Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Sajam kao presedačka tačka će ostati isti kao što je i do sada bio,neće to ni ova okretnica promeniti...i dalje će se ljudi guratii na jednoj i na drugoj stanici na Sajmu...ono što je ovde najveći problem je što se umesto jednostavnijih rešenja biraju komplikovanija rešenja i to iz čisto komercijalnih i propagandnih razloga...51,511 i 601 obilaze ceo kompleks Beograda na vodi,u smeru ka toj novoj okretnici,a delimično kad se vraćaju ka periferiji....zašto?????.....a onda linije 91,92,551,553 imaju drugačiju trasu,i one mogu da budu drugačije rešene i da se brže vraćaju ka Sajmu....čovek tačno da pomisli,po čemu je bitniji putnik iz Makiša i iz Ostružnice od onog iz Surčina ili Sremčice...te 2 grupe linija se stalno odvajaju,prvo tokom ove rekonstrukcije Savskog Trga,i evo ovom prilikom to se nastavilo...niko ne može da me ubedi zašto je 511 ovako postavljena da gubi dragoceno vreme vraćajući se pored Galerije i onda čeka semafor bar jos 2 puta pre Sajma....užas!!!!!

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Verujem da je ovo sve privremeno, jer nema mnogo logike, ali svedoci smo da se još od one podele GSP-privatnici prevoz degradira, tako da me ništa ne čudi. Zaista nisam upoznat kao ranije sa tokovima putnika, otkako je ukinuta GŽS, ali 601 mi deluje puniji u pravcu Surčina nego u suprotnom smeru. Evo danas sam kod Sava centra video Japanca i BMC kako oko 15 idu sa po 3 putnika ka Savskom trgu, a ka Bežaniji i Surčinu je uvek pun. Gde ulaze ti ljudi? Verovatno na Savskom trgu i kod Palate pravde. Hoće li sad ulaziti kod Galerije? Hoće ako budu pešačili do nove okretnice. Ista priča i za 511 ka Sremčici. Znači zbog posetioca nekog tržnog centra, redovni putnici će da ispaštaju. Lepo.

Dalje, zašto mislim da je ovo privremeno. Jer mislim da je 46 viđen na okretnici kod novog BAS-a, kad bude gotov. 51 komotno može na Slaviju, do okretnice A1. Ostaju 511 i 601 koji bi morali u oba smera kroz Savsku, Karađorđevu i Vudroa. Sa 91, 92, 551 i 553 nisam upoznat, pa ih ne komentarišem. Da li će sad putnici da izlaze na Sajmu i da presedaju ili nešto drugo, neka kaže neko ko je u kontaktu s tim linijama. Ako ikad prorade tramvaji, presedanje ka centru nije problem jer je na istoj strani.
 
A kad već tržni centri dobijaju linije, što je ne bi dobio i onaj u Vojislava Ilića?

Na primer linija 19 Pljevaljska-Blok 58, kroz Mis Irbi, Rimsku, Ustaničku, Autoput, Gazelu, Vladimira Popovića, Jurija Gagarina, Agostina Neta.

Namerno sam stavio kroz Vladimira Popovića, da je ne bi punili putnici 17 i 18 kao što to rade sa 70. Znači linija koja bi bila svojevrsni ekspres ka blokovima i Delta sitiju iz tog dela grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788702#p788702:rbycl1dl je napisao(la):
solaris52 » Pet Okt 30, 2020 3:05 am[/url]":rbycl1dl]Sajam kao presedačka tačka će ostati isti kao što je i do sada bio,neće to ni ova okretnica promeniti...i dalje će se ljudi guratii na jednoj i na drugoj stanici na Sajmu...ono što je ovde najveći problem je što se umesto jednostavnijih rešenja biraju komplikovanija rešenja i to iz čisto komercijalnih i propagandnih razloga...51,511 i 601 obilaze ceo kompleks Beograda na vodi,u smeru ka toj novoj okretnici,a delimično kad se vraćaju ka periferiji....zašto?????.....a onda linije 91,92,551,553 imaju drugačiju trasu,i one mogu da budu drugačije rešene i da se brže vraćaju ka Sajmu....čovek tačno da pomisli,po čemu je bitniji putnik iz Makiša i iz Ostružnice od onog iz Surčina ili Sremčice...te 2 grupe linija se stalno odvajaju,prvo tokom ove rekonstrukcije Savskog Trga,i evo ovom prilikom to se nastavilo...niko ne može da me ubedi zašto je 511 ovako postavljena da gubi dragoceno vreme vraćajući se pored Galerije i onda čeka semafor bar jos 2 puta pre Sajma....užas!!!!!

