Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

702 ide na 45 minuta i ne bi bilo zadovoljavajuće ni praktično produžavati je. Ali skraćenjem linije 73 ona bi postala pouzdana, a zauzvrat bi mogao da se pojača 706 i dobije dobra veza na pravcu koji BG-voz nikad neće pokriti:

a. Batajnica - Zemun
b. Zemun - Beograd
v. Batajnica - Beograd
 
Podržavam.
Pouzdanost 73-ke je katastrofalna a na dobrom delu trase nema alternativu. Skraćenjem bi se to popravilo, a neka vozila onda mogu na 706 koja je skoro uvek prepuna.
 
Šta mislite o mom predlogu za prenumeraciju pojedinih linija?
Sa leve strane su postojeći brojevi , a sa desne su moji predlozi.

Prigradske linije:

504 > 46
104 > 97
110 da se spoji sa 101 i nosi oznaku 101
108 > 103
109 > 104
107 da ide isključivo od omladinskog stadiona čime se ukida oznaka 107 OS
35 > 201
35L > 201L
32 > 203
32E > 204
503 > 404
531 > 501
532 > 502
533 > 503
534 > 504
521 > 505
92 > 520
91 > 521
552 > 522
551 > 522L
72 > 600
711 > 613
84 > 704L
73 > 710

Gradske linije:

83 > 19
19 > 29L
79 > 25
38 > 23
25P > 32
25 > 32L
39 > 34
44 > 43
34L > 44
37 > 45
23 > 53
53 > 53L
46 > 55A
45 > 80
43 > 93
 
Nemoj samo 53L i 55A, dokle god ima dovoljno brojeva bez slova..
 
25П је ок да буде или 32 или 36, а 34Л може комотно да буде само 34
 
Ja sam se vodio logikom da budu grupisani brojevi , a ne naprimer 45 na nbg , a ostali brojevi na 40 da budu grupisani ili naprimer 34 ovamo izolovan a sve ostale linije na potezu 30 idu na drugu stranu. Čisto iz tog razloga. zato mije logičnije da budu 55A nego recimo 61 i sl. Sve što sam radio radio sam smisleno. Po toj takvoj logici bi i postojeće 27E i 56L trebalo da promene brojeve , zato što ima slobodnih brojeva , pa bi opet ispaloneštonakaradno , što nije poenta moje numeracije.
 
1111":3ptsv29d je napisao(la):
zidar":3ptsv29d je napisao(la):
da, da, ukinuti i 5, 9, 13 i 14 (6 i 7L ne gledam kao nezavisne linije vec kao pojacane polovine 7. ) :D

Ostaviti samo 3, 7, 10 i 12 :cool:

i dvojku za sada. :kafa:

Због чега да се укида и ово мало трамвајских линија што имамо? Београд нема метро и пре него што га добије никако не радити ово. Линије 7 и 9 су најоптерећеније линије у граду и укидање ''деветке'' је незамисливо.
Такође, не знам због чега свима смета линија 14 кад на њој ради свега 6 вагона, а може итекако да спасе ствар када је гужва, било у Војводе Степе, било у Булевару.
Покушавам да вратим линију 11 и то у старом облику, а 13 нека иде преко новог моста.
Ето, шта грађани мисле о преседању. И зато је важно да потенцијална прва метро линија буде што дужа и да има што више станица (читај повеже много важних локација директном вожњом). :grand: Е, сада, налажење оптималних мера тражи детаљна истраживања, нарочито за овако скуп пројекат.

Највећа предност трамваја су управо те директне линије, које су поузданије и већег капацитета од аутобуских. Трамвај много боље користи издвојену трасу од аутобуса. Оно што је веома важно за трамвај у Београду је да:
- Омогућава директно везу железничке и аутобуске станице са свим деловима мреже без преседања.
- Представља капацитивни превоз до приградских терминала јавног превоза, и директно их повезује са низом градских локација.

