se uradi, to ne znaju ni oni koji to odlučuju, u Direkciji, do poslednjeg momenta!
 
Матеја Бељан":3jcnznxa je napisao(la):
To što se načuje obično je samo neka od priča koja dolazi sa dna hijerarhije GSP-a. Šta će stvarno da se uradi, to ne znaju ni oni koji to odlučuju, u Direkciji, do poslednjeg momenta!

Mateja,svaka cast. Vidimo da je okretnica pretesna,jos posle nesrece,mozda se nesto suska. Verujem da niko ne zna sta ce biti do poslednjeg momenta. Kao da cekaju tzv. dan D,onda stani-pani,ispada da nista ne radimo u DJP-ajde da na brzinu nesto zavrsimo,pa makar i ne bilo od koristi,ali uradili smo "nesto"... :)
Interesantno je koja ce linija proci mirijevcem. Izgleda Karaburmu ne diraju (16,23,25 mada linije su vec glomazne za produzavanje),ostaje zanimljiva ideja da se 77 "ulije" u 25P tj. kako da izvedu 77 na mirijevac-da nema vise do Cingrijine.
Opet kazem,koliko vidim 67 nema posebnu popunjenost,pa ostajem pri predlogu da se vrati na Dunav Stanicu ili Bogosloviju i tako pomogne 95ici.
 
Матеја Бељан":1xdl4sb6 je napisao(la):
I 31/24/26/37/44 je previše od autobusa na Teazijama

Takodje,uvek kada prolazim centrom kazem sta ce ovoliko buseva. Pogotovo,na trgu i studentskom je katastrofa tj. ostavio bih taj deo za setnju. Ovako,kada krene stampedo za ulazak u bus,prosto me sramota da strancima pokazem taj deo grada koji vazi za strogi centar.
Verovatno bi me iz direkcije pitali gde sa tim linijama, odgovorio bih da trole spuste kroz Dobracinu kao sto pricaju par godina za novu okretnicu za njih,a buseve jedino da produze na nbg,jer nema mesta. 25 Maj moze da prihvati eventualno jos jednu liniju.
 
Cuo sam da je po urbanistickom planu grada da se saobracaj izmesti sa trga, pa tad ce onda nesto morati da urade po pitanju okretnica.
 
Šta mislite o novim, privremenim linijama 18L i 75L?

Mislim dja 75L potpuno nepotreban, a 18L potreban i kad nije loše vreme. On bi trebalo da saobraća redovno
 
medjutim":14ux4l7t je napisao(la):
^^ upravo, zato treba prepraviti sadašnju 42 vratiti na ranije stanje, lokalna linija od Petlovog Brda do Miljakovca, i 34L da ide do Ortopedske umesto do Dragiše Mišovića, jer je 42 prespora da se njom ide do grada, a zbog par mesta gde naiđe na gužvu ne može da održi sadašnji takt po kom ide na 17 minuta..

Mislim da bi umesto skracenja trebalo produziti liniju 42. Nema svrhe da i 59 i 42 pocinju i zavrsavaju na istom stajalistu.
I da dodam da posto cesto koristim 42, ona na tih 17 min stvarno dolazi, za razliku od 59ke koja ide na 7-9 pa je ponekad cekam i vise od 20
 
42 treba organizovati tako da umesto na Dedinje ide Bulevarom, kako bi se skratila turaza, jer ionako pokriva prevelik broj naselja - Petlovo, Kijevo, Knezevac, stara Rakovica, stari Kosutnjak - smanjenjem voznih vremena bi porasla i njena upotreba. Ovako imamo rogobatnu liniju koja ce uvek upasti u neku guzvu. Isto vazi i za liniju 78, bar sa desne strane Save.
 
а зар дунстери из Дирекције, када су већ уводили линију 85, нису могли да уместо ње линију 87 окрену на моост? да буде оваква:
87: Чукаричка падина-Требевићка-Дом здравља-Кировљева-Ада-Мост на Ади-Белвил-Блок 70
 
Verovatno 85 planiraju da preusmere na Banovo brdo kad se osposobi nadvožnjak, alii da je produžuju kroz NBG. 87 ostaje onda lokalna linija, jednostavna i kratka
 
Jel' 87 minibus?

Ako nije, ništa od toga još nekoliko meseci..

Verujem da će do leta da padne nova prepravka linija, samo da se završi nadvožnjak u Požeškoj..
 
A jel palo nekom na pamet da se produže tramvajske šine od okretnice Banovo brdo do recimo Petlovog brda? Investicija je minimalna, kroz Žarkovo i onako ima prostora između kolovoznih traka, posle toga ima praznog prostora između NIS benzinskih pumpi pa je posle livada do Petlovog brda, okretnica može da bude kod Metroa na magistrali! Nema dodira sa ostalim saobraćajem, rasteretiće se Čukarička padina, priličan broj ljudi bi to koristio i bilo bi zanimljivo... Šta mislite?
 
Taj koridor je iostavljen za tramvaj jednog dana ali nema para ;)
 
Vrh