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Deluje mi da si za ovih par meseci zaboravio koliko je putnika npr. samo 511 vukla sa Savskog trga. Tu su ulazili svi koji idu sa BAS-a, presedaju sa tramvaja, 78 i 83... Već na Sajam je stizala solidno popunjena. Da ne pominjemo ostale linije...

Uzgred, gde sada ulazi onaj ko vucara putnu torbu sa BAS-a? Gde preseda onaj ko je sišao iz dvojke (ako je ikada vrate), 78 i 83?

Broj putnika na 91, 92, 551 i 553 je značajno manji i ima rezona da se za njih iznađe drugačije rešenje. Da li je ovo adekvatno? Verovatno nije i razumeo bih ako i oni budu nezadovoljni.

Jasno je da nema logike da busevi idu samo u jednom smeru preko Savskog trga, ali problem nije u tome što uopšte idu tuda, nego zašto ne idu dvosmerno.

511 gubi dragoceno vreme trasom kroz Vilsonov bulevar, a ne trasom kroz Savsku. Trasa kroz Vilsonov bulevar je hir iznuđen neadekvatnom lokacijom okretnice i tržnim centrom (u koji se ne ide svakog dana), trasa kroz Savsku i veza sa Palatom pravde, Savskim trgom, BAS-om, Ekonomskim fakultetom je realna i svakodnevna saobraćajna potreba.

To što su oni izvrnuli logiku naglavačke ne znači da i mi treba da im se pridružujemo u tome.
 
Pa sve je to tačno...vukli su i 511 ali i 51...a gle sad....umesto da krene ka periferiji,prvo će da ti isti putnici sa torbama da svrate do okretnice,da čekaju vreme,i onda da se opet malo vrate unazad,sačekaju 2 semafora i konačno ugledaju Sajam...eto to će biti razlika....malo li je...dakle pričam o putnicima koji direktno sa dolaznog perona Bas-a,ulaze u 51 ili 511...ništa lakše nije ni putnicima sa 46 i 601.....tramvaji ce malo olaksati situaciju kad prorade preko Savskog Trga...do tada...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Мени је логично да ће 51, 511 и 601 ићи преко Савског трга и у смеру ка Сајму када се заврши реконструкција тамо. Сада је отворена само једна трака у смеру из Савске ка Карађорђевој и то је то. Ако се то, надам се, деси, проблем о коме причаш неће постојати за те три линије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788720#p788720:1jzfqc86 je napisao(la):
Fića » 30 Okt 2020 06:32[/url]":1jzfqc86]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788474#p788474:1jzfqc86 je napisao(la):
solecar » Чет Окт 29, 2020 11:43 am[/url]":1jzfqc86]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788469#p788469:1jzfqc86 je napisao(la):
Fića » 29 Okt 2020 11:34[/url]":1jzfqc86]Тржни центар је и без превоза место које привлачи људе
Ako je tako kako tvrdiš, zašto je onda odlučeno da se linije koje su se okretale na Savskom trgu premeste da se okreću kod Gazele, a ne na nekoj drugoj okretnici u blizini Savskog trga?
"Zemun park" nije imao gradski prevoz. Doveli su mu 707. Nakon toga i 703, a on i dalje ima slabu posećenost.

Не желим да мешам лично мишљење, противник сам свега што раде са превозом у Београду, али не можемо да поредимо Земун парк и Галерију. Притом, 51, 511 и 601 су реално продужени, иду до Савског свакако, ценим да ће ићи туда и у другом смеру када заврше цео трг и када уопште буде могло да се прође у смеру ка Мостару туда.

