Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Kaд већ причамо о дистанцама, можемо и овако:
- линије 1. зоне - 100-199 (може да се само дода 1 испред постојећих двоцифрених нумерација линија уз укидање слова, пошто би онда било места);
- линије 2. зоне (као и 1.+ 2. зоне) - 200-299 (потпуна пренумерација, редом)
- линије 3. зоне (као и 1.+ 2. + 3. зона или 2. + 3. зона) - 300-399 (исто као и за 2. зону, потпуна ренумерација са укидањем силних слова)
- линије 4. зоне (као и 1.+ 2. + 3. + 4. зона, или 2. + 3. + 4. зона, као и 3. + 4. зона) - 300-399 (исто као и за 2. и 3. зону, потпуна ренумерација са укидањем силних слова и четвороцифрених ознака)

Систем ознака по потезима (50 Чукарица, 60 НБГ, 600 Сурчин, 70 Земун, 700 Батајница и сл.) је лепо замишљен, али нажалост превазиђен трпањем разноразних линија. Прво су зезнули са мешањем, типа 45 у Земуну/НБГ, а 79 на Дорћолу/Звездари, а онда и са словима и четвороцифреним нумерацијама.
 
Ne znam ni zašto koriste takve gluposti za režimske izmene kada za to imamo R. Imali smo slučaj 31R pa zašto stalno 29A kad može 29R.
Око овога већ могу да се сложим. И око ознаке С за скраћене линије, као и око словних ознака терминуса у случају да постоји више варијанти једне линије.
Ako išta drugo treba ih pustiti da se vidi dokle će. Svakako neće moći doveka, već neko vreme ljudima ide na živce.
Нешто не чух по стајалиштима и возилима да је ико коментарисао нешто против оваквог система означавања. Или грешим? :?
 
Sole,u kom si programo radio tabelu?
Deluje mi da je Eksel,ali mi nije jasno kako si uspeo slikati celu tabelu
 
Nije Excel već Word. Snimio sam tabelu kao internet stranicu (postoji takva opcija) kako bih dobio tabelu da bude izjedna. Nakon toga sam tu internet stranicu konvertovao u sliku. Jedino tako sam mogao da dobijem da mi tabela izgleda na željeni način , da se sve lepo vidi i bude pregledno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651414#p651414:21ermcb8 je napisao(la):
Рипањац 405 » 22 Aug 2019 09:31 am[/url]":21ermcb8]
Ne znam ni zašto koriste takve gluposti za režimske izmene kada za to imamo R. Imali smo slučaj 31R pa zašto stalno 29A kad može 29R.
Око овога већ могу да се сложим. И око ознаке С за скраћене линије, као и око словних ознака терминуса у случају да постоји више варијанти једне линије.
Ako išta drugo treba ih pustiti da se vidi dokle će. Svakako neće moći doveka, već neko vreme ljudima ide na živce.
Нешто не чух по стајалиштима и возилима да је ико коментарисао нешто против оваквог система означавања. Или грешим? :?

A ja Novosađanima sve teže uspevam da objasnim kako da izađu na kraj s ovdašnjim prevozom.

Drug kad dolazi na B.Brdo obavezno "vata" 53 - ništa drugo. Kad dođe kaže: u peeeršun visio na vratima ko praasac. Pa budalo imaš 52 još zglobni! Ma nije se meni zavitlavati kad imaš mali milion linija. Ceo Novi Sad u Prizrenskoj. Požeškoj! Da, Požeškoj **bem li ga. Je! Dooobro!

Znači plaše se da ne pogreše jer ima toliko odstupanja od normalne numeracije. Ne mogu mu reći "imaš sve na 50" pa da uđe u 55 a propusti 58, razumeš?

Nije jedini. Znači bukvalno uvek ista priča. Svi pamte jednu liniju jer i ta jedna često ima jači takt nego prosečna novosadsaka linija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650925#p650925:2l6nyiwo je napisao(la):
Vinča307 » 21 Aug 2019, 00:01[/url]":2l6nyiwo]Predlozi su fenomenalni, još da ima ko da ih posluša. Jako mi se sviđaju predlozi za dodatne linije u Vinči, jer Vinča ima veliki potencijal za nove linije jer postoje čak 3 mesta gde bus može bez problema da se okreće. Ali istina je da nije dobro da se mnogo menjaju brojevi linija, nama koji se razumemo bar malo u gradski prevoz to nije problem, ali penzionerima jeste i urnisali bi vozače sa pitanjima kakva je ovo linija i gde ide

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Zato je potrebna renumeracija. Linije broj - slovo često izazivaju zabunu kod putnika i dodatna pitanja.
 
