Me like.Матеја Бељан":1ttioga5 je napisao(la):2. Da se 74 preusmeri tako da prolazi pored Zeleznicke st. Tosin bunar
3. Da se 69 organizuje kao kruzna linija i tako prolazi pored Zeleznicke stanice NBG i poveze Bul. Mihaila Pupina
Me like.Матеја Бељан":1ttioga5 je napisao(la):2. Da se 74 preusmeri tako da prolazi pored Zeleznicke st. Tosin bunar
3. Da se 69 organizuje kao kruzna linija i tako prolazi pored Zeleznicke stanice NBG i poveze Bul. Mihaila Pupina
Možda bi dobra varijanta za 49 bila da skrene ka Banovom Brdu sad kad više nema prelaza pruge u nivou, i da ide ili na okretnicu tramvaja kroz Požešku ili na okretnicu 87 kroz Paštrovićevu i Radničku.. preko novog nadvožnjaka još uvek ne ide nijedan prevoz i ne postoji direktna veza Banovog Brda i Topčidera iako su blizu..JohnnyLee":1m1co61w je napisao(la):49: Miljakovac I - Senjak ili Glavna železnička
ta varijanta bi onda moglda da bude Banovo Brdo - Topčider - Miljakovac I, jer je njena poenta prolazak kroz Drajzerovu (koliko sam ja shvatio)medjutim":tjx538gg je napisao(la):Možda bi dobra varijanta za 49 bila da skrene ka Banovom Brdu sad kad više nema prelaza pruge u nivou, i da ide ili na okretnicu tramvaja kroz Požešku ili na okretnicu 87 kroz Paštrovićevu i Radničku.. preko novog nadvožnjaka još uvek ne ide nijedan prevoz i ne postoji direktna veza Banovog Brda i Topčidera iako su blizu..
Jerković ima relativno dobru vezu sa Blokom 45. kod Sava centra 95 i tramvaji, kod Opštine N. Beograd 73, tako da nema potrebe pojačavati taj pravac. ima prioritetnijihdare":tjx538gg je napisao(la):Nova linija koja bi isla od bloka 45 do Brace Jerkovica.
Bitna stvar za 49 je što je pored prolaska Drajzerovom to većim delom lokalna linija kojom saobraća minibus (tj bilo je tako doskora, vidim sad na sajtu GSPa da 49 okreće na okretnici Banjica 2), ne znam da li bi tom trasom mogao da se potera jači saobraćaj i veći autobusi, ali nešto slično je sigurno moguće. Ostaje problem gadne raskrsnice Mihajla Avramovića i Baja Pivljanina za koju nisam siguran da može da izdrži autobuse normalne veličine. U svakom slučaju, treba nam linija koja ide Drajzerovom (trojka neće još dugo) i preko novog prelaza preko pruge, a s druge strane da se uklopi kako možeJohnnyLee":clq42e8z je napisao(la):ta varijanta bi onda moglda da bude Banovo Brdo - Topčider - Miljakovac I, jer je njena poenta prolazak kroz Drajzerovu (koliko sam ja shvatio)medjutim":clq42e8z je napisao(la):Možda bi dobra varijanta za 49 bila da skrene ka Banovom Brdu sad kad više nema prelaza pruge u nivou, i da ide ili na okretnicu tramvaja kroz Požešku ili na okretnicu 87 kroz Paštrovićevu i Radničku.. preko novog nadvožnjaka još uvek ne ide nijedan prevoz i ne postoji direktna veza Banovog Brda i Topčidera iako su blizu..
Ja sam razmisljao o tome da se linija 60 produzi kroz blokove 70a, 70, 44 i 45. Ako bi se uradila veza od sadasnje okretnice 60ice kod Toplane sa ul. Agostna Neta i, kao sto si pomenuo, da se preurede veze izmedju unutrasnjih saobracajnica, dobili bi jednu alternativnu vezu/precicu blokova sa centrom. Ionako linija 60 se koristi samo za radnike Toplane.zidar":rf1cl17p je napisao(la):U blokovima 45, 44,70,70a, centar blokova i zgrade uz Savu takodje su daleko od glavnih trasa prevoza. Preurednjivanjem veza izmedju unutrasnjih saobracajnica unutar blokova (iako su one namerno odvojene kako se ne bi stvorila veza kroz blokove) mogla bi se napraviti lokalna kruzna minibus blokovska linija (ili dve) paralelna sa Jurija Gagarina samo blize Savi. Ona bi vezivala stambeni centar, periferiju blokova i savsko setaliste sa Jurija Gagarina, Pijacom i Gradskim Prevozom.
Stanica Topčider je trenutno samo lepa ali nebitna zgrada, dok veza Banovo Brdo-Dedinje-Miljakovac/Banjica vodi "od negde do negde"..Siniša":2drf8co4 je napisao(la):Slazem se svima vama koji ste za 49 da se produzi do Banovo Brda. Mozda sam pre zato da se ona na neki nacin poveze sa Z.st. Topcider.