[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Sole prijatelju, pozdrav i pohvale za ovoliki trud, ja cu pokusati da prenesem svoje utiske, svakako i pohvale i kritike ne umanjuju vrednost ovog mogu reci projekta u koji si realno ukljucio i nase opservacije....
Svaki dobar predlog (u originalu ili dopunjen) i ideja (koja bi se kasnije razradila i uobličila) , zaslužuje da nađe svoje mesto i da se o njima raspravlja. Uvek sam dobru ideju podržavao i pomagao ljudima da je realizuju.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Ja cu prvo reci da sto se tice numeracije, moja jedina zamerka je za liniju 323,takozvanu kruznu liniju, ja bih stavio oznaku 300...mislim da bi bilo efektnije, a broj je ionako upraznjen, a linija ce biti dosta atraktivna, tako su slicno onda najavili iz opstine Rakovica.
Nije opština Rakovica najavila nego Grocka. Ako si primetio , napisao sam da je to izmenjen predlog upravo opštine Grocka. Broj 323 sam namerno uzeo za numeraciju , zato što sam tu numeraciju uzeo za linije ka Voždovcu (druga strana autoputa u odnosu na linije sa poteza 300) , i zato što linija ide preko Vidikovca.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Vezano za tip vozila na odredjenim linijama, ja ne bih pretvarao liniju 15 u trolejbus, mislim da je Mitroslav izneo interesantan predlog da to budu elektricni dabl deckeri... mada je i to utopija, ali sto da ne...
Što je ne bi konvertovao u trolejbusku? Predlog je baziran na sistemu koji je relativno lako izvodljiv , shodno onome sa čime trenutno raspolažemo i što je najavljeno , tako da iako nešto nije izvodljivo , može lako da bude zamenjeno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Kada je o terminusima rec, mislim da bi bilo dobro da si tu ubacio i Tasmajdan i Botanicku Bastu... mislim da i oni mogu za neku minibus liniju da budu resenje...
Ne postoji prostor gde bi mogla da se okreće linija na Tašu. Jedino mesto gde je to bilo moguće je bilo pored tramvajske okretnice , ali to je danas pretvorenu u pešačku zonu sa baštama kafića.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]
Plan za liniju 49 podrzavam, samo mi fali da mi razjasnis kojim ulicama linija ide ka terminusu Cerak Vinogradi, jasno mi je da bi isla kao sadasnja 57 u smeru ka gradu, ali te ulice nisu dvosmerne, pa me zanima kako je to reseno.
Sve ulice kojima saobraća linija 57 su dvosmerne. Jedini razlog zašto linija saobraća kružno je to što Kneza Višeslava nije dovoljne širine da se mimoiđu da normalna autobusa , pa zato linija saobraća kružno. Tako da , što se tiče predloga produženja linije 49 kroz naselje Filmski grad , ono je u potpunosti izvodljivo dvosmerno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Plan za 37 preko Repista pun pogodak.
Pošto već može zglob da skrene iz Đorđa Ognjanovića u Ratka Mitrovića bez problema , zglobna 37 se nameće najoptimalnije rešenje , jer u potpunosti pokriva ulicu Ratka Mitrovića , što je je i bio zahtev stanovnika te i okolnih ulica , a koji je na kraju završio promenom trase linije 57.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Terminus Slavija Narodna Banka bi imao 5,6 linija, a terminus Bircaninova 4 linije, doduse 17 L samo u spicu... da li smatras recimo da ces imati dovoljno prostora kod Narodne Banke da smestis toliko linija.. obzirom na takt linija koje bi okretale u Bircaninovoj, mozda bi mogao recimo 67 prebacis u Bircaninovu.