Nije problem u slovnoj oznaci kao takvoj , već u njenoj pogrešnoj upotrebi. Uvideli ljudi sedamdesetih godina da sistem sa jednim brojem i čitavom azbukom nije najsrećnije rešenje , te su ga promenili u sistem koji se bazira na brojevima , uz po koju upotrebu slova , ali u pravom smislu značenja tih slova. Ovi danas zadržali ta slova , ali ih totalno pogrešno koriste. Na to pridodali i potpuno neprirodno označavanje linija iz opsega 860, koje više zbunjuje nego što olakšava. Linija ima pridodato slovo E , na staje na svim stanicama duž trase. Linija sa pridodatim slovom L ili nema nikakvih dodirnih tačaka sa osnovnom linijom ili je duža od osnovne linije... Tu je i ona famozna Lastina upotreba slova gde linija ukoliko ne ide 100% istom trasom u oba smera , jedan smer dobije slovo A , dok drugi dobije slovo B. Prevedeno na prost jezik , imali bi smo 25A i 25B , 25PA i 25PB , 26A i 26B , 27EA i 27EB , 35A i 35B , 39A i 39B , 45A i 45B , 46A i 47B , 52A i 52B , 53A i 53B , 54A i 54B , 55A i 55B , 56A i 56B , 56LA i 56LB , 58A i 58B , 77A i 77B , 83A i 83B , 105A i 105B , 105LA i 105LB , 405LA i 405LB , ostale linija poteza 400 sa Voždovca , 502A i 502B...
 
Brojno-slovne oznaka aka. kodovi zamišljeni su da olakšaju korišćenje velikog sistema uz eliminaciju upotrebe većeg broja brojeva sa potpuno istim brojem karaktera. Prema tome, kao što kažeš dobri su sve dok divljak ne dođe u grad, zaposedne radno mesto pa počne svima da pokazuje svoje primitivne osobine.

Inače moram se nadovezati na Novi Sad koji kao geografski blizak grad ne može pasti u domen veće suprotnosti od ovog našeg nazovi belog grada.

Naime tamo ima mnogo više linija nego što se misli s tim da se mnoge grupe "vode" kao jedna bez ikakve azbuke. Na pojedinim polascima praktuikuje se devijacija sa redovne trase i to u rutinskom obliku (nije ništa "po potrebi" odnosno može biti jedan polazak dnevno, posebnim danima ili redovno svaki drugi-treći celodnevno što sve zavisi od linije do linije).

Ovo je više karakteristika dužih, prigradskih i međumesnih linija, mada s obzirom na dužinu gradskih linija u Beogradu sistem može biti primenjen u celom beogradskom sistemu.

Problem takve metodologije označavanja trasa nije metodološke već praktične prirode (disciplina i mentalitet). Recimo u slučaju Beograda obavezno je da je displej ispravan, i ukoliko nije da postoji detaljna tabla koja se okreće u zavisnosti od smera a u slučaju linija sa devijacijama potrebno je obezbediti više tabli po vozilu kako bi vozač mogao da ih menja u zavisnosti od režima rada polaska.

Prvo i prvo broj ispisa na displejima novosadskih autobusa je često i 3. U Beogradu su fiksni (1 ispis sa veoma šturom informacijom, često sa malim fontom) ili veoma retko pokretni. Alternativno u zavisnosti od trase moguće je formirati jedan ispis u dva reda ili dva ispisa - prvi u dvoredni - drugi jednoredni.

Ne samo što trase imaju devijacije već se neke granaju. Na internet stranici reda vožnje JGSP Novi sad može se odabrati gradska ili prigradska linija.

Red vožnje radnim danom za liniju 9 Novo Naselje - Liman - Petrovaradin pokazuje bifurkaciju. Polasci sa oznakom "ALI" označavaju krak B na kome autobusi voze do Alibegovca umesto do okretnice u Petrovaradinu. Voze normalno do raskrsnice Preradovićeve i Račkog u samom Petrovaradinu nakon čega 9 (krak A) nastavlja pravo sa linijama 61 i 62 do okretnice "Petrovaradin" u Krajiškoj (ove dve nastavljaju sve do Sremskih Karlovaca) a 9A (krak B) bifurkira u Račkog sa linijom 64 s tim da se 64 odvoji na Bukovački put.

