Taman da se i ne ukine 19, mislim da nije problem, nema velikog preseka sa 29 ni ako ona postoji.
Štaviše, mogla bi nova 22 da ima 3 okretnice, i da bude praktično kružna linija, sa smerom A i B. Na kraju, i da Konjarnik zasad ostane bez trole, ostaje dobra ideja o trolejbusu 50. koji bu tuda prošao..
U ovoj varijanta sa 3 linije bi trola možda i mogla da se spusti do Dorćola Francuskom bez da je upropasti. Naravno, i tu mislim da bi bilo bolje da onda 26 ne silazi na Dorćol nego da se spoji sa 75 i ide kroz tunel, a da jedna linija trole približnog takta (recimo ovde sadašnja 41, a po zidarevom planu 21) siđe kroz Francusku do 25 maja, uz efektivno isti protok saobraćaja Francuskom, ali uz manje zagađenja i korišćenje trole na optimalan način. Takođe, to bi obezbedilo i trolejbusku mrežu na većem delu linije 24, i ubrzo moglo da protera još jedan autobus iz centra. Ne znam da li se isplati za tako retku liniju razvlačiti mrežu, ali može da stoji kao mogućnost.
U slučaju da je kroz tunel već prevelika gužva, kao što jeste i biće, može i alternativna varijanta - da od tunela do Novog Beograda ide trasom 65 (imaju približan takt), inače već od Terazija do Vuka 26 i 65 idu paralelno na ne tako velikoj razdaljini, a od Vuka do okretnice u šumi bi mogla da se napravi lokalna linija. Kad god sam se vozio do okretnice u šumi, 65 je bila skoro prazna sve do Patrisa, i nisam siguran da je s te strane neophodan toliko čest takt. Svakako bi na pravcu za Novi Beograd imala ukrštanja sa sadašnjim 77, 94, 7 i vozom, uz novu 26 koja vodi na isto mesto.
A eventualno pojačan saobraćaj duž 27 marta se najlepše reši povremenim tramvajem od Beka do Bogoslovije ili pojačanom peticom na račun šestice (ili ni na čiji račun
)..