Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

jeste off, ali šta da radim:
zidar, koji softver korsitiš?

edit: btw, dobra je ideja. pogotovo za ukidanje 19ice
 
Taman da se i ne ukine 19, mislim da nije problem, nema velikog preseka sa 29 ni ako ona postoji.

Štaviše, mogla bi nova 22 da ima 3 okretnice, i da bude praktično kružna linija, sa smerom A i B. Na kraju, i da Konjarnik zasad ostane bez trole, ostaje dobra ideja o trolejbusu 50. koji bu tuda prošao..

U ovoj varijanta sa 3 linije bi trola možda i mogla da se spusti do Dorćola Francuskom bez da je upropasti. Naravno, i tu mislim da bi bilo bolje da onda 26 ne silazi na Dorćol nego da se spoji sa 75 i ide kroz tunel, a da jedna linija trole približnog takta (recimo ovde sadašnja 41, a po zidarevom planu 21) siđe kroz Francusku do 25 maja, uz efektivno isti protok saobraćaja Francuskom, ali uz manje zagađenja i korišćenje trole na optimalan način. Takođe, to bi obezbedilo i trolejbusku mrežu na većem delu linije 24, i ubrzo moglo da protera još jedan autobus iz centra. Ne znam da li se isplati za tako retku liniju razvlačiti mrežu, ali može da stoji kao mogućnost.

U slučaju da je kroz tunel već prevelika gužva, kao što jeste i biće, može i alternativna varijanta - da od tunela do Novog Beograda ide trasom 65 (imaju približan takt), inače već od Terazija do Vuka 26 i 65 idu paralelno na ne tako velikoj razdaljini, a od Vuka do okretnice u šumi bi mogla da se napravi lokalna linija. Kad god sam se vozio do okretnice u šumi, 65 je bila skoro prazna sve do Patrisa, i nisam siguran da je s te strane neophodan toliko čest takt. Svakako bi na pravcu za Novi Beograd imala ukrštanja sa sadašnjim 77, 94, 7 i vozom, uz novu 26 koja vodi na isto mesto.

A eventualno pojačan saobraćaj duž 27 marta se najlepše reši povremenim tramvajem od Beka do Bogoslovije ili pojačanom peticom na račun šestice (ili ni na čiji račun :))..
 
Ne ukidaj te ttrolejbuse nego zidar skretnica kod londona je najmanji problem par hiljada evra i jedan dan i skretnica je tu :kafa:
 
direktore, nije to samo do skretnice, nego na toj raskrsnici inače nema nikakvih skretanja, zabranjeno..
 
@direktor

raskrsnica kod Londona nije toliko bitna, ona je samo uzrok "sasave linije". Inace sam ja za drugi plan sa 3 linije. Nisam za ukidanje trasa vec reorganizaciju linija radi pojacavanja takta i pouzdanosti, jedino krak Sumice-Konjarnik nestaje jer je taj kraj inace dobro pokriven autobusima.

@medjutim

U varijanti sa tri linije smanjuje se opterecenje okretnice Studentski Trg koja u tom slucaju moze da ostane na sadasnjoj lokaciji a moze i da se izmesti na Dorcol da bi trg postao pesacki plato a trole da se penju i spustaju kroz Dobracinu i Zmaj Jovinu. Francuska onda ostaje za autobuse, trenutno njome prolaze 4 linije 24, 26, 37 i 44.

Univerzitetski plato: Vasina pesacka (barem od Zmaj Jovine do Kralja Petra) a Knez mihajlova-studentski park-PMF direktno vezani pesackom zonom, divno :)
 
Slazem se. 19 je ionako najnepouzdanija linija sa Konjarnika, a jedna je od najredjih trolejbuskih linija uopste.
 
Примећујем да с Дорћола нема ниједне линије за НБГ.
11 је привремено укинута по ко зна који пут на ко зна колико. У последњих 6 година мислим да више од 3 није радила из којекаквих разлога. А и кад је радила - слабо се примећивало. А и да иде чешће - траса јој је катастрофа и семафори су јако дуги и време пута је недопустиво.

Не, 2 до Бранковог моста па преседање није решење - та линија је такође недопустиво аљкава.

