Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Добро онда. Ево обе верзије:

Верзија са обједињеном нумерацијом трола и бусева (троле су болдоване):

19 СТУДЕНТСКИ ТРГ - КОЊАРНИК
20 СТУДЕНТСКИ ТРГ - МЕДАКОВИЋ 3 (29)
21 СТУДЕНТСКИ ТРГ - УЧИТЕЉСКО НАСЕЉЕ
22 СТУДЕНТСКИ ТРГ - КРУШЕВАЧКА
22Л СТУДЕНТСКИ ТРГ - СЛАВИЈА
23 СТУДЕНТСКИ ТРГ - КОЊАРНИК (31)
24 ДОРЋОЛ /СРЦ Милан Мушкатировић/ - НЕИМАР
25 КАРАБУРМА 2 - МЗ КУМОДРАЖ (25П)
25Л КАРАБУРМА 2 - КУМОДРАЖ 2 (25)
26 ДОРЋОЛ /Дунавска/ - БРАЋЕ ЈЕРКОВИЋ
27 СЛАВИЈА /Бирчанинова/ - МЕДАКОВИЋ 2 (30)
28 ШУМИЦЕ - ПОГОН "КОСМАЈ" (38)

30 УСТАНИЧКА - ВЕЛИКИ МОКРИ ЛУГ - УЧИТЕЉСКО НАСЕЉЕ (20, 308)
32 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - ВИШЊИЦА (32Е)
32Л ВУКОВ СПОМЕНИК - ВИШЊИЦА (32)
33 СТУДЕНТСКИ ТРГ - ЗВЕЗДАРА (28)
34 МИРИЈЕВО-УСТАНИЧКА - БАНОВО БРДО (50)
35 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - ЛЕШЋЕ /Гробље /
35Л ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - ЛЕШЋЕ /Гробље/
36 ГЛАВНА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА - МИРИЈЕВО (46)
37 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - МИРИЈЕВО 3 (27)
37Л ВУКОВ СПОМЕНИК - МИРИЈЕВО (27Л)
38 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - МИРИЈЕВО 4 (27Е)
39 ДОРЋОЛ /СРЦ Милан Мушкатировић/ - МИРИЈЕВО 4 (79)

40 ЗВЕЗДАРА - БАЊИЦА 2
41 СТУДЕНТСКИ ТРГ - БАЊИЦА 2
42 СЛАВИЈА /Бирчанинова/ - БАЊИЦА /ВМA/ - ПЕТЛОВО БРДО
43 ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА "Београд центар" - БОЛНИЦА "Др Драгиша Мишовић" (34)
44 ТОПЧИДЕРСКО БРДО /Сењак/ - ВИЛИНЕ ВОДЕ - ДУНАВ СТАНИЦА
45 ПАНЧЕВАЧКИ МОСТ /Железничка станица/ - КУМОДРАЖ (33)
46 СЛАВИЈА /Бирчанинова/ - КУМОДРАЖ 1 (39)
48 ПАНЧЕВАЧКИ МОСТ /Железничка станица/ - МИЉАКОВАЦ 3
49 ТОПЧИДЕР /Летња позорница/ - Ул. Пере Велимировића

50 БАНОВО БРДО - НАСЕЉЕ "ГОЛФ" - БАНОВО БРДО (57)
50А ЧУКАРИЧКА ПАДИНA - БАНОВО БРДО - ЧУКАРИЧКА ПАДИНА (87)
51 ГЛАВНА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА - БЕЛЕ ВОДЕ
52 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - ЦЕРАК ВИНОГРАДИ
53 КАРАБУРМА 2 - ВИДИКОВАЦ
53Л ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ- ВИДИКОВАЦ (53)
54 МИЉАКОВАЦ 1 - ЖЕЛЕЗНИК - МЗ   МАКИШ
54А ВИДИКОВАЦ - БОРА КЕЧИЋ (521)
55 ЗВЕЗДАРА (Цветкова пијаца) - СТАРИ ЖЕЛЕЗНИК
56 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - ПЕТЛОВО БРДО
56Л  ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - ЧУКАРИЧКА ПАДИНА
57 ПАНЧЕВАЧКИ МОСТ /Железничка станица/ - КНЕЖЕВАЦ (37)
58 ПАНЧЕВАЧКИ МОСТ /Железничка станица/ - НОВИ ЖЕЛЕЗНИК
59 СЛАВИЈА /Бирчанинова/ - ПЕТЛОВО БРДО

60 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - НОВИ БЕОГРАД /Топлана/
64 НОВИ БЕОГРАД /Блок 45/ - МИЉАКОВАЦ 1 (94)
66 ВИДИКОВАЦ - Чукаричка падина - НОВИ БЕОГРАД /Блок 61/ (89)
67 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - НОВИ БЕОГРАД /Блок 70A/
68 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - НОВИ БЕОГРАД /Блок 70/
69 ДЕПО САВА - ГО НОВИ БЕОГРАД

