Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Можда решење у будућности може да буде трасирање многих линија тунелом Економски-Ботаничка до термимуса Дунав станица или Панчевачки мост?
 
Možda, ali to je budućnost.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Posto su forumasi naveli da pomeranje 42 I 59 nije korisno zbog nepouzdanosti linija,ajde onda dajte neku alternativu. Covek je predlozio 71 do slavije,ja sam izneo predlog za rasterecenje okretnice da bi tu liniji primila.Dajte jos neki predlog,mozda zajedno nadjemo bolje resenje. Evo koje su linije na Slaviji.

30,39,42,47,59,401,402
 
Da li je moguće da se onda 71 okreće tamo gde se A1 okreće ili je previše mali prostor?

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Mislim da moze,ali se tada gubi direktna veza sa linijama u bul.oslobodjenja I time putnici teraju bez potrebe da kruze oko slavije.Ako bi se bar jos neka linija sa sadasnje okretnice smestila tu ,to bi vec bila druga prica.Pitanje je mogu li tu bar dve linije (71 + jos jedna) i koje?
 
Onda može 30 da se prebaci na okretnicu A1, pa da 71 onda može na Birčaninovu.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
502 се једва користи до Орловаче. Људи преседају на Лабудовом због везе са Видиковцем. Линију треба пребацити на Церак.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Linija 71 mogla bi da se produži a da ne menja trasu tako što će nastaviti dalje ulicom Kraljice Natalije kuda već idu 56, 52, 53, pa onda Kneza Miloša do Nemanjine i Nemanjinom do Slavije. To takođe nije mnogo, a time se praktično povezuje Ledine sa Beograđankom i Slavijom. Uz 75 koja bi išla do Trga republike ceo potez od Surčina preko Ledina i Bežanijske kose bio bi efikasnije povezan sa centralnim gradskim zoanma i konekcijama za ostale delove grada ...
 
Dobra ideja da u smeru ka Slaviji 71 ide trenutnom trasom do Zelenog Venca, pa do Kneza Miloša kao 52/53/56 i onda skreće u Nemanjinu, a u smeru ka Ledinama ide od Slavije pa Nemanjinom sve do Balkanske i tu skreće desno i dalje trenutnom putanjom. Tako se povezuje Zeleni Venac sa Slavijom, kao i Ledine, Tošin Bunar, deo NBG koji nije opslužen od strane 9-ke ili 78/83.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Солидан предлог за 71, мислим да би и 67 и 68 могли слично (можда чак и даље од Славије, до Прокопа нпр.).
 
To tek kada se završi pruga Beograd - Novi Sad. Do tada ne mislim da je Prokop potrebno opslužiti ali da, mogla bi 67 i 68 ići do Prokopa kad bude bilo potrebe, kao i linija Prokop - B45 i da to bude to za potez Prokop - Savski blokovi.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
I to da idu kroy Terazijski tunel i onda desno Dečanskom pa na raskrsnici u kneza Miloša sve do Železničke ...
 
Сад сам видео на теми о аутобусима спомињање препуне окретнице Панчевачки мост и 96 на њој. Шта мислите да се иста линија провуче од КЦ Влада Дивљан до Славије трасом 33 и 48? Таман би се и растеретиле 33 и 48 на том делу трасе а Борча спојила са тим делом центра града. Доста људи иначе преседа са 43 и 96 на 33 и 48 ка Славији.
 
Meni se predlog čini interesatnim, jer na tom potezu uvek ima putnika. Problem je u već više puta pominjanom opterećenju okretnice u Katićevoj. Ima doduše i dobrih šansi da upadne u gužve na samoj Salviji i u Beogradskoj ulici, mada gužve i zastoja ima i od Banije do Trga. Rekao bih da je isto vreme otprilike potrebno od Pančevačkog mosta do Trga i do Slavije. Možda neki minut više do Salvije, a potreba za takvom vezom sigurno da postoji, jer mnogo putnika zaista preseda na linije 33 i 48 kod slatke kuće.
 
To je dobar predlog, razmišljala sam o spajanju Borče sa Slavijom. Takođe mislim da bi mogao da se iskoristi onaj prostor za okretnicu kod Zbega. Prokop - Zbeg i prolazi kroz Borču možda?