Сад кад се по Булевару наводно возимо трамвајем као спејс-шатлом, 79 уз 5 мало губи смисао (или?) и та 79 би могла лепо да с Дорћола крене на неку другу страну - рецимо: преко моста.
 
zidar":28ttrafr je napisao(la):
@medjutim

U varijanti sa tri linije smanjuje se opterecenje okretnice Studentski Trg koja u tom slucaju moze da ostane na sadasnjoj lokaciji a moze i da se izmesti na Dorcol da bi trg postao pesacki plato a trole da se penju i spustaju kroz Dobracinu i Zmaj Jovinu. Francuska onda ostaje za autobuse, trenutno njome prolaze 4 linije 24, 26, 37 i 44.
OK, al opet, mislim da u toj kombinaciji ne bi bila neophodna 26 do dole, jer bi trolejbusi bili više nego dovoljni za trasu Dorćol - Centar. Pa i 24, al ona već nema gde drugde..

zidar":28ttrafr je napisao(la):
Univerzitetski plato: Vasina pesacka (barem od Zmaj Jovine do Kralja Petra) a Knez mihajlova-studentski park-PMF direktno vezani pesackom zonom, divno :)
I neverovatno..
 
medjutim":3ibuk4zs je napisao(la):
OK, al opet, mislim da u toj kombinaciji ne bi bila neophodna 26 do dole, jer bi trolejbusi bili više nego dovoljni za trasu Dorćol - Centar. Pa i 24, al ona već nema gde drugde..
Kao po obicaju smisljam resenja uz koriscenje postojece mreze bez dodatnih ulaganja, a posto trolejbusi za sada mogu da idu samo do depoa, 25. maj Dusanovu i zgrade na dunavu opsluzuje 26.
 
Updatovao sam moj plan za reorganizaciju javnog prevoza (ANTIGONA, hocu sve, odmah.) sa promenom trolejbuskih linija.

14_antigona.png
 
Upravo ono sto sam i ja zamisljao. Bez autobuskih okretnica u centralnoj zoni. Cvoriste bi takodje mogla da bude buduca nova autobuska stanica. Na nju da se izmeste okretnice sa Zelenog venca, Savskog trga i Trga Republike. + za Zidara.
 
Ja sam svojevremeno predlagao da 19, 22 i 21 budu ukinuti u korist kružne (npr. minibus) linije Konjarnik-Učiteljsko naselje-Lekino brdo, ali mi ovde na forumu rekoše da to što obično ima malo putnika na poslednjih par stanica tih linija nije dovoljan razlog da se ukinu.

19 je svakako potpuno redundantna linija, obzirom na 29 i 31.
 
Зидар, једина замерка ти је што земунски хаб нема никакав брзи превоз којим ће да се хране периферне линије (није замерка теби, наравно).
 
@Wile E. Coyote

Slazem se, Zemunski Hub ako ostane na keju nema sinskog prevoza i izgleda pomalo usamljeno, ali kao sto kazes nisam ja projektovao postojecu mrezu. Ipak ima brzu autobusku vezu sa gradom preko bulevara Nikole Tesle, sadasnja trasa 84. , koja moze da se pojaca ali nisam hteo da ucrtavam autobuse na planu vec samo fiksne mreze (voz, tramvaj i trolejbus) da bi ostao sazet i jasan. Takodje je neophodna i brza autobuska veza sa zeleznickom stanicom NBGD.
Takodje neke prigradske linije mogu da dobiju Hub kod stanice NBGD kao maticni pa da autoputem jure ka periferiji, linije za Ugrinovce i Dobanovce na primer.
Poenta Hubova je to da prigradske linije ne ulaze u grad i ne opterecuju dodatno saobracaj, vec da se od Huboova na dalje nastavlja brzim gradskim prevozom u raznim pravcima.

Ako jednog dana zeleznicka infrastruktura i dodatne garniture dozvole da bg:voz linije A i C odrze takt do stanice Zemun, tu treba da se oformi dodatni Hub.
 
@Senke

Karadjodjev Park se odnosi na stanicu Beovoza (sad kad kazes i jeste malo konfuzno na mapi :/ ) a 22 bi bila lokalna linija na relaciji Krusevacka-Uciteljsko naselje, sa trasom Krusevacka-Gospodara Vucica-Vojislava Ilica-Mis Irbijeve.
 
Juče prolazio kroz Jajince i Selo Rakovicu pa mi pade na pamet.. šta mislite koliko bi bilo smisleno produžiti trolejbusku mrežu od okretnice u Paunovoj duž Bulevara JNA do Sela Rakovice, ili čak do Avale, do ispod tornja?

