Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789907#p789907:387vqsex je napisao(la):
Fića » 03 Nov 2020 17:05[/url]":387vqsex]Ово је бесмислено радити са 76 који иде као антибиотик, 77 је права варијанта за ово.
А што се тиче изводљивости, кружни ток је супер ствар, и тамо по неким плановима треба да буде окретница аутобуса близу, али не знам колико је реално да аутобус прође одатле до садашње окретнице код КБЦ.
Иначе, идеја је супер, али не за 76 него за 77, и можда чак и не до Новог града него Новосадским путем право до Бачке или Горњег града.
Upravo zbog ovog dole citiranog sam i predložio liniju 76.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789983#p789983:387vqsex je napisao(la):
Nighthunter » 03 Nov 2020 22:01[/url]":387vqsex]@Sole tvoj predlog je dobar kao ideja ali ima mnogo infrastrukturnih mana.Ulicama koje si predlozio od okretnice do zs Zemun jedva se mimoilaze automobili.
Kako vidim da se radi i da je nešto rađeno na ulicama u okolini ŽS Zemun, zato sam i pitao za izvodljivost, jer znam da ulice nisu baš adekvatne širine za normalni saobraćaj, pogotovu ne za nešto sa znatno boljim taktom. Inače, kad pogledam da su provukli 409 da ide dvosmerno kroz Jajince, ulicama koje su široke na nekim delovima koliko i minibus koji tuda vozi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789983#p789983:2irzn3i6 je napisao(la):
Nighthunter » 03 Nov 2020 10:01 pm[/url]":2irzn3i6]@Sole tvoj predlog je dobar kao ideja ali ima mnogo infrastrukturnih mana.Ulicama koje si predlozio od okretnice do zs Zemun jedva se mimoilaze automobili.

Takodje pitanje je i sta sa ulicom koja vodi do kruznog toka iz pravca Rode-na mapi koju si okacio to je ova autoput za Zagreb uspravno(tu je nekad isao makadam).Najbolje resenje bi bilo da se prosiri ulica Joze Scurle gde je strana okrenuta ka autoputu slobodna bez kuca pa pored rode i tc zmaj do stanice 709 gde bi okretala.Koliko bi ovo kostalo nemam pojma.

@Express tesko ce tuda 77 pitanje je dal moze nekom trasom kao solo,kao zglob nema sanse,napisah gore razloge za to.

@Fića 76 je zamisljena kao radnicka linija.Ona radi do 20:30-21:00 da bi mogli radnici bolnice B Kosa isli kuci.Njen problem je i kruzenje oko rasadnika .Da bi se produzila taj deo trase mora preuzeti druga linija.

Kao resenje problema kog si naveo u poslednjem postu postoje sledece mogucnosti.

703-tc zmaj/zs zemun-ugrinovci
Linija bi od Gornjeg grada isla banatskom pa pored postanskog centra ,okretnice novi grad pa do stanice 709 u blizini tc zmaj ili od banatske pa pored doma zdravlja i do spomenute okretnice trasom 45

82-galenika/blok 44
Posle groblja bi 82 skrenula levo pa do galenike kao 612 koja bi se ukinula.

Pa kad su već "u poslu do guše" nek učine nešto. U suprotnom ostaje nam samo rupa koja može biti premošćena - minibusom. :blah: Pored toga produženje antibiotik linije ne bi bilo od velike koristi. Joze Šćurle je već proširena na početku. Treba proširiti ostatak i Cvijićevu, a ispeglati lakat krivinu. Alternativno, može se produžiti ulica uz Autoput tako da skrene desno između Rode i Zmaja. Nije trebalo ništa započeti bez plana pokrivanja rupe u postojećoj mreži.

Ako se produži svraćanje do Doma Penzionera može biti ukinuto što bi bilo nadoknađeno u slučaju uvođenja recimo 80 kroz Marije Bursać, parče Milana Uzelca, Gornjogradsku itd. Taj 80 može proći kroz Partizanske Avijacije, a kad se napravi tunel do Čukaričke Padine može preći i Savu. Takoreći predstavljao bi "zapadnu 50". Na raskrsnici Milana Uzelca i Marije Bursać potrebno je ispeglati krivinu ukoliko bi linija bila zglobna.
 
Iako se radi o displejima, mislim da je prikladnije da pišem u ovoj temi, obzirom na prošlonedeljnu izmenu linija sa Savskog trga. Bio sam kod Kluza, ali nisam uspeo da fotografišem, jer sam bio u autobusu koji se mimoilazio sa drugim. Ja u jednom autobusu na liniji 46, a meni u susret ide drugi, takođe na 46. Ovaj u kojem sam ja bio, imao je ispisano na displeju "Savski trg - Mirijevo", dok je autobus koji nam je išao u susret imao ispisano "Beograd na vodi". Znamo da i ovako dobar deo građana ne poznaje toliko dobro linije i promene koje se dešavaju, u istom trenutku kada se dese, kao mi ovde, i ovo sa različitim displejima ima da ih načisto zbuni.
 
Šta bi sa Bulevarom heroja sa Košara od Tošinog bunara do Mosta na Adi? Nijednu liniju nisu pustili, a baš sam očekivao neki 86 Nova Galenika - Petlovo brdo.
 
Možda to i ne bi bila loša veza, ali ne znam sa čim bi uveli novu liniju, pogotovu na tako malo dužoj trasi. Ako se i pusti nešto novo, obično razmaci između polazaka budu solidno razvučeni.

