Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.637
- Pohvaljen
- 3.655
Не могу да едитујем, написао сам GT6 уместо GT4
Za gledanje to jako lepo izgleda. Kada zavisiš od tog prevoza onda si naj... Ja sam sam živeo u Uithoorn, a Aalsmeer i Uithoorn opslužuje isti depo istog prevoznika. Na početku mi je bilo neobično zašto trkuljaju u krug prazne autobuse, ali sam sve shvatio kada sam počeo da živim sa njima. Kada sam se doselio u Uithoorn, bilo je normalnije sa uglavnom solo autobusima, i dve linije do centra. Od 11 decembra 2017. ukidaju mogućnost naplate kešom kod vozača, prave novi sistem linija, i uvode postepeno elektrokvarobuse VDL. Prvo su ukinuli direktne linije do centra Uithoorna, a sa nesinhronizovanim presedanjima ništa ne štediš u odnosu na 15 minuta peške do autobusa. Iz pravca centra sinhronizacija postoji na papiru, ali u praksi kasni zbog zastoja u centru. Oko 15 minuta peške do autobusa, posle 20 minuta peške od metroa do posla, pa nepouzdano presedanje po povratku sa posla, sve zajedno 90-100 minuta za rastojanje koje biciklom prelazim za 80 minuta. Na to treba dodati još 15 minuta za to što se ti elektrobusi stalno kvare, pa ako nećeš da zakasniš treba skoro dva sata ranije da izađeš iz kuće. I još često štrajkuju, to potpuno zaustave autobuse, to naprave na po pola sata. Od Uithoorna do Amstelveena je brisan prostor, gde mi se zimi dešavalo da ne možeš da voziš bicikl nego ga guraš.Električni autobus VDL Citea SLFA juri niz Hobbemastraat u blizini Rijskmuseum-a, autobus pripada prevozniku "Conexxion" i radi u sklopu R-NET sistema koji čini grupaciju prevoznika u konurbaciji Randstad, u ovom slučaju na liniji 357..
Holandjani su jako spremno dočekali tranziciju na struju sa dva jaka proizvođača u vidu VDL-a & Ebusco-a..
Rezultat izrežiranog i isplaniranog je da sam se preselio u Zaandam, kako ne bi pola života trošio na transport koji ti sa vremenom pešačenja i čekanja na sledeći elektrokvarobus nudi srednju brzinu 12km/h dok, bicikl nudi 18km/h. Posle su firmu premestili dalje na mesto gde prevozom ne možeš pre 6:30, a meni smena počinje u 6:00. Opet biciklom daleko i po najvećoj vetruštini. Tada je prišla Korona i zabrana selidbe za one koji imaju rešeno stambeno pitanje.Кад је све режирано и испланирао.
Цела ова ствар је намештена. Поскупљује и оно што не мора и што не би требало. Сви су одједном почели да прелазе на електрична возила. Таква синхронизација и спремност показује да се ради о режираном проблему и кризи.Rezultat izrežiranog i isplaniranog je da sam se preselio u Zaandam, kako ne bi pola života trošio na transport koji ti sa vremenom pešačenja i čekanja na sledeći elektrokvarobus nudi srednju brzinu 12km/h dok, bicikl nudi 18km/h. Posle su firmu premestili dalje na mesto gde prevozom ne možeš pre 6:30, a meni smena počinje u 6:00. Opet biciklom daleko i po najvećoj vetruštini. Tada je prišla Korona i zabrana selidbe za one koji imaju rešeno stambeno pitanje.
Na kraju sam se potpuno iselio iz Holandije u zemlju gde na autobuse, trolejbuse i elektrobus možeš da se osloniš, idu strogo po redu vožnje, domaće su proizvodnje, a karta je za razliku od Holandije jako jeftina. Ne znam teoriju, u praksi na MAZ u rukama Belorusa možeš da se osloniš, a na VDL u rukama Holanđana ne.