71 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - БЕЖАНИЈА /Ледине/
73 ЗВЕЗДАРА 2 (Шума) - НОВО БЕЖАНИЈСКО ГРОБЉЕ (65)
74 ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - БЕЖАНИЈСКА КОСА
75 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - БЕЖАНИЈСКА КОСА
76 НОВИ БЕОГРАД /Блок 70А/ - БЕЖАНИЈСКА КОСА /Болница/
77 ЗВЕЗДАРА - БЕЖАНИЈСКА КОСА /Болница/
78 БАЊИЦА 2 - ЗЕМУН /Нови град/
79 КАРАБУРМА 2 - НОВИ БЕОГРАД /Похорска/ (16)

80 БЛОК 44 - ЗЕМУН /Нови град/ (45)
81 НОВИ БЕОГРАД /Похорска/ - Угриновачки пут - АЛТИНА 1
81А НОВИ БЕОГРАД /Похорска/ - Добановачки пут - АЛТИНА 1(81Л)
82 ЗЕМУН /Кеј ослобођења/ - БЕЖАНИЈСКО ГРОБЉЕ - БЛОК 44
83 ЦРВЕНИ КРСТ - ЗЕМУН /Бачка/
84 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - НОВА ГАЛЕНИКА
85 НОВИ БЕОГРАД /Похорска/ - КВАНТАШКА ПИЈАЦА - НОВА ГАЛЕНИКА (612)
86 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - ЗЕМУН /Нови град/ (15)
87 КОЊАРНИК - ЗЕМУН /Горњи град/
88 ЗЕМУН /Кеј ослобођења/ - НОВИ ЖЕЛЕЗНИК
89 МЕДАКОВИЋ 3 - ЗЕМУН /Бачка/ (18)

93 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - КОТЕЖ (43)
94 ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - ЦРВЕНКА (104)
95 НОВИ БЕОГРАД /Блок 45/ - БОРЧА 3
96 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - БОРЧА 3

101 ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - ПАДИНСКА СКЕЛА
102 ПАДИНСКА СКЕЛА - ВРБОВСКО
103 ПАДИНСКА СКЕЛА - ШИРОКА ГРЕДА (110)
105 ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - ОВЧА /Железничка станица/
106 ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - ПКБ КОВИЛОВО - ЈАБУЧКИ РИТ
107 ПAДИНСКА СКЕЛА - ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - ДУНАВАЦ
111 ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - РЕВА /Дубока бара/ (108)
191 ПAДИНСКА СКЕЛА - ЧЕНТА (109)

202 ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - ВЕЛИКО СЕЛО

302 УСТАНИЧКА - ГРОЦКА - БЕГАЉИЦА
303 УСТАНИЧКА - ЗАКЛОПАЧА
304 УСТАНИЧКА - РИТОПЕК
305 УСТАНИЧКА - БОЛЕЧ
306 УСТАНИЧКА - ЛЕШТАНЕ - БУБАЊ ПОТОК
307 УСТАНИЧКА - ВИНЧА
308 ЗВЕЗДАРА /Пијаца/ - КАЛУЂЕРИЦА

401 ВОЖДОВАЦ - ПИНОСАВА
402 ВОЖДОВАЦ - БЕЛИ ПОТОК
403 ВОЖДОВАЦ - ЗУЦЕ
405 ВОЖДОВАЦ - ГЛУМЧЕВО БРДО
406 ВОЖДОВАЦ - РАКОВИЦА СЕЛО /школа/
407 ВОЖДОВАЦ – БЕЛА РЕКА
408 ВОЖДОВАЦ – ТРЕШЊА

502 СЛАВИЈА /Бирчанинова/ - РЕСНИК /Железничка станица/ (47)
503 ВОЖДОВАЦ - РЕСНИК /Железничка станица/
504 МИЉАКОВАЦ 3 - РЕСНИК /Железничка станица/
511 ГЛАВНА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА - СРЕМЧИЦА
512 БАНОВО БРДО - СРЕМЧИЦА /Насеље Горица/
531 БАНОВО БРДО - РУШАЊ
532 БАНОВО БРДО - РУШАЊ /Ул. ослобођења/
533 БАНОВО БРДО - ОРЛОВАЧА /Гробље/
534 ЦЕРАК ВИНОГРАДИ - РИПАЊ /Центар/
551 ГЛАВНА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА - ВЕЛИКА МОШТАНИЦА
552 ГЛАВНА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА - УМКА
553 ГЛАВНА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА - ОСТРУЖНИЦА /Ново насеље/ (91)
554 ГЛАВНА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА - ОСТРУЖНИЦА /Караула/ (92)