Prebacivanje 67 na okretnicu Birčaninova nije najsrećnije rešenje , zato što bi linija morala dosta da se provlači kroz poprečne ulice i da maltene dvaput pravi pun krug oko kružnog toka , pšrilikom ulaska i izlaska iz Kralja Milana. Mnogo bolje rešenje je da se 551 prebaci u Birčaninovu. Linija bi išla Birčaninovom ulicom , pa Svetozara Markovića i onda u Nemanjinu. Tako bi linija išla u smeru ka Moštanici. Ovaj sistem ulica je koristila linija 42 prilikom rekonstrukcije Bul. Oslobođenja , kada je saobraćala dobrim delom današnjom trasom linije 36.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Ono sto mislim da nisi po meni obuhvatio ovim predlogom, ja da neku od linija poteza 300 spustis na auto put ka gradu, tu pre svega mislim na 302 i 308....obzirom na situaciju za liniju 70,a podrzavajuci tvoj deo predloga za liniju 302 da budu zglobna vozila, smatram da bi se pojacao kvalitet prevoza ka Novom Beogradu za potez 300...ali ok, u svakom slucaju, to je samo moje misljenje...
302 je jedna od najdužih linija poteza 300 i nju produžavati u centar grada , nema svrhe , jer bi bila nepouzdana , a ionako na njoj vraćam zglob , kao što je nekad bilo , jer sam uvažio sugestije drugih da linija ne bude u ekspres režimu. Druga stvar , koja je toliko puta pominjana , a i dalje se previđa , je produženje bilo koje linije 300 do centra. U tom slučaju bi na takvoj liniji morali da rade minimum dvozglobni autobusi , jer bi se gotovo svi stanovnici poteza 300 gurali u istu , i maltene niko se ne bi cimao da preseda u Ustaničkoj. Sistemom reorganizacije poteza 300 koji sam prezentovao u okviru predloga , a koji je modifikacija mog ranijeg predloga , napravljen je sistem sa više okretnica , kao što je to slučaj sa linijama poteza 600 i 700 , a donekle i 500. Ako takvo rešenje , sa jednim presedanjem do centra , može da funkcioniše uspešno tamo , ne vidim zašto ne bi isto to moglo da se primeni i na potez 300. Sve linije imaju direktnu vezu sa 17 i 31 , koji su produženi na okretnicu Ustanička , kao i vezu sa još nekom drugom linijom , u zavisnosti od toga koju obližnju okretnicu koriste i kojom trasom idu do iste. Čak sam napravio i traženu vezu sa Mirijevom , ali tako da ona ne bude primarna opcija , nego samo onome kome je zaista potrebna , kako se ne bi opterećivale i ovako opterećene Mirijevske linije.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]Trg Nikole Pasica kao terminus ostaje nedefinisan, to nije naravno do tebe, kao i pocetak koriscenja terminusa Dunavska, ima mnogo stvari koje jos treba da se dese, sirenje trolejbuske mreze takodje...
Neke stvari koje su ucrtavane na ranijim mapama Beograda , kao i raznorazna rešenja gradskog prevoza , čekamo decenijama , pa valjda će neki od nas biti dovoljno srećni da bar jedan mali delić toga dožive da vide uživo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650948#p650948:3t75wjok je napisao(la):
predrag1978 » Sre Avg 21, 2019 2:02 am[/url]":3t75wjok]I za kraj potrebno mi je da mi razjasnis tacno, terminus Zeleznicka Stanica Centar, terminus Prokop i terminus Dragana Mancea.... meni sve to deluje kao jedan terminus ili gresim... ako mozes pomocu mape da mi to razjasnis... hvala unapred i pozdrav...
ŽS Beograd Centar je zvanični naziv , dok je
Prokop ono što je opšteprihvaćeno među narodom i što se ponekad koristi u pojedinim medijima. To su danas prolazne stanice kod ulaza u železničku stanicu , a linija 36 tu čeka vreme. Pre rekonstrukcije je tu postojala takođe okretnica. Okretnica
Dragana Mancea je ustvari veliko razdelno ostrvo na uglu istoimene ulice sa Gučevskom. Baci pogled na Google (satelite view) i biće ti jasnije o čemu pričam. Tu je nekada okretala linija 59.