7 linija na četirsto i nešto koje tuda prolaze taman imaju takt za jedno vozilo na 4-5 minuta (bez letnje 400 i 503), teren je stvoren za električni prevoz, nekoliko puta se ide gore dole, dobija se električna veza centra grada sa bitnim turističkim i ekološkim lokalitetom, gustina naseljenosti duž trase konstantno raste, čak bi eventualno bilo izvodljivo praviti stajalište koje je povezano sa obilaznicom tamo gde se ukršta sa Avalskim drumom..
 
Jooj, ovo je vec stoti put da idem BG vozom i da mi na stanici kod vera bezi 67 ispred nosa :mad: Popizdeh!

No, to na stranu. Zanima me koji bi autobusi mogli da se preusmere na NBG stanicu?
 
@medjutim
tacno je da linije 400+ imaju zajednicku trasu u bulevaru JNA ali se posle toga racvaju. To znaci da bi trolejbuska mreza morala ili da se racva kao i autobuska ili da ide samo do poslednje zajednicke stanice u kom slucaju su opet potrebni autobusi na dalje. Mislim da sadasnje stanje sa prigradskim autobusima koji omogucavaju presedanje na trolejbus i tramvaj na Banjici II i Trosariniza dalje putovanje pruza veci komfor (samo jedno presedanje) nego autobus+trola+tramvaj za nekoga ko sa juga ide na vozdovac ili autokomandu.

Ako mreza bas treba da se produzi, mozda od okretnice u Krusevackoj pa istom nizbrdo do dusanovca, a sa duge strane Mis Irbijevom do bulevara, time moja lokalna 22. postaje poprecna veza :)

@b_tuta
svaka linija koja ide sa novog Beograda na gazelu (17, 18, 74, 88) moze da svrati do Z St NBG pa da nastavi daljem starom trasom. Time se dobija jaka veza stanice sa opstinom NBG i dalje Zemunom.
Takodje bi bilo dobro da 74. ide sa Bezanijske Kose pravo do Z St NBG kroz Bulevar Milutina Milankovica.
 
zidar":1zt15m5b je napisao(la):
tacno je da linije 400+ imaju zajednicku trasu u bulevaru JNA ali se posle toga racvaju. To znaci da bi trolejbuska mreza morala ili da se racva kao i autobuska ili da ide samo do poslednje zajednicke stanice u kom slucaju su opet potrebni autobusi na dalje. Mislim da sadasnje stanje sa prigradskim autobusima koji omogucavaju presedanje na trolejbus i tramvaj na Banjici II i Trosariniza dalje putovanje pruza veci komfor (samo jedno presedanje) nego autobus+trola+tramvaj za nekoga ko sa juga ide na vozdovac ili autokomandu.

Ako mreza bas treba da se produzi, mozda od okretnice u Krusevackoj pa istom nizbrdo do dusanovca, a sa duge strane Mis Irbijevom do bulevara, time moja lokalna 22. postaje poprecna veza :)
Danasnje resenje terminusa 400 je za plakanje. Ja bih pocetni terminus prebacio na sadasnji terminus trola, koji ima mesta za pristojno prosirenje i uredjenje.
Ili jos bolje, preusmeriti ih Bulevarom oslobodjenja do raskrsnice sa Bastovanskom,a onda trasom tramvaja. Time bi se zadrzala povezanost i sa trolama i tramvajima i 50-icom. Ubrzao bi se protok kroz Paunovu, Crnotravsku i Paje Miskovica. Upotrebila bi se sadasnja infrastruktura sa 0% ulaganja.
 
Видиш, и мени је било ван памети што су трамвај продужили од Вождовца до Бањице тако како су га продужили. Окретница на Бањици је само испрдак који је урађен само да би се на силу гурао трамвај за 21. век и која уопште нема функцију коју би требало да има. Требало је или не дирати, па оставити окретницу на Вождовцу са терминусом за правац 400, или продужити пругу до окретнице трола, па тамо направити нормалан терминус за трамваје, троле и правац 400. Али, знамо како је цела та идеја протерана (Ресавска у којој се трамваји мешају са аутомобилима и сличне небулозе трамвајског лобија).
 
Obzirom da trole s Banjice nikad nisam video prepunjene, čini mi se sasvim logičnim forsiranje prelaza 40x-trolejbus. Doduše, pitanje je koliko bi to bilo efikasno jednog dana kad se trolejbusi spuste do Miljakovca..
 
Vrh