Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Trasa linije 602 tokom radova u Surčinskoj (razumeo sam da će linija ići ovom trasom):

1i0k.jpg


A ustvari trasa linije 602 koja kreće od subote je sledeća:

1575906_Linija_602_v.jpg


Kako vam se čini ova nova trasa?
 
Sta ce biti sa linijom 34L.I da li je to normalno da ta linija ide non stop poluprazna.Pa linija 85 je imala vise putnika od linije 34L
 
I zvanično sa sajta Busplusa:

Linije 85 i 89 menjaju trasu; ukida se linija 69
Od ponedeljka, 25. novembra dolazi do trajnih izmena trasa na linijama 85 i 89. Linija 85 saobraćaće po novom redu vožnje na novoj relaciji sa promenjenim početnim i krajnjim stajalištima (Banovo brdo - Novi Beograd /Pohorska/), dok će na liniji 89 terminusi ostati isti, a vozila ići preko Mosta na Adi umesto preko Gazele. Shodno ovim izmenama, ukida se linija 69 koja je saobraćala na trasi Opština Novi Beograd - Depo Sava.
Izmena trase na liniji 602
Od 22. novembra linija 602 trajno menja trasu i saobraća na relaciji Novi Beograd /Blok 44/ - SRC Surčin. Od istog dana na snazi je novi red vožnje za ovu liniju kao i veći broj polazaka radnim danima.
 
Jel ima neko kartu linije 85 u oba smera?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Pogledaj moj post na strani 23 , gde se nalazi prilog studija B , tamo ti je i iscrtana mapa.
 
Koji je to mozak prebacio liniju 85 na Banovo brdo, kao da Pozeska nije vec sada prebukirana sa linijama, nego fali jos jedna. Pa zar pored ravno 10 autobuskih (23,37,49,51,52,53,57,58,87,88) I 2 tramvajske linije (12 I 13), ima mesta za jos jednu. Da li terminus u Pohorskoj moze da primi jos jednu liniju?
 
A kada sam isao sa Filipom da pitam za liniju do mog sela,odbili su jer kao nema uslova.A sta je sad ovo?
Ima da odvojim jedan dan i da se prosetam do DJP-a,da se ispricamo
 
Iako zdrava logika nalaze da autobus koji prevozi 50 putnika treba da raspolaze sa 50 puta vise prostora od automobila koji prevozi jednog coveka kako bi bilo da za pocetak prostor podelimo samo na pola barem u ulicama koje imaju po dve trake u svakom smeru:
- Jedna traka za autobuse (zuta)
- Jedna traka za automobile

Nema puno takvih ulica u Beogradu ali kada bi se postavile autobuske linije koje bi vozile iskljucivo kroz njih, bez zavlacenja u uze ulice, te bi linije bile ekstremno efikasne i cinile bi kicmu gradskog prevoza.

Evo predloga mreze 9 linija koje pokrivaju glavne pravce i koriste iskljucivo ulice gde moze da se uvede zuta traka (sa samo par uskih grla):

1. Dzona Kenedija - Cvetko 11,5 km
2. Blok 61 - Visnjicka 13,3 km
3. Dorcol - Kumodraz II 11 km
4. Pancevacki most - Cerak 11,5 km
5. Bezanijska Kosa - Omladinski stadion 14 km
6. Blok 45 - Ustanicka 14,3 km
7. Zemun - Cerak 12,8 km
8. Dunav stanica - Trosarina 10 km
9. Zemun Gornji Grad - Blok 70 10 km


metrobus-beograd-1.png



Prvih pet linija prolazi kroz centar grada, preostale 4 su transverzalne veze.

Potrudio sam se da sto cesce linije dele deo trase kako bi presedanje bilo jednostavno, na istom stajalistu.

Izbegao sam Gazelu i dobrim delom autoput.

Na svim linijama treba oko pola sata sa kraja na kraj.
 
