Šta je novo?

Hotel Jugoslavija [ Hotel ]

Prevelike su kule, bas nakaradno izgleda. Vizura sa Brankovog mosta u prilogu.
hotel-jugoslavija-studijska-analiza-vizura-zemun-brankov-most.jpg
 
Колико видим, практично цела база комплекса осим лобија стамбене и пословне куле и можда неког техничког дела хотела постају јавна површина, било у партеру, било у визуално отвореним комерцијалним просторима приземља или на проходним/зеленим крововима анекса. Надам се да ће тако остати и у разради.

Велики је напредак у односу на постојеће стање што је партијски бедем између радничке и партијске елите а према најлепшем делу Ушћа коначно пробијен.


Da ovo mi je glavni utisak od svega, ceo taj prostor je trenutno ogroman bedem prema reci, ovo će dati skroz novu dimenziju tom prostoru, posebno sa ovom središnjom direktnom vezom ka reci. Slažem se sa nekim kritikama za kule, ali ako negde trebaju da se grade to je NB.
 
Ne vidim ovde ništa nakaradno.
Vise nego duplo su više od najviših zgrada u okolini npr.

Gde ce deca u vrtic? Gde u skole?
Gde će se svi parkirati?
Evo ti hint, idi radnim danom predveče u blokove okolo i probaj da parkiras na regularno parking mesto(da nije zelena površina i sl.).
Vec duze vreme je skoro nemoguće.

Tu je sva moguća infrastruktura vec preopterecena.
 
Ма како да није. 500 метара одатле постоји и угашена основна школа, толико је пренапучено. Рекло би се да ће ове зграде имати гаражу, за разлику од оближњих старих из славног времена.

Обуставите више беспризорну кукњаву.
 
Ма како да није. 500 метара одатле постоји и угашена основна школа, толико је пренапучено. Рекло би се да ће ове зграде имати гаражу, за разлику од оближњих старих из славног времена.

Обуставите више беспризорну кукњаву.
Nije kuknjava, vec objektivne primerke.
Gde je ta škola?

Imace parking za 1 do 2 auta, ali ce ukupno u proseku biti jos 1 dodatni auto po stanu, bez parkinga. Plus, u poslovnoj kuli, najveći deo zaposlenih nece imati parking mesto(svugde je tako). Sta mislis gde ce se parkirati?

1800 parking mesta.
Ako deo od tih 1800 parking mesta bude mogao da se rentira na mesečnom nivou po normalnoj ceni ok, ali cisto sumnjam.
 
Nije kuknjava, vec objektivne primerke.
Gde je ta škola?

Imace parking za 1 do 2 auta, ali ce ukupno u proseku biti jos 1 dodatni auto po stanu, bez parkinga. Plus, u poslovnoj kuli, najveći deo zaposlenih nece imati parking mesto(svugde je tako). Sta mislis gde ce se parkirati?


Ako deo od tih 1800 parking mesta bude mogao da se rentira na mesečnom nivou po normalnoj ceni ok, ali cisto sumnjam.
Škola Lenjin, najbliža školi Kralj Akesandar (Žarko Zrenjanin), koja pokriva blokove kod hotela je ukinuta još pre četvrt veka zbog nedovoljnog broja dece. Druga najbliža, Marko Oreśković, jedva je pretekla (zasad - poluprazna je, pa joj nije siguran opstanak). Eto, tolika je potražnja za školskim klupama u tom delu grada.

Za parking - shvatite već jednom; niko vam ne garantuje da ćete se parkirati bez problema. Veliki je grad, parking mesto je retkost. Kraj priče. To nikog pod milim Bogom ne zanima, baš nigde. U principu, možete da se žalite investitoru koji je napravio vašu zgradu bez garaže. Najbolje što može da se dobije je zona, preko toga - podzemna blokovska garaža, ali to će morati da se plaća po ekonomskoj ceni, znači jedno 150 evra mesečno bar.

Nema ništa od Naše-male-pastorale sa vartburgom pod ciradom na polupraznom parkingu, prošo voz.
 
Poslednja izmena:
jesu izvodljive terase na ovako visokom objektu? Nije mi bas najasnije sa rendera
 
jesu izvodljive terase na ovako visokom objektu? Nije mi bas najasnije sa rendera
Vide se terase sa rendera, sto ne bi bilo izvodljivo, bio sam u nekoliko slicnih nebodera u USA sa terasama, bila bi velika steta da ne postoje. Meni se projekat jako svidja, dovoljno je to parking mesta, hotel je zastareo i ako neki deo grada treba da ima kule to je NBG. Kapiram da ce udariti 7k+ kvadrat i jedino je steta sto ce kazino biti u okviru kompleksa. BW bar ima politiku da ne dozvoljava kockarnice u okviru kompleksa.
 
Ovo potvrdjuje ono sto sam napisao, deca iz blokova iza idu vecinski u Kralj Aleksandar Prvi, a ne u Paviljone (Nadezda Petrovic) ili pocetak Zemuna(Savatic, Miletic i Jugovic).
Škola Lenjin, najbliža školi Kralj Akesandar (Žarko Zrenjanin), koja pokriva blokove kod hotela je ukinuta još pre četvrt veka zbog nedovoljnog broja dece. Druga najbliža, Marko Oreśković, jedva je pretekla (zasad - poluprazna je, pa joj nije siguran opstanak). Eto, tolika je potražnja za školskim klupama u tom delu grada.

Za parking - shvatite već jednom; niko vam ne garantuje da ćete se parkirati bez problema. Veliki je grad, parking mesto je retkost. Kraj priče. To nikog pod milim Bogom ne zanima, baš nigde. U principu, možete da se žalite investitoru koji je napravio vašu zgradu bez garaže. Najbolje što može da se dobije je zona, preko toga - podzemna blokovska garaža, ali to će morati da se plaća po ekonomskoj ceni, znači jedno 150 evra mesečno bar.

