Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Evo alternative ako bi 503 isla ka Lestanu I Vinci .

nova 506-e griga -j cerni- trosarina( 506+406)
Trasa bi bila ista do p. Majdana zatim bi nastavila do okretnice 401(verovatno mora da se asfaltira ovaj deo trase).
Od okrt 401 do j cermog bi isla jednosmerno/dvosmerno kroz gornju pinosavu(slobodno stavite kojim ulicama bi ova linija najkorisnija),a od instituta do trosarine kao sadasnja 406.

Ideja je da se diretna veza resnika I trosarine ne izgubi ,da ostane linija gsp do j cernog,a istovremeno da stanovnici Pinosave ,Belog potoka I naselja Zuce dobiju liniju koju bi mogli da koriste kao vezu sa bg vozom pa dalje docentra ili pancevca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778958#p778958:1h800dmp je napisao(la):
Дошљак » 29 Sep 2020 10:03[/url]":1h800dmp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778942#p778942:1h800dmp je napisao(la):
Пуковник » 29 Sep 2020 08:34[/url]":1h800dmp]Проширењем на 2 траке у Драгослава Срејовића или како би некад рекли "Партизанца" отворила би се могућност да се дозволи двосмерни саобраћај ка Карабурми низ Маријане Грегоран лево и растерети пут ка Миријеву.
То би било добор да ураде, у суштини то и јесте права линија, наставак Драгослава Срејовића ка Ћалијама је кривудање. Штета што Миријевски булевар није урађен у наставку од иза основне школе Деспот Стефан до Миријевског венца да одвлачи главнину саобраћаја, већ се ту завршава слепо док саобраћај одвлаче редовно загушене Милана Ракића и Јованке Радаковић ка Драгослава Срејовића.
Sada mi opet pade na pamet izmena linije 25. Moguće da smo pričali na tu temu ranije. Znam da je ranije bilo slučajeva da linija 25 produžava pravo Marijane Gregoran, u smeru ka Kumodražu, za vreme trajanja radova u Vojvode Micka Krstića. Pošto se sada proširuje Dragoslava Srejovića, od Bogoslovije pa do pomenute ulice, šta mislite, koliko bi realno bilo da se jednosmerni deo Marijane Gregoran pretvori u dvosmerni, obzirom da već postoje dve trake? Dalje, šta mislite o trajnom preusmerenju linije 25 tuda, kada i ako bi se sve pomenuto odradilo?

linija 25 stara karaburma.jpg
 
Скроз логично решење за Маријане Грегоран и за 25
 
Осим што се прескаче важно преседачко стајалиште
 
Никако не може. 25П иде нереално ретко
 
Znači samo zato što nerealno retko ide 25P, ne može da se menja trasa linije 25.
 
Pa ne znam dal bi 25p onda mogao od Vuka da se vrati ka Gosfolrtijevoj, a i bez obzira na to što je skratiti čak do Vuka? Pritom trebao bi da daš neki predlog za zamenu obe linije koje idu Mirijevskim bulevarom. Taj potezom traži, s obzirom na popunjenost autobusa, makar jednu malo frekventniju liniju.
 
Što kaže Kesha, mora neka zamena za Mirijevski bulevar. Ali ne da to sad bude opet neka preglomazna linija koja bi baš često ispadala iz takta i reda vožnje. Greška prilikom rađenja linija za Nirijevski bulevar je bila što nisu konsultovani stanovnici samog bulevara i okolnih ulica, nego stanovnici Mirijeva. Prvobitno im je bila predložena potpuno nova linija koja bi išla kao linija 25P od Mirijeva IV pa do skretanja za Mije Kovačevića, odakle bi produžavala Bulevarom despota Stefana do okretnice Pančevački most. Mirijevčanima se to nije svidelo, već su tražili da to bude isključivo linija koja bi išla na NBG. I tako je onda produžena linija 74, a nama je dato objašnjenje da enormno veliki broj ljudi preseda sa 25P na 74 i da se zato ona produžuje. Pisali su ranije drugi o ovome, a ja eto samo ponavljam (podsećam).
Što se tiče skraćenja 25P, ako bi se to radilo, do Vukovog spomenika nikako nije izvodljivo, jer ne postoji mogućnost da se skrene u Golsfordijevu iz pravca koji vodi ka centru. Tramvajska baštica nije u nivou ulice, već je spušteno samo za širinu pešačkog prelaza, a odmah nakon njega počinje tramvajsko stajalište u smeru ka Tašmajdanu / Dorćolu.

golsfordijeva skretanje iz Bulevara.jpg


Za skraćenje / vraćanje 74 do Omladinskog stadiona jesam, ali da linija ostane preko Severnog bulevara, naravno samo uz uvođenje neke linije koja bi mnogo više koristila stanovnicima Mirijevskog bulevara.
 