Elem, šta mislite o preusmerenju 53-jke iz Požeške u Kneza Višeslava, pa desno ulicom Petra Martinovića (trasa 57-ice), i dalje ulicom Beogradskog bataljona do Blagoja Parovića? Dosta je strm i dug uspon uz Kneza VIšeslava do Golf naselja, a 57-ica ide samo u jednom smeru na 20 minuta radnim danom, a vikendom na celih 40. Odavno mi nije baš logično da se toliki broj linija gura isključivo kroz Požešku ulicu, iako Lješka, na primer, ima potencijal bar za jednu liniju, i eto iznad Požeške imamo pomenuto Golf naselje. Blagoja Parovića ima 23-jku na delu od Požeške do Beogradskog bataljona, a 53-jka bi preusmerenjem izgubila samo stajališta Petra Lekovića i Žarkovačka. Stajalište bi se moglo uvesti i u blizi ukrštanja ulica Blagoja Parovića i Beogradsog bataljona, koje od pomenute Žarkovačke ulice ne bi bilo udaljeno više od 200 metara. Naravno, Golf naselju se može prići i kroz park i kroz više manjih i većih ulica iz Požeške, al opet je neizbežno ne baš kratko pentranje, što verujem da ume da bude nezgodno kad se nose stvari, ili kad imamo loše vremenske uslove. Širina ulice Beogradskog bataljona je mislim dovoljna za normalan prolaz autobusa, mada problem mogu praviti parkirani automobili u blizini Blagoja Parovića, ali i to se da rešiti.
 
Ја се слажем, једино што је скретање лево у Кнеза Вишеслава код Шумарског постало озбиљан проблем.
 
Tu si u pravu. Generalno su gužve baš velike u tom delu Požeške posle četiri sata popodne, dok se Kirovljevom relativno glatko prolazi, al šta vredi kad se po pitanju nadvožnjaka ništa ne radi, i pitam se imaju li nameru da ikada vrate autobuse na staru trasu. U principu moj utisak je da se na skretanje u Kneza Višeslava ne čeka toliko koliko se neretko čeka na prolaz raskrsnice Požeške i Kirovljeve. U povratku prema gradu, 53-jka bi trebalo da može glatko da prođe od Kneza Višeslava do Radničke, a preko onih par manjih kružnih tokova u sklopu Mosta na Adi.
 
@Kesha posto bolje poznajes taj kraj od mene evo nekoliko predloga pa vidi dal valjaju.
57 se ukida
Za deo trase tvoj predlog u vezi 53
Za deo trase 57 u Dj Zarica 89

89 kroz dj ognjanovica,
50 pored DZ Zarkovo (moze i neka druga kombinacija ove dve linije i 52 gde bi treca isla kroz ace joksimovica)

49 do cukaricke padine preko endija vorhola

Nova 87-galenika/cuk.padina
Trasa bi bila istovetna kao 612 od galenike do raskrsnice marka celebonovica i part. avijacije na bez kosi.Zatim bi isla n dobrovica-heroja sa kosara-most na adi-radnicka-cuk padina.
Koristila bi sva vozila sa 57+87+612 to je ako ne grasim 4ili 5.
 
53 trenutno ide pored Hipodroma iz pravca grada,a to će se promeniti onog časa kad se izgradi pešačka pasarela kod Ada Mola...iz tog razĺoga trenutno sve linije iz pravca Sajma ka Banovom Brdu idu preko Hipodroma...taķo da taj tvoj predlog za preusmerenje nije realan...bar u ovom trenutku....na tu temu oko Žarkovačke,Djordja Ognjanovića,Bĺagoja Parovića bilo je brdo predloga,ima zaista mnogo interesantnih ideja...najbolja varijanta je po meni produženje linije 49 sa okretnice na Banovom Brdu u pravcu ka Vidikovcu upravo prolaskom kroz pomenute ulice i na kraju ulaskom u Blagoja Parovica...ima i dobar prèdloģ za preusmerenje 37 kroz Ratka Mitrovica i Djordja Ognjanovica umesto Trgovačkom...a što se tiče Petra Martinovića i tog dela,bilo koji bus bi mogao i da se okrene na tom delu oko stadiona Čukaričkog,i da se vrati kroz Kneza Višeslava u Pozesku...treba cuti predloge,pa da se vidi sta se moze uraditi...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790380#p790380:14fnerif je napisao(la):
solaris52 » 05 Nov 2020 16:52[/url]":14fnerif]a što se tiče Petra Martinovića i tog dela,bilo koji bus bi mogao i da se okrene na tom delu oko stadiona Čukaričkog,i da se vrati kroz Kneza Višeslava u Pozesku...treba cuti predloge,pa da se vidi sta se moze uraditi...
Kojim ulicama bi se okretao?
 
Iz Petra Martinovica skrene u ulicu levo,to jest prva ulica levo posle stadiona Čukaričkog ne znam tačan naziv ulice i njom se opet izadje na Kneza Višeslava...pogledaj na Google maps pa mi reci...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Nighthunter":2vbcy3iu je napisao(la):
@Kesha posto bolje poznajes taj kraj od mene evo nekoliko predloga pa vidi dal valjaju.
57 se ukida
Za deo trase tvoj predlog u vezi 53
Za deo trase 57 u Dj Zarica 89

89 kroz dj ognjanovica,
50 pored DZ Zarkovo (moze i neka druga kombinacija ove dve linije i 52 gde bi treca isla kroz ace joksimovica)

49 do cukaricke padine preko endija vorhola

Nova 87-galenika/cuk.padina
Trasa bi bila istovetna kao 612 od galenike do raskrsnice marka celebonovica i part. avijacije na bez kosi.Zatim bi isla n dobrovica-heroja sa kosara-most na adi-radnicka-cuk padina.
Koristila bi sva vozila sa 57+87+612 to je ako ne grasim 4ili 5.

Ja jeste da sam na Banovom brdu odrastao, i naravno da poznajem taj kraj, al opet nisam se baš mnogo udubljivao u problematiku velikog broja linija, pogotovu na strani Žarkova. Nisam baš siguran da se 57 može ukinuti, jer prosto se moj predlog odnosio samo na Golf naselje, i nisam predvideo nikakva kruženja za 53-jku, već samo njeno trasiranje kroz ulice iznad Požeške, koje su sa njom faktički u ravni. Tu su i zgrade i kuće u Košutnjaku iznad naselja Golf do kojih se još više mora pešačiti, mada tu ljudi dosta koriste i kola što ne znači da potreba za makar jednom redovnom linijom javnog prevoza ne postoji. Takođe, malo mi je bezveze što i ta 57-ice ide samo jednom stranom, pa opet oni s početka ulice Petra Martinovića moraju baš dosta da kruže ne bi li uhvatili nešto prema centru grada na primer. Alternativu imaju samo u vidu sopstvenih nogu. Sad dal se baš svuda 89-tka može zavući gde i 57, ne bih znao, a sumnjam da se može povući kroz Žarkovačku na primer.