#715 i 889 na okretnici Petrovaradin

#743 na okretnici Alibegovac nadomak Mišeluka

Linija 71 Železnička Stanica - Sremska Kamenica /Bocke/ (koja je ustvari cela u 1. zoni) ima nekoliko varijanti. Najčešća je preko Instituta (za kardiovaskularne bolesti "Sr. Kamenica") označena sa IS s tim da u smeru ka Bockama neki polasci svraćaju na Čardak (redovna okretnica 69), odnosno jedan iznačen kao VMČ čak saobraća Varadinskim mostom kroz Čardak što je potpuno druga linija koja predstavlja staru 69 produženu do Bocki. Dakle zbog jednog polaska na gradskoj liniji iracionalno je trošiti poseban broj. U regionu Beograda sa velikim brojem linija to nije problem.

I za kraj dajem primer prigradske linije 79 Međumesna Autobuska Stanica - Čerević koja osim normalnih polazaka ima i one preko Beočin Sela (BS) ili jedan preko Starog Rakovca (SR), odnosno jedan kratak poluobrt označen kao DB (poslednji u smeru za gradu noći u Beočinu pa vozi pretpostavljam prvi jutarnji polazak 78 ka gradu - taj polazak označen je kao DB što znači do Beočina).

Nakon upoznavanja sa navedenim jasno je koliko je pravilno označavanje destinacije važno radi izbegavanja zabune, samim tim i "gubljenja" prilikom korišćenja mreže javnog prevoza.

Stoga normalni (bazni) polasci linije 71 imaju 2 ispisa i to 71 SR. KAMENICA, 71 BOCKE (sve veliki font), IS polasci 3 ispisa 71 SR. KAMENICA, 71 BOCKE, 71 KROZ INSTITUT, Č isto tri tj. 71 SR. KAMENICA, 71 BOCKE, 71 KROZ ČARDAK itd.

Na liniji 79 BS polasci su označeni dvoispisno 79 ČEREVIĆ, 79 KROZ BEOČIN SELO, SR se razlikuje samo po nazivu mesta u koje svraća dok DB ili piše 79 BEOČIN umesto 79 NOVI SAD ili 79 DO BEOČINA. Nije teško zamisliti crveni M.A.N 750HO s tablom 79 SAMO DO BEOČINA ili OD BEOČINA NEMA DALJE bez broja (bez olovke i papira, znači tabla) što oslikava davno prohujala vremena.

Ovakva ideologija zaostavština je originalnih Novosađana koji su bili ništa drugo do u to vreme skoro doseljeni meštani okolnih sela pod uticajem Austrougarske, a koji su se i po genetici i po ponašanju/mentalitetu vidno razlikovali od pridošlica sa zapada.

Znači suma sumarum 29-ci nije potrebna nikakva dodatna oznaka osim pravilno ispisane informacije o trasi. 29 DO SLAVIJE, 29 IZMENJENA TRASA pa nek vrti.

U Varšavi je pre 10-15 godina kad su stizali Solarisi II i III generacije grad bio bukvalno raskopan kao Beograd danas. Malo malo pa "trasa zmieniona". Ma nije bilo displeja bez "trasa zmieniona". Sama Varšava je simbolički bila politički gledano upravo to s obzirom na pristupanje EU.

U Njujorku bilo slučajeva s tri ispisa tipa M55 SOUTH FERRY VIA 5TH/6TH AVE (mali font, dva reda), M55 DIVERTED, M55 VIA GREENWICH ST..

