Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Pitanje:

Poštovani,
iz kog razloga se linije 41 i 49 ne pojačavaju za vreme špica, a u njima je u pomenuto vreme tolika gužva da jedva može da se napravi razmak od 1m između dva putnika? Pri tom su popunjena i sedišta na kojima je dozvoljeno sedenje i ona sa nalepnicama da je zabranjeno sedenje.

Odgovor DJP:

Poštovani,

Broj i tip vozila se definise na osnovu broja putnika i karakteristike trase. Zaposleni Sekretarijata za javni prevoz i JKP GSP „Beograd“ su na terenu i snimaju popunjenost vozila u javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji grada Beograda. Na osnovu prikupljenih podataka vrši se povećanje broja na liniji i otvaranje novih polazaka. Pratićemo prevozne potrebe na navedenim linijama i u skladu sa opravdanim zahtevima vršiti potrebne izmene.

S poštovanjem,

Sekretarijat za javni prevoz
 
Po kom redu vožnje voze ove autobuske linije?
Ovde 68-ica divlja, jedan radni dan je išla kao sub-ned, posle nekim čudnim i ja potražim ranije sačuvane redove vožnje i nađem da je to "letnji" red vožnje radnim danom međutim posle se ispostavi da nije ni taj..

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Krenuo je letnji red vožnje, e sad moguće da su pojačali 68 pa se neki polazak zbog toga ne uklapa.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
501 иде редовно, а 56 и 59 могу редовном трасом само је мали проблем радијус скретања зглобова.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
На сајту бусеви.ком сам приметио да су та појачања линија тако што се на неку линију која иде на сваких 20 минута по негде убаци полазак, а тамо где полазак није убачен, аутобус и даље иде на 15 минута. Човече, појачање линије које је озбиљно значи нови распоред, тако да то што је у шпицу ишло на 20 минута сада иде на 15.

Нисам у Београду, да ли је такво глупирање са појачањима линија и на терену?
 
U subotu 06.06.2020.. godine, u periodu od 8 do 16 časova, zbog Zadušnica se pojačavaju sledeće linije JGP-a: 12, 25, 26, 35, 50, 65, 75, 82, 101, 202, 310, 533 i 612.

U periodu od 8 do 16 sati privremeno se uspostavlja i linija:

75L (GO Novi Beograd – Bežanijsko groblje) sa 2 vozila.

Trasa linije: GO Novi Beograd - Pariske komune - Studentska - Stari put Beograd-Zagreb - Partizanske avijacije - Marka Čelebonovića - Norveška – Ljubinke Bobić- Dr Huga Klajna - Marka Čelebonovića - Partizanske avijacije - Stari put Beograd-Zagreb - Studentska - Pariske komune.

Početno i završno /ulazno – izlazno/ stajalište linije 75L će biti stajalište ''Ulaz u Pariske komune''.

Redove vožnje za linije koje su pojačane zbog Zadušnica, možete pogledati ovde.

izvor: bgprevoz.rs
 
Tokom izvođenja radova na rekonstrukciji vodovodne mreže u ulicama Ilije Radojevića, Palih Boraca i 13. oktobra u Resniku, u periodu od 02.06. do 17.07.2020. godine, doći će do promena u radu linije javnog prevoza br. 504.

Tokom izvođenja radova predviđeno je zatvaranje kolovoza ulice 13. oktobra, pa će linija javnog prevoza broj 504 saobraćati ulicama:

Oslobođenja, Kružni put, Slavka Miljkovića, Podavalska, Palih boraca, 13.oktobra i dalje redovno;

Vozila će na izmenjenom delu trase koristiti sva postojeća stajališta javnog prevoza.

izvor: bgprevoz.rs
 
Uz veliko postovanje svim forumasima, mislim da ovi postovi o izmenama zbog radova treba da idu u temu u poremecaji u radu linija, ovo je tema za predloge novih linija i izmenu postojecih u cilju unapredjenja...
 
