Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postavljeni stubici danas kroz naselje...
Kao sto je i bilo receno,stanica kod Invest Trade-a i kroz naselje ulicom Svetog Save 5 komada...
Linija krece u petak.I dalje se ne zna red voznje...
Ljudi u naselju generalno i nisu zadovoljni sto linija ide preko Bezanije jer ovo vise odgovara ovima sa Bezanije nego nama jer je veliko kruzenje...
 
Bitno je da su vam dali liniju polako sad ce biti lakse prilagoditi trasu nije sad zakucana za vjek vjekova
 
Novom autobuskom linijom 613 školarcima obezbeđen prevoz iz naselja Radiofar

Predsednik Privremenog organa grada Beograda Siniša Mali, gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović i direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović prisustvovali su puštanju u rad nove linije javnog gradskog prevoza 613, od Novog Beograda do naselja Radiofar. Na osnovu zahteva, koji je Privremenom organu predstavljen pre dve nedelje, kada je Siniša Mali primao građane, linija je za veoma kratko vreme uspostavljena. Trasa prolazi pored osnovnih škola na Novom Beogradu i Bežanijskoj kosi, u koje trenutno idu školska deca iz naselja Radiofar.

– Linija 613 od danas će povezivati Novi Beograd i naselje Radiofar. U ovom surčinskom naselju živi više od 1.500 građana, posluje pedesetak preduzeća, i oko šezdeset studenata i učenika svakodnevno ima potrebu da se preveze do fakulteta i škola. Veliki problem za uspostavljanje linije ITS-a u ovom delu grada predstavljao je neasfaltirani put. Žitelji naselja Radiofar sami su organizovali asfaltiranje i završetak dela pristupnog puta, čime su stvoreni uslovi za konačno uspostavljanje gradskog saobraćaja i u ovom naselju – rekao je Mali.

On je naglasio da je grad Beograd na ovu odličnu organizovanost sugrađana odreagovao uvođenjem nove autobuske linije, u skladu sa potrebama stanovnika. Takođe, podsetio je da je u prethodnom periodu postojao prevoz u ovom naselju, ali da ga je 2013. ukinula opština Novi Beograd. Takođe, infrastruktura nija bila odgovarajuća.

– Ovo je pravi primer kako inicijativa i rad građana nailaze na podršku gradske vlasti. Naš osnovni cilj je da sugrađanima olakšamo svakodnevni život i zato od danas žitelji ovog naselja neće morati da pešače kao do sada dva i po kilometra do prve autobuske stanice. Nova linija svakodnevno će saobraćati, a grad Beograd će se i dalje truditi da između stanovnika rubnih i centralnih opština ne postoji razlika. Liniju će finansirati grad i u narednom periodu biće modifikovana shodno potrebama i eventualno novim zahtevima građana. Posebno zadovoljstvo mi predstavlja to što će se novoj liniji najviše obradovati najmlađi, jer će linija 613 prolaziti upravo pored škola na Novom Beogradu i Bežanijskoj kosi – rekao je Siniša Mali.

Predsednica Mesne zajednice „Radiofar” Marijana Vučić zahvalila je u ime građana Privremenom organu grada Beograda na velikoj podršci i razumevanju u rešavanju ovog problema, a pre svega što će se učenici lakše prevoziti do svojih škola.

Stanovnik naselja Radiofar Aleksandar Martinović istakao je da su meštani napokon posle 12 godina uspeli da ostavare saradnju sa Gradskim upravom, dok je ovaj projekat toliko brzo realizovan da je i sve njih iznenadio.

– Ova linija gradskog prevoza je rešenje za sve nas u naselju, koje je oivičeno sa jedne strane surčinskim aredromom a sa druge auto-putem, a pre svega za decu koja se pored škole bave i dodatnim sportskim i kulturnim aktivnostima u gradu – naveo je Martinović za Beoinfo.

Vozilo će radnim danima saobraćati na 20 minuta, kapaciteta je 35 putnika, dok će u najskorijem roku biti razmotren zahtev građana da linija bude priširena i u dane vikenda, kao i u noćnim satima.

Trasa linije 613 je određena na osnovu zahteva građana da ova linija prolazi pored osnovnih škola na Novom Beogradu i Bežanijskoj kosi u koje trenutno idu školska deca iz naselja Radiofar. Red vožnje na liniji usklađen je sa potrebama učenika da se prevezu do škole. Na mesečnom nivou rad vozila na liniji će koštati oko 415.000 dinara.

Naselje Radiofar teritorijalno pripada gradskoj opštini Surčin. Mesna zajednica „Radiofar” i Udruženje građana naselja Radiofar proteklih godina su tražili povezivanje ovog naselja sa gradom linijom javnog gradskog prevoza, ali nisu postojali saobraćajno-tehnički uslovi (adekvatna saobraćajna mreža) za njeno uspostavljanje. U toku 2013. godine udruženje građana je organizovalo asfaltiranje i završetak pristupnog puta u rejonu podvožnjaka na auto-putu, u visini stajališta „Ikarbus”, čime su se stekli uslovi za uspostavljanje linije JGS-a. U 2013. godini, u organizaciji opštine, postojala je školska linija, koja je ukinuta zbog nedostatka materijalnih sredstava.

izvor: beograd.rs
 
Општина Гроцка у понедељак испоставља захтев Синиши Малом за враћање линије 301 која би се окретала у Брестовику.
 
