Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Pitam za Botanicku, jer sam citao predloge o izmestanju autobusa sa okretnice na Trgu. Na Trgu okrecu 27, 27E, 32E, 35, 43 i 96. Bilo bi razumno skratiti 35, 43 i 96 do Dunav stanice, a 27E i 32E do Botanicke. Tako bi od Trga do baste kroz 29og isli samo 16, 58 i 95. Cini mi se da bi to smanjilo guzve. Problem bi ostao sa 27icom jer ne znam da li je moguce odozgo da okrece kod Botanicke zbog skretanja levo iz 29og. Mozda 27icu na Studentski trg, ali to mi deluje nerealno. Ili ukinuti 35L, a 35icu premestiti da polazi od Omladinskog, a 202ojku produziti do Dunav stanice ili Bot. baste. Ako lupam gluposti, kazite mi, nov sam. :), nego mi glupo da osam linija ulaze u centar i poklapaju se minimum do mosta. Takodje 44 promeniti da ne ide kroz Kneza Milosa, nego oko Kalemegdana do Luke.
 
Nisam siguran da 35 ide dovoljno često za tako nešto, ali mislim ima rezona da od Trga saobraća za Zadušnice ili slične prilike, a ostalim danima do dole.

Premeštanje 27 na Studentski trg, nema više gde ni ovo što je već tamo.

U suštini skoro sve bi ove linije bilo logično skratiti do Omladinca ili Pančevačkog Mosta (uz prebacivanje dela putnika na BG voz) kad bi postojao jak saobraćaj drugog tipa odatle do centra. Recimo, trola odatle do trga (do Studentskog trga ili da bude neka prolazna varijanta koja se spaja sa takođe jakom 29) i Takovske (ako bi trole već tu išle, glupo je ne spojiti tako kratko parče) + 16 i 95 koje tu već prolaze, i završen posao. Takođe i pojačavanje tramvaja 12 (uz planirani produžetak ka Rospi Ćupriji) i eventualno uvođenje još neke linije do te okretnice (recimo do Blokova preko novog mosta kroz Resavsku, ili produžavanje linije 3 dotle, imaće i viška tramvaja) bi dalje smanjili broj potrebnih autobusa.

A 29 Novembra bi trajno izgubila status najzagađenije ulice u gradu..
 
35 ide na 12-15min i sada predstavlja vezu Višnjičke Banje sa centrom, nekada je ova linija bila samo do Omladinskog stadiona i nosila je oznaku 201. Što se 35L linije tiče, ona je poznata kao fantom linija, tu obično puste jedno vozilo koje saobraća na 40-50minuta i to u špicevima. Retko je možeš videti, obično prazna i obično puste neki stari zglob sa Karaburme koji je odradio svoj radni vek. Uglavno, polasci se pokalapaju sa 35 i 202, tako da ona i nema neke praktične svrhe.
 
Mozda bismo mogli da se ratosliljamo i 95-ice. Da ona okrece kod Pancevca, pa ljudi da presedaju na BG voz, do buvljaka, a odatle imaju brdo tramvaja. To ima smisla posto uvedu celodnevne karte.
 
Zavisi od toga koliko ljudi koristi 95 da bi došlo do centra, a koliko da bi došlo do Novog Beograda.. nisam baš siguran da bi to moglo bez druge linije koja bi preuzela putnike koji idu do centra. A za to nam treba trola do Pančevca..
 
Jos pre desetak godina sam predlozio da 95 izmeni trasu i naveo citav niz razloga i naisao sam kod odgovornog u gsp na odobravanje, ali trasa je ista i danas.

Naime zbog rasterecenja tunela,Zelenog venca, kao i zbog smanjenja zagadjenja i opterecenja bul, D.Stefana, ali i boljeg povezivanja Novog Bg. sa Vracarem i Palilulom predlozio sam da 95 ide preko Gazele i K.Milosa, Takovskom i dalje od D. Sefana istom trasom.

Takodje 68 treba produziti do bloka 61 i povezati je sa 27, te a sadasnji interval od pola casa povecati na najmanje 10 min.

Te dve izmene bi znacajno popravile prevoz do Savskih blokova, koji do danas ne moze da se poredi sa onim na Dunavskoj strani N.Bg.
 
31 mora biti trola,to je jedino sto shvatih danas,i jasno se vidi da na raskrsnici vojislava ilica i ustanicke fali kontaktna mreza ka hotelu srbija :)
 
Hmm, zaista, zasto toliko ljudi govori da bi 31 trebao da predje u trolejbuski podsistem? Ja smatram suprotno. Zasto?
Trolejbus treba da menja autobus na jako zagadjenim trasama, i jako zagadjenim ulicama, ili na trasama sa jakim nagibima.

Linija 31 je pre svega efikasna, brza, nema narocite nagibe, krece se prakticno nezagadjenom trasom. Plus mogu misliti koji bi problem nastao U Bulevaru oslobodjenja, gde bi trebalo montirati paralelno tramvajsku i trolejbusku kontaktnu mrezu.
 
