Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640793#p640793:2yehyxml je napisao(la):
Mare111116 » Sub Jul 20, 2019 8:45 pm[/url]":2yehyxml]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640792#p640792:2yehyxml je napisao(la):
solecar » Sub Jul 20, 2019 8:31 pm[/url]":2yehyxml]Da li je uopšte izvodljivo skretanje iz Đorđa Ognjanovića u Ratka Mitrovića i obratno za zglobni autobus?
Naravno da je izvodljivo tu su skretali 23 i 53 za vreme radova u Blagoja Parovića a može zglob da skrene ka Domu Zdravlja uzbrdo.
Da li misliš da bi bilo izvodljivo da trajno tuda skreće zglob?
 
Za skretanje ka Blagoja Parovića da, ali za skretanje ka domu zdravlja nisam siguran pošto je pod nagibom,ali ako zglobovi skreću nesmetano iz Gavrila Principa ka Zelenjaku što ne bi mogli ka Domu Zdravlja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640230#p640230:npp2bldt je napisao(la):
Дошљак » Čet Jul 18, 2019 7:01 pm[/url]":npp2bldt]Зато треба трамвај на НБГ проширити и учинити га функционалнијим.
Ево само нам још ширење фали. :laugh:
У ствари, ево шире га, ал искључиво за туристичко-обилазне потребе кремна-шарган-мокра гора-котроман, додуше пејзаж се мало разликује :laugh:

Милент Поповића право до директне спојке на ЈГ, на том истом месту одвајање за мост на ади, са друге стране пупинов бул-вртларска-угриновачка, плус омл бригада попречна веза, плус мост као директан наставак немањине, све на спољној позицији, да дели жуту траку са аутобусима. То вам је муња-брз функционални трамвај са мин скретања и мин семафора и на убедљиво најфреквентнијим правцима који га оправдавају а не некакве небулозе типа миланковићев, теслин и бул уметности где све заједно шачица људи чека превоз. Није у питању ракетна наука већ проста логика, све што одступа од оваквих траса, правило је, прави, и увек ће правити тешку дангубу и нбг фетиш са кодним именом спаситељ95.

А ви сад као по обичају наставите да маштате о издвојеним трасама и некаквом трамвајском приоритету који би довео до тоталног паралисања ионако паралисаног града.

Кад се нешто криво насади (превише скретања, средње баштице са милион семафора) ту више ни бог отац не мож да помогне - то је вероватно најбоље објашњење за свеукупни очај трамвајског подсистема и за неспорну чињеницу да су ове јако лепе шпанске играчкице (од тричавих два милиончића по комаду) за осам година превезле неупоредиво више промаје него живог меса.
И онда се нађе неки бисер да их економски упоређује са увек пуним тролејбусима. Спрдња стварно.

пс: цитирах пристојног и финог друга дошљака, а најмање се на њега односи.
 
Сам излазак за трамваје из Блока 45 је толико ужасан, да 95 је већ у истом моменту кретања код Имоцентра... Највећа предност 95 је та! Највећа небулоза је то, што на две нове станице на самом мосту на Ади, нико не улази и ретко ко излази... Нема ниједног лифта да убрза проток људи, већ степениште које је ужасно и у лошем стању... Лепа је замисао трамвај, али због 5 или 10 полазака на дан да се користи? Коме је то у интересу?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640955#p640955:3iaqvyun je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 21 Jul 2019 13:36[/url]":3iaqvyun]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640230#p640230:3iaqvyun je napisao(la):
Дошљак » Čet Jul 18, 2019 7:01 pm[/url]":3iaqvyun]Зато треба трамвај на НБГ проширити и учинити га функционалнијим.
Ево само нам још ширење фали. :laugh:
У ствари, ево шире га, ал искључиво за туристичко-обилазне потребе кремна-шарган-мокра гора-котроман, додуше пејзаж се мало разликује :laugh:

Милент Поповића право до директне спојке на ЈГ, на том истом месту одвајање за мост на ади, са друге стране пупинов бул-вртларска-угриновачка, плус омл бригада попречна веза, плус мост као директан наставак немањине, све на спољној позицији, да дели жуту траку са аутобусима. То вам је муња-брз функционални трамвај са мин скретања и мин семафора и на убедљиво најфреквентнијим правцима који га оправдавају а не некакве небулозе типа миланковићев, теслин и бул уметности где све заједно шачица људи чека превоз. Није у питању ракетна наука већ проста логика, све што одступа од оваквих траса, правило је, прави, и увек ће правити тешку дангубу и нбг фетиш са кодним именом спаситељ95.