50-icu zavlačiti gore prema DZ Žarkovo koliko je baš pametno, takođe, ne bih znao, a imajući u vidu da ona ipak ide samo do Banovog brda, i uz to je reč o jednoj već i inače jako opterećenoj i dugačkoj liniji. 89 ide bar prema Novom Beogradu i pokriva neke od dobrih presedačkih tačaka. 52-jka već ima, po mom mišljenju, solidno formiranu trasu, i plus su na njoj zglobna vozila što se mora imati u vidu, a ako na trasi 89-tke kroz Ratka Mitrovića postoji potreba za još nekom linijom, možda bi to mogla biti 37-ica, mada je i ona odavno na ivici kapaciteta, plus bi bila korisnija da se produži prema Petlovom brdu Maričkom ulicom. Ne znam zaista šta će onolike linije u Kneževcu, mislim na deo oko okretnice 3-jke, al opet 37-ica je i ovako opterećena kao što već napomenuh.

Za 49-tku ne vidim neku prepreku da se produži do Padine, ako za tim postoji potreba, iako joj se mogu dodati vozila u tom slučaju. Time se činjenica oslobađa 87-ica, a sad verujem da bi imala putnika kad bi išla do Zemuna, odnosno Galenike, mada verovatno da onda tu treba i dosta autobusa, jer nešto sumnjam da bi imala nekog smisla kad bi išla u razmaku od 20 i više minuta. Doduše, ne znam kuda bi tačno išla, kao ni kolika je stvarna potreba za takvom linijom, al prosto nisam za neke antibiotik tipično gradske linije.

Solaris52

A što bi se 53-jka morala vratiti na staru trasu kroz Kirovljevu? Malo li je linija na tom pravcu? I koliko znam sam nadvožnjak je oštećen, pa ne znam kakve veze ima izgradnja pasarele sa vraćanjem linija na staru trasu. A za ostalo se slažem. Predloga je bilo mnogo, a evo ja sam neke gore faktički ponovio, a sad ne znam šta bi se baš moglo okretati kod Čukaričkog, jer opet moj predlog ne podrazumeva nikakvo povećanje troškova ili broja vozila. Možda 49-tku poslati gore? Mada po meni ona u tom slučaju gubi svrhu povezivanja većeg dela Banovog brda sa ipak bitnim objektima na svojoj trasi, plus je i dosta brža veza sa Banjicom u odnosu na 50, koja na kraju krajeva i ne ide duž Požeške ulice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790386#p790386:p90kefy4 je napisao(la):
solaris52 » Čet Nov 05, 2020 5:14 pm[/url]":p90kefy4]Iz Petra Martinovica skrene u ulicu levo,to jest prva ulica levo posle stadiona Čukaričkog ne znam tačan naziv ulice i njom se opet izadje na Kneza Višeslava...pogledaj na Google maps pa mi reci...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Da sad ne prepravljam već dugačak post. Nisam te odmah razumeo, i verovatno si mislio da nešto ide gore do Petra Martinovića, pa da se ponovo spoji sa Kneza Višeslava preko Žarkovačke i vrati nazad do Požeške? To mi se čini kao prevelik krug koji traži dosta vremena.
 
solaris52":32qzz10b je napisao(la):
Iz Petra Martinovica skrene u ulicu levo,to jest prva ulica levo posle stadiona Čukaričkog ne znam tačan naziv ulice i njom se opet izadje na Kneza Višeslava...pogledaj na Google maps pa mi reci...
U pitanju je Žarkovačka ulica.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790388#p790388:32qzz10b je napisao(la):
Kesha » 05 Nov 2020 17:35[/url]":32qzz10b]Za 49-tku ne vidim neku prepreku da se produži do Padine, ako za tim postoji potreba, iako joj se mogu dodati vozila u tom slučaju. Time se činjenica oslobađa 87-ica, a sad verujem da bi imala putnika kad bi išla do Zemuna, odnosno Galenike, mada verovatno da onda tu treba i dosta autobusa, jer nešto sumnjam da bi imala nekog smisla kad bi išla u razmaku od 20 i više minuta. Doduše, ne znam kuda bi tačno išla, kao ni kolika je stvarna potreba za takvom linijom, al prosto nisam za neke antibiotik tipično gradske linije.
Postoji potreba za još jednom linijom koja bi išla od OŠ Josif Pančić pa do Super vera u Žarkovu, i to Požeškom i Trgovačkom ulicom. To je ono što sam čuo da su drugi komentarisali, ne samo ovde.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790388#p790388:32qzz10b je napisao(la):
Kesha » 05 Nov 2020 17:35[/url]":32qzz10b]Solaris52

A što bi se 53-jka morala vratiti na staru trasu kroz Kirovljevu? Malo li je linija na tom pravcu? I koliko znam sam nadvožnjak je oštećen, pa ne znam kakve veze ima izgradnja pasarele sa vraćanjem linija na staru trasu. A za ostalo se slažem. Predloga je bilo mnogo, a evo ja sam neke gore faktički ponovio, a sad ne znam šta bi se baš moglo okretati kod Čukaričkog, jer opet moj predlog ne podrazumeva nikakvo povećanje troškova ili broja vozila. Možda 49-tku poslati gore? Mada po meni ona u tom slučaju gubi svrhu povezivanja većeg dela Banovog brda sa ipak bitnim objektima na svojoj trasi, plus je i dosta brža veza sa Banjicom u odnosu na 50, koja na kraju krajeva i ne ide duž Požeške ulice.
Liniju 50 nikada nisam doživljavao kao vezu sa Banovim brdo, za razliku od 49, upravo zbog tog ne prolaska kroz Požešku i nužnosti presedanja, koja u neku ruku i nije jednostavna, jer se moraš opredeliti da li ćeš u Trgovačkoj da presedaš na 37 i 52 ili na okretnici Banovo Brdo na linije koje idu Požeškom, tramvaji, i ne baš česte 49, 57 i 85. Na to što 50 koristi okretnicu Banovo brdo, gledam kao na nešto što je tu jer je to najbliža okretnica Žarkovu. A da postoji stanica kod okretnice za sve linije koje idu Trgovačkom i Vodovodskom, bilo bi mnogo jednostavnije, jer se sve opcije grupišu na jedbno mesto.
 
