[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]Evo sto se tice predloga
36-ok
51,402-ok mada pitanje je sta o tome misle stanovnici Belih voda/Belog potoka
Na 402 po mom predlogu da linija radi u ekspres režimu, sa sve produženom trasom, ima manje stajališta (čini mi se 3 ili 4, ako sam dobro izračunao). Plus što predlog predviđa da linija radi posle 20:35 i da linija 401 više ne svraća u Beli potok pa onda u Pinosavu.
Što se tiče 51, to nije moj predlog, već Karla del Pontea, a nastao je na osnovu toga što građani Belih voda još od skraćenja linije do Savskog trga, 2006. godine, zbog rekonstrukcije Nemanjine ulice, tražili da im se vrati veza sa Slavijom. Predlogom je obuhvaćena i nedostajuća veza Sajma, Banovog brda i Čukaričke padine sa Prokopom, koji je postao nova GŽS, ali i daleko bolja veza Banovog brda i Žarkova sa kliničkim centrom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]81-nije los predlog mada uputne su guzve kod Sajma i meni zvuci neverovatno da po 5 vozila radi na linijama ,prosto nemam takav utisak.
Ono što sam primetio, pošto često idem i ka Banovom brdu, da gužve znaju da se stvore kod Mostarske petlje, koje su jednim delom uslovljene i nemogućnošću brzog protoka vozila kroz Kneza Miloša. Kroz sam Bulevar vojvode Putnika nisam primetio da se stvaraju ogromnr gužve i relativno brzo može da se prođe. Čini mi se da se veće gužve stvaraju na silasku sa Mosta na Adi iz smera NBG, u pravcu Banovog brda, i da se protežu negde do skretanja za Čukaričku padinu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]71,84-problem licka.Tu je blizu skola gde roditelji vode decu,ali i hotel gde se autobusi isparkiravaju.Samo jedno od njih bi bilo dovoljno da poremeti satnicu linije.
Kako linije 52, 53 i 56 funkcionišu na tom delu?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]511-tvoj predlog biram 3b mada moze li dupli kroz Durmitorsku, jer ako bi je vratio na solo bunili bi se ljudi.
Mogu zglobni autobusi bez problema kroz Durmitorsku. Na 56 imamo zglob, pa tu su onda Lastine prigradske zglobne linije... A ako se prisetimo, pre rekonstrukcije (proširenja Savske), 511 je saobraćala upravo kroz Durmitorsku i Sarajevsku
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]Evo jos dodatnih predloga:
71 se ukida
75-Ledine/Zeleni venac
601-surcin/blok 20(posle zs Tosin bunar ude trasom 71).
607-surcin-aerodrom-bnv-zs prokop(dal bi okretala na prokopu ili kod tc galerije pisite sta je bolje)
:notok:
95 bi bila prepreopterećena ovakvom organizacijom. Ako bi se kojim slučajem ukidala 71, linija 72 bi morala da se vrati da saobraća Vojvođanskom i da se pojača, mada i ovako bi mogla da se vrati, pogotovu što sada postoji veza preko linije 70, zbog koje je 72 izmeštena na Bežanijsku kosu. Od izmeštanja linije 72, stanovnici Stare Bežanije traže da im se vrati linija, zato što sada moraju duže da putuju i da presedaju (neki čak i 2 puta da bi došli do destinacija gde su ranije išli direktno).
Da bi se nadomestila trasa linije 71, morale bi da se rade akrobacije, za koje DJP baš i nije spreman. 68 bi mogla da pokriva trasu 71 od Bulevara Milutina Milankovića, ali bi onda linija 77 morala da saobraća duž celog Bulevara Milutina Milankovića, a to bi značilo kruženje oko TC Ušće, zato što je neko u DJP ili iznad njih, zaključio da bi direktno skretanje bilo koje nove linije, iz pravca Brankovog mosta u Milentija Popovića, dovelo do totalne blokade pomenute raskrsnice. A mnogi su primetili da se više vremena izgubi tim kruženjem oko TC Ušće, nego direktnim skretanjem, sa sve čekanjem.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]511-a)nemanjinom do slavije/kralja milutina
b)kneza milosa do studentskog trga
Na okretnicu kod Narodne banke sam namerno predložio linije gde rade solo vozila. Za 601 nisam siguran da li je sada solo - zglob ili je 100% solo, tako da je ona mnogo manje kritična za pomenutu okretnicu, nego li 100% zglobna 511. Za drugi predlog ću samo reći da bi linija bila krajnje nepouzdana, jer znam vrlo dobro kakve su kolone vozila od Mostarske petlje pa do Nemanjine. S vremena na vreme se protegnu do Kralja Milana.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]27e-do dunavske preko francuske
27-do vuka
Da odgovorim citatom:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791205#p791205:2yr8twf4 je napisao(la):
Дошљак » 08 Nov 2020 09:58[/url]":2yr8twf4]за 27 до Вука нам фали трамвај 6 до Трга републике.
A sad da se nadovežem mojim citatom:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791166#p791166:2yr8twf4 je napisao(la):
solecar » 08 Nov 2020 01:44[/url]":2yr8twf4]Spajanje 27E i 67 bi moglo da prođe. Što se tiče 27, nju bih Francuskom ili Dobračinom do buduće okretnice u Dunavskoj.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]79-mirijevo/luka beograd preko dunav stanice, poenkreove i dunavske.
44-luka beograd/senjak preko z klemensoa,cara dusana,p bojovica,karadjordjevom,tc Galerija do Senjaka.
79 treba da ostane na sadašnjoj trasi, dosta ljudi je koristi, a 44 dosta ljudi iz Vilinih voda je koristi ili da dođu do Dunav stanice ili do Trga republike. Ako bi se 44 preusmerila predloženom trasom, tek onda je ne bi koristili, jer bi bila kao nova dvojka, a suštinski to ne bi obavljala.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]Neka od linija 91,92,551,553 do senjaka(okr 44) , prokopai tc galerije.Vi slobodno dajte predlog koja od njih gde.
Nikakvo preusmeravanje ka Senjaku. To ne bi značilo ni stanovnicima Senjaka, a ni stanovnicima tih linija, jer ne postoji ništa bitno tamo. Pogotovu što se opkruži celo naselje da bi se došlo opet do Sajma. Kod Prokopa barem mogu da presedaju na BG: voz a kroz Savsku imaju vezu ka centru.