Bilo bi dobro da se uvede nova linija gsp da se povezu tri opstine a to su Sopot,Barajevo,Vozdovac.u pitanju je deonica puta izmedju Ripnja i Ralje.a vec postoje linije gsp koje idu i do Ripnja i do Ralje.trasa nove linije bi bila od Ralje centar ili sa okretnice Ralja drumine preko Ralje centar -Parcana -lipovacki put do Trebeza.duzina linije bi bila u jednom pravcu 20 km.a povezala bi mnoga sela ili naselja u sve tri opstine.i povezala bi se sa linijom gsp 534 i 407l i 405 i gsp 408.plus lastine linije 470a,470,474,450,451,491.nova linija bi koristila postojece stanice Ralja drumine okretnica,Ralja trfo,Ralja robna kuca,Ralja centar,Parcani most,Parcani raskrsnica,Parcani dom centar,Parcani brace jovanovic,Groblje Parcani,Parcani okretnica (lastinog autobusa) dalje novom deonicom puta ka Ripnju od 7 km uvelo bi se stanice: Parcanki vis,Parcani sijacki kraj,Ravni gaj,Srednji kraj,Batosina,Batosina izlaz,a dalje do trebeza koristila bi postojeca stajalista od linija 405,534,407l.Tako bi Grad Beograd bio spojen gradskim prevozom u krug.
 
Predlog nije los podrzavam..
Stim sto po meni bi bilo bolje da se linija zavrsava u centru Ripnja na okretnici 534 zbog raznih sadrzaja tipa posta ,apoteka ,pijac i td.
A ako bi isla preko lipovice ne uporedivoo bolje bi bilo da se okrece na okretnici 511 u Sremcici.
Inace neverovatno koliko je taj novi put ka Parcanima prometan ljudima stvarno puno znaci spas za ljude iz Parcana ,Ravnog gaja i Srednjeg kraja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762143#p762143:zy088p9w je napisao(la):
88miki123 » Sub Avg 01, 2020 6:43 pm[/url]":zy088p9w]Predlog nije los podrzavam..
Stim sto po meni bi bilo bolje da se linija zavrsava u centru Ripnja na okretnici 534 zbog raznih sadrzaja tipa posta ,apoteka ,pijac i td.
A ako bi isla preko lipovice ne uporedivoo bolje bi bilo da se okrece na okretnici 511 u Sremcici.
Inace neverovatno koliko je taj novi put ka Parcanima prometan ljudima stvarno puno znaci spas za ljude iz Parcana ,Ravnog gaja i Srednjeg kraja

Ili Banovo brdo-Sopot preko Ripnja i Parcana.
 
Pitanje za sve ucesnike foruma.

Sta mislite o produzetku linije 405L do stanice Klenje preko Ripnja? Ima li potrebe da gradjani Ripnja I Barajeva cesce odlaze u ta dva naselja zbog posla ,skole,lecenja..

Druga prednost bi bila feder veza bg:voz linija 3 I 4.

Sledeci predlog spajanje linija 512 I 404. u jednu liniju.
B brdo-tresnja ili kraca varijanta novi zeleznik -tresnja.

I za kraj sta mislite da 531 ili 532 idu preko zeleznika do b brda.dal je ziteljima Rusnja ta veza ista znaci? To bi bila korisna linija za Zeleznik ako bi svracala do orlovace.A u vezi je I sa proslim predlogom jer bi tad ova 531/532 bila zamena za 512 ako bi se ona skratila do novog zeleznika.
 
Не треба дирати 531 и 532.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Linije 531 i 532 su među onom ne tako brojnom grupom dobro organizovanih i pouzdanih, ajde da kažemo, prigradskih linija. Zaista ih ni po mom mišljenju ne treba dirati. Pride su i dobro usklađene, a i skoro da nema nikakvih zamerki na njihovo dosadašnje funkcionisanje.

Za spajanje linija 404 i 512 ne znam šta da kažem iskreno. To ovako na prvu loptu zvuči kao mamutska linija, a i bilo bi potrebno definisati tačnu trasu, jer ovako, nešto i ne mogu tačno da dokučim kuda bi sve išao taj autobus. Za sam Ripanj i manji deo naselja uz Avalski put, možda bi značila neka veza sa centrom Rakovice na primer, eventualno sa Vidikovcem, a preko Kružnog puta. Banovo brdo mi se čini daleko baš.
 
Eventualno bih stavio da linija 531 ide celom ulicom 13. septembra kroz Rušanj. Kad smo već kod Rušnja, od kada to linija 507 ne saobraća više ulicom 13. septembra, nego Oslobođenja i Ilije Milićevića? Sad videh na planu plus. Na sajtu DJP piše da je promena usledila 18. VI 2020.

