Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Матеја Бељан":1ttioga5 je napisao(la):
2. Da se 74 preusmeri tako da prolazi pored Zeleznicke st. Tosin bunar
3. Da se 69 organizuje kao kruzna linija i tako prolazi pored Zeleznicke stanice NBG i poveze Bul. Mihaila Pupina
Me like.
7469.jpg
 
Otprilike tako, ali 69 da prolazi i pored depoa, pa da se nekom ulicom tu izvuce do Jurija Gagarina. Prakticno i dalje spaja Opstinu i depo, ali i zeleznicku, a kilometraza je skoro pa ista. 74 ostaje i dalje pored Studentskog grada.

httpimg836imageshackusi.jpg
 
JohnnyLee":1m1co61w je napisao(la):
49: Miljakovac I - Senjak ili Glavna železnička
Možda bi dobra varijanta za 49 bila da skrene ka Banovom Brdu sad kad više nema prelaza pruge u nivou, i da ide ili na okretnicu tramvaja kroz Požešku ili na okretnicu 87 kroz Paštrovićevu i Radničku.. preko novog nadvožnjaka još uvek ne ide nijedan prevoz i ne postoji direktna veza Banovog Brda i Topčidera iako su blizu..
 
Nova linija koja bi isla od bloka 45 do Brace Jerkovica.Da se 69 organizuje kao kruzna linija i tako prolazi pored Zeleznicke stanice NBG i poveze Bul. Mihaila Pupina,Nije los predlog za 69
 
69 би могло, а за 74 нисам сигуран колико је то потребно. Бежанијска коса до ж. ст. Тошин бунар има 82, а 74 би постала још једна тандара-мандара линија која пуно кривуда и продужава време путовања.
 
medjutim":tjx538gg je napisao(la):
Možda bi dobra varijanta za 49 bila da skrene ka Banovom Brdu sad kad više nema prelaza pruge u nivou, i da ide ili na okretnicu tramvaja kroz Požešku ili na okretnicu 87 kroz Paštrovićevu i Radničku.. preko novog nadvožnjaka još uvek ne ide nijedan prevoz i ne postoji direktna veza Banovog Brda i Topčidera iako su blizu..
ta varijanta bi onda moglda da bude Banovo Brdo - Topčider - Miljakovac I, jer je njena poenta prolazak kroz Drajzerovu (koliko sam ja shvatio)

dare":tjx538gg je napisao(la):
Nova linija koja bi isla od bloka 45 do Brace Jerkovica.
Jerković ima relativno dobru vezu sa Blokom 45. kod Sava centra 95 i tramvaji, kod Opštine N. Beograd 73, tako da nema potrebe pojačavati taj pravac. ima prioritetnijih
 
Nije krivudavo, slusti se samo na Tosin bunar umesto da ide onim putem koji vodi prema bolnici. 65 i 82 idu na Bezanijsku kosu, ali poprecno nekako, vecina bi sa 74 i 75 presedala na 65 i 82.
 
JohnnyLee":clq42e8z je napisao(la):
medjutim":clq42e8z je napisao(la):
Možda bi dobra varijanta za 49 bila da skrene ka Banovom Brdu sad kad više nema prelaza pruge u nivou, i da ide ili na okretnicu tramvaja kroz Požešku ili na okretnicu 87 kroz Paštrovićevu i Radničku.. preko novog nadvožnjaka još uvek ne ide nijedan prevoz i ne postoji direktna veza Banovog Brda i Topčidera iako su blizu..
ta varijanta bi onda moglda da bude Banovo Brdo - Topčider - Miljakovac I, jer je njena poenta prolazak kroz Drajzerovu (koliko sam ja shvatio)
Bitna stvar za 49 je što je pored prolaska Drajzerovom to većim delom lokalna linija kojom saobraća minibus (tj bilo je tako doskora, vidim sad na sajtu GSPa da 49 okreće na okretnici Banjica 2), ne znam da li bi tom trasom mogao da se potera jači saobraćaj i veći autobusi, ali nešto slično je sigurno moguće. Ostaje problem gadne raskrsnice Mihajla Avramovića i Baja Pivljanina za koju nisam siguran da može da izdrži autobuse normalne veličine. U svakom slučaju, treba nam linija koja ide Drajzerovom (trojka neće još dugo) i preko novog prelaza preko pruge, a s druge strane da se uklopi kako može :)

Kad bolje razmislim, zvuči šašavo ali možda čak ne bi bila loša ideja imati trolejbus koji silazi Drajzerovom, ide na Banovo Brdo uz Kneza Višeslava, pređe u Petra Martinovića, siđe niz Beogradskog Bataljona (odakle bi se taksi stanica izmestila na drugu lokaciju nešto iznad) i okrene negde kod Stankom tržnog centra.. Znam, suludo i neisplativo, al mi zvuči zanimljivo, em stvori vezu koja koristi ulice koje trenutno nisu pod prevozom, em smanji potrebu za prilično gadnim pentranjem uzbrdo..
 
Ja predlazem uvodjenje linije 85 (Nova Galenika-Blok 70) koja bi kasnije mogla da se produzi do banovog brda preko novog mosta.
Trasa:Nova Galenika-Banatska-Ugrinovacka-Save Kovacevica-Marije Bursac-Partizanske avijacije-Marka Celebonovica-Norveska-Ljiljane Krstic-Gandijeva-Blok 70.
Njena funcija bi bila sledeca:
1)Povezivala bi Novu Galeniku sa ostalim delovima Zemuna
2)Zemun Bi dobio bolju vezu sa Bezanijskim grobljem (iskljucujem 612 jer ta linija kao da ne postoji)
Sta mislite forumasi? :D
 
Takodje i 81L moze da se preusmeri kroz prvomajsku ulicu.612 bi mogla da ide kroz filipa visnjica i da dobije nov broj 86. :)
 
49 i dalje ide di Pere Velimirovica samo sto na sajtu GSP za istu okretnicu stoje 3 razlicita imena ul. Pere Velimirovica, Pere Velimirovica, i Banjica 2.