Obratite pažnju na sadržinu informacije. Da, South Ferry se lako pamti i u slučaju izmene "all hell breaks loose". Možeš da zakasniš na posao samo ako te izbaci u paralelnoj ulici, pod uslovom da te par semafora dosta zadrži. Onda bolje da zakasniš nego da trčiš kao muva bez glave nego da te još nešto i udari na ulici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Sole prijatelju, pozdrav i pohvale za ovoliki trud, ja cu pokusati da prenesem svoje utiske, svakako i pohvale i kritike ne umanjuju vrednost ovog mogu reci projekta u koji si realno ukljucio i nase opservacije....
Svaki dobar predlog (u originalu ili dopunjen) i ideja (koja bi se kasnije razradila i uobličila) , zaslužuje da nađe svoje mesto i da se o njima raspravlja. Uvek sam dobru ideju podržavao i pomagao ljudima da je realizuju.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Ja cu prvo reci da sto se tice numeracije, moja jedina zamerka je za liniju 323,takozvanu kruznu liniju, ja bih stavio oznaku 300...mislim da bi bilo efektnije, a broj je ionako upraznjen, a linija ce biti dosta atraktivna, tako su slicno onda najavili iz opstine Rakovica.
Nije opština Rakovica najavila nego Grocka. Ako si primetio , napisao sam da je to izmenjen predlog upravo opštine Grocka. Broj 323 sam namerno uzeo za numeraciju , zato što sam tu numeraciju uzeo za linije ka Voždovcu (druga strana autoputa u odnosu na linije sa poteza 300) , i zato što linija ide preko Vidikovca.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Vezano za tip vozila na odredjenim linijama, ja ne bih pretvarao liniju 15 u trolejbus, mislim da je Mitroslav izneo interesantan predlog da to budu elektricni dabl deckeri... mada je i to utopija, ali sto da ne...
Što je ne bi konvertovao u trolejbusku? Predlog je baziran na sistemu koji je relativno lako izvodljiv , shodno onome sa čime trenutno raspolažemo i što je najavljeno , tako da iako nešto nije izvodljivo , može lako da bude zamenjeno.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Kada je o terminusima rec, mislim da bi bilo dobro da si tu ubacio i Tasmajdan i Botanicku Bastu... mislim da i oni mogu za neku minibus liniju da budu resenje...
Ne postoji prostor gde bi mogla da se okreće linija na Tašu. Jedino mesto gde je to bilo moguće je bilo pored tramvajske okretnice , ali to je danas pretvorenu u pešačku zonu sa baštama kafića.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]
Plan za liniju 49 podrzavam, samo mi fali da mi razjasnis kojim ulicama linija ide ka terminusu Cerak Vinogradi, jasno mi je da bi isla kao sadasnja 57 u smeru ka gradu, ali te ulice nisu dvosmerne, pa me zanima kako je to reseno.
Sve ulice kojima saobraća linija 57 su dvosmerne. Jedini razlog zašto linija saobraća kružno je to što Kneza Višeslava nije dovoljne širine da se mimoiđu da normalna autobusa , pa zato linija saobraća kružno. Tako da , što se tiče predloga produženja linije 49 kroz naselje Filmski grad , ono je u potpunosti izvodljivo dvosmerno.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Plan za 37 preko Repista pun pogodak.
Pošto već može zglob da skrene iz Đorđa Ognjanovića u Ratka Mitrovića bez problema , zglobna 37 se nameće najoptimalnije rešenje , jer u potpunosti pokriva ulicu Ratka Mitrovića , što je je i bio zahtev stanovnika te i okolnih ulica , a koji je na kraju završio promenom trase linije 57.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Terminus Slavija Narodna Banka bi imao 5,6 linija, a terminus Bircaninova 4 linije, doduse 17 L samo u spicu... da li smatras recimo da ces imati dovoljno prostora kod Narodne Banke da smestis toliko linija.. obzirom na takt linija koje bi okretale u Bircaninovoj, mozda bi mogao recimo 67 prebacis u Bircaninovu.
Prebacivanje 67 na okretnicu Birčaninova nije najsrećnije rešenje , zato što bi linija morala dosta da se provlači kroz poprečne ulice i da maltene dvaput pravi pun krug oko kružnog toka , pšrilikom ulaska i izlaska iz Kralja Milana. Mnogo bolje rešenje je da se 551 prebaci u Birčaninovu. Linija bi išla Birčaninovom ulicom , pa Svetozara Markovića i onda u Nemanjinu. Tako bi linija išla u smeru ka Moštanici. Ovaj sistem ulica je koristila linija 42 prilikom rekonstrukcije Bul. Oslobođenja , kada je saobraćala dobrim delom današnjom trasom linije 36.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Ono sto mislim da nisi po meni obuhvatio ovim predlogom, ja da neku od linija poteza 300 spustis na auto put ka gradu, tu pre svega mislim na 302 i 308....obzirom na situaciju za liniju 70,a podrzavajuci tvoj deo predloga za liniju 302 da budu zglobna vozila, smatram da bi se pojacao kvalitet prevoza ka Novom Beogradu za potez 300...ali ok, u svakom slucaju, to je samo moje misljenje...
302 je jedna od najdužih linija poteza 300 i nju produžavati u centar grada , nema svrhe , jer bi bila nepouzdana , a ionako na njoj vraćam zglob , kao što je nekad bilo , jer sam uvažio sugestije drugih da linija ne bude u ekspres režimu. Druga stvar , koja je toliko puta pominjana , a i dalje se previđa , je produženje bilo koje linije 300 do centra. U tom slučaju bi na takvoj liniji morali da rade minimum dvozglobni autobusi , jer bi se gotovo svi stanovnici poteza 300 gurali u istu , i maltene niko se ne bi cimao da preseda u Ustaničkoj. Sistemom reorganizacije poteza 300 koji sam prezentovao u okviru predloga , a koji je modifikacija mog ranijeg predloga , napravljen je sistem sa više okretnica , kao što je to slučaj sa linijama poteza 600 i 700 , a donekle i 500. Ako takvo rešenje , sa jednim presedanjem do centra , može da funkcioniše uspešno tamo , ne vidim zašto ne bi isto to moglo da se primeni i na potez 300. Sve linije imaju direktnu vezu sa 17 i 31 , koji su produženi na okretnicu Ustanička , kao i vezu sa još nekom drugom linijom , u zavisnosti od toga koju obližnju okretnicu koriste i kojom trasom idu do iste. Čak sam napravio i traženu vezu sa Mirijevom , ali tako da ona ne bude primarna opcija , nego samo onome kome je zaista potrebna , kako se ne bi opterećivale i ovako opterećene Mirijevske linije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Trg Nikole Pasica kao terminus ostaje nedefinisan, to nije naravno do tebe, kao i pocetak koriscenja terminusa Dunavska, ima mnogo stvari koje jos treba da se dese, sirenje trolejbuske mreze takodje...
Neke stvari koje su ucrtavane na ranijim mapama Beograda , kao i raznorazna rešenja gradskog prevoza , čekamo decenijama , pa valjda će neki od nas biti dovoljno srećni da bar jedan mali delić toga dožive da vide uživo.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]I za kraj potrebno mi je da mi razjasnis tacno, terminus Zeleznicka Stanica Centar, terminus Prokop i terminus Dragana Mancea.... meni sve to deluje kao jedan terminus ili gresim... ako mozes pomocu mape da mi to razjasnis... hvala unapred i pozdrav...
ŽS Beograd Centar je zvanični naziv , dok je Prokop ono što je opšteprihvaćeno među narodom i što se ponekad koristi u pojedinim medijima. To su danas prolazne stanice kod ulaza u železničku stanicu , a linija 36 tu čeka vreme. Pre rekonstrukcije je tu postojala takođe okretnica. Okretnica Dragana Mancea je ustvari veliko razdelno ostrvo na uglu istoimene ulice sa Gučevskom. Baci pogled na Google (satelite view) i biće ti jasnije o čemu pričam. Tu je nekada okretala linija 59.
 