Koliko nezvanicno saznajem iz mesne zajednice zbog ukidanja skolskog prevoza kroz naselje Radio far uvodi se nova gradska linija sa bus-plus sistemom (oni je nazivaju 611A,da li ce stvarno ostati taj naziv ne znam) do tog naselja.Krece sa radom od 17.2.2014.
Linija ce ici Pohorska-Radio far,samo 7 polazaka dnevno,jedno vozilo izmedju 05:30 i 21:30,5 stanica kroz naselje na svakih 400 m,sa tendencijom povecanja polazaka ukoliko bude vise ljudi,a bice ih sigurno zbog DIS-a,Tempa,presedanja na 711.Liniju ce odrzavati Lasta sa minibusom (ili otokar ili ik-107 ali iskreno navijam za 107,uzi je).
Uvodi se novo stajaliste kod iskljucenja-ukljucenja za Ikarbus,da bi mogli Ugrinovcani da presednu na 711.
Trasa:pohorska-GO NBGD-Autoput-Ikarbus-Carce Milice-Svetog Save do broja 153.
 
Koliko još buseva može da se nagura na okretnicu u Pohorskoj?
 
Sad sam se cuo sa DJP-om,istina je.Jos uvek su pregovori ko ce voziti i za stajalista,ali krece od druge polovine Februara linija sa 7-8 obrta dnevno koji su uskladjeni sa dolaskom i povratkom dece i sihtom sa tendencijom rasta broja polazaka.Obrt 70 min.
Verovatno to znaci: 7-9 12-15 18-20...Mada nije mi jasno gde ce taj autobus praviti toliku pauzu u mejduvremenu?
Ali o tome u drugoj polovini februara.
Takodje ono sto vas verovatno zanima.Bila je ponudjena i linija od Surcina (ili od-preko) aerodroma autoputem do opsine da se poveze taj kraj sa marketima DIS,Tempo i Roda i nase selo sa maticnom opstinom pa da se naprave polasci da idu naizmenicno 611 i ta linija,ali obijeno je jer ne bi prolazila kroz naselje...
P.S.
Ne bi me cudilo kada se probije put Aerodrom-Radiofar da se spoje 711 i ta novootvorena linija...
 
Чуо сам да је у плану нова окретница у Борчи за продужење 102,109 чини ми се, као и за две нове линије ка земуну догодине. Истина је да се неки локали ту стварно расељавају, сад да ли је истина...
 
као и за две нове линије ка земуну догодине.
Dve linije - Opcije na 100 ili na 700
vise bih voleo na 100 , da je pri vrhu liste, pa bi bila blize lupi nadzora :wink:
 
као и за две нове линије ка земуну догодине.

Čitano između redova , dve postojeće linije će prebaciti na most Zemun - Borča , uz obrazloženje kako su do sada na postojećim trasama samo kružile , kao što je dato obrazloženje za prebacivanje 94 na most na ADI.

Po mom mišljenju , najbolje bi bilo kada bi , između ostalog , liniju 104 produžili do Zemuna , jer ona ide trenutno maltene do samog mesta gde će biti novi most i petlje.
 
Од Црвенке која је крајња тачка 104 ни нема пута даље, а то је још неки км, тако да ће нове саобраћајнице ипак бити једина опција. Овде је прича о окретници у самом насељу која би била за продужене линије и за те две нове ка Земуну и НБГ. То су све гласине, зато сам овде и написао да ви који сте блиски структурама превоза у граду то демистификујете. Сигурно неке пројекције већ постоје, а то увек може и да се дозна.
 
Nikola '93":1685ho31 je napisao(la):
.Mada nije mi jasno gde ce taj autobus praviti toliku pauzu u mejduvremenu?
Ali o tome u drugoj polovini februara.
U radio Faru verovovatno.Dobro su se setili bilo bi lepo da dosjemo svi na otvaranje linije ja ako mogu dolazim :)
 
Nikola '93":3ewso1z7 je napisao(la):
Sad sam se cuo sa DJP-om,istina je.Jos uvek su pregovori ko ce voziti i za stajalista,ali krece od druge polovine Februara linija sa 7-8 obrta dnevno koji su uskladjeni sa dolaskom i povratkom dece i sihtom sa tendencijom rasta broja polazaka.Obrt 70 min.
Verovatno to znaci: 7-9 12-15 18-20...Mada nije mi jasno gde ce taj autobus praviti toliku pauzu u mejduvremenu?
Ali o tome u drugoj polovini februara.
Takodje ono sto vas verovatno zanima.Bila je ponudjena i linija od Surcina (ili od-preko) aerodroma autoputem do opsine da se poveze taj kraj sa marketima DIS,Tempo i Roda i nase selo sa maticnom opstinom pa da se naprave polasci da idu naizmenicno 611 i ta linija,ali obijeno je jer ne bi prolazila kroz naselje...
P.S.
Ne bi me cudilo kada se probije put Aerodrom-Radiofar da se spoje 711 i ta novootvorena linija...
Pomeren polazak linije za 21.02...
Zvanicno ime 613 Pohorska-Radio Far
 