Kesha@

Koliko je meni poznato,linije iz pravca grada,a tu ukljucujem i 53,ne idu pored Ada Mola ka B.Brdu jer se radi pasarela...to je objavljeno kao informacija na svim forumima,što samim tim podrazumeva da će se u nekom trenutku sve te linije vratiti da idu kroz Kirovljevu....nemam nista protiv tvoje ideje da 53 skrene levo u Kneza Viseslava,ali bi bilo idealno da to bude u oba smera...gornji deo kod RHMZ-je dosta uzak i ne znam koliko je širok za mimoilaženje buseva...zato trenutno jedino bus moze tuda da ide u jednom pravcu...što se tiče samog Golf Naselja,sam stadion Čukaričkog je oivičen ulicama Petrà Martinovića,Žarkovačkom i Kneza Višeslava(hvala Sole na infu za Žarkovačku),te samim tim mislim da neka linija,nebitno koja,neka nova može tu da okreće...ili recimo da iskoristi se Keshin predlog,da 53 prodje kroz taj deo i Žarkovačkom udje u Blagoja Parovića....ili u kontra smeru ka gradu tim ulicama...57 treba srediti,ali to jeste tema realna za predloge kako i gde..

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
За 52 сматрам да се треба преусмерити од Пожешке, Ђорђа Огњановића и Ратка Митровића, таман је "мање" кружење, а 37 и 50 треба да остану кроз Трговачку и Аце Јоксимовић, пре свега, због преседачких тачака које су врло битне.
 
52 je zglob,bolje je provùci solo privatnika na 37...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Grupisanje ideja / predloga na temu bolje povezanosti TC Galerija i Savskog trga.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788554#p788554:2hahoacj je napisao(la):
Express » 29 Okt 2020 17:29[/url]":2hahoacj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788483#p788483:2hahoacj je napisao(la):
lolitha » 29 Oct 2020 12:21 pm[/url]":2hahoacj]znaci 51, 511, 601 ce ka tim naseljima da odmah skrenu sa gazele, a kada idu za centar idu preko savske?
file.php

Ček, ček jel to nije predviđeno levo skretanje u Vilsonov Bulevar? Odlično. Mislio sam da će da "nacretaju" semafor. Nastao bi pičvajz momentalno.

Btw. deonica Ada-Mostar može biti relativno lako konvertovana u gradski autoput ukidanjem skretanja ulevo. Semafor na raskrsnici sa Ruskom bio bi ukinut, pomenuta ulica postala bi jednosmerna (izlaz) dok bi ulaz (jednosmeran) bio iz Koste Glavinića (kod BIGZ-a) radi lakšeg okretanja na Mostaru u smeru ka Adi. Tramvajska trasa bila bi na spornom mestu denivelisana. Tramvaji bi počeli da se penju pre tog ulaza i problem sudara bi bio rešen. Pristup parkinzima okolnih zgrada bio bi omogućen tramvajskim bašticama jer više ne bi bilo direktnog pristupa (skretanja udesno) sa desne strane puta. Samo bi moglo u Rusku pa iz Koste Glavinića ili s baštica.

Na ovaj način moguće je konvertovati i Bulevar Oslobođenja, samo tu je obavezno rušenje spodobe načičkane semaforima zvane Autokomanda. Ima prostora za špageti petlju koja bi povezala dva autoputa i UMP bez kružnih tokova, semafora.

Ukoliko bi tako unapredili ključne radijalne pravce primena ekspres režima JGP bila bi izvodljiva.

Inače da se vratim na linije sa priložene slike. Ajde recimo ovako:

3A Savskom>Nikolaja Kravcova>Vudroa Vilsona>Karađorđevom i dalje trasom stare 13 s tim da nastavi do SRC umesto da skrene do Beka
36 ok
38 kao 46 (ukinuti 38L)
46 ok
51 u Medaković
91, 92 do Karađorđeve isto jednosmerno
511 Sarajevskom>Nemanjinom>Savskom>Nikolaja Kravcova>Vudroua Vilsona i dalje kao 91, 92, 551, 553
551 i 553 ok
601 u Gepratovu Sarajevskom, nazad Kneza Miloša>Nemanjina>Savska

Kad završe trg 12 može Resavskom, a 3 preko Slavije. 3A ukinuti, a uvesti 113 od B.Brda Lješkom u smeru ka gradu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789000#p789000:2hahoacj je napisao(la):
solaris52 » 30 Okt 2020 22:15[/url]":2hahoacj]Voleo bih da ovde cujem predlog koja bi to linija ili linije mogle da se okrecu kod Galerije,a da ne dolaze iz pravca Sajma...Slavija da se rastereti,Birčaninova na neki način....evo Soleta da pitam da li mogu 38A iz pravca Topčidera i recimo 39 iz pravca Slavije da dodju do Galerije....
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788694#p788694:2hahoacj je napisao(la):
solaris52 » 30 Okt 2020 01:22[/url]":2hahoacj]Ova okretnica je napravljena na mestu gde linije iz pravca Sajma mogu lepo da se okrenu kod Galerije i bez te famozne okretnice...umesto toga neki mogu a neki ne mogu...ovo je bolje recimo za linije koje okrecu na Slaviji,da recimo neka od njih moze da se produzi do Beograda na vodi.....recimo 42,47,59...i to bi bilo korisnije...generalno,nikad da dobijemo neko pametno resenje...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789047#p789047:2hahoacj je napisao(la):
solaris52 » 31 Okt 2020 00:49[/url]":2hahoacj]Ono sto o cemu bih ja razmisljao da iskoristim B.Vudro Vilsona kao trasu neke linije koja bi koristila Stari Savski most za pravac ka N.Beogradu i Zemunu...ne mora nužno sve da bude vezano za samu okretnicu...recimo to bi bilo mozda dobro za onaj tvoj predlog za produzenje 71 do Prokopa...ali ok...da ne duzim....treba sacekati neko vreme pa analizirati tokove putnika pa onda da vidimo...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789740#p789740:2hahoacj je napisao(la):
Nighthunter » 03 Nov 2020 00:10[/url]":2hahoacj]Sta mislite da gradjani VML probaju da imaju neke vajde od ove TC Galerija okretnice.
Mozda bi bilo pametno da pisu da bi hteli da se sve tri 38 ujedine u jednu na trasi VML-BNV/zs topcider(do topcidera samo odredjeni polasci) Linija bi imala 4 vozila koja rade trenutno na 38,38l,38a.Time se dobija sledece:

a)oslobadjaju se Sumice za neku liniju poteza 300
b) do Mostara bez presedanja
c)mislim da bi odatle mogli da hvataju 601 i rasterete 17 i 18 ka Nbgd i Zemunu
d)cini mi se da tako dobijamo i brzu vezu cukarice i ustanicke nego sa 50 koja se rasterecuje.

Za vlast je ovaj predlog lako izvodljiv.Nema dodatnih vozila ,linija i dalje ide do pogona kosmaj i imaju mogucnost da se hvale kako slusaju narod i kako mladi iz VML imaju gde da izadju i da se provedu.

Pala mi je na pamet ideja za novu trasu 36.Tada nova 38 ne bi imala potrebe da ide do Topcidera.

36(nova)-Zs Topcider-Prokop-BNV-Nemanjina-Slavija-Medak 2(od slavije do medaka 2 trasom sadasnje 30)

Sadasnja 30 bi se spojila sa 22a i isla do studentskog trga
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789984#p789984:2hahoacj je napisao(la):
Дошљак » 03 Nov 2020 22:10[/url]":2hahoacj]Можда због Галерије појачају 36. А могли би и 22Л и 30 да продуже од Славије до окретнице испод Газеле (мада боље до Прокопа).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790274#p790274:2hahoacj je napisao(la):
1111 » 05 Nov 2020 03:58[/url]":2hahoacj]Šta bi sa Bulevarom heroja sa Košara od Tošinog bunara do Mosta na Adi? Nijednu liniju nisu pustili, a baš sam očekivao neki 86 Nova Galenika - Petlovo brdo.
 
            • Predlog reorganizacije linija u zoni BNV
          • (izmena i dopuna organizacije od strane SJP /30. X 2020./)

Pre nego što počnem, napomenuo bih da nisu sve moji predlozi, čisto da ne bude zabune i nesporazuma. Zamolio bih sve koji komentarišu, da konkretno kažu šta misle, šta nevalja i zašto, šta je OK, šta bi trebalo da se menja, šta nije izvodljivo... Takođe, treba uzeti prilikom razmatranja predloga u obzir da sam pokušao, koliko je to moguće, da objedinim tokove i potrebe putnika, kao i bolju povezanost tržnog centra Galerija.

Obzirom na to da nije moguće iz pravca Ade Ciganlije skrenuti u Bulevar Vudroa Vilsona kod Sajma, već samo iz pravca Mostara, kao i što je iz Bulevara Vudroa Vilsona moguće samo skrenuti kod Sajma ka Adi Ciganliji, organizacija linija je donekle ograničena.

Linije 91, 92, 551 i 553, ostaju na novim trasama, gde vreme čekaju na stajalištu u Bulevaru Vudroa Vilsona, najbližem Sajmu. Linija 46 takođe ostaje na predloženoj trasi, gde se okreće na novoizgrađenoj okretnici ispod Gazele i saobraća dvosmerno kroz Bulevar Vudroa Vilsona, Nikolaja Kravcova i Savskom.

3A Slavija /Narodna banka/ - Kneževac

Privremena linija bi koristila okretnicu koju trenutno koristi linija A1. U smeru ka periferiji bi išla sledećom trasom: Kralja Milana, Slavija, Nemanjina, Savski trg, Karađorđeva, BAS, Bulevar Vudroa Vilsona, Sajam i dalje redovnom trasom. U smeru ka centru bi išla redovnom trasom do Sajma, pa pravo Savskom do Savskog trga i Nemanjinom do okretnice kod Narodne banke.



------------------------------------------------------------------

36 Studentski trg – ŽS Prokop - ŽS Topčider

Linija menja svoju trasu i prestaje da bude kružna linija. Spaja se sa linijama 22A i 38A.
Na ovaj način se rešava nekoliko stvari. Veza ŽS Topčider i ŽS Prkop ostaje, zbog koje je i bila uvedena linija 38A, s tim što se dobija bolja veza ka drugim linijama gradskog prevoza i povzanost sa centrom, umesto periferijom, kako je trenutno slučaj. Na ovaj način se unapređuje povezanost Prokopa sa centrom, zbog čega je i uvedena kružna linija 36. Takođe, prolaskom pored TC Galerija, dobija se nedostajuća veza pomenutog sa centrom grada. Na liniji bi radilo ukupno 6 vozila, 2 sa linije 36 i 4 sa linije 22A. Na ovaj način bi se dobio takt od 14 minuta. Trasa linije bi pokrivala nedavne izmene na liniji 36.