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Што се тиче саме окретнице на Славији, од раније сматрам да већи број линија треба пребацити из Катићеве у Краља Милутина где окреће А1, ако не и све линије.
 
Ljudi budite malo realni kakva 96 i 71 na Slaviji
Bircaninova je i ovako prebukirana a i svako produzivanje tih linija zbog guzvi bi izgubilo svaki smisao.
Na kraju sto se tice 96 bilo bi ok da ne postoje 33 i 48 ovako kakva crna Slavija.
 
Ако би пребацили линије 30, 39, 42, 47 и 59 да окрећу у Краља Милутина као А1, у Бирчаниновој би било места за 96, 71, па и још неке линије поред 401 и 402. Можда и 30 да се продужи до Црвеног крста. 33 и 48 су веома коришћене линије, посебно од Деспота Стефана до Славије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764391#p764391:2jssqig3 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 09 Avg 2020 12:45[/url]":2jssqig3]АДА1 већ други дан иде кроз Жарково, јел то нека новост?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764410#p764410:2jssqig3 je napisao(la):
Košutnjak » 09 Avg 2020 14:28[/url]":2jssqig3]Ове године АДА 1 иде преко Жаркова због оног надвожњака на Ади.
Tačnije, linija ide kao 89 od nadvožnjaka ka Požeškoj, pa do Ratka Mitrovića, sa izuzetkom što ide ulicom Ace Joksimovića umesto pored Doma zdravlja. Razlog je što se tako rasterećuju druge linije koje prolaze pored Ade.
Kada smo već kod te izmene, da li je bolje da linija ostane da i narednih godina ide preko Čukaričke padine i Žarkova, ili da se vrati na staru trasu? I koje je vaše mišljenje vezano za liniju 58 da se preusmeri da saobraća preko Čukaričke Padine? Bilo je ranije nekih predloga na ovu temu.
 
Mislim da bi 58-ica značila Padini više nego Požeškoj, a verujem da njenim preusmerenjem ništa ne bi izgubila ni naselja od Železnika do Žarkova, jer imaju izuzetno frekventnu 88-icu koja ide preko Banovog brda.
 
АДА 1 треба да иде преко Бановог Брда па после Благоја Паровића итд...ако 23 и 53 закажу викендом.
 
Linija ADA1 ne mora ni da se uvodi već ne uvoditi letnji red vožnje za linije 23, 37 i 53.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765783#p765783:20snfl6f je napisao(la):
Kesha » 13 Aug 2020 07:53 pm[/url]":20snfl6f]Mislim da bi 58-ica značila Padini više nego Požeškoj, a verujem da njenim preusmerenjem ništa ne bi izgubila ni naselja od Železnika do Žarkova, jer imaju izuzetno frekventnu 88-icu koja ide preko Banovog brda.

Realizacijom druge faze UMP (tunel do Autokomande) otvorila bi se mogućnost rotacije 55 i 58 u zoni Banovog Brda/Padine. Na taj način 58 bi mogla biti pomerena u Stari Železnik i to preko Padine. Do Mostara kao 58, od Mostara do Železnika kao 55 pošto već posatoji frekventan zglob 88 na istoj trasi od Novog Železnika do B.Brda. Obzirom na to da se većim delom trase (uključujući najopterećeniji od B.Brda do Skupštine) poklapa sa 37, odnosno 88 ova linija u postojećem obliku predstavlja samo ispomoć navedenim. Izmenjena 58 ne bi zahtevala zglob, no kao jedina veza Starog Železnika sa gradom ipak bi pojačanje takta na nivo postojeće 55 bilo opravdano. Češćim taktom bi privukla više putnika sa preopterećene 37 na centralnom delu trase između Ade i Skupštine pri čemu bi i stepen neravnomernosti opterećenja bio manji. Trenutno van špica autobusi neretko voze svega nekoliko putnika dok je u špicu ispadanje vrata iz ležišta normalna pojava na tom središnjem delu trase.

Sa druge strane 55 bi mogla postati transverzalni zglobni ekspres sa taktom ispod 10min ukoliko se za to ukaže potreba. Takve brze poprečne "metrobus/crosstown" veze velikog kapaciteta karakteristične su za gradove sa radijalnom mrežom metroa. Linija 23 u takvom saobraćajnom ekosistemu može biti skraćena do Banovog Brda (maltene stara trasa ukoliko izuzmeno terminus Karaburma 2 umesto Karaburma 1 na drugoj strani grada), redukovana na 10min uz ostavljanje zglobnih vozila. U slučaju nužde, odnosno problema sa metroom moguće je privremeno produžiti, te pojačati (uključujući i ostale linije).

