Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Nepotrebno je preusmeravanje linije 94 ka Pohorskoj. Mnogo bolji predlog je linija 85 ide do Pohorske , naravno uz izmeštanje 81 do Zelenog venca. Linija 85 bi mogla da ide Jurija Gagarina , Omladinskih brigada i Đorđa Stanojevića do Španskih boraca , bulevarom Mihajla Pupina i Goce Delčeva do okretnice u Pohorskoj. Sa druge strane bi mogla da se produži do Belih voda trasom noćne linije 51 koja bi prolazila kroz Cerak. A mogla bi da se uvede i linija koja bi išla od Pohorske sledećom trasom: Goce Delčeva , Bulevar Nikole Tesle , Bulevar umetnosti , bulevar Milutina Milankovića , Antifašističke borbe , (nakon probijanja železničkog tunela kod Bulevara Umetnosti , pravo pa Jurija Gagarina) Most na Adi , Radnička , Savska magistrala , Maršala Tolbuhina , Trgovačka i dalje po potrebi na Petlovo brdo , Resnik ili Miljakovac.
 
Za 85 je OK i tu imaš plus. Ne znam d ali bi trebalo da ide preko Banovog brda. Na Banovo brdo može da se preusmeri i 76 ili čak 612, time se dobija i veza sa Bežanijskom kosom
 
1111":2fzxxs5q je napisao(la):
Парадоксално, на тој окретници није толики проблем 16, јер аутобуси са ове линије често крећу одмах по доласку, јер је туража кнап, али се некад начичкају 81 или 81Л, па и 612, а и 16 понекад, тако да мора да се маневрише. А ту је и Пошта, па њихови комбији. Немам појма, можда и би. На Кеју нема теорије.

Све у свему, није лоша идеја. Не губи се много, само којом би трасом стизао до Општине и Похорске? У Омладинских бригада је много линија, а рецимо у Шпанских бораца ниједна. Можда туда, па поред новог Меркатора? :/

Ja bih preusmerio preko kružnog toka gde ide 67, pa do Bulevara Mihaila Pupina i dalje kao 16.
 
Превише поклапања би било. У Антифашистичке борбе је 67 таман, а постоји и 17 на једном делу. Боље да се у Шпанских бораца пребаци, па или у Булевар АВНОЈ-а или у Булевар Михајла Пупина до Похорске.

Мислим да би значио у Шпанских бораца, јер горе не постоји ниједна линија.
 
Može i tako. Inače, može da ide i do Studentskog grada umesto u Pohorsku. Mislim da bi tamo bogao da se okreće autobus

captureees.png
 
Pozdrav svima. Zanimljiva je ideja za bus 94. Moram da priznam kako ide cesce posle otvaranja mosta i da su odlicni busevi privatnika tj. Volvo/Neobus-cini mi se. Slazem se da su GSP busevi katastrofa,fap i conect, ali verovatno su dobili resenje da se linija pojaca kako znaju i umeju-vec vidimo da ide na 10min. Takodje, mnogo je linija ka blokovima sa aspekta novog mosta,jedino da vidimo od Marta produzenje 85ice. Ne verujem da ce ostati u ovom turistickom obliku linije/mini bus verzija. Pitanje,gde da smestimo 94,Pohorska je katastrofa tj. guzva zbog poste,ljudima ispred prozora parkiran bus itd.,a Kej ne verujem zbog najave da se okretnica ukida (prilog povodom zavrsetka prvog dela izgradnje kvalitetnijeg nasipa).Ne znam gde ce buseve sa Keja,Gornji Grad mala okretnica za sve linije,Backa se ukida itd.
 
Matejina ideja je odlicna. Da li moze da se uradi infrastruktura u studenjaku,to je pitanje, a fali nam jedna nova okretnica. Podrzavam predlog da linija ide Spanskih Boraca, pa na M. Pupina. Samo da vidimo okretnicu. Ne znam koliko se secate, bila je manja okretnica na mestu sadasnje taksi stanice kod studenjaka,cini mi se, za liniju 36 (Z. Venac-Studenjak) period '80ih godina.
 
Tu postoje neke lokalne saobraćajnice dovoljno široke, sa ostrvom između; samo je pitanje može li tu da mota autobus. S obzirom da na 94 nema zglobova - tim lakše
 
Prvo sto se tice linije 94 sada voze kratki autobusi iz pogona Kosmaj, a izbaceni su dugacki autobusi sa Novog Beograda i broj putnika otkad ide preko novog mosta se smanjio.