Вероватно би ишла као 302 само не би скретала ка Бегаљици већ би настављала до Брестовика. Дакле не скреће у булевар Ослобођење већ наставља право, али чекамо да Стф потврди http://binged.it/1cBeWfg
 
Ja sam više mislio da li bi išla od Ustaničke , Konjarnika , Šumica ili Cvetkove pijace ... Za ovaj drugi deo ka Brestoviku mi je jasno.
 
Od ustanicke ,i nebi stajala na svakoj stanici
 
Trebalo bi da staje na svakoj stanici od trenutka kada Smederevskim putem idu samo 302 i 303. Mislim da ne bi bilo loše i da se za 302 uvede da ne staje na svakoj stanici.
 
Тако је, од Болеча па до краја да стаје на сваку станицу, а од Устаничке до Болеча евентуално на 2: Калуђерица и Винча.
 
Претпостављам да ће захтев бити да се "врати" линија 301, а то значи, са Устаничке, стајући на све станице до Гроцке као и 302 и онда само продужетак ка Брестовику, јер нико о томе детаљније не размишља.

Међутим, гледаћу ако стигнем данас, да исцртам предлог по коме би линија ишла од Цветкове пијаце и стајала на следећим стајалиштима:

-Радиоиндустрија
-Бајдина
-Пут за Калуђерицу
-Винча /млин/
-Болеч /раскршће/

и даље на све станице.

Од Гроцке би се увеле следеће станице:

- Нова шумадија
- Аласка колиба
- Викенд насеље
- Брестовик /раскрсница/
- ТЕРМИНУС Брестовик

Та линија би имала улогу експрес линије и користили би је сви они који иду за град да се линија не би успоравала локалним транзитом. Сви који из Гроцке раде по локалним насељима, наставили би да користе 302. Довољно је да 301 иде на 30 минута интервала. Тако убрзаној линији треба за полуобрт 30 минута, што значи да за оперативнос линије потребно читава 2 аутобуса, или 3, то би саобраћајац неки морао да каже.

Овакав захтев је оправдан и из следећих разлога:
По новом урбанистичком плану ГО Гроцка, усвојеном прошле године, Гроцка је урбано средиште за следећа места: Бегљаица, Брестовик и Заклопача. Такав просторни план није испраћен саобраћајним везама. Насеље Брестовик нема градску линију. Ластина линија 36...нешто која улази у Брстовик има ЈЕДАН полазак дневно. Најфреквентнија линија 351 Шумице-Дражањ која иде на сат времена пролази на ободу насеља Брестовик и за 90% становника потрено је пешачење од преко 1 км.
 
Delimična promena trase linije 42

Delimično se menja trasa autobuske linije javnog gradskog prevoza 42 Slavija /Birčaninova/ – Banjica /VMA/ – Petlovo brdo, u smeru ka terminusu „Petlovo brdo”, od srede, 26. februara.

Umesto trase: 17. oktobra – Oplenačka – Milorada Draškovića – Petlovo brdo, određuje se nova trasa linije JGP-a broj 42 u navedenom smeru kretanja: 17. oktobra – Dimitrija Vučenova – Rasinska – Milorada Draškovića – Petlovo brdo.

Uspostavljaju se stajališta JGP-a na novom delu trase linije broj 42, u smeru ka terminusu „Petovo brdo”, OŠ „Vladimir Rolović” i „Rasinska” u Rasinskoj ulici.

Ukidaju se stajališta na delu trase koji je promenjen u smeru ka terminusu „Petlovo brdo”: „Jedanaeste krajiške divizije”, „Generala Zgonjanina”, „Milorada Draškovića” i „Rasinska”.

novatrasalinije42_zps94402b81.jpg


izvor: http://www.beograd.rs
 
Bolje bi bilo da je pojacaju i povedu racuna o redovnosti polazaka, nego sto se igraju malo vamo-malo tamo...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Tačno (ovo za redovnost) , ali po meni je ovo bolje rešenje , zato što konačno stanovnici tog dela Petlovog brda imaju prevoz u oba smera.
 
Ma jasno je to, ali to je bilo ocito i kada je 42 produzena do petlovog brda.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Slazem se sa objasnjenjem oko linije 301. U poslednjih par godina dosta ljudi zivi na potezu prema Brestoviku, te vise se ne posmatra kao vikend naselje. Zar neko treba da pesaci prvo vise od 1km do Lastine stanice, pa onda ceka autobus koji ide retko da bi dosao do centra Opstine Grocka? Da ne spominjem da dosta ljudi radi tj. putuje iz centra Grocke ka Pudarcima i okolini. Nadam se da ce se uspostaviti linija.
 
Na stanicama Slavka Rodića sam primetio nove table na kojima je linija 42 na drugom mestu , dok je prvo mesto u redu prazno. Da li se to sprema uvođenje nove linije?

izvor: busevi.com
 
Danas vidjene nove table na Altini. Linija 707 ce prolaziti kroz altinu.
@solecar
Imas li neku info o ovome a i o prebacivanju okretnice Backa na Altinu?
 
Što se tiče Altine , ja znam onu priču od ranije , a to je da će se linije 18 i 83 produžiti , čini mi se do nekog salona nameštaja ili slično u Altini , gde će se praviti potpuno nova okretnica.
 
Evo dodatnih informacija: 707 od ponedeljka na Altini, probijena je ulica koja vodi od okretnice na Altini do Novosadskog puta, trebalo bi da ide kao 81 Ugrinovackom i Ugrinovackim Putem
 
Vrh