А ви сад као по обичају наставите да маштате о издвојеним трасама и некаквом трамвајском приоритету који би довео до тоталног паралисања ионако паралисаног града.

Кад се нешто криво насади (превише скретања, средње баштице са милион семафора) ту више ни бог отац не мож да помогне - то је вероватно најбоље објашњење за свеукупни очај трамвајског подсистема и за неспорну чињеницу да су ове јако лепе шпанске играчкице (од тричавих два милиончића по комаду) за осам година превезле неупоредиво више промаје него живог меса.
И онда се нађе неки бисер да их економски упоређује са увек пуним тролејбусима. Спрдња стварно.

пс: цитирах пристојног и финог друга дошљака, а најмање се на њега односи.

Пих како су људи овде некреативни. То се с 2-3 потеза лењиром и оловком решава решава. Севни блок ту, сатри бескорисне површине тамо, бациш аутобусе у смеће и лепо народ има да иде како му је заповедано, него много смо се примили на нека ситничарска решења ништа мењање регулација не дај Боже рушења...
 
Informacija o režimu javnog prevoza tokom izvođenja radova na rekonstrukciji raskrsnice ulica Starine Novaka i 27.marta

Zbog izvođenja radova na rekonstrukciji raskrsnice ulica Starine Novaka i 27.marta u periodu od 24.07. do 05.08.2019.godine doći će do promene rada linija javnog prevoza.

U navedenom periodu biće uspostavljen jednosmeran režim saobraćaja duž ulice Starine Novaka u zoni raskrsnice sa ulicom 27.marta u smeru prema Trgu Slavija. Saobraćaj će se odvijati u dve faze, gde će se za prvu fazu koristiti krajnja desna saobraćajna traka, a u drugoj fazi krajnja leva saobraćajna traka u smeru ka Trgu Slavija.

Tokom izvođenja navedenih radova, vozila sa linija javnog prevoza br. 33 i 48 će u smeru prema Trgu Slavija saobraćati redovnom trasom, dok će u smeru prema Pančevačkom mostu saobraćati ulicama Beogradska, Bulevar kralja Аleksandra, Takovska, Jaše Prodanovića, Cvijićeva, Zdravka Čelara i dalje redovno.

Vozila će na izmenjenom delu trase koristiti stajališta „Park Tašmajdan“, „Glavna pošta“ u ulici Takovska, „27. marta“ i „Jaše Prodanovića“.

Tokom radova u fazi 2, stajalište „27.marta“ u smeru ka Trgu Slavija se privremeno izmešta na poziciju EDB stuba, koji se nalazi u ulici Starine Novaka, 30 metara ispred zaustavne linije u zoni raskrsnice sa ulicom Knez Danilova.

Redove vožnje koji će važiti tokom radova za linije 33 i 48 možete videti ovde: 33 i 48

izvor: bgprevoz.rs
 
Ovu liniju sam već predložio u predlogu,ali sam hteo da vidim šta islite o njoj.
117 (Krnjača – Zemun/Bačka/)
Nova autobuska linija koja povezuje Krnjaču,Ovčanski Sebeš,Ovču,Krnjaču I Zbeg sa Zemunom,preko pupinovog mosta.Saobraćali bi zglobni autobusi ,sa taktom od 15-20 minuta.Pošto Google na svojim mapama ne prepoznaje skretanje iz ulice Zage Malivuk u Spoljnu Magistralnu Tangentu.(Na mapama I pronađi najbliži put ne prepoznaje skretanje,ali ako uključite saletiski prikaz,videće da je skretanje moguće)ja ću staviti putanju od Krnjače do skretanja I od skretanja do okretnice u Zemunu.
Trasa do skretanja: https://www.google.rs/maps/dir/Unnamed+ ... !3e0?hl=en
Trasa od skretanja do kretnice u Zemunu: https://www.google.rs/maps/dir/Unnamed+ ... 3807?hl=en
 
Bolje da nosi oznaku 103 nego 117 pošto 116 postoji u Lazarevcu a glupo je da su 116 i 117 udaljene 80km jedna od druge.
 
