Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640180#p640180:14szli7h je napisao(la):
SerbPacker » Čet Jul 18, 2019 4:30 pm[/url]":14szli7h]Juče sam silom prilika imao "zadovoljstvo" da se provozam linijom 76 od početka do kraja!
Auuu kakvu petlju pravi!
Pa se onda ljudi žale na tramvaj oko bloka 42
Pa ljudi se žale i na 76. Čudi me da to nisi primetio. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639901#p639901:3n91f0j2 je napisao(la):
predrag1978 » Wed Jul 17, 2019 1:48 pm[/url]":3n91f0j2]95 treba skratiti do recimo Bloka 70... prevazidjena i preglomazna i predugačka linija koja samo od Banije do Trga ide po 15 do 20 minuta u većem delu dana...
95 не треба скраћивати ни у лудилу, остављаш становнике дела од Гандијеве до Ивана Рибара само на 89? 71 и 601 су предалеко, а трамваји су непоуздани... 95 треба да има 30 двозглобних аутобуса у сменама од јутра до мрака!
 
Аман директоре, од Имоцентра до 71 и 601 са северне, и трамваја са јужне стране тих блокова има 10 минута хода, 95 им је спас, рачунај да у Ивана Рибара је никло још једно велико насеље са 5 нових зграда, и 8 спратова... Како ти мислиш да објасниш том народу који користи 95, да је боље да иду у трамвај или да пешаче?
 
Kazem ja najbolje svima pod prozor da staje prevoz greska je sto je ta linija uopste produzena
Neko da proseta do prevoza sanse nema ..
 
Ako DJP misli da se moze peske 10 min sa pijace punih kesa i torbi, onda moze i praznih ruku do tramvaja :D
 
Uozbiljite se ljudi, populacija svakog pojedinačnog bloka je otp. jedno prosečno BG naselje.
 
Зато треба трамвај на НБГ проширити и учинити га функционалнијим.
 
a sam potez 400,izuzev linija 401 i 402 koje idu na Slaviju, može da se rasporedi na trenutni terminus Banjica za trole i bus 78 i eventualno recimo liniju 405 da ide do Autokomande...
А-а, то ни под тачком разно, већ сам навео зашто на врху странице!!! :bash: :violina: :dil: Зар није боље по потез 400 оставити НЕОПХОДНУ везу са трамвајима и изградити велики терминус у Баштованској о ком сам писао на врху стр. 241 и на стр. 234? Ако је проблем то што мора да се забрани пролаз колима у том делу Баштованске, сувише су возачи Б категорије заштићени у овом граду по том питању, буквално као бели међеди. Имају ђе возит'.
 
Ti bi Baštovansku, ja bih Jajince.....istina je negde tamo..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
@ predrag1978
У принципу да, али у овом конкретном сличају уопште није између, само Баштованска је легитимно и разумно решење за замену Трошарине. Ту може одличан терминус да се направи без превеликих улагања за само 5 до 7 дана. И то, што је најбоље, тик уз трамвајску окретницу. Нико није луд да мења 2 превоза пре уласка у трамвај, плус да чека да тај други превоз (троле или 78) крене и по 5, 6 минута, беспотребно губећи драгоцено време. И оне идеје о измештању у Јерковић и насеље Степа Степановић су најблаже речено сулуде, неразумне и безмозговне, јер би се број путника на потезу 400+503 утростручио, тим пре што би његове линије становници Бањице и Трошарине користили за заобилажење 49 и 50.
 
@Ripanjac405 U svakom slučaju taj će problem kružnog toka kod Lidla morati što pre da se reši, terminus možda i ostane tu, ali ne verujem...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640230#p640230:8zoo7as5 je napisao(la):
Дошљак » Čet Jul 18, 2019 8:01 pm[/url]":8zoo7as5]Зато треба трамвај на НБГ проширити и учинити га функционалнијим.

Treba, naravno, ali do tada je smešno pričati da 95 može da se skrati.
 
Ako se uradi adekvatna zamena , može. Ovakva 95 je sve samo ne pouzdana i funkcionalna linija.
 
@Solecar u pravu si i o tome upravo pričam... uporedite 85 i 95...dugačke linije, ali garantujem da 85 svoje polaske svakako bolje realizuje obzirom kakva joj je trasa i gde mogu biti čepovi, i po meni takva dugačka trasa je bolja... a ova kojom ide 95,pa samo treba videti koliko joj treba kroz centar grada... isti problem ima i 25 i 26,ali o tome smo već pričali....

