Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Da, da, planirano je to jos 1982., pricalo se po Ceraku da ce tramvaj ici do Rusnja...
 
Meni lično bi odgovarala kružna minibus linija Ustanička (tramvajska okretnica) - Šumice - Kruševačka - Maksima Gorkog - Gospodara Vučića - Vojislava Ilića - Mis Irbijeve - Učiteljsko naselje - Rudo - Ustanička
 
Predlog:

Ukinuti liniju 51, a liniju 58 preusmeriti preko trgovačke, belo vrelo, palisadskom pa dalje vodovodskom.
Linija 51 i 58 su ionako slabe, a integracijom se ojačavaju, a stanovnici belih voda mogu samo dobiti bolji prevoz. Problem bi bila raskrsnica ulice vodovodska i vojna pošta i uspon uz ulicu vojna pošta!
Stanovnici vodovodske gubitkom linije 58, mogu nadomestiti ojačavanjem linije 512. Ojačavanjem linije 512 dobijaju i stanovnici Sremčice tj. povezanosti Sremčice i B. Brda. Liniju 512 (ili se može nazvati 51 ??) bih produžio do Ž. stanice.

ili može jednostavnije liniju 51 produžiti preko vodovodske pa dalje kao linijom 512, a ukinuti 512.
 
svsavic":2zc6qvzw je napisao(la):
Predlog:

Ukinuti liniju 51, a liniju 58 preusmeriti preko trgovačke, belo vrelo, palisadskom pa dalje vodovodskom.
Linija 51 i 58 su ionako slabe, a integracijom se ojačavaju, a stanovnici belih voda mogu samo dobiti bolji prevoz. Problem bi bila raskrsnica ulice vodovodska i vojna pošta i uspon uz ulicu vojna pošta!

Bilo koje produženje linije 51 ili njeno spajanje sa nekom drugom je neizvodljivo , upravo zbog pomenute konfiguracije terena. 51 ne treba dirati uopšte , jer je između ostalog i odlična alternativa za tramvaje.

Što se tiče linije 58 , i njenog pojačanja , o tome ne bih pisao , jer ne znam kako ide , pošto je slabo koristim.

Матеја Бељан":2zc6qvzw je napisao(la):
Verovatno 85 planiraju da preusmere na Banovo brdo kad se osposobi nadvožnjak, alii da je produžuju kroz NBG.

Ja sam predlagao sledeću trasu linije 85:
Od mosta na ADI kroz NBG i Zemun: Jurija Gagarina , Omladinskih brigada i Đorđa Stanojevića do Španskih boraca , zatim Trešnjinog cveta , bulevarom Nikole Tesle , Goce Delčeva , bulevarom Mihajla Pupina (od starog Merkatora) , Aleksandra Dubčeka , 22. oktobra , Vrtlarskom , Ugrinovačkom , Filipa Višnjića i Cara Dušana do okretnice linije 17.
Od naselja Čukarička padina trasom noćne linije 51 i to: Maršala Tolbuhina , Trgovačka , Ace Joksimovića , Ratka Mitrovića , Jablanička , Belo vrelo i Palisadska.
Sa druge strane bi mogla da se produži do Belih voda trasom noćne linije 51 koja bi prolazila kroz Cerak.
 
@Solecer, mislim da bi ova linija po NBGD i Zemunu kruzila vise od 45-ice i da ne bi bila bas od neke koristi, pogotovo od Aleksandra Dubecka pa do okretnice, jer u tom delu vec ima dosta linija, ali mozda kad bi zavrsavala negde na NBGD-u bi bila ok.
 
Na potezu od Aleksandra Dubčeka do do Filipa Višnjića , linija ide trasom 81 i 81L. Na tom delu postoje još linije 18 i 83 , tako da mislim da to nije mnogo linija. Idealno bi bilo kada bi linija mogla da ide Goce delčeva do okretnice u Pohorskoj , ali nažalost ni tu a ni na Keju Oslobođenja ne može da se okreće , jer su okretnice preopterećene , a ni u Bačkoj , jer se planira da se okretnica ukine , a 18 i 83 produže do Altine , gde će se graditi nova okretnica , blizu , ako sam razumeo dobro , negde u blizini Ktitora , pošto se zemljište gde se nalazi okretnica Bačka , vraća vlasnicima , tako da jedino ostaje kao rešenje okretnica linije 17.
 
