Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Zasto se nasa vlast uvek poziva na cene karata u Parizu i Berlinu a ne recimo u Kijevu :)
Kako to sada zagovornici trzisne cene objasnjavaju da bus vozi u Kijevu za 8 dinara, a da je nasa cena od 73 dinara mala i da treba da bude veca?
 
Kolika je cijena nafte u kijevu , i sa koliko se dotira mozes li da saznas , otisli su u bec da vide kako funkcjonise prevoz
 
hmm koliko se sećam litar benzina je bilo oko 1$ što dodje oko 90 dinara
 
Ljudi, to je samo dokaz o tome koliko nas farbaju i kradu sa cenom karata kod nas.

Mi placamo javasluk, nerad, visak radnika, korupciju...

Ne mora kod nas da bude 8 dinara karta. Nek bude 30-40 i nek uvedu interventnu da kontrolise karte ako hoce, svi ce placati... Ova cena nije izdrziva za nas narod.
 
И да је цена карте у складу са стандардном грађана, опет би превоз био прескуп јер Београд НЕМА метро а однос цене карата је у рангу градова који метро имају.

Једноставно, квалитет јавног превоза и цене је непропорционалан. Превоз нам вреди за 30-40 динара по карти

Свака могућа математика јасно показује да је превоз у Београду прескуп а разлог је поптуно нефункционалан систем са превише партијских нерадника које треба подмирити превисоким платама а својим нерадом или недоволјним радом не приходују фирми већ су чист буџетски трошак.
 
kopmania":earu0doy je napisao(la):
Postoje mesečne gde se bira samo
Metro, ili Metro+Bus, Metro+Bus+Trolejbusi , samo Bus, i tako sve kombinacije. Ne zznam za cene tih karata, ja sam koristio samo pojedinačne.
U autobusima, trolejbusima i tramvajima postoje kondukteri, jedan po vozilu. U metrou klasične kapije na ulazu. U maršrutkama plaćaš vozaču.

Plate su malo veće nego kod nas, rekao bih oko 500-600 evra. Inače tamo se voze jako skupi automobili, svaki drugi auto je neki BMW dzip, porše i sl...

Deluje da im je standard mnogo bolji


Извини, морам ово да исправим. Некада лични утисак даје другачију слику од реалне па и цела дискусија има другачији ток у даљим коментарима. Али се показало да ти људи верују, да си остварио позамашан кредибилитет :D

Плате су нешто ниже него код нас, просечно 100тинак евра. У медијима кажу 290е и то пре свега овога. Не верујем да је од почетка године био неки привредни бум у Украјини, већ супротно. Верујем да је Кијев бољи са просеком од остатка државе, али то је случај и са Београдом, ако овде није и израженији.

Ово је наравно важно само због поређења цена и примања. Удара на буџет грађана :wink:
 
Нисте ви тамо видели целокупну слику. Моји утисци пре 6 година:

1) Плате јесу 500 евра у просеку, али просек је... ја имам све, вас петоро немате ништа, у просеку свако има по мало. Сам Кијев има "Москва ефекат" у којем су нови станови и закуп стана ненормално скупи. Превоз и храна су јефтини по законима тржишта, јер мањина врло имућних ни не може да поједе довољно да поскупи храну. Скупа кола су само одраз социјалних разлика. По њима се не може видети колико људи нема кола. Стајање у међуградским путничким аутобусима је код њих нормална ствар.
2) Превоз генерално има врло низак социјални статус, и плате возача су бедне, што драстично снижава трошкове. Свакако, немамо ни увид колике су код њих тачно субвенције. Метро добро ради, укључујући и приградске железнице, и трамвајске линије 1,2,3,4 и 5 са малтене потпуно издвојеном трасом. Остали јавни саобраћај се креће брзинама од 5км/с, понекад и мање. "Жутих трака" нема, а аутомобили се крећу по трамвајским баштицама осталих трамвајских линија. Већина трамваја и трамвајских пруга су распад.
3) Кијев је свакако посебан град. Градски центар је изузетно широк, доста више људи има који сам улични и парковски простор за забаву и разоноду без потрошње лове. Много тога је одлично сачувано и од ратова и од комунистичког вандализма. Као и код Руса, постоји нека мало већа култура, уважавање и поштовање међу људима. Не знам у којој мери су Мајдан и догађаји пре истог упропастили људе.
 
Sinoc sam gledao na nekom sajtu troskove u Kijevu, 850 evra kosta stan blizu centra, ostale stvari su jeftinije. Karta da je i 20 dinara opet ne bi placali jer je to normalno lpd nas, juce se vozim 96, solaros da ne kazu da je krs bus, neke dve kucke sede preko puta mene, ulazi kontrola i pitaju je za kartu gde ona mrtva ladna kaze nemam, a onda pita ovu drugu koja ima slusalice u usima, i umesto nje prva odgovara ona je sa mnom ni ona nema. Lik ih pogleda i nastavi dalje. A obe po dva telefona od po 200 evra, karta mesecna za njih 1120. Jadne siromasne.
 
389 долара-308 еура Кијев
240 долара- 187 еура остатак земље
податак за 2009 годину када си ти био Карло
http://www.pks.rs/Predstavnistva.aspx?id=8&t=1&jid=1

А проблем би био и дефинисати просечну Београдску плату, али је и званична далеко већа!
 
Хеј,бре,отишли смо у далеки ОТ.Или да се тема зове Плате у Кијеву :lol: :laugh: :lool:
 
Nije ot vec nacin da se dodje do cijene kare za bg
 
JA sam iznajmljivao u kijevu jednosoban stan novosredjen 350 $
 
direktor":2dgkkpp0 je napisao(la):
Nije ot vec nacin da se dodje do cijene kare za bg

Zapazio sam da vec drugi put izostavljas slovo u istoj reci. Ajde priznaj da nije greska u kucanju.
 
Кад би Дирекција ставила цену карте за 1 вожњу можда 10 динара.Сви би били задовољни и плаћали карту. :kk:
 
Дишо,али ми причамо о платама у Кијеву.А тема се зове Градски превоз у свету.Онда неко нек отвори тему Цене карата за Београд :D
 
Ovaj nist ti nebrin pisi i uzivaj Igor se neoglasava nijeo ovo privo skretanje sa teme a poznajuci forumase nece biti ni poslednje , polako naviknuces se jos si pocetnik
 
Када би Дирекција имала слуха за то да смањи цену карата на 10ак дин уместо 73 дин,доста њих би плаћало карту. :D
 
Aha, placalo bi al juce. Zasto ne placaju kartu od 1120 din mesecno koja je dzabe skoro
 
A koliko treba da bude? 100 dinara verovatno da bi svi bili zadovoljni, pa ni tada se ne bi placala karta
 
Mislim da bude karta mesecna sto dinara, da li razumes sada?
 
Vrh