24 - Preuzeti deo 44 do Vilinih Voda. Vratiti solo autobus.
28 - Renumerisana 27E.
34 - Renumerisana postojeća 28.
36 - Smanjiti takt u oba smera sa 40 na 20min.
37 - Preusmerena na Miljakovac 1 ili 2 tako da opslužuje Žel. St. Rakovica u oba smera, pijacu. Iz Miška Kranjca umesto da skrene levo skreće desno ka stanici, dalje opet desno Vareškom pored pijace. Na drugom kraju moguće preusmeriti sa P.Mosta kroz Jovana Avakumovića (33, 48) sve do Dragiše Lapčevića pre Zvezdare II preko Dragoslava Srejovića, Severnog Bulevara. U smeru ka gradu Lješkom (Požeška>Valjevska>Stevana Brakusa>Lješka). Sve nizbrdo i sve sa velikim radijusima krivina pogodnim za zglob.
38L - Rotirati oznake 38 i 38L tako da postojeća 38 postane 38L (do Šumica) a produžena 38L samo 38 bez L. Takva 38 bi onda u prvoj fazi kao solo mogla povezati pogone Novi Beograd i Kosmaj uz pojačanje takta sa 40-60min na 20min bez varijacije. Kao i 70 u oba smera autoputem. Druga faza bi predstavljala produženje do Bloka 61 ili Dr. Ivana Ribara (produženjem Evropske, dvosmerni deo) kroz novo naselje na mestu IMT (spajanje Đorđa Stanojevića sa Japanskom/Evropskom). Tada bi mogao i zglob, a mogla bi biti preusmerena na Mokrolušku > Borivoja Stevanovića (produženje i proširenje) tako da hvata i Kosmaj 2. Pritom bi izgradnjom okretnice bilo moguće okrenuti zglob.
43 - Vratiti na Senjak Dečanskom. Na ovaj način bi 43 preuzela 44 od centra.
44 - Renumerisana 34.
70 - Ova linija bi mogla biti prebačena na Aerodrom i to direktno autoputem i pretvorena u zglob.
71 - Skraćena do Bloka 61 (Vojvođanska>Nehruova>Japanska), produžena do Vukovog Spomenika ili Severnog Bulevara (stara 65). Može i do Ivana Ribara sa 38. Pojačana, zglob.
72 - Vojvođanskom do Ledina.
73 - Podeljena na 73 Novi Beograd /Blok 72/ (okretnica 89) - Zemun /Gornji Grad/, odnosno 713 Batajnica - Zemun /Novi Grad/ (Cara Dušana> Filipa Višnjića>dalje trasom 45). 73 zglob, 713 solo.
74 - Ispraviti kroz Mije Kovačevića. Zglob ili pojačati.
75 - Do Aerodroma. Zglob.
89 - Pomerena ka Bežanijskoj Kosi trasom Japanska>Dušana Vukasovića>Vojvođanska>Surčinska. Ukoliko ima problema sa skretanjem iz Surčinske u Nedeljka Gvozdenovića povećati radijus krivine.
96 - Do Mostara preko Slavije i Prokopa. Pre izgradnje odgovarajuće infrastrukture (nadvožnjak Deligradska-Gučevska, proširenje južnog dela Deligradske) preko Autokomande trasom 36. Zglob i to uz pojačan takt.