Produžiti 16 do železničke stanice Tošin Bunar, blizu koje ima mesta za novu okretnicu (tamo gde treba da se proširuje ulica). Na taj način se 16 povezuje s BG vozom i na drugom kraku.
 
Za pocetak uvesti vremenske karte i ljude nauciti da presjedaju da kombinuju inace nista od reorganizacije svi bvi da imaju jednu liniju na relaciji kuca posao :/
 
medjutim":1q7kcsk0 je napisao(la):
Produžiti 16 do železničke stanice Tošin Bunar, blizu koje ima mesta za novu okretnicu (tamo gde treba da se proširuje ulica). Na taj način se 16 povezuje s BG vozom i na drugom kraku.

Liniju 16 ne bih uopšte dirao , jer je ovako kako sada ide sasvim zadiovoljavajuće. Pre se treba pozabaviti linijama 81 , 81L i 612. Sadašnji oblik linije 81 i uvođenje 81L , nastali su na insistiranje stanovnika Altine , koji su se žalili da linija ne ide redovno u njihovo naselje. Na kraju se došlo do ovog rešenja , iako je linija bila odlično rasterećenje za linije 73 i 610 , i veoma popunjena , dok 708 koji je zamenio na potezu Blok 70A - SO Novi Beograd , nije uradio mnogo po pitanju rasterećenosti malopre pomenutih linija. 612 često ide poluprazan , koliko sam čuo , i ne bi bilo loše da se ona izmesti (skrati) do Novog Bežanijskog groblja , dakle da ide na relaciji Novo Bežanijsko groblje - Nova Galenika.

direktor":1q7kcsk0 je napisao(la):
Za pocetak uvesti vremenske karte i ljude nauciti da presjedaju da kombinuju inace nista od reorganizacije svi bvi da imaju jednu liniju na relaciji kuca posao :/ default/hmm

A pre vremenske karte , kako bi one imale neku funkciju , naterati ljude da ne prave čepove na određenim lokacijama , kako bi saobraćaj mogao da normalno funkcioniše , a GSP da ide na vreme svaki put. ;)
 
612 će imati svoju svrhu kad se napravi veletržnica. 708 je sasvim OK linija, odnosno popunjenost je onakva kakva je potrebna za konfornu vožnju. Nikad nema gužve, stoji samo po nekoliko ljudi i slično. Tako da 708, 67 i sl. nisu nerentabilne linije, već linije koje su optimalno opterećene.
 
A koja je razlika između veletržnice i kvantaša? Inače na tom potezu je i TEMPO.
Nisam ja uopšte mislio da 708 loša linija , već da ona nije adekvatna zamena za staru 81. Inače 76 se maltene celom svojom trasom poklapa sa 708 , pa je sigurno i to jedan od razloga zašto je linija komforna.
 
Nadji koja je namena tog zemljista i shvatices sta ce sve biti tu...;)
Mozda nesto od toga dodje i do mog sela....
 
e ovako prvo trenutna trasa linije 85 je potpuno ne prakticna. Ja predlazem da se produzi i to da saobraca od Belih Voda Trgovackom kroz Zarkovo dalje marsala tolbuhina pa kroz radnicku (Cukaricka Padina) preko mosta na Adi onda Jurija gargarina i dalje do blokova moze i negde drugde na novom beogradu ali su okretnice problem. Mislim da je to racionalan predlog(linija ne postaje predugacka nema zastoja i pojacava se prevoz na belim vodama i u zarkovu). Takodje kako ovim izmenama linija 89 gubi na znacaju za stanovnike zarkova i padine predlazem da se ona izmesti na banovo brdo pa preko novog mosta na adi. Smatram da tako niko nije na gubitku :D Eventualno bi jos linija 89 mogla biti produzena do petlovog brda s obzirom da se skracuje time sto ide preko novog mosta.(sto bi znacilo ljudima sa petlovog da ne moraju da presedaju za banovo brdo i rasteretila bi se linija 59 koja je vikendom *zbog pijace prepuna) A sto se tice frekvencije 89 treba da ostane ovakva a 85 da ide na 15 min u slucaju da polazi sa belih voda, ako uzmemo u obzir da 51 ide na 10. Dakle sa par autobusa vise i par izmena verujem da ce svi biti zadovoljni ... MIslio sam da to vizuelno na karti uradim ali ne znam kako da uploadujem sliku :(
 