А што се тиче тржних центара, колико је јавни превоз важан може да се види на неколико примера:
- нереално повећање броја људи на стајалишту Диљска и генерално на 25П, 32, 74... од кад је отворен БИГ
- повећање броја људи у 20 и 21 од када је отворен Бео
- мањи број људи у Ада молу од када јавни превоз не иде туда у смеру према Бановом брду
- најпопуларнији тржни центар у граду је и после Х година и даље Ушће, између осталог због добре повезаности јавним превозом

Притом, без обзира на окретницу, до Галерије је и даље тешко да се дође из центра.
Kada se napiše nešto, to i jeste lično mišljenje, osim ukoliko se ne naznači suprotno. Shodno tome sam i tumačio ono što si napisao, pa sam tako i očekivao adekvatan odgovor, a ne neko zamazivanje očiju i uskakanje samom sebi u usta. Ovo pišem, ne zato da bih se svađao, nego zato što mislim da nisi kao određeni broj forumaša, koji teraju neku svoju priču i ne interesuje ih šta drugi misle, a kada nešto nije po volji, onda se dure k'o mala deca...
Prvo si napisao da se tržni centri pune, tj. da su posećeni bez obzira da li imaju gradski prevoz prevoz ili ne, na šta sam ja odgovorio pitanjem, jer meni nije logično da ako je to što si napisao tačno, da se preusmeravaju linije koje su se okretale na Savskom trgu do novoizgrađenog TC - a pored Gazele. Na to sam se nadovezao sa primerom tržnog centra Zemun park, koji i pored dovođenja linija gradskog prevoza, nema tu posećenost kao određeni broj drugih tržnih centara. Jer, ako se tržni centri pune bez obzira na povezanost linija gradskog prevoza sa njima, onda nemamo uopšte problem i možemo da na drugi, jednostavniji i logičniji (sa strane korisnika tih linija) način reorganizujemo linije gradskog prevoza koje su se okretale na Savskom trgu, tako da se ne izgubi veza sa istim.
Na kraju si napisao da se do Galerije bez obzira na sve i dalje teško dolazi iz centra, i da su uz to naveo i sjajan primer kako su tržni centri popunjeni u zavisnosti od raspoloživosti gradskog prevoza do njih, čime se vraćamo na sam početak i onu tvoju tvrdnju (konstataciju) da tržnom centru nije potreban gradski prevoz, da se i bez toga ima posećenost, tj. da privlači ljude. Ovo je, složićeš se, kontradiktornost i skakanje samom sebi u usta. Ali i ako se ne slažeš sa ovim, nadam se da se ne ljutiš, jer niti smo nezrela deca, niti ljuti protivnici, već odrasle osobe koje se slažu ili neslažu oko rešenja i tu smo da razmenjujemo mišljenja i stavove.
Meni je recimo taj tvoj predlog za linije 51, 511 i 601 za smer ka periferiji nekako bezveze, tj. previše mi je kruženja i mislim da bi trebalo da se nađe neko sretnije rešenje, a da se ne izgubi suština tih linija.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788803#p788803:1jzfqc86 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 30 Okt 2020 12:02[/url]":1jzfqc86]Ово шта су урадили је дебилизам. 51, 511 и 601 круже Бога оца само због Палате правде и БАС-а уместо да скрену одмах у Николаја Кравцова.
Potrebno je da postoje i dalje linije koje bi išle do Savskog trga, kako se ne bi stvarale gužve u već prepunim linijama koje saobraćaju ka Zelenom vencu, odnosno preko Kneza Miloša, a idu preko Sajma.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788806#p788806:1jzfqc86 je napisao(la):
lolitha » 30 Okt 2020 12:11[/url]":1jzfqc86]
Djole Pevcanin":1jzfqc86 je napisao(la):
Ово шта су урадили је дебилизам. 51, 511 и 601 круже Бога оца само због Палате правде и БАС-а уместо да скрену одмах у Николаја Кравцова.
pa da bi imali dobru vezu sa centrom. ali sad bi bio red da pojacaju te linije sa jednim vozilom sto sigurno nece uraditi...
:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788807#p788807:1jzfqc86 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 30 Okt 2020 12:12[/url]":1jzfqc86]51, 91 и 92 да круже, остатак одмах лево у Николаја Кравцова и готово.
:notok:
Samo da dodam da bi se tako gužva samo prelila iz 601 na 95 i 71.
 
