Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Konačno :D :D

Среда, 24. новембар 2010.

Линија 74 враћа се на редовну трасу

Линија јавног градског превоза 74 ће од четвртка, 25. новембра, саобраћати својом редовном трасом преко моста „Газела” и aутопутем.

Tоком радова на aутопуту, мосту „Газела” и тролејбуском мосту (продужетку улице Кнеза Милоша ка Булевару војводе Путника), линија је привремено саобраћала преко Бранковог моста. Завршетком радова на тролејбуском мосту, стекли су се услови за враћање линије на редовну трасу.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1422410
 
"Линија 74 враћа се на редовну трасу"

Savrsena prilika da se trasa blago izmeni na Novom Beogradu, pa da svraca do Zeleznicke stanice NBGD (Gazela, Milentija Popovica, Milutina Milankovica, Spanskih Boraca). Mala ali korisna izmena.
Ili kada se produzi BG:voz do Tosinog Bunara (odnosno Zemuna) Nikole Dobrovica-Tosin Bunar umesto Partizanske Avijacije.
Obe varijante daju Bezanijskoj Kosi i Studentskom Gradu autobusku vezu sa BG:vozom
 
309 okrece zadnjih nedelju dve na ustanickoj zbog radova u vjekoslava kovaca.Zna li neko kakva je situacija,i izdrzava li to dobro terminus na ustanickoj?

Recimo stf bi trebao znati jer koristi taj terminus redovno
 
zidar":3nasa2es je napisao(la):
"Линија 74 враћа се на редовну трасу"

Savrsena prilika da se trasa blago izmeni na Novom Beogradu, pa da svraca do Zeleznicke stanice NBGD (Gazela, Milentija Popovica, Milutina Milankovica, Spanskih Boraca). Mala ali korisna izmena.
Ili kada se produzi BG:voz do Tosinog Bunara (odnosno Zemuna) Nikole Dobrovica-Tosin Bunar umesto Partizanske Avijacije.
Obe varijante daju Bezanijskoj Kosi i Studentskom Gradu autobusku vezu sa BG:vozom
Imam predlog da se preusmeri pored stanice Tosin bunar, samo nikako da im ga posaljem
 
vucko":2gf51hoi je napisao(la):
309 okrece zadnjih nedelju dve na ustanickoj zbog radova u vjekoslava kovaca.Zna li neko kakva je situacija,i izdrzava li to dobro terminus na ustanickoj?

Recimo stf bi trebao znati jer koristi taj terminus redovno
Borimo se za nasu saku kiseonika. Bukvalno.
Terminus Ustanicka jedva moze da primi u spicu standardne linije, a 309, ciji je takt najcesci, stvara enormne guzve, kao i kasnjenja polazaka, jer se autobusi i bukvalno zaglave.
Fotkacu sutra, pa cu postovati.
 
Tako sam i mislio...Uzas..Trebali su da je lepo prebace dole na okretnicu 31 i 19 pa bi bilo podnosljivije.

A sto je isto uzasno,nisu ni najavili izmestanje linije pa sam gledao brdo ljudi kako cekaju 309ku a vjekoslava kovaca je bila uveliko zatvorena.

zna li se dokle ce biti 309ka na ustanickoj?
 
@Матеја Бељан

salji, salji, da izmena ce puno znaciti.
 
vucko":2uulr81a je napisao(la):
Tako sam i mislio...Uzas..Trebali su da je lepo prebace dole na okretnicu 31 i 19 pa bi bilo podnosljivije.
koliko ja znam, zabranjeno je tu skretanje desno sa okretnice ka Konjarniku. ili je to, ili tu bus ne može da smota, ne znam tačno koja je fora. ali može da se produži dole do okretnice Šumice, da je deli sa 308
 
JohnnyLee":35v34n77 je napisao(la):
vucko":35v34n77 je napisao(la):
Tako sam i mislio...Uzas..Trebali su da je lepo prebace dole na okretnicu 31 i 19 pa bi bilo podnosljivije.
koliko ja znam, zabranjeno je tu skretanje desno sa okretnice ka Konjarniku. ili je to, ili tu bus ne može da smota, ne znam tačno koja je fora. ali može da se produži dole do okretnice Šumice, da je deli sa 308
Da, Sumice su sada pristojni terminus, ima mesta. Moze i na Konjarniku, javnom prevozu nisu zabranjena nikakva skretanja, a moze i da smota, jer se neretko desava da 308 ``svrati`` na taj terminus usput da bi se vozac javio dispecarima. I opusteno skrene desno u Ustanicku bez problema.
 