Svi autobusi kojima je Prokop bio poslednja stanica, okrecu godinama na istom mestu... dakle na klasičnoj okretnici koja se nalazi u neposrednoj blizini Gučevske i Dragana Mancea....linija 36 koja je kruzna takodje na istom mestu čeka vreme, i ona koja vozi spoljni krug i ona koja vozi unutrašnji krug.... to znam jer gledao sam svojim očima gde vozač stoji sa ugašenim autobusom i čeka da krene... koliko znam na tablama i displejima linije 36 stoji naziv,, Železnička Stanica Prokop-Slavija-Železnička Stanica Prokop... kao što i sam znaš, zato mi je i delovalo nelogično, prosto mi je nemoguće istu okretnicu zvati sa 3 različita naziva ako je svi koriste na isti način i svi autobusi dolaze na isto mesto... ima dole kod Hitne Pomoći jedan mali kružni tok, koji uz podvožnjak moze da se koristi kao okretnica, ali bi i taj verovatno trebao da se zove Prokop, ne znam... meni tu Googl ništa novo neće reći, znam dobro taj deo jer sam često tamo...
Što se tiče tvog odgovora za liniju 49,možda su te ulice o kojima pričaš i dvosmerne(ne tvrdim sa sigurnošću), ali to ne menja činjenicu da autobusi tuda ne mogu da se mimoilaze, stoga je moje pitanje bilo kako planiraš to da izvedeš... ja samo želim razjašnjenje kako bih lakše razumeo tvoj predlog... dakle ako ne mogu da se mimoidju, šta predlažeš, to me zanima...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Мислим да 36 и даље иде на ту "окретницу" зато што није урађена добра геометрија раскрснице да може да се лепо скрене у Драгана Манцеа десно. Ја кад сам последњи пут био на Прокопу, аутобус је чекао на стајалишту код улаза станицу, и кад је кренуо прво је скренуо лево па направио круг па ка стадиону ЈНА.
 
