Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Predavanje u cep u o saobracaju u londonu tj upravljanju saobracajem i obavjestenjima putnika
dsc07690.jpg

predavanje je drzao nas covjek koji radi u londonu
dsc07691.jpg

dsc07692.jpg

upravlanje sa 6000 semafora na raskrsnicama
dsc07694.jpg

kako su organizovali saobracaj za vrijeme olimpijade morali su da garantuju da niko nece kasniti na takmicenje
dsc07696.jpg

olimpiska traka i olimpiska vozila
dsc07697.jpg

simulacije pripreme i probe virtuelene prije testiranja uzivo
dsc07698.jpg

dsc07699.jpg

dsc07700.jpg

dsc07701.jpg

dsc07702.jpg

zone naplate ulaska
dsc07703.jpg

kolicina saobracaja
dsc07704.jpg

dsc07705.jpg

3d model za medije i siroke mase
dsc07706.jpg

Ono sto se meni najvise doblao trenutno upravlanje sa olimpiskim trakama pomocu displeja
dsc07707.jpg

mi imamo konzole koje stoje na nbg samo drze kameru a zamislite da ima displej sa porukama o zakrcenjima
dsc07708.jpg

modelovano stanje prije olimpijade i slike iste lokacje tokom olimpijade
dsc07709.jpg

zahtjevi moka ka gradu londonu
dsc07710.jpg

modelovani centar londona plan je da imaju za par godina cjeli london u 3d
dsc07712.jpg
 
Ne znam kako se njima desilo da uvedu tramvaj... Lokacija: Gold Coast, Australija.


Testiranje:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A18d1CBl6zw[/youtube]



Sada imaju prve problem koje smo mi u našem gradu naučili:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IhqdQdTVOz8[/youtube]




[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AWypV1pJz-U[/youtube]


Inače treba da ga puste u saobraćaj od juna 2014 godine.
 
Коњ њих је проблем што немају урбано памћење трамваја, немају то наслеђе и тешко је навићи се. Код нас је то проблем само бахатих или неискусних возача.
 
Oni toliko imaju da mi nije jasno kako nisu mogli da naprave nezavisan šinski sistem, barem tramvaj da bude nezavisan od ostatka saobraćaja ako im je metro suviše veliki sistem za njihove potrebe. Možda već imaju metro, pa sada hoće tramvaj za ovaj deo grada?
 
@Mair
Tačno je što kažeš da imaju, i ti dosta. Kao neko ko živi u Australiji, daću ti odgovor zašto nisu napravili nezavisan šinski sistem. Australija je izuzetno automobiliski orjentirana zemlja, tamo bez auta si kao bez k...a. Sve je podređeno autima, sve se radi za aute, biciklisti i pešaci su nula. Takvo im je razmišljanje i teško da će ga u bliskoj budućnosti promeniti. Tako da svaka takva investicija bi bila uzaludna. Svi dalji pomaci ka unapređenju javnog gradskog saobraćaja su jako spori i iteški. Evo u Perthu su pre 3 meseca otvorili autobusku liniju 950 koja ide, začudo, svakih 4-5 minuta, i što je najinteresantnije, to je prva dijametralna autobuska linija. Sve su im radijalne i neke su tangentualne i preiferne.
 
@Siniša
Hvala na pojašnjenju. Izgleda da sada imaju potrebe za javnim prevozom, ali mogli su da izdvoje tramvaj od ostatka saobraćaja.
 
Хоћу ово испред железничке :gobb:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YMILYQUj2fk[/youtube]
 
Што би гинули? Видиш да се полако крећу трамвају, има доста примера по свету где се пешаци и трамваји крећу заједно :)
 
pa po svetu ima svacega :) vidis kako ovi nasi voze tramvaje kupili bi ljude ko muve :)
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aWjjD-lOezM[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JumMvK89XYM[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qZqZISzXyZQ[/youtube]
 
ovaj prevoz u pjong jangu uopste ne izgleda lose mislim jeste da izgleda ko rumunski pod cavseskuom al izgleda organizovano :)
 
Диктатура бајо ;) Такве су им само главне и оне споредне куда је дозвољено туристима, ван тога је ужас.
 
Zato što nije blizu ni jednoj strani i mora se proći mnogo stepenika bez obzira sa koje strane izlazite na most. Zbog jednakog razmaka između stanica valjda im je ispalo da stanica bude na sred mosta.

EDIT: Enterijer

dscn2646.jpg


Inače da biste samo prošli kroz stanicu Taksim koja ima četiri ili pet eskalatora gledano po vertikali i podosta hodanja između svakog treba vam nekih 7-8 minuta
 
Vrh