Напротив, нови хотел ће имати коцкарницу, или "казино" како то они сад зову, трипут већи од тренутног у постојећој згради. Ако се не варам, нова коцкарница у новој згради хотела имаће 1750 квадрата.
Навео сам то као пример, јер зато што ова власт све уништава и брише. Погледај шта су урадили са најстаријим музејом аутомобила пре пар месеци. Избацили су сва возила из зграде музеја након што су скинули националну заштиту. Не зна се за будућност зграде, као ни за возила која су се скупљала скоро 100 година за посетиоце да их виде. Већ се увелико шушка да је инвеститор бацио око на тај плац, јер се налази на екслузивној локацији.
Натраг на тему, зграда хотела може да се врати у првобитно стање, као што је то урађено са зградом БИГЗ-а. Опет наводим бившу Чехословачку за пример. Они су реновирали све зграде из времена комунизма. Чак и Мађари су почели да одрешују кесу да врате све зграде у пређашње стање. Кад они то могу да ураде, можемо и ми. Ево још једног примера: у Шкотској, инвеститор уместо да сруши најстарију зграду хотела да би на њеном плацу изградио нову зграду, дошао је на идеју да је премести на другу локацију. Употребио је 250 комада сапуна, шине и кипер возила да премести зграду да би сачувао део историје. Исто је могло да се уради и са тренутном зградом поште. Са својим обликом, лако би се уклопила на Новом Београду. Преместиш зграду на другу локацију, реновираш је, имаш слободан плац да изградиш нову и сви су задовољни.
Viktorijanski hotel u Novoj Å kotskoj bio je predviÄen za ruÅ¡enje 2018, ali je spasen prodajom kompaniji "Galaxy Properties".
www.telegraf.rs
Још један пример: Французи су изградили нови део аеродрома, али пре тога су повадили сва стабла и посадили их у бусен. Кад су завршили са изградњом, вратили су сва стабла на њихова места. У Немачкој се користе машине које могу да граде нове пруге, тунеле, и мењају дотрајале шине. Такође су немачки инжињери почели да практикују нову технологију градње мостова. Док граде нови мост, стари је у употреби. Кад га заврше, сруше стари, и на његовим темељима, помоћу специјалних кранова, поставе нови и пусте га у саобраћај. Звучи као научна фантастика, зар не? Е, па, тако се ради у развијеним земљама Европе, Немачкој поготову.
Власт у Европским земљама налази најбоља решења за проблеме; траже савете од стручњака и школованог кадра, док код нас се проблеми гурају под тепих, а власт се разуме у све, од градње до вођења и еманципације државе. Зато смо довде догурали. Ми нисмо држава, већ циркус и зато нам се сви смеју, а паметни одлазе, док глупи остају.
Толико о томе.