Nikola '93":wmxlpsoo je napisao(la):
Sad sam se cuo sa DJP-om,istina je.Jos uvek su pregovori ko ce voziti i za stajalista,ali krece od druge polovine Februara linija sa 7-8 obrta dnevno koji su uskladjeni sa dolaskom i povratkom dece i sihtom sa tendencijom rasta broja polazaka.Obrt 70 min.
Verovatno to znaci: 7-9 12-15 18-20...Mada nije mi jasno gde ce taj autobus praviti toliku pauzu u mejduvremenu?
Ali o tome u drugoj polovini februara.
Takodje ono sto vas verovatno zanima.Bila je ponudjena i linija od Surcina (ili od-preko) aerodroma autoputem do opsine da se poveze taj kraj sa marketima DIS,Tempo i Roda i nase selo sa maticnom opstinom pa da se naprave polasci da idu naizmenicno 611 i ta linija,ali obijeno je jer ne bi prolazila kroz naselje...

Večeras sam primetio da su postavljene nalepnice za liniju 613 na potezu od GO Novi Beograd do IDEE na Bežanijskoj kosi , trasom linije 65. Da li je to ta linija što se uvodi za Radiofar?
 
Znam da su dužni da obeleže stajališta pre puštanja linije u rad , i moje pitanje se ne odnosi na obeležavanje , već se odnosi na to da li se obeležja za liniju 613 odnose na liniju koju je spominjao Nikola '93 za Radiofar , ili je u pitanju neka potpuno nova linija , obzirom na drukčiju , ranije pomenutu trasu.
 
Nikola '93":27kcdczv je napisao(la):
Nikola '93":27kcdczv je napisao(la):
Sad sam se cuo sa DJP-om,istina je.Jos uvek su pregovori ko ce voziti i za stajalista,ali krece od druge polovine Februara linija sa 7-8 obrta dnevno koji su uskladjeni sa dolaskom i povratkom dece i sihtom sa tendencijom rasta broja polazaka.Obrt 70 min.
Verovatno to znaci: 7-9 12-15 18-20...Mada nije mi jasno gde ce taj autobus praviti toliku pauzu u mejduvremenu?
Ali o tome u drugoj polovini februara.
Takodje ono sto vas verovatno zanima.Bila je ponudjena i linija od Surcina (ili od-preko) aerodroma autoputem do opsine da se poveze taj kraj sa marketima DIS,Tempo i Roda i nase selo sa maticnom opstinom pa da se naprave polasci da idu naizmenicno 611 i ta linija,ali obijeno je jer ne bi prolazila kroz naselje...
P.S.
Ne bi me cudilo kada se probije put Aerodrom-Radiofar da se spoje 711 i ta novootvorena linija...
Pomeren polazak linije za 21.02...
Zvanicno ime 613 Pohorska-Radio Far
Piše sve, ja sam te pogrešno razumeo onda, izvinjavam se :)
 
E da , i ja sam to delimično prevideo , a i ne bi me čudilo da u zadnjem trenutku nešto promene ovi iz DJP , kao što je to urađeno sa trasom , što me je i zbunilo.
 
Ovime sto rade linija gubi smisao..
Nema alternative za 611 od Ikarbusa do Merkatora,kruzi kao kisa oko Kragujevca i 90% ljudi ce radije ici sa 611 nego sa njim jer ce mnogo brze stizati na odrediste.
Iskreno se nadam da ovo nije istina...
Cekaj,znaci ide desno kod opstine kao 82 ili ide kao 612?
 
Linija 613 prati trasu linije 65 od GO Novi Beograd do IDEE na Bežanijsjkoj kosi , dokle sam ja išao. Dakle ide: Pariske komune , Narodnih heroja , bulevar Milutina Milankovića , Tošin bunar , Nikole Dobrovića , Marka Čelebonivića.

613_zps8793c510.jpg
 
Vrh