Ranije smo pričali o 71 i 84. Cilj je između ostalog i rasterećenje Zelenog venca, o kome smo takođe pričali višer puta. I nekako se sve uvek završavalo konstatacijom da ima previše linija na Zelenom vencu i da treba da se rastereti, ali kada god bi se neka linija predložila, uvek bi bilo ono gde baš ta linija... A inače se spominjalo i da su Zemunci tražili da jedna linija ide dalje od Zelenog venca (odnosilo se na one koje se tu okreću).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790549#p790549:741gjxw7 je napisao(la):Пантограф » 06 Nov 2020 09:48[/url]":741gjxw7]Откуд идеја да се 71 или 84 изместе са Зелењака?
Људи, ајде не дајте овим монструмима повода за штетне работе...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790580#p790580:741gjxw7 je napisao(la):Дошљак » 06 Nov 2020 11:02[/url]":741gjxw7]Већ је раније најављено укидање окретнице на Зеленом венцу. Као и свих окретница унутар круга двојке. Ови Солетови предлози су благовремена адекватна реакција да се ублаже катастрофалне последице тог СМАРТ плана (идеја је да већина линија са Зелењака окреће у блоку 20 и код Ушћа). С тим што бих ја за 84 размислио да иде преко старог-новог Савског моста због самог броја постојећих линија преко Бранковог. Слично би и 601 могла да иде од Сава центра преко Владимира Поповића до новог-старог Савског моста, Савског трга и Савске до Николаја и испод Газеле.
Dat je ovakav predlog za 71 zato što ona pokriva veći deo NBG za razliku od 601. Inače, ovo nije neubičajen slučaj. Prisetimo se samo 19 i 31 ili 42 i 59, pa onda 29 i 30, pa 511 i 551...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790574#p790574:741gjxw7 je napisao(la):lolitha » 06 Nov 2020 10:57[/url]":741gjxw7]podrzavam za 84 da se izmesti, ali 71 neka ide na neku drugu okretnicu ako 601 vec ide na bv. mozda do studentskog trga?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790684#p790684:1kxmenfp je napisao(la):solecar » 06 Nov 2020 03:57 pm[/url]":1kxmenfp]Sve to stoji, samo što ne možemo sve linije da "surduknemo" u Terazijski tunel, jer jednostavno nema kapaciteta za to.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790707#p790707:2yythu9k je napisao(la):solaris52 » 06 Nov 2020 05:31 pm[/url]":2yythu9k]Pantograf@
Kakve veze imaju 71 i 95 života ti......njihove trase se preklapaju tek kod Hajata sa jos sijaset drugih linija ka Brankovom mostu...šta će to strasno da se desi ako 71 skrene na Savski most i ode ka Gazeli...jel nemas mozda prevoz do Zelenjaka,ili ti je tesko da silazis pa da presedas....verovatno je ovo drugo....podrzacu svaki razuman predlog koji podrazumeva smanjenje broja linija koje idu u centar,jer svakako se tako rasterecuje ionako zagusen pravac....
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Ako ćemo već da imamo vezu Zemuna sa Vukovim spomenikom, šta će nam onda i autobuska linija koja povezuje iste te lokacije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790704#p790704:3smun5tk je napisao(la):Пантограф » 06 Nov 2020 17:25[/url]":3smun5tk]@solecar
Kako nema mesta u tunelu za još autobusa, kad najprotočnijim pravcem kroz tunel, sa najdužim zelenim signalom i sa najviše pristupnih traka, Bulevar kralja Aleksandra - Dečanska - Zeleni venac, ide jedna jedina, i to retka autobuska linija? Zašto ne bismo povezali npr. Zemun sa Bogoslovijom, kroz Bulevar i Ruzveltovu? Pa metro je planiran od Vuka do Zemuna!
I posle ispada da ja dajem sulude predloge, a kada se spomene spajanje, niko da kaže da je to suludo. Izgleda da su predlozi iz Nove mreže linija ipak bili pun pogodak, pošto je baš super imati direktnu vezu od Lešća do Zemun polja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790704#p790704:3smun5tk je napisao(la):Пантограф » 06 Nov 2020 17:25[/url]":3smun5tk]I, naravno, moguće je i spajanje linija.