Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Pa vozila su vezana mrezom kontaktnom , po toj suludoj logici zakcice i tablice na tramvaje , po starom zakonu za njih je registracija bila gar broj , Takodje postoje samo u okovriu gsp i nemoze doci do zabune u vlasnistvu , ovo nabrzinu na prvu loptu , ali neko je htjeo da se prvi pamentan ,
^^Ne može, onda nećeš moći da uživaš u prelepoj prirodi
Evo tramvaja iz Zwickaua, gde se davno proizvodio Trabant
Tramvaji su ČKD KT-4D i Adtranz GT6M-NF. Katice lepo očuvane, svetla su originalna, jedino su promenili vrata. I unutrašnjost održavana. Zanimljiva mi je ova regionalni diesel tram-train, Vogtlandbahn
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FoNdfYi3_zg[/youtube]
Тај моторни "трамвај" је на нормалном колосеку. Имају ли идеју да све пређе на 1435mm? Мислим да су неки француски градови имали колосеке са трећом шином када су прелазили на нормалну ширину колосека.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.