ka periferiji: Studentski trg, Vase Čarapića, Trg republike, Kolarčeva, Terazije, Kralja Milana, Slavija, Nemanjina, Savski trg, BAS, Bulevar Vudroa Vilsona, Nikolaja Kravcova, Savska, Mostar, Bulevar vojvode Putnika, Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, Interna saobraćajnica kod Prokopa, ŽS Prokop, Dragana Mancea, Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, Teodora Drajzera, Bulevar patrijarha Pavla, ŽS Topčider

ka centru: ŽS Topčider, Gardijska, Bulevar patrijarha Pavla, Teodora Drajzera, Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, Dragana Mancea, ŽS Prokop, Interna saobraćajnica kod Prokopa, Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, Bulevar vojvode Putnika, Mostar, Bulevar vojvode Mišića, Bulevar Vudroa Vilsona, BAS, Savski trg, Nemanjina, Slavija, Kralja Milana, Terazije, Kolarčeva, Trg republike, Vase Čarapića, Studentski trg

napomena za stajališta:
1) Početno stajalište na Studentskom trgu /#581/ bi bilo zajedno sa linijama 28 i 41.
2) Stajalište Trg republike u smeru ka periferiji /#702/ bi bilo zajedno sa linija 24, 26, 37 i 44 u Kolačevoj ulici. U smeru ka centru bi koristila trolejbusko stajalište /#194/ u Vase Čarapića.
3) Stajalište Slavija u smeru ka periferiji bi bilo početno stajalište /#3054/ linija 21 i 22 na kružnom toku na Slaviji, dok bi u smeru ka centru bilo stajalište /#200/ linija 29 i 31 u Kralja Milana.
4) Linija bi u oba smera svraćala do stajališta /#279/ Dragiša Mišović u smeru ka Banjici, u ulici Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića. Po ponovnom uspostavljnju stajališta /#280/ Dragiša Mišović u smeru ka centru, u ulici Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, linija bi pomenuto stajalište koristila u smeru ka Studentskom trgu, a stajalilište /#279/ u smeru ka ŽS Topčider.



------------------------------------------------------------------

38 Gazela – ŽS Prokop - VML

Linije 38 i 38L se spajaju u jednu liniju. Umesto okretanja oko stubova Mostarske petlje, linija se produžava do novoizgrađene okretnice ispod Gazele, čime se izbegava stvaranje gužvi prilikom čekanja na vreme polaska. Spajanjem linija 38 i 38L se omogućuje i direktna povezanost Velikog mokrog luga sa centrom. Trasa je napravljena prvenstveno da ide preko Prokopa kako bi se omogućilo da linija od Šumica do Autokomande ide u oba smera sve vreme Ustaničkom. Bilo je ranije predloga za ovako nešto, što se tiče Ustaničke. Na liniji bi radila 3 vozila, što je i ukupan broj vozila na linijama 38, 38L i 38A. Takt bi bio na 26 - 27 minuta.



------------------------------------------------------------------

51 Slavija /Narodna banka/ – Bele vode

Kako je na trenutnoj trasi linija dobro popunjena samo na potezu od Banovog brda do okretnice u Belim vodama , zbog same mreže linija na Banovom Brdu i u Žarkovu , preusmerenjem preko Železničke stanice „Beograd centar“ i Autokomande do Slavije, gde se linija okretala do početka radova na rekonstrukciji Nemanjine ulice početkom 2006. godine, ponovo se vraća veza Belih voda sa Slavijom, što stanovnicima Belih voda, Žarkova i Banovog brda od tada nedostaje, kako zbog lakšeg presedanja na druge linije u okolini, tako i zbog objekata u neposrednoj blizi (banke , hoteli , bolnice). Preusmerenjem linije preko Prokopa, nadoknađuje se veza istog sa KBC Srbije, kao i Autokomandom i Bulevarom oslobođenja, što se gubi predlogom za preusmerenje linije 36 i spajanjem sa linijama 22A i 38A. Korišćenjem okretnice pored Narodne banke, koju trenutno koristi linija A1, presedanje na druge linije je maksimalno pojednostavljeno, plus što se rasterećuje i sama okretnica u Birčaninovoj. Za realizaciju preusmerenja nisu potrebna nikakva dodatna ulaganja , obzirom da je moguće sa trenutnim brojem vozila realizovati postojeći takt od oko 10 minuta



------------------------------------------------------------------

71 Gazela - Ledine

Od okretnice u Ledinama, pa do Brankovog mosta, linija bi saobraćala sadašnjom trasom, a onda se spuštala u ulicu Gavrila Principa, pa Ličkom ulicom do BAS – a i Bulevarom Vudroa Vilsona do okretnice kod Gazele. U smeru ka periferiji bi linija išla Karađorđevom i Koče Popovića umesto Ličkom, zbog toga što su pomenute ulice jedosmerne, ali u suprotnim smerovima. Na ovaj način se rasterećuje okretnica Zeleni venac, ali se dobija i veza većeg dela NBG sa TC Galerija. Na liniji bi radio isti broj vozila kao i do sada, što je 7, sa taktom na 11 minuta, umesto dosadašnjih 10 minuta.

napomena za stajališta:
1) U smeru ka Gazeli bi linija koristila nekadašpnje stajalište linije 67, po isključenju sa Brankovog mosta, koje bi se ponovo vratilo u funkciju.



------------------------------------------------------------------

81 Gazela - Altina

Linije 81 i 81L se spajaju u jednu liniju. Linija se produžava uz promenu trase. Obzirom da Ugrinovačkim putem pored trenutne trase linije 81, saobraća i linija 707, koja ide do centra, uzeto je da novoformirama linija kroz Altinu pokriva trasu sadašnje linije 81L. Prilikom pravljenja trase, vođeno je računa da ide kroz ulice gde se stvaraju minimalne gužve ili ih nema, kako bi linija bila brža, a istovremeno i da se dobije trasa sa dobrim presedačkim vezama. Na ovaj način se dobija i trenutno nepostojeća veza Zemuna sa TC Galerija. Takođe, linija bi prolazila kroz Bulevar heroja sa Košara, kojim trenutno ne prolazi nijedna linija, iako je bilo njegovom izgradnjom predviđeno, čemu u prilog ide i horizontalna signalizacija za četri stajališta. Sličan predlog za uspostavljanje linije koja bi išla većim delom predložene trase, ranije je predlagan. Linija bi radila u ekspres režimu. Na liniji bi radilo ukupno 10 vozila, po 5 sa svake od spojenih linija, koliko ih ima svaka trenutno. Na ovaj način bi se dobio takt od 9 minuta.