Linija 36 čeka vreme na uvučenim stajalištima na internoj saobraćajnici koja povezuje Dragana Mancea i Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića , isped ulaza u železničku stanicu.
Linija 36 koristi stajalište "Dragana Mancea" , koje je u zoni velikog razdelnog ostrva u istoimenoj ulici , jer je to stajalište korišćeno godinama , što kao okretnica , što kao prolazno (što je i sada slučaj) , kako bi stanovnici gornjeg dela Maleškog brda imali vezu sa gradskim prevozom. Korišćenje ovog stajališta (nekada okretnice) nema nikakve veze sa geometrijom na uglu Dragana Mancea i interne saobraćajnice. Inače , prilikom širenja ulice Dragana Mancea , i pretvaranja u 2+2 profil sa sve razdelnim ostrvom duž cele ulice , opet će doći do menjanja geometrije pomenute raskrsnice , jer se na tu stranu , gde se nalazi naselje Stevana Filipovića , proširuje ulica , što će direktno uticati na sam ulaz u naselje , koji će biti u produžetku Humske ulice.
To što vozači čekaju vreme u Dragana Mancea , to je uglavnom u kasnim popodnevnim i večernjim časovima , kada obrnu krug za 20 minuta , pa onda 15 - ak minuta čekaju vreme u Dragana Mancea , a onda se spuste do stanice ispred ulaza u železničku stanicu , gde preostalih 5 minuta čekaju vreme. Ovo rade samo vozači u unutrašnjem krugu i u pomenutom periodu. U ostalom delu dana , sve vreme do novog polaska , čekaju ispred ulaza u železničku stanicu.
Ceo život živim pored Prokopa , tako da Predraže , ipak više vremena provodim od tebe tu , i malo bolje sam upoznat sa situacijom. ;)

Što se tiče 49 i naselja Filmski grad , više puta sam prolazio sa 57 kroz isto , tako da sam imao prilike da se uverim u mogućnost dvosmernog korišćenja iste za gradski prevoz (solo autobusi).
 
Kao što ti żiviš pored Prokopa, tako i ja živim na Ceraku, i svaki dan prolazim tim delom Čukarice gde ide 57...i ako treba biću dosadan svaki dan ako treba da ti dokazem da ako bi produzio lininu 49,ne bi mogao da je produzis tako kako si zamislio, jer kao sto sam kazes, AUTOBUSI NE MOGU DA SE MIMOIDJU.... ne razumem tvoju potrebu da me ubedjujes u nesto sto je nemoguce ostvariti... linija moze ici ulicom Ratka Mitrovica ka terminusu Cerak Vinogradu, a u smeru ka gradu moze da ide tvojom predlozenom trasom kroz Miloja Zakica i Dimitrija Avramovica.... dakle ne mozes gurati bus u ulicu Dimitrija Avramovica u pravcu Cerak Vinograda, usko je i za kola a kamoli za bus.. ili ce ti linija u oba smera ici kroz Ratka Mitrovica, ili modifikuj predlog... nikakav problem... ako poznajes Prokop, ok... necu da se raspravljam, nema potrebe... gde bus čeka vreme, a gde okrece, po meni, sve je isto... dzaba je pricati.. ali sto se tice Zarkova i ulica.. ne poznajes ocigledno taj deo... nadam se da ces uraditi korekciju predloga...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Sole upravu je Predrag, Dimitrija Avramovica je jako uska, uza od Kneza Viseslava iznad sumarskog. Kada naidje 57 i obicni automobili se tesko mimoidju sa njim, a ispred vrtica Kosuta siri automobili se neretko popnu i jednim tockom na trotoar da bi se mimoisli sa 57. 49 da ide Djordja Ognjanovica - Ratka Mitrovica u smeru ka Ceraku, a u suprotnom moze eventualno kao 57.
 
