Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Постављене су табле на стајалиштима у Београду на води.
46, 51, 511 и 601 ће ићи у оба смера поред Галерије и Савском улицом.
36 свраћа туда у унутрашњем кругу.
91, 92, 551 и 553 у смеру према центру иду Савском и поред Галерије, а у смеру ка Остружници Булеваром Вилсона одмах ка сајму.
Терминус се зове "Београд на води". За сада су постављена три стајалишта у окретници - једно за 51 и 511, једно за 601, и једно за 46. За 91, 92, 551 и 553 није још увек постављена ни надстрешница, тако да не знам где би могло да буде.
Остала стајалишта су "ТЦ Галерија", одмах код улаза бр. 3, и већ праве пешачки прелаз тачно тамо, и "Кула Београд", ближе ка Улици Кравцова. На та два тачно са стране тржног центра стају 46, 51, 91, 92, 511, 551, 553 и 601, а прекопута 36, 46, 51, 511 и 601.
 
Да ли ће 46, 51, 511 и 601 имати трасу Савска-Кравцоца-Вилсонов булевар-окретница или ће ићи до Саваког трга па онда у Вилсонов булевар?
 
Нема левог скретања из Савске у Николаја Кравцова тако да не знам шта су замислили.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Како нема? Сви који иду на БАС сада скрећу ту
 
znaci 51, 511, 601 ce ka tim naseljima da odmah skrenu sa gazele, a kada idu za centar idu preko savske?
 

Prilozi

  • savski trg.png
    savski trg.png
    545 KB · Pregleda: 1.180
nisam znala da su bas toliko dugurali sa savskim, da u jednom smeru moze da se prolazi njime.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788483#p788483:1mtuyg8r je napisao(la):
lolitha » 29 Okt 2020 12:21[/url]":1mtuyg8r]znaci 51, 511, 601 ce ka tim naseljima da odmah skrenu sa gazele, a kada idu za centar idu preko savske?
file.php
:?:
 
nasla sam ovo na fejsu, to ce biti nacin okretanja linija koje se okrecu na savskom trgu.
 
To kapiram, i to je već kačio Đole Pevčanin, tako da smo upoznati sa reorganizacijom, al ne razumem šta si htela da pitaš, jer spominješ neko skretanje sa Gazele, a linije 51 i 511 uopšte ne idu preko Gazele.
 
nisam se dobro izrazila, kad kazem gazela to mislim na okretnicu jer je ispod gazele.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
51 и 511 непотребно круже ка периферији јер по мом мишљењу би требало да иду као 91 и 551 директно на Сајам као највећа преседачка тачка.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788483#p788483:dgar8ght je napisao(la):
lolitha » 29 Oct 2020 12:21 pm[/url]":dgar8ght]znaci 51, 511, 601 ce ka tim naseljima da odmah skrenu sa gazele, a kada idu za centar idu preko savske?
file.php

Ček, ček jel to nije predviđeno levo skretanje u Vilsonov Bulevar? Odlično. Mislio sam da će da "nacretaju" semafor. Nastao bi pičvajz momentalno.

Btw. deonica Ada-Mostar može biti relativno lako konvertovana u gradski autoput ukidanjem skretanja ulevo. Semafor na raskrsnici sa Ruskom bio bi ukinut, pomenuta ulica postala bi jednosmerna (izlaz) dok bi ulaz (jednosmeran) bio iz Koste Glavinića (kod BIGZ-a) radi lakšeg okretanja na Mostaru u smeru ka Adi. Tramvajska trasa bila bi na spornom mestu denivelisana. Tramvaji bi počeli da se penju pre tog ulaza i problem sudara bi bio rešen. Pristup parkinzima okolnih zgrada bio bi omogućen tramvajskim bašticama jer više ne bi bilo direktnog pristupa (skretanja udesno) sa desne strane puta. Samo bi moglo u Rusku pa iz Koste Glavinića ili s baštica.

Na ovaj način moguće je konvertovati i Bulevar Oslobođenja, samo tu je obavezno rušenje spodobe načičkane semaforima zvane Autokomanda. Ima prostora za špageti petlju koja bi povezala dva autoputa i UMP bez kružnih tokova, semafora.

Ukoliko bi tako unapredili ključne radijalne pravce primena ekspres režima JGP bila bi izvodljiva.

Inače da se vratim na linije sa priložene slike. Ajde recimo ovako:

3A Savskom>Nikolaja Kravcova>Vudroa Vilsona>Karađorđevom i dalje trasom stare 13 s tim da nastavi do SRC umesto da skrene do Beka
36 ok
38 kao 46 (ukinuti 38L)
46 ok
51 u Medaković
91, 92 do Karađorđeve isto jednosmerno
511 Sarajevskom>Nemanjinom>Savskom>Nikolaja Kravcova>Vudroua Vilsona i dalje kao 91, 92, 551, 553
551 i 553 ok
601 u Gepratovu Sarajevskom, nazad Kneza Miloša>Nemanjina>Savska

Kad završe trg 12 može Resavskom, a 3 preko Slavije. 3A ukinuti, a uvesti 113 od B.Brda Lješkom u smeru ka gradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788504#p788504:2gl92vbg je napisao(la):
Djole Pevcanin » 29 Okt 2020, 13:32[/url]":2gl92vbg]51 и 511 непотребно круже ка периферији јер по мом мишљењу би требало да иду као 91 и 551 директно на Сајам као највећа преседачка тачка.
Kruženje je rezultat idiotske pozicije okretnice koja bi, da imamo normalnu gradsku vlast, trebala da bude u blizini BAS-a.
 