trasa: TC Galerija, Bulevar Vudroa Vilsona, Nikolaja Kravcova, Savska, Bulevar vojvode Mišića, Most na Adi, Bulevar Heroja sa Košara, Tošin bunar, Ivićeva, Senski trg, Ugrinovačka, Dobanovački put, Pavla Vujisića


stajališta ka periferiji:

01) Gazela
02) TC Galerija 1*
03) TC Galerija 2*
04) Palata pravde 1
05) Sajam
06) Tramvajski depo**
07) Blok 66A**
08) West 65**
09) Blok 40**
10) ŽS Tošin bunar
11) Studentski grad
12) Pariske komune
13) Prilaz
14) Novogradska
15) Stadion „Zemun“
16) Filipa Višnjića /#1963/
17) Glavni poštanski centar
18) Dobanovački put
19) Abebe Bikila
20) Vrtić „Milica“
21) Viktora Starčevića
22) Kortesarova
23) Emila Zatopeka
24) Dijega Rivere
25) Altina

stajališta ka centru:

01) Altina
02) Dijega Rivere
03) Emila Zatopeka
04) Konstantina Kavafija
05) Viktora Starčevića
06) Vrtić „Milica“
07) Abebe Bikila
08) Dobanovački put
09) Glavni poštanski centar
10) Filipa Višnjića /#1964/
11) Stadion „Zemun“
12) Novogradska
13) Prilaz
14) Pariske komune
15) Studentski grad
16) ŽS Tošin bunar
17) Blok 40**
18) West 65**
19) Blok 66A**
20) Tramvajski depo**
21) Sajam
22) Durmitorska
23) TC Galerija 2*
24) TC Galerija 1*
25) Gazela

* - novouspostavljena stajališta u Bulevaru Vudroa Vilsona
** - stajališta u Bulevaru heroja sa Košara koja trenutno nisu u funkciji



------------------------------------------------------------------

84 Gazela – Nova Galenika

Od okretnice u Novoj Galenici, pa do Brankovog mosta, linija bi saobraćala sadašnjom trasom, a onda se spuštala u ulicu Gavrila Principa, pa Ličkom ulicom do BAS – a i Bulevarom Vudroa Vilsona do okretnice kod Gazele. U smeru ka periferiji bi linija išla Karađorđevom i Koče Popovića umesto Ličkom, zbog toga što su pomenute ulice jedosmerne, ali u suprotnim smerovima. Na ovaj način se rasterećuje okretnica Zeleni venac, ali se dobija i veza Zemuna sa TC Galerija, koju ne pokriva linija 81. Na liniji bi radio isti broj vozila kao i do sada, što je 11, sa taktom na 8 minuta, umesto dosadašnjih 7 minuta.

napomena za stajališta:
1) U smeru ka Gazeli bi linija koristila nekadašpnje stajalište linije 67, po isključenju sa Brankovog mosta, koje bi se ponovo vratilo u funkciju.



------------------------------------------------------------------

402 Gazela – Slavija – Beli potok

Linija se od okretnice na Slaviji produžava do okretnice kod Gazele, sledećom trasom: Nemanjina, Savski trg, BAS, Bulevar Vudroa Vilsona. Na ovaj način se rasterećuje okretnica Slavija /Birčaninova/, ali se dobija i veza Banjice i Voždovca sa TC Galerija. Na liniji bi radio isti broj vozila kao i do sada, što je 6, sa istim taktom kao i do sada. Kako bi ovo bilo moguće, linija će raditi u ekspres režimu, čime se stanovnicima Belog potoka omogućuje brži dolazak do grada. Produžio bi se i rad linije, tako da saobraća i nakon 20:35, što je vreme poslednjeg polaska sa Slavije. Ovime prestaje potreba za svraćanjem svih polazaka linije 401, nakon 20:35 u Beli potok, čime se sama linija 401 ubrzava i omogućuje bolji prevoz za stanovnike Pinosave, kao i direktan dolazak u naselje.

stajališta ka periferiji:

01) Gazela
02) TC Galerija 1*
03) TC Galerija 2*
04) Ekonomski fakultet
05) Savski trg
06) Kneza Miloša
07) Trg Slavija (Nemanjina)
08) Trg Slavija (Bul. oslobođenja)
09) Karađorđev park
10) Franše D’Eperea
11) Trg oslobođenja
12) Fakultet organizacionih nauka
13) Banjica (Trošarina) /#9706/
14) Baštovanska
15) Banjica II
16) Voje Radića
17) Jajinci (Dom zdravlja)
18) Kefalonijska
19) Rakovica selo
20) Kružni put
21) Put za Beli potok
22) OŠ Vasa Čarapić
23) Beli potok /ulaz/
24) Beli potok /centar/
25) Braće Jakovljević
26) Glumačka
27) Beli potok

stajališta ka centru:

01) Beli potok
02) Glumačka
03) Braće Jakovljević
04) Beli potok /centar/
05) Beli potok /ulaz/
06) OŠ Vasa Čarapić
07) Put za Beli potok
08) Kružni put
09) Rakovica selo
10) Spomen park Jajinci
11) Jajinci (Dom zdravlja)
12) Voje Radića
13) Banjica II
14) Baštovanska
15) Paunova /#856/
16) Crkva Sv. Vasilija Ostroškog
17) Fakultet organizacionih nauka
18) Trg oslobođenja
19) Franše D’Eperea
20) Karađorđev park
21) Trg Slavija (Bul. oslobođenja)
22) Trg Slavija (Nemanjina)
23) Kneza Miloša
24) Savski trg
25) Ekonomski fakultet
26) TC Galerija 2*
27) TC Galerija 1*
28) Gazela

* - novouspostavljena stajališta u Bulevaru Vudroa Vilsona

napomena za stajališta:
1) U smeru ka Belom potoku bi linija koristila stajalište „Banjica (Trošarina) /#9706/“, umesto stajališta „Crkva Sv. Vasilija Ostroškog“. Na ovaj način se dobija bolja i bezbednija veza sa stambenim delom Banjice u zoni Trošarine, obzirom da se po izlasku iz autobusa direktno izlazi na naselje, i nema potrebe za prelaskom pešačkih prelaza. Sa trenutnim stanjem, gde se koristi stajalište „Crkva Sv. Vasilija Ostroškog“, da bi se došlo do stambenog dela Banjice u zoni Trošarine, potrebno je preći dva pešačka prelaza, od kojih jedan zna da zadrži pešake na razdelnom ostrvu u Crnotravskoj. I za liniju 401 uraditi istu reorganizaciju.