Tako je @ prostorni planer... i ti znas i sam situaciju.. Miloja Zakica jeste siroka i sve ok, ali ako od nje treba da dodjes do Ratka Mitrovica, imas samo Dimitrija Avramovica koja je preuska za bilo kakav dvosmerni saobracaj(ne iskljucujem mogucnost da je ulica dvosmerna), ali u praksi to izgleda zaista lose, cak i za automobile.... ja sam medju prvima predlozio da se kraj ulice Miloja Zakica koristi kao okretnica neke nove linije, parking je dovoljno sirok da moze da bude adekvatan za autobus, tako je napravljen da moze da se koristi kao okretnica... ne mogu da se setim tacno, neko je ovde na forumu to predlozio takodje u formi podeljene linije 57 na 2 dela, da to budu linije 57 i 90,gde bi 90 bas okretala u Filmskom Gradu... dakle, po meni linija 49 treba do Cerak Vinograda da ide kroz Ratka Mitrovica preko Djordja Ognjanovica(Sole je taj predlog dao za 37 da tuda ide, to je ok sasvim, i na to mozda dodati da ide 49)...i da se tom istom trasom vraca ka Banovom Brdu... posto je ta ulica Dimitrija Avramovica zaista slepo crevo, nju treba samo koristiti u postojecoj formi za liniju 57 u pravcu ka B. Brdu, dve drugo fizicki nije izvodljivo...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Не знам да ли вам је познато да је просечна брзина градског јавног саобраћаја у Београду за 2018-ту 17,9 км на час. Сад ми је јасна хајка на тротинете. Брже стигнеш са њима , не плаћаш, не загађујеш! Све оно што власт не воли!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652704#p652704:1ihispve je napisao(la):
predrag1978 » Ned Avg 25, 2019 7:07 am[/url]":1ihispve]Kao što ti żiviš pored Prokopa, tako i ja živim na Ceraku, i svaki dan prolazim tim delom Čukarice gde ide 57...i ako treba biću dosadan svaki dan ako treba da ti dokazem da ako bi produzio lininu 49,ne bi mogao da je produzis tako kako si zamislio, jer kao sto sam kazes, AUTOBUSI NE MOGU DA SE MIMOIDJU.... ne razumem tvoju potrebu da me ubedjujes u nesto sto je nemoguce ostvariti... linija moze ici ulicom Ratka Mitrovica ka terminusu Cerak Vinogradu, a u smeru ka gradu moze da ide tvojom predlozenom trasom kroz Miloja Zakica i Dimitrija Avramovica.... dakle ne mozes gurati bus u ulicu Dimitrija Avramovica u pravcu Cerak Vinograda, usko je i za kola a kamoli za bus.. ili ce ti linija u oba smera ici kroz Ratka Mitrovica, ili modifikuj predlog... nikakav problem...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652716#p652716:1ihispve je napisao(la):
prostorni planer » Ned Avg 25, 2019 8:42 am[/url]":1ihispve]Sole upravu je Predrag, Dimitrija Avramovica je jako uska, uza od Kneza Viseslava iznad sumarskog. Kada naidje 57 i obicni automobili se tesko mimoidju sa njim, a ispred vrtica Kosuta siri automobili se neretko popnu i jednim tockom na trotoar da bi se mimoisli sa 57. 49 da ide Djordja Ognjanovica - Ratka Mitrovica u smeru ka Ceraku, a u suprotnom moze eventualno kao 57.
Ako 49 neće (ne može fizički) da ide u oba smera preko Filmskog grada , onda nema potrebe ni da ide Ratka Mitrovića , jer sam tuda već stavio da ide zglobna 37. A dve linije preko Repišta , ne računajući 89 , teško da bi se moglo desiti u budućnosti.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652704#p652704:1ihispve je napisao(la):
predrag1978 » Ned Avg 25, 2019 7:07 am[/url]":1ihispve]ako poznajes Prokop, ok... necu da se raspravljam, nema potrebe... gde bus čeka vreme, a gde okrece, po meni, sve je isto... dzaba je pricati.. ali sto se tice Zarkova i ulica.. ne poznajes ocigledno taj deo... nadam se da ces uraditi korekciju predloga...
Sve je to isto kao i ulice na Ceraku. :)
 