@solecar
Наравно да не желимо да се свађамо, конкретно ја сам овде да бих видео шта мисле и други људи о стварима које мене занимају, а и рекао шта ја мислим.
Што се конкрадикторности тиче, можда се нисам изразио добро, али сигурни закључци су:
- тржни центри свакако привлаче људе (у зависности од тога каква је понуда са продавницама)
- тржни центри су посећенији ако су на доброј локацији и добро повезани јавним превозом
- превоз треба да прати потребе људи (што не значи да је добро или лоше што су конкретно у овом случају линије продужене тамо, али чињеница је да ништа у овом граду осим нових троцифрених минибуса не иде у корист већине)

То је то од мене, извињавам се ако нисам јасно писао
 
Не би било преливања, само замениш редослед. Антибиотици да круже а 511 да се убрза.
 
Znači po tvom mišljenju onaj kome je destinacija bila Savski trg sa NBG, po tvojem principu organizacije, će i dalje da ide sa 601 do Savske pa da tamo preseda na neku drugu liniju do Savskog trga, pre nego li da uđe u 71, 72 ili 95 koji voze do Zelenog venca?
 
Зашто када постоје 88 и трамваји преко Моста на Ади? И са 91 би имао везу са трамвајима, само заротираш и то је то ништа се не губи.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Nisam znao da 88 saobraća do centra. Ja sam bio ubeđen da povezuje Kej oslobođenja, Novi Beograd, Sajam, Banovo brdo, Žarkovo i Železnik. Još manje mi je poznato da građani vole da presedaju, umesto direktne linije bez presedanja, iako maltene svakodnevno slušamo kako ne vole da presedaju, čak i kada je to krajnje jednostavno za odrađivanje na nekim lokacijama.
 
Опет понављам, ротацијом линија се не би ништа изгубило.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Opet ponavljam, da mi nije poznato da građani vole da presedaju, umesto direktne linije bez presedanja, iako maltene svakodnevno slušamo kako ne vole da presedaju, čak i kada je to krajnje jednostavno za odrađivanje na nekim lokacijama.
 
Кад већ волиш да паметујеш, нека ти буде. Једно преседање није ништа страшно. 511 и треба да иде директно на Сајам јер постоји веома честа 51.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Једини проблем са преседањем код Сајма је подземни пролаз. Да га нема, скроз би реално и лако било да човек дође до Сајма и настави пар стајалишта трамвајем. У смеру ка центру то и може лако да се уради, али из центра је пакао
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788907#p788907:16435tv4 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 30 Okt 2020 17:35[/url]":16435tv4]Кад већ волиш да паметујеш, нека ти буде. Једно преседање није ништа страшно. 511 и треба да иде директно на Сајам јер постоји веома честа 51.
Ako jedno presedanje nije problem, što onda s vremena na vreme predlažeš da linija 89 ide do Petlovog brda, preko Kneževca, kada već možeš da presedaš na Vidikovcu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788880#p788880:nomhja8k je napisao(la):
Djole Pevcanin » 30 Okt 2020 16:33[/url]":nomhja8k]Опет понављам, ротацијом линија се не би ништа изгубило.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788930#p788930:nomhja8k je napisao(la):
Дошљак » 30 Okt 2020 18:44[/url]":nomhja8k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788803#p788803:nomhja8k je napisao(la):
Djole Pevcanin » Пет Окт 30, 2020 12:02 pm[/url]":nomhja8k]Ово шта су урадили је дебилизам. 51, 511 и 601 круже Бога оца само због Палате правде и БАС-а уместо да скрену одмах у Николаја Кравцова.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Боље да круже, људима је битније да стигну до Савског трга него до нове окретнице.
Čitam na gspbeograd.net da je danas bio haos sa 601, jer su neki vozači direktno iz Savske skrenuli u Nikolaja Kravcova, umesto da idu do Savskog trga. Ono što mi se ne sviđa u celoj toj priči je što smo imali situaciju da kada je trasa linije 49 preusmerena da saobraća Neznanog junaka, Kraljice Ane i Mihajla Avramovića do Pivljanina Baje, vozači su samoinicijativno skretali u neimenovanu ulicu koja povezuje Crnotravsku i Mihajla Avramovića, a paralelna je sa Kraljice Ane, i tako kratili put, da bi na kraju ta trasa postala zvanična.
 