Bilo bi zaista dobro da se linija malo produzi do pijace na Banovom Brdu preko raskrspetlje kako bi se oformila poprecna veza Banovo Brdo-Dedinje.
Beogradu nedostaju linije lokalnog karaktera, mnogi krajevi su daleko od bilo kakvog gradskog prevoza, Dedinje i Senjak su narocito slabo umrezeni (neko ce reci da tu zive ljudi koji ne koriste gradski prevoz ali ne zaboravimo da dosta jludi tu i radi i treba nekako da dodje do posla).
U blokovima 45, 44,70,70a, centar blokova i zgrade uz Savu takodje su daleko od glavnih trasa prevoza. Preurednjivanjem veza izmedju unutrasnjih saobracajnica unutar blokova (iako su one namerno odvojene kako se ne bi stvorila veza kroz blokove) mogla bi se napraviti lokalna kruzna minibus blokovska linija (ili dve) paralelna sa Jurija Gagarina samo blize Savi. Ona bi vezivala stambeni centar, periferiju blokova i savsko setaliste sa Jurija Gagarina, Pijacom i Gradskim Prevozom.
linija A : okretnica Blok 45 - kroz blok 45 - kroz blok 44 - Gandijeva - Jurija Gagarina - Dr Ivana Ribara - Okretnica Blok 45
linija B: okretnica blok 70 A - kroz blok 70 A - Agostina Neta - Jurija Gagarina - Nehruova - kroz blok 44 - kroz blok 45 - okretnica blok 70A

@Матеја Бељан

promena trase 74 je jednostavna i veoma efektna, B. Kosa i Studenski Grad dobijaju pojacanu vezu sa Tosinim Bunarom i produzenom linijom BG:voza a 74 na relaciji B. Kosa - Studenjak-Gazela-Tehnicki fakulteti/Vuk i BG:voz su komplementarni.
 
Slazem se svima vama koji ste za 49 da se produzi do Banovo Brda. Mozda sam pre zato da se ona na neki nacin poveze sa Z.st. Topcider.
zidar":rf1cl17p je napisao(la):
U blokovima 45, 44,70,70a, centar blokova i zgrade uz Savu takodje su daleko od glavnih trasa prevoza. Preurednjivanjem veza izmedju unutrasnjih saobracajnica unutar blokova (iako su one namerno odvojene kako se ne bi stvorila veza kroz blokove) mogla bi se napraviti lokalna kruzna minibus blokovska linija (ili dve) paralelna sa Jurija Gagarina samo blize Savi. Ona bi vezivala stambeni centar, periferiju blokova i savsko setaliste sa Jurija Gagarina, Pijacom i Gradskim Prevozom.
Ja sam razmisljao o tome da se linija 60 produzi kroz blokove 70a, 70, 44 i 45. Ako bi se uradila veza od sadasnje okretnice 60ice kod Toplane sa ul. Agostna Neta i, kao sto si pomenuo, da se preurede veze izmedju unutrasnjih saobracajnica, dobili bi jednu alternativnu vezu/precicu blokova sa centrom. Ionako linija 60 se koristi samo za radnike Toplane.
 
Боље не терати саобраћај поред Саве, нека ходају људи до станица :)
 
Siniša":2drf8co4 je napisao(la):
Slazem se svima vama koji ste za 49 da se produzi do Banovo Brda. Mozda sam pre zato da se ona na neki nacin poveze sa Z.st. Topcider.
Stanica Topčider je trenutno samo lepa ali nebitna zgrada, dok veza Banovo Brdo-Dedinje-Miljakovac/Banjica vodi "od negde do negde"..
 
Zasto niko ne razmatra moj predlog o 85-ici?
Ja mislim da je dobar. :)
 
Dobar je i bila je pre ideja u Direkciji, cini mi se, da se napravi linija Bezanijska kosa - Zemun. Moj predlog za 85, zvanican je Zeleznicka stanica Zemun - Nova galenika.
 
A sta mislis o preusmerenju 81L kroz prvomajsku?
Ljudi sa Altine ce imati bolju vezu sa domom zdravlja a ovako moraju da presedaju. :kafa:
 
Pa tako je isao 81, pa je pstavljen ovako, pitaj Boga zasto su mislili d aje ovako bolje.

Ja bih, takodje, 612 obavezno preusmerio kroz Filipa Visnjica.
 
Slazem se za 612, jer sam to napisao u nekom od predhodnih postova. :kk:
 
87 je lokalna linija i ne moze se preusmeriti na pohorsku kako je napisao JohnyLee, jer onda ne bi postojala veza Banovog brda i Cukaricke padine, a sva deca sa padine idu u skolu na B.Brdu, a i ljudi u dom zdralja, opstinu, pijacu...
 
Moj zahtev da 704, 706 i 707 staju kod Usca je odbijen. Kazu da su to ekspres linije i da bi se time dodatno opterecivale, a njihova funkcija je brza veza centar - periferija.
 
A kod Hotela Jugoslavije stajanje uopšte ne opterećuje i baš treba da postoji, pošto nikom ne treba. :laugh:
 
Vrh