@Predrag 1978 - Ja sam pravio predloge da se 57 podeli na dve linije, cak sam to slao i Opstini, Direkciji za javni prevoz, na sajt busevi.com, ali nikakav odgovor nisam dobio. Takodje sam predlagao i okretnicu na tom parkingu koji pominjes za 49. Jos jedan od predloga je da se probije ulica od Miloja Zakica, pored doma Kosutnjak do menze u Blagoja Parovica, pa da 53 ide tom ulicom a 23 kroz sam Kosutnjak.
 
To sa 53 bi bilo najbolje rešenje , ali šanse za realizaciju tako nečeg su ravne nuli , jer ne postoji viši interes za tako nešto.
Podela je isto OK , ali da budu dve elektrobus linije , koje bi išle po tvom predlogu , kao što sam predložio u mreži linija (delimično) , a da 49 ostane na sadašnjoj trasi.
 
Nemaju u Direkciji sluha za mnoge pametne stvari, tako da to ni ne treba da te cudi... na tom putu ka menzi i Studentskom domu je fudalski teren gde igra Fk Komgrap, tako da bi tu baš bilo dosta posla jednog dana ako odluče da probiju taj deo... eto zaboravio sam da si ti dao taj predlog za podelu 57,a i za okretnicu, jednog dana će se to desiti... to je neminovnost, živi bili pa videli...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Nadam se da si ironican, preko jednog pomocnog terena od sljake probiti ulicu... Kojom bi prodisao filmski grad sto se tice saobracaja i uvodjenja gradskog prevoza na visem nivou... Kao sto sam pisao direkciji da je potpuno apsurdno da se stanica u sred Zarkova zove Julino brdo, insistirao da promene naziv stanice u Trgovacka ili Vodovodska, a stanicu Vodovodska ispred Djelmasa da nazovu Julino brdo, oni su mi odgovorili da ne moze da bude naziv Trgovacka, jer stajaliste ne moze imati ime po ulici u kojoj se nalazi?! Kako je tu Julino brdo reper (iako je udaljeno od Julinog brda 300-400m). Sada dodjosi i ljudi koji ne poznaju Cukaricu ceo donji deo Zarkova nazivaju Julino brdo, ali to je jos od komunizma osveta Zarkovu kada su na teritoriji Zarkova stvorili Bele vode, Cerak, Julino brdo, Filmski grad a nekada najrazvijenije selo pored Beograda, veliko i bogato, cak jedno vreme i Opstinu ciji je deo bilo Banovo brdo, sveli na par ulica oko Vera.
 
Nemam šta da budem ironičan, to je činjenično stanje, a stvar volje je da se taj problem reši... ako ima volje, teren nije više bitan..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653327#p653327:2ar33o3d je napisao(la):
prostorni planer » Pon Avg 26, 2019 7:28 pm[/url]":2ar33o3d]Kao sto sam pisao direkciji da je potpuno apsurdno da se stanica u sred Zarkova zove Julino brdo, insistirao da promene naziv stanice u Trgovacka ili Vodovodska, a stanicu Vodovodska ispred Djelmasa da nazovu Julino brdo, oni su mi odgovorili da ne moze da bude naziv Trgovacka, jer stajaliste ne moze imati ime po ulici u kojoj se nalazi!
Pivljanina Baje i Teodora Drajzera. To mi prvo pada na pamet.
 
Ma ima Sole u svakom kraju stanica koje se zovu po ulici u kojoj se nalaze, npr Ratka Mitrovica stanica u sred Ratka Mitrovica, Ulaz u Pariske komune u sred te ulice ali oni izmisljaju kada hoce. Pritom sam im lepo rekao da je to isto kao da se u Brace Jerkovica stajaliste zove Medakovic, ili u Bloku 30, Blok 29, ali nisu usvojili i rekli su da ce videti sledece godine.Cak sam hteo da odstampam zutim slovima na plavoj podlozi Stajaliste Trgovacka i da prelepim, ali sta cu sa validatorima.
 
49 na Bele Vode da se produzi sa gornje strane, dodas dva vozila i spasavas ljude mucenja sa 50 od Banovog Brda do Trosarine...
 
Vrh