Шта с времена на време, то је било пре 3 године. Кнежевцу је требала таква веза али сада више не. Једино што може сада да се уради је усклађивање полазака 42 и 502 јер иду један за другим. Докторе за граЦки превоз, изволи, реши тај проблем иако не живиш у Кнежевцу а разумеш се. Исто важи и за 511 јер сам упознат да проблемом

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788967#p788967:2el4vk6q je napisao(la):
Djole Pevcanin » 30 Okt 2020 20:39[/url]":2el4vk6q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788930#p788930:2el4vk6q je napisao(la):
Дошљак » 30 Okt 2020 18:44[/url]":2el4vk6q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788803#p788803:2el4vk6q je napisao(la):
Djole Pevcanin » Пет Окт 30, 2020 12:02 pm[/url]":2el4vk6q]Ово шта су урадили је дебилизам. 51, 511 и 601 круже Бога оца само због Палате правде и БАС-а уместо да скрену одмах у Николаја Кравцова.
Боље да круже, људима је битније да стигну до Савског трга него до нове окретнице.
Да круже антибиотици а не 511.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788963#p788963:2el4vk6q je napisao(la):
Djole Pevcanin » 30 Okt 2020 20:31[/url]":2el4vk6q]Шта с времена на време, то је било пре 3 године. Кнежевцу је требала таква веза али сада више не. Једино што може сада да се уради је усклађивање полазака 42 и 502 јер иду један за другим. Докторе за граЦки превоз, изволи, реши тај проблем иако не живиш у Кнежевцу а разумеш се. Исто важи и за 511 јер сам упознат да проблемом
Izgleda da je ljudima koji koriste 511 najbitnija tačka Sajam, a ne Savski trg. Al' ko sam ja da komentarišem, ili neko drugi, kada ja uopšte ne koristim 511, pa se tako i ne razumem u problematiku, već samo vidim da gomila ljudi ulazi u taj isti 511 na Savskom trgu, što nikako nije relevantno.
 
Voleo bih da ovde cujem predlog koja bi to linija ili linije mogle da se okrecu kod Galerije,a da ne dolaze iz pravca Sajma...Slavija da se rastereti,Birčaninova na neki način....evo Soleta da pitam da li mogu 38A iz pravca Topčidera i recimo 39 iz pravca Slavije da dodju do Galerije....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Kada se spominje rasterećenje okretnice Slavija /Birčaninova/, na pamet mi prvo pada linija 402, da od okretnice na Slaviji produžava Nemanjinom, pa preko Savskog trga i BAS - a u Bulevar Vudro Vilsona i njime do okretnice kod Gazele. Naravno, da linija radi u ekspres režimu.
Bilo je predloga da se 30 i 22A spoje u jednu liniju. Takođe, imam neke ideje vezano za 22A. Što se tiče 38A, imam zamisao i za to. Detaljnije sutra - preksutra, vezano za 22A i 38A kada budem izneo ostale predloge, jer zahteva malo širu sliku.
Ne znam da li bi ljudima više odgovaralo da se ostane linija 39 ovakva kakva je trenutno, ili da se preusmeri kod Autokomande na autoput pa odatle kao linija 46 do okretnice kod Gazele.
 
Pa da....tu se slazem sa tobom...jer verujem da obzirom na gabaritnost samog trznog centra,verujem da bi ljudi tu dolazili ciljano iz svih delova grada,kako zbog kupovine,tako i zbog drugih sadrzaja na tom priobalnom potezu...stoga i razmisljam da treba mozda ponuditi ljudima i takvu neku liniju koja bi isla ciljano tu...da li iz pravca autoputa ili preko Slavije...ima sada tu puno mogucnosti,39 moze i sa autoputa a moze i preko Slavije...ono sto o cemu bih ja razmisljao da iskoristim B.Vudro Vilsona kao trasu neke linije koja bi koristila Stari Savski most za pravac ka N.Beogradu i Zemunu...ne mora nužno sve da bude vezano za samu okretnicu...recimo to bi bilo mozda dobro za onaj tvoj predlog za produzenje 71 do Prokopa...ali ok...da ne duzim....treba sacekati neko vreme pa analizirati tokove putnika pa onda da vidimo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Da dopunim, pošto vidim da je došlo do nesporazuma. Ako bi linija 39 Išla do Slavije, ne bih je produživao do okretnice kod Gazele.
 
Razumeo sam te....39 bi produzio ako bi isla autoputem...sve jasno...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Vrh