Zbog izvođenja radova na redovnom održavanju u ulici Ustanička, na delu od ulice Vojislava Ilića do ulice Mihajla Todorovića, u periodu od 30.07. od 08:30 časova do 08.08.2019. godine doći će do promene rada linija javnog prevoza.

Tokom izvođenja radova predviđeno je zatvaranje kolovoza ulice Ustanička (smer prema Bulevaru kralja Аleksandra), dok će se kolovoz koji se u redovnom režimu koristi za saobraćaj u smeru prema gradu koristiti za dvosmerno odvijanje saobraćaja. U cilju omogućavanja desnog skretanje iz ulice Vojislava Ilića u ulicu Ustanička (smer prema Bulevaru kralja Аleksandra) biće izvršeno presecanje razdelnog ostrva ulice Ustanička.

Privremeno se izmeštaju stajališta (smer prema Bulevaru kralja Аleksandra):

„Šumice“ za linije javnog prevoza br. 17, 31, 50, 308 i 310 – stajalište se postavlja na razdelno ostrvo u visini postojeće pozicije stajališta;
„Petrinjska“ za linije javnog prevoza br. 17, 31, 50, 308 i 310 – stajalište se postavlja na razdelno ostrvo, oko 50 metara ispred postojeće pozicije;
„Konjarnik“ za linije javnog prevoza br. 17 i 31 – stajalište se postavlja u okviru okretnice, na poziciju ispred objekta sa kućnim brojem 230B;
„Konjarnik“ za linije javnog prevoza br. 50, 308 i 310 – stajalište se postavlja na poziciju oko 50 metara nakon okretnice „Konjarnik“, neposredno ispred kolskog ulaza u objekat sa kućnim brojem 234;

izvor: bgprevoz.rs
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643592#p643592:ii5iwocl je napisao(la):
solecar » 29 Јул 2019 08:44 pm[/url]":ii5iwocl]„Konjarnik“ za linije javnog prevoza br. 17 i 31 – stajalište se postavlja u okviru okretnice, na poziciju ispred objekta sa kućnim brojem 230B;
Како би било лепо када би сви возачи са 17 и 31 поштовали ово, пошто се поједини праве паметни па се провлаче пре разделног острва и стају где је стајалиште иначе. Јуче су исто радили и ови са 50 и 308, али су данас стајали где треба.
 
Možda sam već pisao ovde o ovoj liniji,ali mislim da nisam.Sistem ulica Mali Leskovac na Karaburmi broj barem 500 stanovnika minimum.Mnogi od njih su đaci i starije osobe.Čim padne prvi sneg Mali Leskovac prestane da funkcioniše,zato što se nalazi na brdu.Sneg se ne čisti,a i ne posipa se so,što znači da je put klizav,a neki delovi neprohodni,pa stanovnici sami čiste.U Malom Leskovcu postoji jedna prodavnica koja je slabo opremljena i većini nije blizu,a nalazi se na usponu,što znači da se mora do najbližeg supermarketa,a to nije baš najlakše.Đaci takođe moraju svakodnevno ići,a i njima nije lako zbog klizavog i neočišćenog puta,pa nije retka situacija da padni i u školu dođu mokri.Uvođenjem minibus linija kružnog karaktera svima bi se olakšalo.Đaci bi lako doći do škole suvi.Penzioneri bi lakše mogli do apoteke,supermarketa,pošte...A i stanovnici bi dobili očišćen put.
Liniji bi bilo dovoljno jedno vozilo,koje bi bilo usklađeno sa Školskim satom.
Mogla bi imati broj recimo 64 (Karaburma 2 - Mali Leskovac - Karaburma 2)
Imala bi 15 polazaka.
Polasci:
06:00,06:30;07:20,08:30,09:30;11:35,12:25,13:15,13:35,15:30,17:30,18:25, 19:15,20:30,21:30.
Stajališta:Karaburma 2,Salvadora Aljendea,Marijane Gregoran,Mostić,Mirijevsko Brdo,Dalekovodi,Put za Lešće,Stovarišta,Kornatska 2(Drugi prilaz iz Mirijeva),Mali Leskovac,IGM Trudbenik,Kornatska,Mirijevski Potok,Mirijevsko Brdo,Karaburma 2.
Trasa:Karaburma 2 - Salvadora Aljendea - Mirijevski Bulevar - Mali Leskovac - Kornatska - Mirijevski Bulevar - Salvadora Aljendea - Karaburma 2.
 
