Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Mislim ne znam ni što smo mi na forumu očekivali da će 80 da ide obilaznicom. Oni su hendikepirani kada je u pitanju obilaznica i kružni put, ako nisu moglu 300 da uspostave zadnjih 10 godina, naravno da im nije palo na pamet da 80 ide obilaznicom.
 
Не мора нужно обилазница може и Кружни пут али због глупе бирократије не могу се увести станице после Дугог поља
А куда би пешаци ишли после изласка из аутобуса на Кружном путу? Тротоара нема. И на самом надвожњаку Авалског пута преко Кружног је неки бедни тротоар.
Или изградити аутобуске нише и тротоаре од стајалишта на Кружном путу горе ка Авалском (укључујући и пасарелу преко Кружног) или направити нову окретницу у зони стајалишта Кружни пут на Авалском путу (раскрсница са Земљорадничком), где би свраћала линија која иде Кружним путем.
Не знам како неко мисли да пешаци чекају аутобус на отвореном путу где се вози 80 км/ч.
Стани горе на Авалски пут и чекај аутобус док пада киша или снег. Бићеш мокар после два минута иако постоји тротоар. Замисли како би тек било доле на Кружном без тротоара.
 
Ја волим кад се уводи нова линија, али да траса има смисла наравно, ово са 80 да иде преко Сајма до Икее ми апсолутно нема смисла, јер са Сајма одеш једну станицу било чим попењеш се на Мостарску петљу и чекаш 70. Људима из Жаркова, Петловом брда илити дуж Ибарске је преко потребна линија преко обилазнице, њима је то битније, буквално као да преко обилазнице не сме да иде линија јавног превоза.
Сме само ако је држи СНСтрела. Пример 860МВ.
 
А куда би пешаци ишли после изласка из аутобуса на Кружном путу? Тротоара нема. И на самом надвожњаку Авалског пута преко Кружног је неки бедни тротоар.
Или изградити аутобуске нише и тротоаре од стајалишта на Кружном путу ка Авалском (укључујући и пасарелу преко Кружног) или направити нову окретницу у зони стајалишта Кружни пут на Авалском путу (раскрсница са Земљорадничком), где би свраћала линија која иде Кружним путем.
Не знам како неко мисли да пешаци чекају аутобус на отвореном путу где се вози 80 км/ч.
Па нигде после Дугог поља. Београд пут прича празне приче јер због бирократских глупости не дају дозволу за успостављање станица. А значило би свима на том потезу + могло би се ићи на аутопијацу превозом.
 
80 дефинитивно неће ићи Ибарском. Ставили су ознаку на станицу МЗ Чукаричка падина у смеру ка Ади и дуж Радничке. Они нису нормални.

ЕДИТ: Стајаће на Ади и код Ада мола
Па ово је бесмислица тешка.

Да ли постоји шанса да скреће ка Топчидеру па БПП - манастир Раковица - кружни пут? И ово би била бесмислица али мања него трпање на Аутокоманду
 
Vrh