Наводно, са смањивањем броја линија на по једну на сваком крају трамвајске мреже, повећала би се поузданост целог система, али у садашњим реалним условима функционисања система то није случај. По 2-3 линије пружају могућност да друга или трећа линија спасу ствар када прва линија закаже. Неки делови мреже су преоптерећени, али то је понајвише проблем лоших решења на раскрсницама, која су чак и задржавана након реконструкција. Проблематичне раскрснице су Славија, Савски трг, Вуков Споменик, а недостаје скретање из Старине Новака према Вуку. Ако би оно било уведено, линија 12 би требало да иде кроз Старине Новака према Омладинском. Могуће је да би чак и била бржа него кроз Булевар, са све дужом трасом, због много семафора у Булевару. Онда би за линију 3 увео 3 до Омладинског стадиона и 3л само до Ташмајдана, да иду неизменично. Можда најбоље унапређење у систему би био неизменичан ред вожње, тако да 7,9,10,5 имају исти такт, једино што на 5 и 10 ставити трамвајске возове мањег капацитета (КАФ или 1хКТ4).
 
Mislim da bi bilo bolje da ideje o izmenama linija predlazemo objektivno, prema potrebama svih ljudi a ne prema svojim potrebama. Npr nije mi jasno zasto da 17-ica zaobilazi preko novog mosta i ide do buvljaka. I van pameti je staviti 88 preko novog mosta kad najvise ljudi ima bas od sajma do Sava centra i obrnuto.

Npr ja mislim da bi liniju 73 trebalo skratiti da ide do bloka 45 pa do keja ili do okretnice 17-ice, i nazvati je 73L, postojeca moze da ostane, al da ide mnogo redje iz razloga sto broj putnika na Novom Beogradu i u Zemnu ne moze da se poredi sa brojem putnika u Batajnici, a pritom ima i linija 706. A linija 73 je neredovna najvise iz razloga sto se razlika napravi od Batajnice do Zemuna, jer neki vozaci staju na sve stanice, a neki kad vide da nema nikog samo produze dalje, pa posle na Novom Beogradu de je najpunija u svaku drugu ne moze da se udje..
 
немој слова да користиш. нека тај 73Л буде 70, само да нема слова
 
Šta to ljudi imate protiv oznala A , E i L koje bi stajale uz linije koje su delimično različite trase u odnosu na glavnu? Pa logičnije je da bude 73L nego 70. Isto ovo se odnosi i na postojeće linije 7L i 56L.
 
70 bi moglo ako bi imala malo izmenjenu trasu. Šta bi falilo da se uvede linija Gornji grad - Opština - Arena - Buvljak - Blok 44. Vrlo slično liniji 73, a korisno. Liniju 73 za sada ne bi trebalo redukovati jer je i te kako opterećena ka Batajnici, a ako bi se to činilo onda bi se morala pojačati 706 ili 706E. Neka stave šest vozila na tu neku liniju 70 i imala bi takt od 10-12 minuta...
 
Mnogi ovde izgleda da zaboravljaju jednu činjenicu:
sve dok pojedinačne karte za vožnju ne postanu karte koje važe za više vožnji tokom jednog ili 1,5 sata (a to će se desiti ko zna kada), svako povećanje broja presedanja (deljenjem linija na dve ili skraćivanjem linija) automatski znači poskupljenje i ovako skupog prevoza za one koji ne koriste mesečne karte.
 
Svaka moja ideja o presedanju važi smao pod uslovom da se plaća jedna karta, naravno
 
Mateja, mislim da bi ta linija malo zaobilazila i da ne bi imala neku preteranu svrhu, jer ljudima koji idu iz Zemuna i od opstine ka blokovima bilo mnogo dugacko da tolko zaobilaze, pogotovo onima koji idu u 45-i blok, a od buvljaka do blokova vec sada postoje 3 linije.

A slazem se da ako se skrati 73 treba pocestiti 706, al ipak stoji to da ima mnogo vise putnika na Novom Beogradu i Zemunu, nego ka Batajnici.
 
Pa iz ličnog iskustva ne bih rekao da je mnogo više. Zapravo je promenljivo., nekad je više od Zemuna ka Batajnici, a nekad (i češće) više od Zemuna ka Bloku 45. Vrlo je specifična i kompleksna linija. Ali predugačka je i ide često u konvojima. 706 je ekspresnija, jednostavnija i trebalo bi da bude glavna linija za Batajnicu a 73 ili da se skrati ili da se uvede 73L... Ali možemo do sutra ovako u krug.