Evo i novosti iz Direkcije za javni prevoz u vezi linija 11 i 13:

Linija 11 nije zauvek "sahranjena". Ona se sigurno neće vraćati pre završetka radova na mostu na Adi. Kada radovi budu gotovi, najavljuje se da ća doći do velike reorganizacije tramvajskih linija i da postoji mogućnost vraćanja linije 11. Za nju je jedan od predloga da ide trasom Blok 45 - most preko Ade - Kalemegdan /Beko/. Linija 13 će najverovatnije ostati ovakva, ali ni to nije 100% sigurno. Neke analize za najavljene izmene su već urađene, ali će se glavna odluka doneti sledeće godine.
 
c.s.i.":392m2mks je napisao(la):
Evo i novosti iz Direkcije za javni prevoz u vezi linija 11 i 13:

Linija 11 nije zauvek "sahranjena". Ona se sigurno neće vraćati pre završetka radova na mostu na Adi. Kada radovi budu gotovi, najavljuje se da ća doći do velike reorganizacije tramvajskih linija i da postoji mogućnost vraćanja linije 11. Za nju je jedan od predloga da ide trasom Blok 45 - most preko Ade - Kalemegdan /Beko/. Linija 13 će najverovatnije ostati ovakva, ali ni to nije 100% sigurno. Neke analize za najavljene izmene su već urađene, ali će se glavna odluka doneti sledeće godine.
Ovo podržavam ako bude postojala i neka nova linija koja ide sa NBG preko Ade na Banovo brdo. Ako ne, onda sam za staru trasu jedanaestice, a da 13 ide preko novog mosta.
 
Voleo bih da pokrenem diskusiju o tome koje linije treba da idu preko novog mosta. Ja mislim da bi preko njega trebalo da idu tramvaji 8 (Banovo Brdo - Blok 45) i 9, autobusi 94 (Miljakovac - Banjica - Drajzerova - Most i dalje redovnom trasom), tako bi mogao i da se ukine minibus 49 koji ide kroz Drajzerovu, linija 89 i eventualno 17 (da produzi od auto puta na novi most, pa pored sajma, opet na auto put, mada 17 i ne mora)
 
11 (Kalemegdan - Blok 45)
13 (Banovo brdo - Blok 45)
89 (Vidikovac - Blok 61)
708 (Banovo brdo - Zemun polje)
 
9 (Блок 45 - Бањица)
13 (Блок 45 - Баново брдо)
88
89
 
Zasto 88, onda citav jedan deo NBG ostaje bez busa za Sajam i Cukaricu.... 88 ne bih dirao
 
Evo i novosti iz Direkcije za javni prevoz u vezi linija 11 i 13:

Linija 11 nije zauvek "sahranjena". Ona se sigurno neće vraćati pre završetka radova na mostu na Adi. Kada radovi budu gotovi, najavljuje se da ća doći do velike reorganizacije tramvajskih linija i da postoji mogućnost vraćanja linije 11. Za nju je jedan od predloga da ide trasom Blok 45 - most preko Ade - Kalemegdan /Beko/. Linija 13 će najverovatnije ostati ovakva, ali ni to nije 100% sigurno. Neke analize za najavljene izmene su već urađene, ali će se glavna odluka doneti sledeće godine.

Last edited by c.s.i. (30 November 2010 17:40:20)




Ovo je divna vest bice lepo da blok 45 ima i liniju 13 i liniju 11 Ja bi produzio liniju 89 da ide do bloka 45 jer mislim da bezveze stvara guzvu u bloku 61 i 95 linija nemoze lepo da prodje ostalo ne bi nista dirao mozda bi uveo novu liniju recimo 710 da ide od Banovog brda da Zemun polja liniju 708 ne bi dirao
 
A zasto niko ne bi promenio 94 da ne ide dzabe preko gazele, a i da poboljsa prevoz u Drajzerovoj, koja je slepo crevo. Sto se tice tramvaja, ja bh vratio 13 na kalemegdan, a uveo bih liniju 8 BB-Nbg, jer su linije 12 i 13 prilicno retke, to svako zna ko zivi na Cukarici, dok 7 i 9 idu bezobrazno cesto, dok mi na Banovom brdu cekamo tramvaj i po 15 minuta
 
Vrh