600 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - АЕРОДРОМ "Никола Тесла" (72)
601 ГЛАВНА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА - СУРЧИН
602 НОВИ БЕОГРАД /Блок 45/ - СРЦ "СУРЧИН"
603 БЕЖАНИЈА /Лeдине/ - УГРИНОВЦИ
604 НОВИ БЕОГРАД /Блок 45/ - ПРЕКА КАЛДРМА
605 БЕЖАНИЈА /Ледине/ - БОЉЕВЦИ - ПРОГАР
606 ДОБАНОВЦИ - ГРМОВАЦ
607 ЗЕМУН /Кеј ослобођења/ - ЈАКОВО
611 ЗЕМУН /Кеј ослобођења/ - ДОБАНОВЦИ
612 НОВО БЕЖАНИЈСКО ГРОБЉЕ - УГРИНОВЦИ (711)

702 БАТАЈНИЦА /Железничка станица/ - БУСИЈЕ /Црква/
703 БАТАЈНИЦА /Железничка станица/ - УГРИНОВЦИ
704 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - ЗЕМУН ПОЉЕ
705 ЗЕМУН /Кеј ослобођења/ - 13. МАЈ
706 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - БАТАЈНИЦА
707 ЗЕМУН /Кеј ослобођења/ - АЕРОДРОМ БАТАЈНИЦА (706Е)
708 НОВИ БЕОГРАД /Блок 45/ - БАТАЈНИЦА /Жел. станица/ (73)
711 ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ - МАЛА ПРУГА - ЗЕМУН ПОЉЕ (707)
721 НОВИ БЕОГРАД /Блок 70А/ - ЗЕМУН ПОЉЕ (708)
722 ЗЕМУН /Нови град/ - ЗЕМУН ПОЉЕ (709)

Верзија са раздвојеном нумерацијом трола и бусева (линије од 50 на даље су исте):

20 СТУДЕНТСКИ ТРГ - МЕДАКОВИЋ 3 (29)
21 СТУДЕНТСКИ ТРГ - УЧИТЕЉСКО НАСЕЉЕ
22 СТУДЕНТСКИ ТРГ - КРУШЕВАЧКА
22Л СТУДЕНТСКИ ТРГ - СЛАВИЈА
23 СТУДЕНТСКИ ТРГ - КОЊАРНИК (19)
26 СТУДЕНТСКИ ТРГ - БАЊИЦА 2 (41)
27 ЗВЕЗДАРА - БАЊИЦА 2 (40)
28 СТУДЕНТСКИ ТРГ - ЗВЕЗДАРА

30 УСТАНИЧКА - ВЕЛИКИ МОКРИ ЛУГ - УЧИТЕЉСКО НАСЕЉЕ (20, 308)
31 СТУДЕНТСКИ ТРГ - КОЊАРНИК
31А ШУМИЦЕ - ПОГОН "КОСМАЈ" (38)
32 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - ВИШЊИЦА (32Е)
32Л ВУКОВ СПОМЕНИК - ВИШЊИЦА (32)
33 ДОРЋОЛ /СРЦ Милан Мушкатировић/ - НЕИМАР (24)
34 МИРИЈЕВО-УСТАНИЧКА - БАНОВО БРДО (50)
35 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - ЛЕШЋЕ /Гробље /
35Л ОМЛАДИНСКИ СТАДИОН - ЛЕШЋЕ /Гробље/
36 ГЛАВНА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА - МИРИЈЕВО (46)
37 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - МИРИЈЕВО 3 (27)
37Л ВУКОВ СПОМЕНИК - МИРИЈЕВО (27Л)
38 ТРГ РЕПУБЛИКЕ - МИРИЈЕВО 4 (27Е)
39 ДОРЋОЛ /СРЦ Милан Мушкатировић/ - МИРИЈЕВО 4 (79)

40 КАРАБУРМА 2 - МЗ КУМОДРАЖ (25П)
40Л КАРАБУРМА 2 - КУМОДРАЖ 2 (25)
41 ДОРЋОЛ /Дунавска/ - БРАЋЕ ЈЕРКОВИЋ (26)
42 СЛАВИЈА /Бирчанинова/ - БАЊИЦА /ВМA/ - ПЕТЛОВО БРДО
43 ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА "Београд центар" - БОЛНИЦА "Др Драгиша Мишовић" (34)
44 ТОПЧИДЕРСКО БРДО /Сењак/ - ВИЛИНЕ ВОДЕ - ДУНАВ СТАНИЦА
45 ПАНЧЕВАЧКИ МОСТ /Железничка станица/ - КУМОДРАЖ (33)
46 СЛАВИЈА /Бирчанинова/ - КУМОДРАЖ 1 (39)
47 СЛАВИЈА /Бирчанинова/ - МЕДАКОВИЋ 2 (30)
48 ПАНЧЕВАЧКИ МОСТ /Железничка станица/ - МИЉАКОВАЦ 3
49 ТОПЧИДЕР /Летња позорница/ - Ул. Пере Велимировића
 
Po meni rešavanje problema nomenklature linija GSP-a treba započeti rešavanjem nerazmljivih naziva linija, pa onda uskladiti brojeve.