Ko je za to da se 94 preusmeri na Pohorsku, to bi omogućilo da se produži na jugu, do Vidikovca ili Banovog brda. Ne prihvatam samo argument: „Ja živim u blokovima i meni odgovara 94"
 
Матеја Бељан":2iqvtjz0 je napisao(la):
Ko je za to da se 94 preusmeri na Pohorsku, to bi omogućilo da se produži na jugu, do Vidikovca ili Banovog brda. Ne prihvatam samo argument: „Ja živim u blokovima i meni odgovara 94"

Ja nisam i nikad neću ni biti za bilo kakvu promenu , osim za vraćanje na staru trasu. Tako je linija bila najfunkcionalnija. Zašto da se linija pravi tako da odgovara tebi?
 
Ponavljam, ne prihvatam argument o tome šta kome pojedinačno odgovara, pa ga i ne koristim u raspravi. Linija 94 time bi pravila nepotrebno kruženje po Novom Beogradu i poklapala se sa toliko linija ka Bloku 45, već bi služila i za lako presedanje ka različitim delovima Novog Beograda i Zemuna, a mogla bi da prolazi i pored Sava centra.

Meni 94 ne koristi, ničemu
 
To što tebi 94 ne koristi ničemu , ne znači da je to slučaj i sa drugim ljudima.
 
Inače Zemun i deo oko opštine su već povezani sa 78.
 
Naglašavam da mi ne služi ničemu da bih objasnio da razmišljam o tome šta bi bilo za ceo sistem bolje, a ne šta meni odgovara. Ali ne vredi se raspravljati sa tobom, samo dodajemo nepotrebne redove, a ti kao da i ne promisliš kad čitaš nego teraš svoje :notok:
 
potpuno se slažem da 94 treba preusmeriti ka pohorskoj. ona je danas bukvalno jedna od najkomfornijih linija i ljudi koji je koriste mogu biti srećni. linija ima jak takt, i uvek može da se sedne, sa relativno komfornim autobusima privatnika (megabus) i malo lošijim od gsp-a (conecto i fapovi). od buvljaka do 45 bloka bukvalno postoji 6 linija danas (3 linije tramvaja, 95, 89 i sada 94), a od buvljaka ka zemunu nema ništa, tako da ako neko hoće do zemuna mora da hvata tram do starog sajmišta ili ušća i tamo da preseda na odgovarajući prevoz u zavisnosti u koji deo zemuna se uputio., i najbolji način da se to promeni je da se 94 preusmeri u pohorsku, ili možda čak tamo gde okreće 15. btw toliko sam siguran da je ovo dobra ideja da ću da napišem mail i dopis DJP.


p.s. jel ima neko mail od direkcije?
 
Па зар није план да се од ове привремене линије 85 једног дана направи линија од Земуна ка Бановом Брду (или бар од Општине - спајање са 69)?

Линија 94 је имала неупоредиво више путника на старој траси и била много кориснија него сада. Стално је празна. Шта знам, можда би више користила до Општине рецимо, јер је у Похорској гужва, тешко да би стала линија са тактом какав има 94. Мада, ко зна. :/
 
Kako ne bi stala, okretao se tamo nekad i 82, i često je dodavananeka linija probno. Može i do Keja, ali Kej je baš prebukirana okretnica, jedino da se proširi nekako i na onaj deo gde staje Lsata...
 
Парадоксално, на тој окретници није толики проблем 16, јер аутобуси са ове линије често крећу одмах по доласку, јер је туража кнап, али се некад начичкају 81 или 81Л, па и 612, а и 16 понекад, тако да мора да се маневрише. А ту је и Пошта, па њихови комбији. Немам појма, можда и би. На Кеју нема теорије.

Све у свему, није лоша идеја. Не губи се много, само којом би трасом стизао до Општине и Похорске? У Омладинских бригада је много линија, а рецимо у Шпанских бораца ниједна. Можда туда, па поред новог Меркатора? :/
 
Vrh