507 Rusanj Drobnjacki kraj.jpg


507 Rusanj Drobnjacki kraj red voznje.jpg
 
@Kesha

Ja sam zato I stavio dve opcije za krajnje odrediste.Dal ce biti B brdo ili novi zeleznik zavisilo bi od broja vozila.Barem od novog zeleznika ima vise opcija za dalje do grada nego samo do Sremcice kao sto je predlozio @88miki123

Evo trase : trasama linija 511 I 534 do Drazenovca 2,potom avalskom ,kroz Parcane I Ralju do Tresnje .

Licno bih voleo da linija ide I do Ripnja(okrt 534) jer prema sugestiji @88miki123 ima za to opravdanih razloga.

Ideja za ovu liniju je nekakav pokusaj rasterecenja poteza 400 ,linije 50 I 534 davanjem ljudima opcije da komb 54 ili 521( ja bi nju do Milj 2 produzio)+nova 512 dodju do kuce ili

da recimo sa 88 +nova 512 idu ka zemunu/nbg umesto 534+ 89 ili od trosarine tramvaj.

Takodje bi I Parcani dobili gsp liniji.

Na lokalu bi se jednom linijom povezali trebez,parcani,ralja,tresnja I ripanj

I mozda bi sa ovom novom linijom lakse prosla ideja da se 408 produzi stanicu -dve do Popovica.
 
Не дирајте 512. Може једино 404 да се продужи до окретнице у Горици и онда да се преседа за Баново брдо.
 
У претходних још мало па годину дана (у новембру смо коначно добили нормалне аутобусе), превоз у Рипњу се буквално променио за 180 степени - 405-ица је од можда и најгоре линије у БГ постала ваљана линија на којој су кварови возила и изостанци полазака сведени на ниво статистичке грешке. Што се тиче 404-рке, пошто је уведен БГ воз и тиме знатно смањена оптерећеност 405-ице кроз Рипањ у шпицевима, ради мене, сада поново могу да је пребаце да окреће код Ерчанског гробља, не мора да се пушта до Авале. Ионако је полукорисна, од Беле реке буквално вози више ваздуха него путника. 407Л оставити како је и до сада било.
И да - нова Ахилова пета потеза 400 - ноћни превоз. Укинути 401Н, а увести 403Н и 405Н, једна линија би свраћала у Бели поток, а друга у Пиносаву.
 
Nisam znao gde da postavim ovu vest, ova tema mi deluje najpogodnija.

Japanci pomažu da se modernizuje gradski prevoz u Beogradu
Beograd -- U Starom dvoru u Beogradu potpisan je zvanični dokument kojim se potvrđuje početak realizacije projekta "Modernizacija javnog gradskog prevoza u Beogradu".

IZVOR: B92 PETAK, 7.08.2020. | 14:50 -> 15:15

Dokument su potpisali Jovica Vasiljević, gradski sekretar za javni prevoz, i Điro Takeići, stalni predstavnik Japanske agencije za međunarodnu saradnju iz Kancelarije za Balkan.

Projekat predstavlja donaciju Vlade Japana Gradu Beogradu i Sekretarijatu za javni prevoz, a neposrednom saradnjom između Japanske međunarodne agencije za saradnju, JICA, Grada Beograda i Sekretarijata za javni prevoz biće realizovan ovaj projekat. Realizacija projekta počinje u oktobru i trajaće 36 meseci, prenosi Beoinfo.

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić rekao je da će sporazum omogućiti da se sagledaju svi probleme koji postoje u javnom prevozu i da od Japana, "kao jedne od najorganizovanijih zemalja na svetu, dobijemo predloge i iskustva kako možemo da poboljšamo sistem našeg javnog prevoza".

"Osim toga, projekat će omogućiti i obuku naših ljudi u Japanu, evropskim gradovima i Beogradu radi sticanja neophodnog iskustva za dalji rad. Na osnovu toga će proisteći i drugi projekti koji će nam biti korisni kako bismo unapredili sistem javnog prevoza", objasnio je Vesić.

On je podsetio da u Beogradu radi nekoliko japanskih kompanija, te da jedna od njih, „Itoču”, radi na najvećem projektu javno-prvatnog partnerstva – deponija Vinča.

"Mi smo otvoreni i pozivamo sve japanske kompanije da dođu u Beograd, nađu svoje mesto i ovde rade zato što je Beograd dobro mesto za investiranje. Nadam se da ćemo imati više japanskih kompanija i verujem da će sporazum koji smo danas potpisali biti još jedan korak u tom pravcu", istakao je zamenik gradonačelnika.