A sto se tice spajanja Novog Beograda i Banovog brda mislim da nije nesto bitno, jer nema puno ljudi na toj relaciji, a vec postoje linije 89 koja ide cesto i sad je uvedena nova linija 85 koja saobraca na relaciji naselje Belvil-Cukaricka padina, pa da vidimo kako ce to da funkcioneise, pa da onda pricamo.

I slazem se da 94 treba da se preusmeri, jer autobusi sad idu poluprazni i linija je imala svrhu jedino kad je izsla preko Gazele. Verovatno bi imala vecu svrhu kad bi isa od bloka 45 do Keja. U tom slucaju bi trebalo prorediti liniju 73.

I sta mislite o ideji da linija 610 ne staje na sve stanice u Omladinskih brigada s obzirom da se autobusom od Jurija Gagarina do Opstine NBGD putuje min 10 min zbog vlikog broja semafora. Ovako bi se dobila neka vrsta ekspres linije.
 
Kako bre u Studenjaku da okrece bus? Gde bi prisao? Unutrasnje saobracajnice su poprilicno sitne za tako nesto.

Mogo bi da okrece na okretnici 77ice! Tamo ima samo ona i 76 koji ide jednom... dnevno :lol:
 
Sto se tice linije 94 mislim da su planirali da kad se zavrsi deo mosta koji ide do Tosinog bunara 94 ukljucuje na tu novu saobracajnicu iz Omladinskih brigada i ide pravo na most, a ovo sad je privremeno, al mislim da ni tako nece imati vecu svrhu.
 
Vidim da je neko u ranijim postovima pitao de je isla linija 61.
imam neku staru kartu gsp-a iz osamdeset i neke i isla je od bloka 70A pa ko sadasnja 95 do zelenog venca i dalje je nama na karti, pa je verovatno izla dotle.

A mogu i da postavim tu mapu, samo ne mogu da provalim kako da stavim sliku s kompa :|
 
vixi":18fhl0nu je napisao(la):
I sta mislite o ideji da linija 610 ne staje na sve stanice u Omladinskih brigada s obzirom da se autobusom od Jurija Gagarina do Opstine NBGD putuje min 10 min zbog vlikog broja semafora. Ovako bi se dobila neka vrsta ekspres linije.

Problem je što je teško ukidati stajališta, posle toga godinama ljudi misle da autobus i dalje staje
 
Матеја Бељан":1ai5n00c je napisao(la):
Za 85 je OK i tu imaš plus. Ne znam d ali bi trebalo da ide preko Banovog brda. Na Banovo brdo može da se preusmeri i 76 ili čak 612, time se dobija i veza sa Bežanijskom kosom

Kada sam rekao da ide kao noćna linija 51 , mislio sam od okretnice Čukarička padina , a ne odmah od mosta. dakle da ide sledećom trasom: MOST NA ADI , Savska magistrala , Svetolika Lazarevića Laze , Radnička , Maršala Tolbuhina , Trgovačka , Ace Joksimovića , Ratka Mitrovića , Jablanička , Belo vrelo i Palisadska.
 
poslao sam danas dopis direkciji za javni prevoz da razmotre preusmeravanje linije 94 ka zemunu.
 
Ja sam uvek bio za akciju da se produzi linija 47 do rusnja,naravno uz malo prosirenje puta i pojacati sa par autobusa i to je to :)
 
Ne može 47 da ide do Rušnja jer je njegov takt izuzetno gust. Može 503
 
Za 610 je lep predlog,samo ljudi bi i dalje stajali na stanici i mislili da tu staje. Ionako su ukinute ekspres linije,vrste do devedesetih godina,ova sadasnja u formi 706E po meni nije kao pre dvadeset godina. Vise sam za predlog da se mozda prebaci na Vojvodjansku,jer je 45ica punija nego ranije. Za 94, izgleda da je jedino imala svrhu preko Gazele,danas ide poluprazna-jos malo pa kao i 612... :)
 
Pa u tom slučaju neka je vrate na staru trasu, što ranije - to je lakše. Odmah mogu 49 d aproduže do Belvila i to malo putnika kojima je odgovarao 94 preći će na 49, ako ni to ne uspe, onda most ostaje za automobile :D Ne treba po svaku cenu insistirati
 
Матеја Бељан":1lbqlzu1 je napisao(la):
Ne može 47 da ide do Rušnja jer je njegov takt izuzetno gust. Može 503