Nevezano za prethodno izneto ne treba izbaciti iz vidokruga ni mogućnost boljih veza izmenom ostalih linija. Navešću nekolicinu interesantnih primera (u spojleru).

24 - Preuzeti deo 44 do Vilinih Voda. Vratiti solo autobus.

28 - Renumerisana 27E.

34 - Renumerisana postojeća 28.

36 - Smanjiti takt u oba smera sa 40 na 20min.

37 - Preusmerena na Miljakovac 1 ili 2 tako da opslužuje Žel. St. Rakovica u oba smera, pijacu. Iz Miška Kranjca umesto da skrene levo skreće desno ka stanici, dalje opet desno Vareškom pored pijace. Na drugom kraju moguće preusmeriti sa P.Mosta kroz Jovana Avakumovića (33, 48) sve do Dragiše Lapčevića pre Zvezdare II preko Dragoslava Srejovića, Severnog Bulevara. U smeru ka gradu Lješkom (Požeška>Valjevska>Stevana Brakusa>Lješka). Sve nizbrdo i sve sa velikim radijusima krivina pogodnim za zglob.

38L - Rotirati oznake 38 i 38L tako da postojeća 38 postane 38L (do Šumica) a produžena 38L samo 38 bez L. Takva 38 bi onda u prvoj fazi kao solo mogla povezati pogone Novi Beograd i Kosmaj uz pojačanje takta sa 40-60min na 20min bez varijacije. Kao i 70 u oba smera autoputem. Druga faza bi predstavljala produženje do Bloka 61 ili Dr. Ivana Ribara (produženjem Evropske, dvosmerni deo) kroz novo naselje na mestu IMT (spajanje Đorđa Stanojevića sa Japanskom/Evropskom). Tada bi mogao i zglob, a mogla bi biti preusmerena na Mokrolušku > Borivoja Stevanovića (produženje i proširenje) tako da hvata i Kosmaj 2. Pritom bi izgradnjom okretnice bilo moguće okrenuti zglob.

43 - Vratiti na Senjak Dečanskom. Na ovaj način bi 43 preuzela 44 od centra.

44 - Renumerisana 34.

70 - Ova linija bi mogla biti prebačena na Aerodrom i to direktno autoputem i pretvorena u zglob.

71 - Skraćena do Bloka 61 (Vojvođanska>Nehruova>Japanska), produžena do Vukovog Spomenika ili Severnog Bulevara (stara 65). Može i do Ivana Ribara sa 38. Pojačana, zglob.

72 - Vojvođanskom do Ledina.

73 - Podeljena na 73 Novi Beograd /Blok 72/ (okretnica 89) - Zemun /Gornji Grad/, odnosno 713 Batajnica - Zemun /Novi Grad/ (Cara Dušana> Filipa Višnjića>dalje trasom 45). 73 zglob, 713 solo.

74 - Ispraviti kroz Mije Kovačevića. Zglob ili pojačati.

75 - Do Aerodroma. Zglob.

89 - Pomerena ka Bežanijskoj Kosi trasom Japanska>Dušana Vukasovića>Vojvođanska>Surčinska. Ukoliko ima problema sa skretanjem iz Surčinske u Nedeljka Gvozdenovića povećati radijus krivine.

96 - Do Mostara preko Slavije i Prokopa. Pre izgradnje odgovarajuće infrastrukture (nadvožnjak Deligradska-Gučevska, proširenje južnog dela Deligradske) preko Autokomande trasom 36. Zglob i to uz pojačan takt.
 
Bilo je u planu Nove mreže linija da linija 58 bude preusmerena preko Čukaričke padine i ide trasom linije 55 do Starog železnika, a da se linija 55 preusmeri Požeškom do okretnice na Banovom brdu, što je po mom mišljenju odlična ideja, a i još nekima se dopala. Međutim, stanovnici Železnika su se pobunili zbog toga, tako da se na kraju ništa nije uradilo. Koliko god da je kritikovana Nova mreža linija, ovo je bila jedna od retkih dobrih ideja, barem što se mene tiče.
 
Vrh