Небитно је где је окретница, проблем је што 51 и 511 са окретнице треба да избијају директно на Сајам због убрзања обе линије нарочито 511. Део код Сајма је у потпуности асфалтиран тако да очекујем да га сутра пусте. За 36 увести станицу Сајам у новој улици.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
pa da 511 uopste ne ide do centra?

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Djole Pevcanin":8vy5o3ag je napisao(la):
Небитно је где је окретница, проблем је што 51 и 511 са окретнице треба да избијају директно на Сајам због убрзања обе линије нарочито 511. Део код Сајма је у потпуности асфалтиран тако да очекујем да га сутра пусте. За 36 увести станицу Сајам у новој улици.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Bitno je i gde je okretnica. Sad se tačno vidi da imamo problem da se mora povezati i Savski trg i TC Galerija, tako da se zadovolje i obični ljudi i vlasnici raznih lanaca u tržnom centru.
 
Повезан је са 601. А може се повезати и са 91 и 92 а 511 пребацити ка Сајму.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
511 treba da ima isti tretman kao i 601, sto znaci oba do centra.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Ка центру да. Ка периферији овако како иду 91 и 92. Највише људи је улазило на Сајму пре копања Савског трга.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Koja glupost....mogu 91,92,551,553 direktno na Sajam,a 51 i 511 moraju okolo....hahahaa....pa ovo je fenomenalno....isto tako ako vec 36 sa Gazele ide levo ka Sajmu,pa ulazi u B.Vudro Vilsona neposredno pre Sajma,mogli su to da urade i sa 46 da i on skrene levo sa Gazele.....ali ovo sve generalno veze s mozgom nema....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
https://www.busevi.com/nova-organizacij ... 0-10-2020/

Čitam ovo i evo, ne znam... kakvo je obrazloženje odluke da autobusi u jednom smeru idu preko Savskog trga i Karađorđeve, a u drugom ne? I to samo na nekim linijama, a na drugim ne? Zašto je 46 manje važna od 51? Veza svih ovih linija sa BAS-om, tramvajima za Novi Beograd, 78, 83 mora postojati u oba smera. Da, biće kruženje, ali niko ih nije tukao po ušima da stavljaju okretnicu na ovako nebulozno mesto, svemu iza leđa. Dobro, znamo da ih jeste terao, a i ko ih je terao...

Još od ranije ne postoji neki efikasan način za presedanja na Mostaru, tramvajska stanica kod Palate pravde je solidno udaljena od stanice autobusa u ovoj novoj poprečnoj ulici. Bukvalno ništa ne valja, a guranje svih presedanja na Sajam će dovesti do toga da će se tamo ginuti.

Da li se ovo neko igrao, dao detetu da iscrta neke linije šarenim bojicama? Ne može biti da je neko ozbiljan stavio potpis ispod ovakve organizacije linija. Dobro, znamo da je moguće...
 
Губи се станица Сајам, и сад ко иде са Зеленог Венца за Сремчицу, мора лумбаго да добије док укапира куда аутобуси иду...? Сунце ти је***...
 
Већ видим хаос у најави на 95. Ово је све исфорсирано због тржног центра, нису чекали да се заврши Савски трг.
 
Ova okretnica je napravljena na mestu gde linije iz pravca Sajma mogu lepo da se okrenu kod Galerije i bez te famozne okretnice...umesto toga neki mogu a neki ne mogu...ovo je bolje recimo za linije koje okrecu na Slaviji,da recimo neka od njih moze da se produzi do Beograda na vodi.....recimo 42,47,59...i to bi bilo korisnije...generalno,nikad da dobijemo neko pametno resenje...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788694#p788694:20i54anc je napisao(la):
solaris52 » Pet Okt 30, 2020 2:22 am[/url]":20i54anc]Ova okretnica je napravljena na mestu gde linije iz pravca Sajma mogu lepo da se okrenu kod Galerije i bez te famozne okretnice...
Pa ne, to bi bilo još lošije rešenje. Da li je recimo lakše, praktičnije, humanije da putnik kod Palate pravde izađe iz trojke ili 12-ice, pređe normalan semafor u nivou i uđe u 51, 511 itd. ili da kod Sajma silazi u podzemni prolaz, penje se i dolazi na stanicu na kojoj je milion ljudi? Naravno, tamo je čuveni stajališni rulet da li će vozač autobusa (protivno propisima) stati kao treće vozilo u redu i dotrčalom putniku zalupiti vrata pred nosem.

U smeru ka gradu je još gore, jer je uži prostor na stajalištu. Tu ljudi ujutru bukvalno izguruju jedni druge na kolovoz dok se laktaju da dođu do autobusa ispred ili iza. Sajam kao presedačku tačku treba rasteretiti, a ne navući pola grada tu.
 
Vrh