Ne znam da li je bilo reči o ovoj liniji, ako je, izvinjavam se što ponavljam.

Zanima me kakvo je vaše mišljenje o liniji 60. Po planovima je njeno ukidanje. Lično mislim da bi se mogla produžiti do Bloka 45. Nakon izgradnje mosta na Adi, trasa je promenjena, pa u smeru ka toplani ide iz Brodarske u Bulevar M.Milankovića i Antifašističke borbeu ulicu Savski nasip do krajnjeg odredišta.

Iako je veza Savskog nasipa i Brodarske presečena izgradnjom mosta, ispod njega ima mesta da se veza obnovi. Mislim da bi se ta veza trebala obnoviti i vratiti. Što se tiče produženja, ono bi se moglo uraditi koroz Savski nasip, prostor koji je pod toplanama. Ulaz ima rampu, nije problem da produžena linija ide kroz taj prostor. Takva rešenja postoje i u Amsterdamu, ima jedna linija koja prolazi kroz neku zonu sa rampama. Kad izađe iz zone toplane, linija bi se priključila u priključnu bezimenu ulicu koja je iza Tehnomanije. Tu bi trebalo da se uradi spoj pošto je ulica presečena. Iz te ulice bi bus izlazio u Agostina Neta, pa dalje kroz Jurija Gagarina do okretnice u Blok 45.

Moram da napravim kartu kako sam to zamislio, sad je kasno kad pišem.
 
Мени се линија 60 чини као добар кандидат за електробуску линију.
 
I 60 i 67 su dobri kandidati za elektrobus. 67 i EKO1 imaju više-manje sličnu trasu, te bi ove dve linije trebalo spojiti, neka nosi naziv 67 i da ide Vukov spomenik-Bulevar-Brankov most-M.Pupina-Antifašističke borbe-Đ. Stanojevića-Omladinskih brigada-Blok 70A.

A evo kako sam zammišljao produženje linije 60. Izvinite na lošem označavanju.
 
Sto se 60 tice, linija je prazna i sa minibusom... Za 67 i 68 jos ne treba da dodje trenutak, jer su totalno razlicite na Novom Beogradu, 67 ce veci broj putnika dobiti kada dodje autobuska stanica u Blok 42, i tu bi trebalo napraviti kruzni prsten oko iste, da ne bi u 95 bilo katastrofe!
 
Siniša":1n04vkgo je napisao(la):
I 60 i 67 su dobri kandidati za elektrobus. 67 i EKO1 imaju više-manje sličnu trasu, te bi ove dve linije trebalo spojiti, neka nosi naziv 67 i da ide Vukov spomenik-Bulevar-Brankov most-M.Pupina-Antifašističke borbe-Đ. Stanojevića-Omladinskih brigada-Blok 70A.

A evo kako sam zammišljao produženje linije 60. Izvinite na lošem označavanju.
Meni je ovo previše dugačko...
Mislim da je sada u gradu trend produžava ja linija, ali čini mi se ne na dobrobit građana...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Šta mislte o predlogu da se 512 i 531 produže do Savskog trga?
Linija 512 saobraća do Banovog Brda i za razliku od 511 ne ide preko Obrenovačkog puta.Kako bi se moglo presesti na više linija(Može se i sada tako što se presedne u Železniku na 58/88 i onda na Banovom Brdu)i napraviti eventualno neka ispomoć 58 i 88.Linija bi radipa jednim delom u ekspres režimu i to izmedju stanica Julino Brdo i Radnih akcija stajuci na stanicama:Julino Brdo,Bele Vode,Železnički Tunel,Rupčine,Zlatanovići.Dalje staje na svim stanicama.
Linija 531 saobraća od Banovog Brda do Rušnja,i glavna je linija u Rušnju.Takođe i za nju predlažem da se produži do Savskog Trga.
 
Ne jer previse linija vec saobraca do Savskog trga. Nema potrebe povecavati guzvu pored ade i sajma
 
Greška.Znam da se ukida,ali mi ovako bilo lakše da preciziram na šta mislim
 
Treba da preciziraš stvari tako da i nama bude lakše da znamo na šta misliš. :)

P.S.
Nisam zaboravio na predlog eko prevoza. Još radim na tome (odgovoru).
 
Нема потребе да 531 иде до Савског трга јер много људи из Рушња користи 560Е и 581.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Vrh