U pravu si za 47,ona je svakako preopterecena kamoli jos da se razvlaci gore do rusnja,to bi bila katastrofa,koliko sam ja upucen 503 bi trebalo da u nekoj daljoj buducnosti ide kroz vojvode stepe,pa onda kroz kumodraz zemljoradnickom ulicom sve do kruznog puta i dalje redovnom trasom :) Ja bih naprimer liniju 39 produzio bas tom zemljoradnickom ulicom sve do kruznog puta,tu lepo da naprave neku okretnicu i svi srecni i zadovoljni :)
 
Матеја Бељан":3fmqioa7 je napisao(la):
Pa u tom slučaju neka je vrate na staru trasu, što ranije - to je lakše. Odmah mogu 49 d aproduže do Belvila i to malo putnika kojima je odgovarao 94 preći će na 49, ako ni to ne uspe, onda most ostaje za automobile :D Ne treba po svaku cenu insistirati

Ja sam se pre neki dan vozio sa 94 , po prvi put od kako je promenila trasu , i to od bolnice Dragiša Mišović do Rodića , zato što mi je trebalo nešto odatle. Na potezu od bolnice do buvljaka , ušle tri klinke u Teodora Drajzera , i malo falilo da se izgube , jer su mislile da linija 94 ne skreće kod Vera , već produžava pravo ka petlji gde je ranije išla na autoput. Kod buvljaka je izašao jedan čovek. Tek od Vera je počeo da se puni autobus. U suprotnom smeru , kada sam se vraćao , od buvljaka pa do bolnice , samo dve babe ušle u Teodora Drajzera , i to zato što je 94 naišao u trenutku kada su se našle blizu stanice , tačnije prošle su stanicu pa kad su videle da dolazi 94 one se vratile. A putnika je bilo otprilike koliko i mesta za sedenje , dok ranije to nikako nije bio slučaj. Ranije se dešavalo da kada se vraćam iz Rodića , sve vreme stojim. kako jer veliki broj ljudi koristio 94 upravo zbog presedanja , odnosno blizine određenih objekata kod sava centra , tu silazio , a sada to maltene nikome neodgovara , što se može primetiti i po tome što sada ima mesta za parkiranje radnim danom koliko voliš u blizini muzeja "25. maj" , a pre je bio slučaj ko pre dođe , njemu mesto. Mnogi su tako išli na posao , dođu kolima do muzeja , pa na 94.
 
igor89":2qcexcy0 je napisao(la):
Матеја Бељан":2qcexcy0 je napisao(la):
Ne može 47 da ide do Rušnja jer je njegov takt izuzetno gust. Može 503

U pravu si za 47,ona je svakako preopterecena kamoli jos da se razvlaci gore do rusnja,to bi bila katastrofa,koliko sam ja upucen 503 bi trebalo da u nekoj daljoj buducnosti ide kroz vojvode stepe,pa onda kroz kumodraz zemljoradnickom ulicom sve do kruznog puta i dalje redovnom trasom :) Ja bih naprimer liniju 39 produzio bas tom zemljoradnickom ulicom sve do kruznog puta,tu lepo da naprave neku okretnicu i svi srecni i zadovoljni :)

Ja bi 39 produžio do ta ide celom tom novom trasom 503 do Resnika i 39 i 47 produžio do Studentskog trga , čime bi mogla da se ukine linija E9.
 
solecar":35bqfihj je napisao(la):
igor89":35bqfihj je napisao(la):
Матеја Бељан":35bqfihj je napisao(la):
Ne može 47 da ide do Rušnja jer je njegov takt izuzetno gust. Može 503

U pravu si za 47,ona je svakako preopterecena kamoli jos da se razvlaci gore do rusnja,to bi bila katastrofa,koliko sam ja upucen 503 bi trebalo da u nekoj daljoj buducnosti ide kroz vojvode stepe,pa onda kroz kumodraz zemljoradnickom ulicom sve do kruznog puta i dalje redovnom trasom :) Ja bih naprimer liniju 39 produzio bas tom zemljoradnickom ulicom sve do kruznog puta,tu lepo da naprave neku okretnicu i svi srecni i zadovoljni :)

Ja bi 39 produžio do ta ide celom tom novom trasom 503 do Resnika i 39 i 47 produžio do Studentskog trga , čime bi mogla da se ukine linija E9.

Malo je mnogo da se i 39 i 47 prebacuju u strogi centar,na slaviji je super,em sto bi bile predugacke linije,mislim da bi 47 bio zivi raspad,mozda bi 30 mogao da se produzi do glavne zeleznicke ili nesto slicno :)
 
Ja bi pre 30 do Studentskog trga , Nemanjinom , Kneza Miloša , Dečanskom i Vasinom.
 
Vrh