Nema ništa od Naše-male-pastorale sa vartburgom pod ciradom na polupraznom parkingu, prošo voz.
Ukinuta i pretvorena u srednju turisticku?

Hmm, kako i kome ljudi sa Nbg da se zale za parking kad je vecina starogradnja?

Slazem se da bi zona tu bila dobro resenje - to je npr. uradjeno u bloku 23.
Realno ce biti problem parking u tom kraju kroz koju godinu, narocito kad se izgrade i one 2 novogradnje u Tresnjinom cvetu - pored Falkenstajnera i iza YBC, ka Bulevaru Nikole Tesle... :)
 
Vide se terase sa rendera, sto ne bi bilo izvodljivo, bio sam u nekoliko slicnih nebodera u USA sa terasama, bila bi velika steta da ne postoje. Meni se projekat jako svidja, dovoljno je to parking mesta, hotel je zastareo i ako neki deo grada treba da ima kule to je NBG. Kapiram da ce udariti 7k+ kvadrat i jedino je steta sto ce kazino biti u okviru kompleksa. BW bar ima politiku da ne dozvoljava kockarnice u okviru kompleksa.
Ima kockarnica u Galeriji.
 
Nije kuknjava, vec objektivne primerke.
Gde je ta škola?

Imace parking za 1 do 2 auta, ali ce ukupno u proseku biti jos 1 dodatni auto po stanu, bez parkinga. Plus, u poslovnoj kuli, najveći deo zaposlenih nece imati parking mesto(svugde je tako). Sta mislis gde ce se parkirati?


Ako deo od tih 1800 parking mesta bude mogao da se rentira na mesečnom nivou po normalnoj ceni ok, ali cisto sumnjam.
Ja mislim da je kuknjava....ako hoces da znas gde da se parkiras, pitaj investitora ili idu u njihov info centar.
Zelis da kupis stan tamo pa se brines za parking ili to samo onako pitas? Onda je to kuknjava.

Nigde u Novom Beogradu nemas dovoljno parking mesta, ali to ti izgleda ne smeta. Ali zato sve novogradnje imaju parking mesta, barem nekoliko.

A ja kao investor kada gradim zgradu, pa dali ti mislis da onda moram i skolu da napravim, vrtic, jaslice :)
Dobar si....To mora opstina da obezbedi, pitaj to Sapica.
Gde je skola kod West-a? Gde je skola u BnV?
 
Meni bas super izgleda i bas odgovaraju na tom mestu. Ceo Novi Beograd je eksperiment sto se tice forme, materijala i visine zgrada.
Po meni bih jos nekoliko takvih bile bas super na tom mestu
Upravo zbog druge recenice sam i protiv (ovolikih) kula. To ce posle ici u smeru da umesto uređenih zelenih površina pored hotela i reke imamo nekoliko takvih kula.
Bnv npr. je drugo - bilo je ruglo tamo.
Ja mislim da je kuknjava....ako hoces da znas gde da se parkiras, pitaj investitora ili idu u njihov info centar.
Zelis da kupis stan tamo pa se brines za parking ili to samo onako pitas? Onda je to kuknjava.

Nigde u Novom Beogradu nemas dovoljno parking mesta, ali to ti izgleda ne smeta. Ali zato sve novogradnje imaju parking mesta, barem nekoliko.

A ja kao investor kada gradim zgradu, pa dali ti mislis da onda moram i skolu da napravim, vrtic, jaslice :)
Dobar si....To mora opstina da obezbedi, pitaj to Sapica.
Gde je skola kod West-a? Gde je skola u BnV?
Problem su kola bez parkinga od budućih stanovnika naselja, i zaposlenih iz kule, potencijalno i iz istih grupacija iz 2 novogradnje u Trešnjinom Cvetu.

Jeste generalno problem parking(npr u bloku 37), neki blokovi su resili zonom...

Otom potom, videcemo kako ce sve ispasti...
 
Parking probleme mora grad da rešava, i to investiranjem u javni prevoz, metro itd. da demotiviše ljude da imaju 3-4 automobila na nivou porodice. Ne može se građevinski sektor zaustaviti kompletno zato što trenutno imamo muke sa parkingom.
 
Двомилионски град не може да има бесплатан улични паркинг, од месечне наплате за окупирање јавних површина би имали итекако довољно новца да удвостручимо или утростручимо број возила јавног превоза, нове линије итд.

У Београду је регистровано око 600.000 аутомобила (игноришући сва остала возила). Да претпоставимо да 2/3 немају сопствене гараже већ паркирају по тротоарима, уличним местима, улицама итд. то би значило да око 400.000 аутомобила окупира јавне површине, бесплатно. Да се уведе зонирање на нивоу целог града где је месечна карта за паркирање на (тренутно бесплатним) јавним површинама 30 евра месечно то би значило приход од 12 милиона евра месечно или 144 милиона евра годишње. То је више него процењено једнократно улагање у Беовоз да се среди. То је довољно за више од 100 нових аутобуса сваке године. Буквално би за 2 мандата градске власти могли да повећамо број аутобуса ГСП-а за 120%, са 800 на 1800
 
1713378686202.png


Ако напаве овакве солитере, биће 20 пута више пара од пореза и онда ће бити још више места за паркинг и аутобусе. 20 хиљада евра квадрат. Велика корист за све грађане.
 
Није али је битно прво да се државни апарат отресе пијавица и крпеља, што ухлеба што фиктивних запослених и разних спонзорстава.
 
Vrh