Bumbarevo brdo » 21 Jul 2019 13:36[/url]":3iaqvyun]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640230#p640230:3iaqvyun je napisao(la):
Дошљак » Čet Jul 18, 2019 7:01 pm[/url]":3iaqvyun]Зато треба трамвај на НБГ проширити и учинити га функционалнијим.
Ево само нам још ширење фали. :laugh:
У ствари, ево шире га, ал искључиво за туристичко-обилазне потребе кремна-шарган-мокра гора-котроман, додуше пејзаж се мало разликује :laugh:
Милент Поповића право до директне спојке на ЈГ, на том истом месту одвајање за мост на ади, са друге стране пупинов бул-вртларска-угриновачка, плус омл бригада попречна веза, плус мост као директан наставак немањине, све на спољној позицији, да дели жуту траку са аутобусима. То вам је муња-брз функционални трамвај са мин скретања и мин семафора и на убедљиво најфреквентнијим правцима који га оправдавају а не некакве небулозе типа миланковићев, теслин и бул уметности где све заједно шачица људи чека превоз. Није у питању ракетна наука већ проста логика, све што одступа од оваквих траса, правило је, прави, и увек ће правити тешку дангубу и нбг фетиш са кодним именом спаситељ95.
А ви сад као по обичају наставите да маштате о издвојеним трасама и некаквом трамвајском приоритету који би довео до тоталног паралисања ионако паралисаног града.
Кад се нешто криво насади (превише скретања, средње баштице са милион семафора) ту више ни бог отац не мож да помогне - то је вероватно најбоље објашњење за свеукупни очај трамвајског подсистема и за неспорну чињеницу да су ове јако лепе шпанске играчкице (од тричавих два милиончића по комаду) за осам година превезле неупоредиво више промаје него живог меса.
И онда се нађе неки бисер да их економски упоређује са увек пуним тролејбусима. Спрдња стварно.
пс: цитирах пристојног и финог друга дошљака, а најмање се на њега односи.