Linija 85 je u ovakvom obliku privremena, kad se završe sve saobraćajnice oko mosta, predlog koji si izneo mogao bi da se realizuje i vrlo je smislen
 
Izgleda da su 602 preusmjerili kroz vinogradsku i promjenili terminuse :?: :idea:
 
Преко новог моста, по мени:

85: Видиковац - Чукаричка падина - Алтина (укида се 81л)
 
direktor":qfv6pz45 je napisao(la):
Izgleda da su 602 preusmjerili kroz vinogradsku i promjenili terminuse :?: :idea:

Od 23.11 linija 602 trajno prelazi u Vinogradsku i produzava se do doma zdravlja u bloku 44 .Trasom : Vinogradska - Vojvodjanska - Nehruova - Blok44.

1575906_Linija_602_v.jpg


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r2zQmONI06s[/youtube]
 
Stanovnici Banovog brda primorani su da do Novog Beograda putuju, kako kažu, sat vremena tramvajem obilazeći gotovo ceo grad ili da menjaju više prevoza.

Na taj problem ukazali su Studiju B i predložili novu liniju preko mosta na Adi koja bi direktno povezivala Banovo brdo s Novim Beogradom.

Taj problem biće uskoro rešen jer već od ponedeljka ti delovi grada biće povezani novom linijom preko Mosta na Adi, kažu u Direkciji za javni prevoz. I putnici autobusa 89 brže će stizati do Novog Beograda jer neće ići preko Gazele.

izvor: studio B
 
solecar":1hf0miol je napisao(la):
Stanovnici Banovog brda primorani su da do Novog Beograda putuju, kako kažu, sat vremena tramvajem obilazeći gotovo ceo grad ili da menjaju više prevoza.

Na taj problem ukazali su Studiju B i predložili novu liniju preko mosta na Adi koja bi direktno povezivala Banovo brdo s Novim Beogradom.

Taj problem biće uskoro rešen jer već od ponedeljka ti delovi grada biće povezani novom linijom preko Mosta na Adi, kažu u Direkciji za javni prevoz. I putnici autobusa 89 brže će stizati do Novog Beograda jer neće ići preko Gazele.

izvor: studio B

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lFoz9V5cvkg[/youtube]
 
studio đ

"javili se građani i predložili studiu đ"


da, da kako da ne
 
89 treba produžiti do Petlovog brda, zbog pijace na Vidikovcu i zbog direktne veze stanovnika Petlovog i Labudovog brda sa Novim Beogradom
 
Mogli bi 89 sad da produze do bloka45 s obzirom da 602 nece ici do 45bloka
 
dare":10e5tqh7 je napisao(la):
Mogli bi 89 sad da produze do bloka45 s obzirom da 602 nece ici do 45bloka

sa teme "Most na Adi"
Jankauskas":10e5tqh7 je napisao(la):
Nova trasa linije 89,
1470135_10151696064602624_2051183609_n.jpg

Meni je palo na pamet nešto drugo: na okretnici 73, 94, 95 i dr. u Dr. Ivana Ribara je sada već gužva i možda zato i nije baš praktično dovesti još jednu liniju.

Međutim, imamo novogradnju u "naselju" Dr. Ivana Ribara, i ne vidim razlog zašto 89 ne bi produžili za još 100-njak metara pa da okreće u tom bloku, umesto kao sada kod MZ Kozara.
 
Vrh