Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Ne znam za ostale, ali ovaj u Moskvi je užasavajuće spor. Prosto iritira i kad se sa strane gleda koliko je to sporo, a kamoli kad kad se čovek njime vozi. Koliko sam video i na ovim snimcima i na drugim mestima su dosta spori (u odnosu da su potpuno nezavisni), a dosta snimaka je ubzano.
 
Пантограф":gnkoit1u je napisao(la):
solecar":gnkoit1u je napisao(la):
Poenta je u tome da voz ne može istovremeno da ide u oba smera.
E, pa, monorejl obično može.

Kako mogu dva voza fiziči da se mimoiđu na jednom koloseku ili jednoj šini , kada idu jedan drugome u susret?
 
solecar, monorail nije isto što i jedan kolosek, uhvatio si se za to ko pijan plota.

Inače, što se monoraila tiče, mislim da je jedina prednost što zauzima nešto manje mesta, i praktično i vizuelno, al zato ima brdo mana. Neisplativo ako mene pitate...
 
506305_ulica-beograd-u-gradu-sderotu-u-izraelu_f.jpg

http://www.blic.rs/Vesti/Svet/489935/Ov ... -u-Izraelu
 
Russia's new tram is a Batmobile on the outside, tech hub on the inside

p_c6ad99d5654e3860bc56671400384d31.jpg


Many trams are memorable, but they tend to evoke nostalgia rather than embrace the future. You can't accuse UralVagonZavod (UVZ) of being behind the times with its new Russia One, though. To begin with, it looks like the Batmobile on a closed track -- and for good reason. The forward-tilted windshield helps the conductor spot pedestrians, while the glass composite panels are easy to replace. The tram is cutting-edge on the inside, too. Dynamic LED lighting and music change the cabin mood to suit the time of day. You'll also find positioning (GPS and GLONASS), air conditioning, anti-bacterial hand rails and WiFi. The driver even gets a USB 3.0 port that can keep a phone powered up.

Don't count on hopping aboard one of these mass transit marvels when they go into production, which should be sometime in 2015. As the Russia One name implies, this machine is partly about national pride; UVZ believes the vehicle will primarily be used in major Russian cities. Exports to Eastern Europe and South America aren't more than possibilities at this stage. Nonetheless, it's a big step forward for a form of public transportation that doesn't get a lot of love -- and it's probably the first tram that would make Bruce Wayne proud.

p_33b1b0a9c4cbfc727488d61165bf8bbf.jpg

p_e238fa024ba332a4bd8ec2007ce22f62.jpg

p_78c23bfbc7d58dc60f8d99e191c6bf9d.jpg


http://uralvagonzavod.com/news/73/
 
Eh zaboravih da postavim slike iz Kijeva. Nemam nešto puno slika gradskog prevoza, ali uglavnom se sve svodi na metro i mini buseve koji oni zovu maršrutke

img4277.jpg

img4336.jpg

img4338.jpg

img4425.jpg

img4426.jpg

img4430.jpg

img4431.jpg

img4432.jpg

img4436.jpg

img4451.jpg

img4452.jpg


A evo i malo Kieva
10514671_10204327888587504_6235682050887949493_n.jpg

10325653_10204327890347548_4610590044901260242_n.jpg

10492426_10204272747249005_4207130288841250110_n.jpg

10502324_10204265298302786_1760206562857275395_n.jpg

10448781_10204265297062755_5339629359511322414_n.jpg

10482241_10204251564319445_4603333612519617681_n.jpg

10478225_10204251567719530_3437801148497327490_n.jpg

1909903_10204251562519400_6414372425401584138_n.jpg
 
Pa ti si isao tamo dok je bila zurka oko cega su ovo okacili transparente neki spomenik 3 slika od kraja , kave su cijene karta
 
To je novogodišnja jelka, a pošto su nemiri bili malo posle nove godine, oni su tu jelku pretvorili u to....
Ja sam bio u kijevu posle tih nemira, pre jedno mesec dana.

12 Grivni = 1 dolar

Autobusi, Trolejbusi, Tramvaji - 1,5 hrivna
Metro - 2 hrivne
Maršrutke - od 1,5 pa do 3-4 hrivna

Metro je vrlo brz i pouzdan, ide na svakih minut ipo, dva..
 
Kolike su palte tamo kad je metro voznja 2 hrivne ili ti nesto oko 10 euro c ili 12 dinara , koje vrste karata postje , ili si uvijek koristio karu za jednu voznju
 
Postoje mesečne gde se bira samo
Metro, ili Metro+Bus, Metro+Bus+Trolejbusi , samo Bus, i tako sve kombinacije. Ne zznam za cene tih karata, ja sam koristio samo pojedinačne.
U autobusima, trolejbusima i tramvajima postoje kondukteri, jedan po vozilu. U metrou klasične kapije na ulazu. U maršrutkama plaćaš vozaču.

Plate su malo veće nego kod nas, rekao bih oko 500-600 evra. Inače tamo se voze jako skupi automobili, svaki drugi auto je neki BMW dzip, porše i sl...

Deluje da im je standard mnogo bolji
 
Čuj deluje. Naravno da je bolji kada imaju veće plate , a znatno manje cene karata gradskog prevoza. Verovatno je tako isa drugim stvarima.
 
Da poprilično je sve jeftinije nego kod nas. Supermarketi, hrana, benzin...
 
изгледа да ће сада то да нам продаје као метро. шалу на страну, по сликама бих рекао да су га довели да им помогне да среде трамваје. јесте ли видели у каквом су им стању шине и возила?
09.jpg

05.jpg

10.jpg

20.jpg
 
Da doveli u ga da ubjedi vlast da ulozi pare a ne da ukida sistem ,
 
Шоми, брате, какве везе ово има са градским превозом? осим што је покупио људе на аутобуској станици?
 
Изгледа да људи воле овакве клипове, блиц редовно објављује овакве ствари, онако са великим црвеним словима где пише узнемирујуће јер знају да људи на то кликћи па шерују а што више кликова прем ањима више пара од реклама. На јутјуб и форуме се не може утицати али би требало донети закон о забрани оваквих снимака по медијима у Србији
 
немој то код нас, није шоферски :) треба знати окренути бус на раскрсници пречника 10 метара
 
Vrh