Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

A ovako da deli 90% trase sa 12? 6 postoji jer je sedmica prepuna ka Ustanickoj, a 14 i 5 idu lose, pa je to dodatak, nesto u sta moze da se udje komotno kod Vuka
 
Dovoljna je guzva kada idu za redom dvostruka 6ica pa dvostruka 7ica pa jos jedna dvostruka 7ica,totalna je ludnica,ne mozes ni da vidis 5 i 14.Kao konvoj u drugom svetskom ratu ide mada moram priznati veoma brzo!
 
ali vucko, slozices se da 6 nije za ukras, vec da bi bez nje bilo mucnije ici do zvezdare
 
Naravno,nego hocu reci da je vec guzva na sinama jer idu 4 linije tuda,a pogotovu su usporenja na delu od cvetka do ustanicke.Mislim da bi uvodjenje jos jedne tramvajske linije ugusilo saobracaj.To bi mozda bilo izvodljivo kada se prosiri bulevar do ustanicke,a tada cemo dobiti metro,makar to i bio nezavisni belam...
 
Ih, pa ako bude BELAM ici ce tu umesto tramvaja ili, jos gore, zajedno s njima:D
 
Ja cu da se ponavljam ali i dalje mislim da bi imalo smisla da se odvoje trase tramvajskih linija i da Bulevarom ide samo sedmica sa pouzdanim taktom od 2-3 min, ko ida dalje ka Banovom Brdu ili dorcolu preseda na drugu tramvajsku liniju.
Imam novu dogmu: samo jedna linija po okretnici.
 
Svidja mi se ta dogma,jer podseca na metro.Jos da se iskopaju neki tuneli i skoro pa da imamo metro ;)

P.S.Videh tvoju S mapu u prikolici sestice danas,verujem da je to c.s.i ili direktor lepio :vops:
 
Kako bi 90 % trase 6 imala sa 12 ako bi isla do bogoslovije? Od Vuka do Bogoslovije ima samo 4 stanice, jel to 90% trase? 12 je i onako retka u odnosu na 7 i 9 npr. tako da je realno da 6 ide do bogoslovije, mada moze i ovako da ostane, svejedno.
 
Kad bi isao od Tasa do Bogoslovije izgubio bi svoju funkciju, a to je da opsluzuje Bulevar
 
Upravo,sestica spasava 7icu koja je prebukirana vec kada stigne do vuka u pravcu ka ustanickoj
 
Nikako 6 iz bulevara neznate kako je ljep osjecaj kad dodje kod vuka sa 7/9putnika unutra udjete i sjednete :kafa:
 
Ako cemo o tradiciji, sto ne vrate tramvaj 1, Topcider - Kalemegdan? Ja sam mislio da 6 treba da ide od Ustanicke do Bogoslovije
 
Туда куда је некад ишао 1, пруга је одавно дигнута. Тај кец о којем причаш је уведен много касније. Двојка и шестица иду овим трасама одувек.
 
prostorni planer":20v1sldv je napisao(la):
Ako cemo o tradiciji, sto ne vrate tramvaj 1, Topcider - Kalemegdan? Ja sam mislio da 6 treba da ide od Ustanicke do Bogoslovije
Ta opcija je skroz ok, + se ostvaruje veza poteza 100 i 300.

Zasto na 6 idu upareni tramvaji? Bolje da idu na 14, na Vozdovcu je stalno guzva
 
Tandem tramvaji na 6 idu zato sto sedmica cesto zaglavi pa dupli dobro dodje. :vops:
 
Ja imam 2 predloga koji se ticu objedinjavanaja okretnica autobusa.
1.Objediniti okretnice Ustanicka ( lin. 301-307 i 50) sa okretnicom Konjarnik ( lin. 17,31 i 19).Razlog je zato sto su udaljene jednu autobusku stanicu i masa ljudi se vozi tu jednu stanicu autobusima 20,50 i 308 sto stvara veoma velike guzve i presedanja,obzirom da je na Ustanickoj i okretnica tramvaja mogu se autobuske i tramvajske linije koristiti racionalnije,a samim ti moglo bi doci do skracenja lin.308 jer ne bi bilo potrebe da saobraca do okretnice u Sumicama.
2.Objediniti okretnice Cvetkova pijaca ( lin. 309 i 79) sa okretnicom Cvetkova pijaca,isto se zovu,(lin.55).Razlog je zato sto se nalaze na 50 metara udaljenosti jedna od druge i putnici koji presedaju bukvalno trce svakodnevno sa jedne okretnice na drugu da bi stigli na prevoz,pretrcavajuci Bul.Kralja Aleksandra ko muve bez glave. :D
 
Nemo samo slučajno drvo da zasade na mestu tih okretnica koje bi ostvarivanjem tvog predloga bile neiskorišćene.
 
Ја сам одавно за обједињавање окретница Устаничка и Коњарник, само велики проблем је питање простора, јер једноставно нема где да се изгради толики терминус. :(
 
1.Upravo tako,nema velikog prostora za to,uvodjenjem metroa ce nesto uraditi oko tih okretnica,samo nemam blage veze sta.

2.79ka ne okrece na cvetku vec nekoliko godina vec ide do mirijeva 3 il 4.Okretnica 55ice se izmesta po regulacionom planu na novu okretnicu troleljbusa i 77ice na cosku milana rakica i buduceg proboja cingrijine ka cvetku.Verovatno ce i tuda poterati 79ku pa ce ona umesto da skrece u batutovu produzavati cingrijinom preko nove okretnice trola i skretati tek kod cvetka u bulevar.

Nemam ideju sta planiraju da urade sa 309,to im je najfrekventnija medjugradska linija u tom delu grada.

Jedino je jasno da nece imati vise okretnicu na cvetku kada se spoje cingrijina i gospodara vucica,a da buduca okretnica 28.40,77 i 55 nece moci da primi nijednu vise liniju.
 
Nema mesta za objedinjavanje okretnica Ustanicka i Konjarnik ali bi mogla da se napravi standardna zamena, da linije 31 i 17 okrecu u ustanickoj a 302-307 okrecu na Konjarniku. Ako nije proporcionalno onda samo nekoliko linija 30x, dovoljno da se oslobodi prostor za 17+31 linije.
Time se sve te linije ukrstaju, sto moze napraviti malo guzve, ali zato su presedanja direktna, nema vise pesacenja ili presedanja na 50. zbog jedne stanice, a tristaci imaju vezu i sa tramvajem i sa trolejbusom.
 
^^ ni to ne moze, jer okretnica Konjarnik ne moze da primi ni sadasnje 3 linije. Moze jedino da se uradi razmena, tj da 17 i 31 okrecu na Ustanickoj, a da se npr. 302 i 307 spuste na Konjarnik.
Mada, sa druge strane, postoji prazan prostor iza okretnice Konjarnik, koji je dovoljno velik za pristojnu okretnicu svih ovih linija,

2emfr77.jpg


A za dalju buducnost moze da se napravi veliki terminus za tramvaje, metro, kao i za linije sa Ustanicke Konjarnika, Sumica i Mirijeva na jednom mestu. Npr. ovde:

1253sow.jpg
 
Ovo mesto sto si oznacio je opstinska zemlja i namenjena je za izgradnju stambenog naselja i vatrogasne stanice,nema nista od toga!
 
Vrh