------------------------------------------------------------------

Linija 511

Ovo je jedina linija gde je od više varijanti bio problem opredeliti se za jednu, koja bi bila najoptimalnija, te zato navodim sve predloge, uz napomenu da nijedan ne smatram najoptimalnijim, i zato ostavljam prostor drugima da predlože šta bi bilo najoptimalnije, a šta nikako ne dolazi u obzir. Obzirom da se predlozi odnose na trasu od Sajma ka centru, samo za taj deo navodim trase.

Varijanta 1

Da sve ostane kao što je i sada.

Varijanta 2a

Sajam – Savska – Durmitorska – Sarajevska – Balkanska – Gavrila Principa – Lička – BAS – Bulevar Vudroa Vilsona – Gazela (okretnica) - Bulevar Vudroa Vilsona – Sajam

Linija bi čekala vreme polaska na okretnici Gazela.

Varijanta 2b

Sajam – Savska – Durmitorska – Sarajevska – Balkanska – Gavrila Principa – Lička – BAS – Bulevar Vudroa Vilsona – Gazela (okretnica) - Bulevar Vudroa Vilsona – Sajam

Linija bi čekala vreme polaska na stajalištu Nemanjina /#912/ u Balkanskoj ulici.

Varijanta 3a

Sajam – Savska – Durmitorska – Sarajevska – Balkanska – Gavrila Principa – Zeleni venac – Kraljice Natalije – Admirala Geprata – Mihaila Bogićevića – Karađorđeva – BAS – Bulevar Vudroa Vilsona – Gazela (okretnica) - Bulevar Vudroa Vilsona – Sajam

Linija bi čekala vreme polaska na Zelenom vencu.

Varijanta 3b

Sajam – Savska – Durmitorska – Sarajevska – Balkanska – Gavrila Principa – Zeleni venac – Kraljice Natalije – Kneza Miloša – Nemanjina – Savski trg – Karađorđeva – BAS – Bulevar Vudroa Vilsona – Gazela (okretnica) - Bulevar Vudroa Vilsona – Sajam

Linija bi čekala vreme polaska na Zelenom vencu.

Varijanta 3c

Sajam – Savska – Nikolaja Kravcoca – Bulevar Vudroa Vilsona – BAS – Koče Popovića – Gavrila Principa – Zeleni venac – Kraljice Natalije – Kneza Miloša – Nemanjina – Savski trg – Karađorđeva – BAS – Bulevar Vudroa Vilsona – Gazela (okretnica) - Bulevar Vudroa Vilsona – Sajam

Linija bi čekala vreme polaska na Zelenom vencu.

Varijanta 4

Sajam – Savska – Nikolaja Kravcoca – Bulevar Vudroa Vilsona – Železnička – Hadži Nikole Živkovića – Karađorđeva – Zemunski put – Bulevar Vudroa Vilsona – Gazela (okretnica) - Bulevar Vudroa Vilsona – Sajam

Linija bi čekala vreme polaska u Hadži Nikole Živkovića.

------------------------------------------------------------------

601 Slavija /Narodna banka/ – Surčin

Kako bi se dobila bolja veza sa centrom, menja se trasa na delu od silaska sa mosta Gazela, pa do centra. Obzirom da se predlog odnosi samo na pomenutu trasu, samo za taj deo navodim trasu. Linija bi koristila okretnicu koju trenutno koristi linija A1. Na liniji bi radio isti broj vozila kao i do sada.

ka centru: Od okretnice u Surčinu do mosta Gazela sadašnjom trasom, pa po silasku sa Gazele desno u Bulevar vojvode Mišića do Sajma, pa desno u Bulevar Vudroa Vilsona, BAS, Savski trg, Nemanjina, Slavija /Narodna banka/.

ka periferiji: Nemanjina, Savski trg, BAS, Bulevar Vudroa Vilsona, Nikolaja Kravcoca, Savska, most Gazela i dalje sadašnjom trasom.

 
po meni je varijanta 3b najpovoljnija po sremcicu

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Откуд идеја да се 71 или 84 изместе са Зелењака?
Људи, ајде не дајте овим монструмима повода за штетне работе...
 
podrzavam za 84 da se izmesti, ali 71 neka ide na neku drugu okretnicu ako 601 vec ide na bv. mozda do studentskog trga?

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Већ је раније најављено укидање окретнице на Зеленом венцу. Као и свих окретница унутар круга двојке. Ови Солетови предлози су благовремена адекватна реакција да се ублаже катастрофалне последице тог СМАРТ плана (идеја је да већина линија са Зелењака окреће у блоку 20 и код Ушћа). С тим што бих ја за 84 размислио да иде преко старог-новог Савског моста због самог броја постојећих линија преко Бранковог. Слично би и 601 могла да иде од Сава центра преко Владимира Поповића до новог-старог Савског моста, Савског трга и Савске до Николаја и испод Газеле.
 
А како може да се укине Зелени венац до изградње метроа, и то не актуелне линије 2 која води на Славију, него како је одувек планирано, ка зони Теразија? Шта би значило то за јавни превоз у Београду, осим губитка на квалитету услуге од једно 30%?

Стварно не треба да будемо креативни и да помажемо реализацију моронских наума ВеУправе.
 
Ја сам свакако против те идеје Весића о центру без окретница, тролејбуса и сл. глупости. План је сулуд, али нажалост постоји, а видели смо да се највеће бздалаштине од планова прве остваре.
 
Vrh