Evo primera i molim vas zaboravite da znate u čemu se linije razlikuju

65 NovoBežanijsko groblje - Zvezdara II
55 S.Železnik - Zvezdara
77 B.Kosa bolnica - Zvezdara

dalje se i cvetkova pijaca označava kao Zvedara I ili Zvezdara pijaca

Inače linija 55 i 77 uopšte nemaju istu okretnicu iako i jedna i druga linija u nazivu imaju isti terminus.

Po meni bi trebalo preimenovati liniju 65 u Zvezdara (šuma)
linija 77 da ostane Zvezdara. (jer se završava u MZ Zvezdara)
a Linija 55 da se preimenuje u Zvezdara (Cvetkova pijaca)
Inače ovo nije glup detalj.Skoro sam u šumu sreo prilično zagubljenu devojku sa Novog Beograda koja pokušava da dođe do D.Tucovića, a mislila je da i 65 i 77 idu na istu okretnicu jer se te linije poklapaju od fontane na NBG pa skroz do 27. marta, a ona ih koristi samo do centra.

Zamislite kako se osećala kad je u 20:30 tumarala šumom, a već je pao mrak

Dalje problem je i linija

14 Banjica II
78 Banjica II - Zemun
40 Banjica II - Zvezdara

Pa šta je

46 Mirjevo
79 Mirijevo IV
27 Mirijevo III
 
Добра идеја. Можемо и те измене убацити у предлог номенклатуре.

65 - Звездара 2 (или шума, као што предлажеш)
55 - Звездара (Цветкова пијаца)
77 - Звездара (Чингријина)

Не знам где нестадоше ти називи, некад их је било.

Миријева могу да буду 2, 3, 4, бар мало да се разликује, можда да се насеља обележавају арапским, а не римским бројевима.

14 - Бањица (Паунова)
78 и 41 - Бањица (терминус)

Размишљао сам и о:
10х и 202 - Омл. стадион (терминус)
30х - Устаничка (терминус)
40х - Вождовац (терминус)

Још предлога? :)
 
Promene na trocifrenim linijama i uključivanje 47, 72, 91 i 92 u trocifrene su apsolutno logične, i mnogo bi nam svima uprostile život, ipak mnogo više ljudi zna brojeve gradskih nego prigradskih linija. 91 i 92 su mi inače najnelogičnije numerisane linije u celom gradu.

Što se dvocifrenih tiče, logičnija mi je verzija sa izmešanim trolama i busevima, pogotovo što bi imalo manje tumbanja postojećeg reda vožnje.

Par linija mi se ne uklapa, recimo 16 mi je možda logičnija kao 61 (ide na Novi Beograd, a tamo ima više slobodnih brojeva). 57 kao 53A (tri linije sa istim brojem su previše, a 57 nema previše veze s njima, samo se u Požeškoj preklapaju) i 521 kao 58A (takođe veze nema sa 58, i možda je bolja kao trocifrena). Doduše, problem je što nema dovoljno ni mesta od 50 do 59, možda prepraviti 50 na neki broj iz Mirijeva ili Ustaničke (29 ili 31), a 50 iskoristiti za lokalnu liniju na Banovom Brdu.

Štaviše, u svakoj grupaciji postoji neka lokalna linija za koju bi možda bilo logično staviti da se završava nulom. Tako 20 može da bude СТУДЕНТСКИ ТРГ - СЛАВИЈА (a 29 da ostane 294), 30 je OK, 40 da bude ТОПЧИДЕР /Летња позорница/ - Ул. Пере Велимировића (a trola da uzme neki drugi broj, možda 34 vezan za 33 po okretnici Zvezdara), 50 da bude sadašnja 57, 60 može da se zameni sa 69, 70 da bude sadašnja 76 (ili neka nova lokalna linija koja ide u blok 70/70A :)), 80 je ok, a 90 da ostane za neku budušu Borča - Zemun preko novog mosta. Tako bi sve linije s nulom osim 20 (koja je najkraća lokalna linija u centru) bile podalje od centra i bile bi relativno kratke. Negde zahteva više tumbanja od tvog modela, a ponegde nešto i doprinese.