Gradski sekretar Jovica Vasiljević rekao je da projekat predstavlja nastavak započetog projekta donacije autobusa početkom dvehiljaditih godina i ovo je, takoreći, druga faza te donacije.

On je podsetio da projekat traje 36 meseci i da pored obuke ljudi iz Sektora za javni prevoz, koja će se odvijati u Japanu, Evropi i Beogradu, podrazumeva i izradu studije koja će analizirati problem javnog prevoza i pomoći da se unapredi celokupan sistem.

"Jedna od faza ovog projekta jeste i realizacija pilot projekta koji će podrazumevati primenu savremenih tehnologija. Sve ovo je na neki način donacija Japana u stručnom i profesionalnom delu organizacije upravljanja sistemom javnog prevoza", rekao je gradski sekretar.

Ambasador Japana Junići Marujama rekao je da projekat teži da uspostavi održiv sistem javnog prevoza u Beogradu koji neće nanositi štetu životnoj sredini, a sve u skladu sa politikom za zaštitu životne sredine japanske vlade.

Stalni predstavnik Japanske agencije za međunarodnu saradnju iz Kancelarije za Balkan Điro Takeići istakao je da projekat ima za cilj modernizaciju javnog prevoza u Beogradu, kao i da je zasnovan na jako velikoj posvećenosti i radu Sekretarijata za javni prevoz.

"Sistem javnog transporta u gradovima ima sve veću ulogu u očuvanju životne sredine. Posle isteka ovog trogodišnjeg projekta očekujemo da će operativnost i sposobnost planiranja samog sekretarijata značajno biti poboljšane i zasnovane na trenutnim potrebama. Isto tako očekujemo da će prihod od karata za korišćenje javnog prevoza biti poboljšan", istakao je Takeići.

Izvor: b92.net
Link:https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2020&mm=08&dd=07&nav_id=1716234
 
Možda lepa vest, ali mi nije jasno. Jedno milion studija je naručeno i urađeno u prethodnih 8 godina, svaka u cilju unapređenja javnog gradskog prevoza. Da li mi to nemamo stručne ljude ili šta god, pa da odjednom ne možemo da radimo sami analize i unapređenje? Pa ima ceo jedan je*eni fakultet koji se bavi saobraćajem, koji je radio toliko analiza i studija i doneo razne planove. Toliko drugih saobraćajnih instituta, šta je ovo više. Nemam ništa protiv toga da dođu stranci i da se pozabave problemom, ali ne vidim poentu ako imamo pregršt naših stručnjaka. Pogotovo što će se dobiti isti rezultat - Beogradu hitno potreban metro, mora se uraditi nova mreža linija, unaprediti naplata karata, itd. Sve će da bude isto, samo urađeno od strane drugih ljudi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764024#p764024:38aa4293 je napisao(la):
marrecar » 07 Avg 2020 20:12[/url]":38aa4293]Možda lepa vest, ali mi nije jasno. Jedno milion studija je naručeno i urađeno u prethodnih 8 godina, svaka u cilju unapređenja javnog gradskog prevoza. Da li mi to nemamo stručne ljude ili šta god, pa da odjednom ne možemo da radimo sami analize i unapređenje? Pa ima ceo jedan je*eni fakultet koji se bavi saobraćajem, koji je radio toliko analiza i studija i doneo razne planove. Toliko drugih saobraćajnih instituta, šta je ovo više. Nemam ništa protiv toga da dođu stranci i da se pozabave problemom, ali ne vidim poentu ako imamo pregršt naših stručnjaka. Pogotovo što će se dobiti isti rezultat - Beogradu hitno potreban metro, mora se uraditi nova mreža linija, unaprediti naplata karata, itd. Sve će da bude isto, samo urađeno od strane drugih ljudi.
Kao da je bitno ko radi te studije, kada one ostanu to što su i bile. Nikakvih koristi od njih zha nas građane.
 
Predlog: linija Mostar - Omladinski Stadion
trasa
Cilj ove linije jeste da bolje poveže predele oko Mostara, Autokomandu sa Slavijom, BKA i Zvezdarom. Jedino slično tome je 74 koja samo Mostar povezuje sa Zvezdarom, ali ne povezuje i sa Slavijom. 36 povezuje Autokomandu sa Slavijom ali svakih 40 minuta, to se može zanemariti. Mogla bi saobraćati 4 solo autobusa na 10 minuta.
 
Vrh