Trolejbus je isplativ brdovitom terenu. Ustanička je idealna za trolejbus, duga sa usponom, a deo nedostatka mreže između Ustaničke i Slavije može biti rešen upotrebom vozila sa autonomijom.
394173.jpg

http://www.phototrans.eu/
 
stf":1m3y3zup je napisao(la):
Plus mogu misliti koji bi problem nastao U Bulevaru oslobodjenja, gde bi trebalo montirati paralelno tramvajsku i trolejbusku kontaktnu mrezu.
Nekad je tako i bilo. To je najmanji problem. Veći bi problem bio na Autokomandi.
 
31 bi trebalo da ostane autobus, jer je jedan od najpouzdanijih u gradu. A ako se 95 skrati do pancevca, gubi se veza sa blokovima koje ne pokriva Bg voz. Skracivanje 95ice i eventualno produzivanje 67 i 68 do Dunav stanice bi mozda vise napravilo zbrku nego sto bi smanjilo guzve.
 
1111 cini mi se da ti pravis zbrku, ne znam na ciji post odgovaras, ali ja sam predlozio izmenu trase 95, tako da ide Gazelom, bez skracivanja, 68 ima sjajnu trasu koja prolazi pored svih trznih sredista na Novom Bg., trebalo bi je produziti do bloka 61 ili 45 kao 95, i uvesti veci broj polazaka, a na drugoj strani bi mogla da se poveze sa 27.

67 bi trebala da ima sasvim drugaciju trasu, ali o tom potom.
 
Neko je predlozio da se 95 podeli na dve linije. Mislim da to nije resenje. Slazem se za izmenu 95ice da ide Gazelom i kroz Kneza Milosa. Isto se slazem da je 68ica dobra linija, ali je treba pojacati. A sto se tice 67ice, trebalo je da ostane kao i ranije, da ide Bulevarom Mihajla Pupina, zatim Bulevarom umetnosti, Trecim bulevarom i dalje do blokova.
 
Posto gotovo ceo Novi Beograd gotovo da nema ni jednu jedinu liniju kojom moze da se dodje do Dunavske obale , to bi moglo da se ostvari izmenom trase 67 koja bi isla ul. Omladinskih brigada kao i sada, Trecim bulevarom, ali bi skrenula u Bul. umetnosti i isla do Teslinog bul., potom pored TC Usce, preko mosta, kroz tunel i Francuskom ulicom do bazena na Dorcolu kao 24.

Time bi i donji deo Dorcola najzad bio bolje povezan sa Novim Bg. sa kojim ga ne vezuje ni jedna linija, a ni 11 koja nije ni bila dovoljno dostupna vecem delu Dorcola, vise i ne postoji.A s obzirom na veliki broj trznih sredista na Nbg. Dorcolcima bi ta linija bila od velike koristi, a priblizila bi Novobeogradjanima i starobeogradsku i novobeogradsku obalu Dunava.

Sem toga 67 bi se Teslinim bulevarom kretala mnogo brze nego Pupinovim gde su sve cesci zastoji, a tim bulevarom vec ide bezbroj linija.
 
Hteo sam da napišem ovaj post:
Redak red vožnje 68 je donekle olakšan činjenicom da se uglavnom poštuje...polazi na pun ili na polovini sata sa početne stanice.


A onda sam otišao na gsp sajt, pa sam video da mi možda informacije nisu sveže.
http://gsp.rs/linija.asp?id=68
Koje je vršno, a koje vanvršno opterećenje i šta treba da znači 20/22 min? Jel to znači ide na otprilike 20-22min u vršnom?
 
Ok. Produziti 67icu do Dorcola je dobra ideja, ali to znaci da bi trebalo staviti jos koji autobus, a s obzirom da 67icu drzi Zemun nesto ne verujem u to. Takodje pojacati 68.
 
ne, nikako. mnogo je to tramvaja na onako malu okrenicu. i ove četiri linije su mnogo za Ustaničku. bolje je 6 skrenuti ka Bogosloviji nego 3 produžavati do Ustaničke
 
Zna li neko kuda ce tramvaj ici nakon sto je presako preko novog mosta kod ade na novi beograd?
 
Sve opcije su otvorene... :)
Realno bi bilo da duž Đorđa Stanojevića krene ka blokovima (kroz Agostina Neta, pa na Jurija Gagarina).
 
JohnnyLee":1cctpez0 je napisao(la):
ne, nikako. mnogo je to tramvaja na onako malu okrenicu. i ove četiri linije su mnogo za Ustaničku. bolje je 6 skrenuti ka Bogosloviji nego 3 produžavati do Ustaničke
6 postoji samo zbog Bulevara, a ti bi je skratio do Bogoslovije. Gde je tu logika. Zar nema okretnica i kod Cvetka?
 
Nema, ima kod Kluza, a to je samo stanicu od Ustanicke. To je stara okretnica, i jos je manja od Ustanicke. Mislim duplo.
 
Матеја Бељан":iyig03l6 je napisao(la):
6 postoji samo zbog Bulevara, a ti bi je skratio do Bogoslovije. Gde je tu logika. Zar nema okretnica i kod Cvetka?
kako se skraćuje? samo joj menjam trasu. u ovakvoj funckiji nema preterane logike s obzirom da deli trasu 100% sa 7 koja ide na 5 do 8 (a 6 ide na 14 do 18 minuta)
 
Vrh