Kružne linije za punjenje Beovoza bi mogle da imaju neko slovo na početku, sa brojem vezanim za kraj u kom se nalaze, tako bi za Novi Beograd imali recimo B6, za Rakovicu B5, Zemun B8, Tošin Bunar B7.. Ili još bolje, da kružna linija ima ime stanice, što je malo nezgodno za označavanje stajališta..

Svakako +1 za lepo promišljen sistem.
 
medjutim":32fpt1o9 je napisao(la):
Par linija mi se ne uklapa, recimo 16 mi je možda logičnija kao 61 (ide na Novi Beograd, a tamo ima više slobodnih brojeva).
Увек сам се питао шта да радим с њом, кад је на тромеђи праваца 6, 7 и 8. По мени, можда је 7х логичније од 6х (била би, рецимо, 79).
medjutim":32fpt1o9 je napisao(la):
57 kao 53A (tri linije sa istim brojem su previše, a 57 nema previše veze s njima, samo se u Požeškoj preklapaju)
Ја мислио зато што је 53 најближа. Други предлог? :)
medjutim":32fpt1o9 je napisao(la):
521 kao 58A (takođe veze nema sa 58, i možda je bolja kao trocifrena).
Иде за Железник, па зато 58А, не бих остављао троцифрену. Можда 54А због Кружног пута?
medjutim":32fpt1o9 je napisao(la):
Doduše, problem je što nema dovoljno ni mesta od 50 do 59, možda prepraviti 50 na neki broj iz Mirijeva ili Ustaničke (29 ili 31), a 50 iskoristiti za lokalnu liniju na Banovom Brdu.
То је проблем са правцем 5x, има више од 10 линија. Није ти лоша идеја за 50 (остао би слободан број 31 за њу у варијанти заједничке нумерације трола и бусева).
medjutim":32fpt1o9 je napisao(la):
Štaviše, u svakoj grupaciji postoji neka lokalna linija za koju bi možda bilo logično staviti da se završava nulom. Tako 20 može da bude СТУДЕНТСКИ ТРГ - СЛАВИЈА (a 29 da ostane 294), 30 je OK, 40 da bude ТОПЧИДЕР /Летња позорница/ - Ул. Пере Велимировића (a trola da uzme neki drugi broj, možda 34 vezan za 33 po okretnici Zvezdara), 50 da bude sadašnja 57, 60 može da se zameni sa 69, 70 da bude sadašnja 76 (ili neka nova lokalna linija koja ide u blok 70/70A :)), 80 je ok, a 90 da ostane za neku budušu Borča - Zemun preko novog mosta. Tako bi sve linije s nulom osim 20 (koja je najkraća lokalna linija u centru) bile podalje od centra i bile bi relativno kratke. Negde zahteva više tumbanja od tvog modela, a ponegde nešto i doprinese.
Можда ни то није лоше (мада би и трамвај 10 требало да онда прати ту логику). Може и деветком да се завршава. Треба видети шта је безболније. ;)
medjutim":32fpt1o9 je napisao(la):
Kružne linije za punjenje Beovoza bi mogle da imaju neko slovo na početku, sa brojem vezanim za kraj u kom se nalaze, tako bi za Novi Beograd imali recimo B6, za Rakovicu B5, Zemun B8, Tošin Bunar B7.. Ili još bolje, da kružna linija ima ime stanice, što je malo nezgodno za označavanje stajališta.
Добра идеја. Ето додатног смисла у промени нумерације. :kk:
medjutim":32fpt1o9 je napisao(la):
Svakako +1 za lepo promišljen sistem.
Хвала. :cool:
 
Wile E. Coyote":qvyuh9h1 je napisao(la):
medjutim":qvyuh9h1 je napisao(la):
57 kao 53A (tri linije sa istim brojem su previše, a 57 nema previše veze s njima, samo se u Požeškoj preklapaju)
Ја мислио зато што је 53 најближа. Други предлог? :)
Pa 50 :)

Wile E. Coyote":qvyuh9h1 je napisao(la):
medjutim":qvyuh9h1 je napisao(la):
521 kao 58A (takođe veze nema sa 58, i možda je bolja kao trocifrena).
Иде за Железник, па зато 58А, не бих остављао троцифрену. Можда 54А због Кружног пута?
Može, svakako bolje od 58A.

Wile E. Coyote":qvyuh9h1 je napisao(la):
Можда ни то није лоше (мада би и трамвај 10 требало да онда прати ту логику). Може и деветком да се завршава. Треба видети шта је безболније. ;)
U toj situaciji dvojka može da postane nula. Krug nule donosi zanimljive insinuacije :) U svakom slučaju tramvaji imaju skroz drugačiju logiku od ostatka prevoza.