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640294#p640294:3uln0pb8 je napisao(la):
solecar » Čet Jul 18, 2019 11:20 pm[/url]":3uln0pb8]Ako se uradi adekvatna zamena , može.

Opet, DOK SE TO NE URADI (isto kao i za širenje tramvajske mreže)...
 
Ovde se postavljaju stvari kao da je nemoguće naći alternativu za 95.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640166#p640166:1uueechk je napisao(la):
solecar » 18 Jul 2019 13:37[/url]":1uueechk]Za Bežanijsku kosu i Altinu neizvodljivo. Za Bežanijsku kosu je problem uspon od ŽS Tošin bunar do IDEE na BK. Za Altinu je problem deo trase u Zemunu. 22 oktobra na delu od Bulevara Nikole Tesle do Aleksandra Dubčeka ne dolazi nikako u obzir jer je tlo pod kojim je ulica nestabilno. Dobra stvar je što su to uvideli i ovi u DJP pa su izmestili liniju 15 (ne i način na koji su to uradili). Problem je u pesku koji se stalno razslojava usled vibracija i opterećenja autobusa. Drugi problem je usspon od parka (KBC Zemun) do Ugrinovačke. Suviše je veliki , kao i onaj za BK. Na te dve deonice je trolejbus bolje rešenje.
Što se tiče pančevačkog mosta , tu ne bih ništa petljao još i sa tramvajima , dok se most ljudski ne sredi.

Путање у тим деловима су релативне а не апсолутне, мада мислим да успон на Бежанију није стрмији од Београдске или Ресавске. А за линију ка Алтини ту сам се водио оним планом за проширење Угриновачке тако да се тај растресит део може и заобићи (мада и не мора, први услов замисли плана је да имамо способне раднике да то стабилизују, и генерално мало архаичнији тип владавине јер овако никад неће нико ништа да уради)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640441#p640441:1yxtqmei je napisao(la):
solecar » Pet Jul 19, 2019 2:04 pm[/url]":1yxtqmei]Ovde se postavljaju stvari kao da je nemoguće naći alternativu za 95.

To nisam rekao. Rekao sam da prvo mora da se nađe alternativa, pa tek onda nešto može da se menja.

Kao što dobro znaš, tramvajski saobraćaj neće funkcionisati godinama na potezu od bloka 23 do Ušća, a o širenju mreže trenutno može samo da se sanja. Uvođenje druge linije i skraćivanje 95 - što da ne, ali problem 95-tice nije na potezu od Buvljaka do Dr. Ivana Ribara, tu ide kako treba.

Takođe, predpostavljam da znaš da je to ubedljivo najopterećenija linija u Beogradu, prilično daleko ispred 23, 65, 16, 7, 18 i 17.
 
Zato i kažem da je potrebno da se nađe alternativa , jer dosta ljudi sa NBG preseda ili silazi u Despota Stefana , dok ljudi sa Zrenjaninca i Borče dosta idu do Zelenog venca , pa tamo presedaju. Linija 96 maltene istom trasom kao i 95 ide , pa opet je daleko pouzdanija od 95. Linija 85 , koliko god glomazna bila , isto je veoma pouzdana , ali je njen problem u tome što je retka i tu bi trebalo forsirati vezu Borče sa NBG , naspram 95. Više o ovome ovih dana , kada uradim odgovor na predlog Mitroslav.
 
Linija 13 od utorka dobija novi red vožnje. Nakon pisanja DJP jednog od članova gspbeograd.net foruma , dobijen je pozitivan odgovor. Problem je što je vraćen stari red vožnje , a linija za trećinu kraća nego pre , pa bude i po 15 - ak minuta lufta između polazaka , što dovodi do toga da blokiraju druge linije , pa moraju da kreću ranije.
 
Па зар немају саобраћајне инжењере који су могли то да предвиде и да се на време усклади ред вожње?
 
Da li je uopšte izvodljivo skretanje iz Đorđa Ognjanovića u Ratka Mitrovića i obratno za zglobni autobus?
 
Naravno da je izvodljivo tu su skretali 23 i 53 za vreme radova u Blagoja Parovića a može zglob da skrene ka Domu Zdravlja uzbrdo.
 
Vrh