@Kesha,@Sole
Nismo se razumeli 25p trasa mirijevo -vukov spomenik.Linija postaje kraca j cesca. Ta nova 25p bi mozda mogla da zameni I skracenu 74 .

Kao alternativa predlogu pored 25p mogla bi da ide 97 Mirijevo -blok 20 preko mir.bulevara I despota Stefana.Na ovoj liniji radili bi busevi sa 27e

Da se nadomesti gubitak 27e kroz dragoslava srejovica moze spajanje 27 I 22a pa svi busevi sa ove dve linije voze od Studentskog trga preko Slavije ,vuka/kraljice marije,bogoslovije ,dragoslava srejovica do mirijeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779429#p779429:2kqi7r6o je napisao(la):
Nighthunter » 30 Sep 2020 14:23[/url]":2kqi7r6o]@Kesha,@Sole
Nismo se razumeli 25p trasa mirijevo -vukov spomenik.Linija postaje kraca j cesca. Ta nova 25p bi mozda mogla da zameni I skracenu 74 .
Što baš takva trasa? I kako bi onda rešio deo trase u Kumodražu koji pokriva 25P, ne i 25?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779429#p779429:2kqi7r6o je napisao(la):
Nighthunter » 30 Sep 2020 14:23[/url]":2kqi7r6o]Kao alternativa predlogu pored 25p mogla bi da ide 97 Mirijevo -blok 20 preko mir.bulevara I despota Stefana.Na ovoj liniji radili bi busevi sa 27e

Da se nadomesti gubitak 27e kroz dragoslava srejovica moze spajanje 27 I 22a pa svi busevi sa ove dve linije voze od Studentskog trga preko Slavije ,vuka/kraljice marije,bogoslovije ,dragoslava srejovica do mirijeva.
Previše kruženja 22A+27.
 
Варијанта са везом са новим БАС-ом
 

Prilozi

  • 74....png
    74....png
    399,2 KB · Pregleda: 1.937
Kada je gradski prevoz u pitanju zbog nove autobuske stanice sigurno će trebati napraviti neke promene kako bi se povezanost sa drugim delovima grada, a posebno sa železničkom stanicom i aerodromom bila efikasnija.

Ono što mi nije jasno a već sam pomenuo ovde jeste zbog čega se okretnica linije 603 sa Ledina na pomeri 3 stanice dalje na Bežanijsku kosu u ulicu Srđana Aleksića. Zbog okretišta na Ledinama 603 ide uglavnom poluprazan, a sa ovim malim produžetkom bi značajno rasteretio 601 koji je često pun, iako često vozi. Takođe liniju 75 koja se okreće u pomenutoj ulici Srđana Aleksića treba pomeriti na sadašnju okretnicu 603 i 71 čime bi se dodatno rasteretile 601 i 71, a 75 optimalnije iskoristila jer zbog sadašnje okretnice poslednjih 3-4 stanice ide poluprazna pošto putnici da bi prešli na 601, 604 i 605 moraju da pešače nekih 300-400 metara. To uopšte nisu komplikovane promene i nije jasno zbog čega se ne bi napravile jer neće biti izazvana nikakva pometnja među putnicima naviklim da idu tim linijama. ...
...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779473#p779473:c3jbr6g7 je napisao(la):
Marioneta » Sre Sep 30, 2020 3:35 pm[/url]":c3jbr6g7]Kada je gradski prevoz u pitanju zbog nove autobuske stanice sigurno će trebati napraviti neke promene kako bi se povezanost sa drugim delovima grada, a posebno sa železničkom stanicom i aerodromom bila efikasnija.

Ono što mi nije jasno a već sam pomenuo ovde jeste zbog čega se okretnica linije 603 sa Ledina na pomeri 3 stanice dalje na Bežanijsku kosu u ulicu Srđana Aleksića. Zbog okretišta na Ledinama 603 ide uglavnom poluprazan, a sa ovim malim produžetkom bi značajno rasteretio 601 koji je često pun, iako često vozi. Takođe liniju 75 koja se okreće u pomenutoj ulici Srđana Aleksića treba pomeriti na sadašnju okretnicu 603 i 71 čime bi se dodatno rasteretile 601 i 71, a 75 optimalnije iskoristila jer zbog sadašnje okretnice poslednjih 3-4 stanice ide poluprazna pošto putnici da bi prešli na 601, 604 i 605 moraju da pešače nekih 300-400 metara. To uopšte nisu komplikovane promene i nije jasno zbog čega se ne bi napravile jer neće biti izazvana nikakva pometnja među putnicima naviklim da idu tim linijama. ...
...