Možda bi tramvaj od Rakovice do Blokova preko novog mosta bio zgodan za 10 po takvoj nomenklaturi. Kvaka sa tramvajima je što je sistem koji si već predlagao odličan, dok se ne pojave nove linije, a biće ih jednog dana. Možda treba rezervisati neke brojeve za kasnije.

Ako bi se tramvaji reformisali kao u onom Sistrinom predlogu i dobili Tx varijantu brojeva onda i brojevi do 20 mogu da budu podeljeni ostalim linijama. Pa da tako imamo jednocifrene brojeve za glavne linije od centra ka periferiji. Npr 2 za sadašnju 31, 3 za 27E, 4 za 41, 5 za 53, 6 za 68, 7 za 75, 8 za 15, 9 za 96. Naravno, onda bi se i druge linije od 10 do 20 primenile na neki deo grada pa bi i ovaj raspored mogao da bude drugačiji (i neko bi dobio i broj 1), ali kapirate na šta mislim. Ili bi opet brojeve od 10 do 19 dobile najbitnije linije koje prolaze kroz centar, vezano za drugi broj (12 = sadašnja 23, 13 za 79, 14 za 40, 15 za 58, 16 za 94 ili 65, 17 za 74 ili 77, 18 za 88, 19 za 95, ili tako nešto). To su brojevi koji se prirodno nastavljaju na drugu cifru, i sasvim je logično da 7, 17 i 7x idu na istu stranu.

Skontah ovde još jednu nelogičnost, 42 i 59 imaju iste okretnice ali broj se mnogo razlikuje, možda mogu da budu varijacije iste linije (59 i 59A), iako se istorijski nikako ne uklapa, trenutno je logično..
 
Не уклапа се ни 78, али 42 пролази правцем 4х, а 78 правцем 7х. Може и твоја варијанта (59А уместо 42 и, рецимо, 86А или 89А уместо 78, мада би, ако 42 постане 59А, 78 могао да постане 42). :cool:
 
evo moja ideja:

Tramvaji (0x i 1x):
1 – upišite sami
2 – isto
3 – isto
4 – ex 13
5 – isto
6 – isto
7 – isto
8 – ex 14
9 – isto
10 – isto
11 – isto
12 – isto
13 do 19 možda, ako se bude širila mreža

Trole (2x):
20 – ex 19
21 – isto
22 – isto
23 – ex 40
24 – ex 41
25 – ex 22L
26 – upišite sami
27 – upišite sami
28 – isto
29 – isto

Busevi:
Polazišta na optini Voždovac (3x):
30 – isto
31 – isto (znam da Ustanička u tom delu nije Voždovac, ali da ne diram tu liniju)
32 – ex 25
33 – isto
34 – ex 26
35 – ex 18 (za mene je Medak III Voždovac)
36 – ex 78
37 – ex 25P
38 – isto
39 – isto
13x – prigradski busevi (401 do 408, 503)

Polazišta na opštini Zvezdara (4x):
40 – ex 50
41 – ex 27
42 – ex 27E
43 – ex 27L
44 – ex 79
45 – ex 20
46 – isto
47 – ex 77
48 – upišite sami
49 – upišite sami
14x – prigradski busevi (302 do 309)

Polazišta na opštini Čukarica (5x):
50 – ex 56L
51 – isto
52 – isto
53 – isto
54 – isto
55 – isto
56 – isto
57 – isto
58 – isto
59 – isto
15x – prigradski busevi (512, 521, 531 do 534, 552)

Polazišta na opštini Novi Beograd (6x):
60 – isto
61 – ex 45
62 – ex 94
63 – ex 89
64 – ex 73
65 – isto
66 – ex 95
67 – isto
68 – isto
69 – isto
16x – prigradski busevi (602 do 605, 612, 708, 711)

Polazišta na opštini Zemun i sa Bežanije (7x):
70 – ex 88
71 – ex 17
72 – ex 82
73 – ex 15
74 – ex 83
75 – ex 84
76 – isto
77 – ex 81L
78 – ex 81
79 – upišite sami
17x – prigradski busevi (610, 611, 704, 705, 709)

Polazišta na opštini Palilula (8x):
80 – ex 23
81 – ex 32
82 – ex 16
83 – ex 32E
84 – ex 35
85 – ex 35L
86 – ex 96
87 – ex 48
88 – ex 43
89 – ex 74
18x – prigradski busevi (101, 104 do 108, 202)

Polazišta na opštinama Rakovica, Savski venac, Vračar i Stari grad:
90 – ex 24
91 – ex 71
92 – ex 72
93 – ex 75
94 – ex 49
95 – ex 34L (produžena do Banjice)
96 – ex 37
97 – ex 44
98 – ex 42
99 – ex 47
19x – prigradski busevi (91, 92, 511, 551, 601, 706, 706E, 707, 504)

2xx – ostale prigradske linije (102, 109, 110, 606, 702, 703)
 
Wile E. Coyote":3s0r4n0o je napisao(la):
Добра идеја. Можемо и те измене убацити у предлог номенклатуре.

65 - Звездара 2 (или шума, као што предлажеш)
55 - Звездара (Цветкова пијаца)
77 - Звездара (Чингријина)

Не знам где нестадоше ти називи, некад их је било.

Миријева могу да буду 2, 3, 4, бар мало да се разликује, можда да се насеља обележавају арапским, а не римским бројевима.
Ja bi gde god je moguće izbacio iz naziva I, II (odnosno Mirijevo 2, 3, 4) Brojevi u nazvima linija praktično ne znače gotovo ništa putnicima iz drugih delova grada .

Više sam za opisne nazive,kao što rekoh Zvezdara (šuma) svakako je jasnije nego Zvezdara II

----------Drugo--------------
mislim da treba ostaviti više praznih brojeva zbog promena i širenja mreže (recimo kad se završi most na adi ili UMP stvoriće se prilika za uvođenje niza novih linija.


______Treće______

Numeraciju linija ka prigradskim naseljima ne bi menjao tj. jako bi malo izmena u njoj napravio jer je ona za sada solidna i nema zbrke.

_____četvrto_______

Ne bi dodavao T ili bilo šta drugo ispred numeracije tramvajskih linija i dodeljivao autobuskim linijama brojeve sadašnjih linija, osim zbrke koju bi to unelo ne treba zabaoraviti daTramvajske linije imaju najdužu tradiciju

recimo 6, 7, 9, a

Dvojka je već postala izraz i u opštoj kulturi i verovatno napoznatija beogradska linija žiteljima ostatka zemlje.
 
Slazem se sa gore napisanim.
Naprimer mirijevo ima cetri okretnice i ja se zbunim koji otprilike znam kraj a kako li je tek ljudima koji prvi put idu tamo.
 
Ma moze i Mirijevo gore, Mirijevo levo,samo ne ovi brojevi.....
 
Kad ste kod numeracije i JohnnyLee-evog predloga, svojevremeno sam razmisljao o tome zbog cega su brojevi gradskih linija (autobusa, trolejbusa i tramvaja) tako "rasuti", bez narocite logike...

Dosao sam do zakljucka da je mozda zbog lakseg pamcenja odredjene linije i njene putanje, a bas zbog odsustva logike. :p

Jer, kada bi svi brojevi isli redom (za autobuse), od 30 do 100, bojim se da bi bila umetnost popamtiti putanju svakog. Cini mi se da je mogucnost permutacije i zbunjivanja veoma visoka. Mislim da je na planu memorisanja ovaj sistem bolji, i da se lakse vezete za neke kljucne linije, dalje je samo stvar dopune znanja... :)

Ispravite me ako sam u tripu. :laugh:
 
Џони, ти си још радикалнији од мене :D

nbumbic":1mptil43 je napisao(la):
mislim da treba ostaviti više praznih brojeva zbog promena i širenja mreže (recimo kad se završi most na adi ili UMP stvoriće se prilika za uvođenje niza novih linija.
Нема шанси. И овако их има мало, па у неким случајевима мора да се уведе ознака А (иначе сам жесток противник тога, али 5х смер је претрпан). Бар неће морати пола азбуке да се уведе, као својевремено серије линија 16 и 27.
nbumbic":1mptil43 je napisao(la):
Numeraciju linija ka prigradskim naseljima ne bi menjao tj. jako bi malo izmena u njoj napravio jer je ona za sada solidna i nema zbrke.
Има, мада не толико као код градских линија.
nbumbic":1mptil43 je napisao(la):
Dvojka je već postala izraz i u opštoj kulturi i verovatno napoznatija beogradska linija žiteljima ostatka zemlje.
Тако и 6 није 7Л. Ипак, ако се из корена све промени (и легендарна трола 11 је својевремено постала садашња 22), Џонијев приступ не гине. Уосталом, како год да се мења номенклатура (а мораће, јер је садашња катастрофална), биће збрке пар месеци, али људи ће се навићи.

Бумбић, Вучко, СТФ - немам ништа против описнијег именовања сваке окретнице. Дајте предлоге, убацићемо све што може да помогне.
 
Wile E. Coyote":2fgstc49 je napisao(la):
Бумбић, Вучко, СТФ - немам ништа против описнијег именовања сваке окретнице. Дајте предлоге, убацићемо све што може да помогне.
55 Zvezdara (Cvetkova pijaca)
65 Zvezdara (šuma)
77 Zvezdara

za 77 nemam ideju koji pridev da dodamo jer Čingrijina nije poznata ulica, a i zato što će se okretnica 77, 28 i 40 izmesti u Milana Rakića (blizu doma Rifat Burdžević) relativno brzo pa bi onda opet trebalo menjati naziv.