Slazem se da je ideja na mestu i da bi mnogo olaksalo jer zaista veliki broj ljudi sa 70/74/75 nastavlja dalje za Ledine ili Surcin.
Medjutim, sve dok zbog ogromnih guzvi u vecem delu dana, od okretnice 71 do okretnice 75 treba 10+minuta ( jer kolona je od Grand kafe do okretnice na Ledinama), mislim da je neisplativo totalno.
U normalnim okolnostima svakako da, ali sve dok ne dodje do rekonstrukcije i prosirenja Surcinske ulice (samim tim i znacajnog ubrzavanja saobracaja u njoj ) mislim da bi mnogo naskodilo liniji 75.
Dace Bog da se nekad obe stvari rese, jer su zaista potrebne!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779700#p779700:177pxr6c je napisao(la):
Ivan10 » Čet Okt 01, 2020 12:44 am[/url]":177pxr6c]
Slazem se da je ideja na mestu i da bi mnogo olaksalo jer zaista veliki broj ljudi sa 70/74/75 nastavlja dalje za Ledine ili Surcin.
Medjutim, sve dok zbog ogromnih guzvi u vecem delu dana, od okretnice 71 do okretnice 75 treba 10+minuta ( jer kolona je od Grand kafe do okretnice na Ledinama), mislim da je neisplativo totalno.
U normalnim okolnostima svakako da, ali sve dok ne dodje do rekonstrukcije i prosirenja Surcinske ulice (samim tim i znacajnog ubrzavanja saobracaja u njoj ) mislim da bi mnogo naskodilo liniji 75.
Dace Bog da se nekad obe stvari rese, jer su zaista potrebne!
Tačno je da svakodnevno na tom potezu imamo velike gužve i da bi uvođenje dodatnih autobusa i produženja povećalo broj vozila na toj trasi, kao i da bi troškovi nešto malo porasli, ali svejedno bi se popravila situacija sa gužvama u autobusima i sa putnicima, što bi trealo da bude prioritet.
Sigurno da treba proširiti Surčinsku, odnosno učiniti je normalnom gradskom saobraćajnicom, sa trotoarima i biciklisitčkim stazama, posebno što deo tog saobraćaja ide i na aerodrom. Taj deo grada se ubrzano gradi, a nema ni kanalizacionu mrežu tako da bi trebalo što pre da se počne sa tim radovima. Nadam se da će uskoro početi proširivanje i sređivanje Vinogradske što bi takođe doprinelo smanjenju gužvi na Surčinskoj, ali svejedno uz sve te probleme ove izmene 75 i 603 neće drastično pogoršati ionako velike gužve u saobraćaju, a putnicima bi sigurno mnogo značile.
 
moguca veza mirijevskog bulevara sa centrom?
 

Prilozi

  • Screenshot from 2020-10-10 12-23-45.png
    Screenshot from 2020-10-10 12-23-45.png
    195,5 KB · Pregleda: 1.348
@lolitha

Идеја нија лоша, али једна од линија 25П и 74, не би морала више да иде према Миријеву. Могу да се скрате до Панчевца или да се преусмере до Котежа. Иако је могуће преседање, сматрам да је потребна директна веза Зрењанински пут-Рузвелтова/Вуков споменик.ж

То што су обе линије дуге, то је друга ствар, а и могу се кориговати.
 
pa ideja za 74 koju je fica dao moze posluziti. a za 25p, moze da ide sindjeliceva - kraljice marije pa da tu ceka vreme, i u povratku kraljice marije - ruzveltova - bka - goslvordijeva.

edit: shvatila sam da ne moze da se skrene iz kraljice marije u ruzveltovu. mozda da ide do one okretnice kod dragise lapcevica na zvezdari?
 
Свакако може да се уведе дозвољено скретање за аутобусе као што постоји на неколико других раскрсница у граду.
 
pa onda moze ta varijanta bez prevelikog komplikovanja

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782538#p782538:2gdn41ck je napisao(la):
lolitha » Суб Окт 10, 2020 11:25 am[/url]":2gdn41ck]moguca veza mirijevskog bulevara sa centrom?
file.php
Добар предлог, мада бих ја скратио путању тако што би од УК Влада Дивљан аутобус ишао до Слвије трасом 33 и 48.
 
ja ne bih to jer se gubi veza sa trgom republike i skoro celim centrom.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Да, али се заобилазе уска грла у Деспота Стефана и Дечанској. Можда да иде до Славије као 33/48, па низ Кнеза Милоша до Трга републике (а 22А да укину).
 
Vrh