Zato, a i zbog tradicije bi za 77 ostavio dalje Zvezdara, kao iza trole 28 i 40.

STF - šta ti predlažeš za Mirijevo s obzirom da si živeo tamo?
 
Slazem se sa 77,znam da je ranije pisalo Zvezdara(gradska bolnica) il je to bilo bese na trolama,u svakom slucaju ljudi su gresili jer su mislili sa razlogom da je na okretnici gradska bolnica,a ona je dve stanice ranije.Mozda Zvezdara Studentski dom(ovi) ili samo Zvezdara kako nbumbic kaze.
 
vucko":89rdy7b5 je napisao(la):
znam da je ranije pisalo Zvezdara(gradska bolnica) il je to bilo bese na trolama,u svakom slucaju ljudi su gresili jer su mislili sa razlogom da je na okretnici gradska bolnica,a ona je dve stanice ranije.
28 se svojevremeno okretala kod gradske bolnice pre izgradnje stambenih zgrada i proširenja Čingrijine
iz tog vremena su ostali natpisi, koji su završili na nekim trolama i busevima
Evo slike busa 28, na slici možeš videti natpis 28 Studenstski trg - Gradska bolnica
4426858557_6057fa2883_o.png


slika je sa GSPbeograd.iz.rs
 
Aha,hvala.Nego taj natpisao je stajao pre nekoliko godina,to me je zbunilo jer je ranije bilo zvezdara I i II kao i sada
 
Сјајна слика! :kk: Види се чувени зелени стуб, а ово би требало да је МАН?
 
radikalno ili ne, neki red mora da se dovede u trase JGPP-a. naravno, problem u ovoj mojoj ideji je nedostatak slobodnih brojeva, što se može rešiti slovima (npr. sadašnja linija 87 bi mogla da ima broj 54A i sl.)
 
Johny Lee.. pa upravo je od slovnih oznaka napravljen 87 i 57.... mislim da je bilo 55A i 55L
 
Wile E. Coyote":27ct31lj je napisao(la):
Сјајна слика! :kk: Види се чувени зелени стуб, а ово би требало да је МАН?
Covece, kada budu kopali tunele za metro, ima da iskopaju taj zeleni stub iz rimskog perioda. A umesto naziva stajalista pisace: SPQR!

Inace, sve pohvale za pokusaj sredjivanja haosa u numeraciji linija, a pogotovo za terminuse sa rimskim brojevima.

Nego, moje je misljenje da prevoz prvo treba reorganizovati, u cilju ulepsavanja gradskih trgova. Cetiri nalveca i najlepsa Beogradska trga su danas depoi pod otvorenim nebom. (Zeleni venac, Savski trg, Studentski trg, Trg Republike).
Sama reorganizacija ce nametnuti i drugacije resenje numeracije.
 
Проблем је што је и то, као и све остало у граду, повезано са метроом. Кад се никад изгради метро, центар града може остати трамвајима и тролама, а аутобуси ће полазити са периферних терминуса метроа и ићи кроз град, а не завршавати у центру. Пошто ће метро бити изграђен на Куково лето, треба у међувремену средити хаос у нумерацији линија, а ако нас којим чудом јуне ипак муне, онда ћемо са уживањем реорганизовати линије.
 
Zaista bi trebalo da se najzad ucini nesto za nase najznacajnije trgove zarobljene okretnicama autobusa i trolejbusa,

Umesto na Studentskom trole bi trebalo da se okrecu oko parkica iza Trga Republike.

Umesto autobuskih okretnica na Savskom, Trgu Republike i Zelenom vencu, trebalo bi povezati po dve linije tako da samo prolaze, a ne zaustavljaju se i ne okrecu na trgovima istorijskog sredista grada.

Moguce nove okretnice su ona kod bazena na Dorcolu, ulica Usce, Bezanijska kosa, Zemun polje itd.

Na primer mogle bi da se spoje linije 27 i 68, 53 i 75 i sl. ili bi 53, 56 mogli da se okrecu u ulici Usce.
 
Окретницу трола треба изместити на Дорћол, као што је одавно планирано. А што се тиче окретања на Ушћу, то је по мени пропуштена прилика, јер сад са ТЦ Ушће, и још ако једног дана буде изграђена и друга кула, тамо ће бити хаос од возила, тако да нема шанси да се тамо смести окретница.
 
Hm.verujem da bi mogla neka podzemna okretnica kod usca,slicna recimo onoj sto je planirana na studentskom trgu,samo ne bi bila jeftina,ali realna je.Tako bi najzad oslobodili zelenjak.
 
Vrh