Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

@ dare
Mozes li molim te da mi objasnis kako je to Mirijevo favorizovano upropascavanjem najbrze i najpouzdanije veze sa centrom? Evo trudim se da sagledan moju korist od toga ali mi ne ide...
@Gaspat
Znaci tvoj predlog je unazadjivanje prevoza na nivo recimo Batajnice, a ne poboljsanje prevoza Batajnice na nivo recimo Bezanije? Svaka cast
Mirijevo bi sa ovim brojem linija moglo da rastereti tramvaje i 17 i 31 uvodjenjem linije 300 Mirijevo 2 (preko pocetnih stanica Mirijevo 3 i 4) Lestane kruzni put. Time bi se ljudima sa poteza 300 dala alternativa i za centar grada i NBG i dosta bi se rasteretila okretnica Ustanicka.
 
bazinga":o3qm5fyk je napisao(la):
@ dare
Mozes li molim te da mi objasnis kako je to Mirijevo favorizovano upropascavanjem najbrze i najpouzdanije veze sa centrom? Evo trudim se da sagledan moju korist od toga ali mi ne ide...

Не иде ти јер ниси изучио те високе школе као неколицина аутобуских ентузијаста са овог подфорума, који упорно тврде да брзина и поузданост неке линије нису битни...
 
Poznato je to da Mirjevo i Bezanija imaju najbolji prevoz u Beogradu.Umesto da 74 ostane da okrece kod Omladinskog stadiona oni ga produzavaju do Mirjeva i pravi se predugacka linijasad su smislili ovu glupost sa spajanjem linija ali tako ostaje Mirjevu linija 27
 
Pa je opravdana logika da i ta dva naselja vise nemaju dobar prevoz?! Zasto se jednostavno sve linije sa Trga ne spuste na Dorcol? Ovaj predlog je uvod u opsti kolaps i sunovrat celog jgpa!
 
stanislaw":3mwws38z je napisao(la):
http://www.bgprevoz.rs/images/varTwo.png

Faza 2

- Podrazumeva sve izmene iz Faze 1, kao i dodatan paket izmena. Faza 2 zahteva minimalne investicije tipa uređenje trolejbuskog terminusa Dorćol (korišćenjem kontaktne mreže skinute sa Studentskog trga) i autobuskih terminusa Železnička stanica Novi Beograd, Ušće, Mostar, kao i investiciju u drugu liniju BG:voza.

* Svi trolejbusi sa Studentskog Trga (19,21,22,28,29,41) bi se preusmerili Dobračinom na GSP Dorćol. Između Trga Republike i okretnice kod garaže jedina stanica bila bi na uglu sa Cara Dušana.
* Svi autobusi koji okreću na Glavnoj železničkoj stanici (46,91,511,551,552) bili bi skraćeni do Mostarske petlje - parking ispod rampe za Topčidersko brdo bi postao okretnica!
* Linije 27,43,96 bi skretale u Terazijski tunel i okretale oko Ušća (Ideja: ukidanje autobuske okretnice na Trgu republike)
* Linija 18 bi između Omladinskih brigada i petlje Antifašističke borbe išla trećim bulevarom (nečuveno upropaštavanje do sada ekspresne linije!)
* Linija 31 bi se skratila do Slavije (ideja je presedanje na elektrobus na Slaviji, što je po meni glupost, bolje nek vrate trolejbus 22L do Studentskog trga!)
* Linija 34 bi se spuštala niz Veljka Lukića Kurjaka pored Vojne akademije i okretala bi na Autokomandi.
* Linija 42 bi okretala na Prokopu umesto na Slaviji (Ideja: da bude feeder za dve linije BG:voza)
* Linija 47 bi se skratila do Banjice II, iz Borske bi se Baštovanskom spuštala do tramvajske i trolejbuske okretnice. (Ideja: imati jaku i brzu tramvajsku liniju 4 kroz Vojvode Stepe)
* Linija 51 bi se preusmerila na most preko Ade i okretala bi oko železničke stanice Novi Beograd (da hrani BG:voz i da ne konkuriše tramvajima 12,13)
* Uvela bi se nova linija 60: Viline vode - Zvezdara. Sa Vilinih voda išla bi kao 44 do Francuske, pa svraćala na trolejbusku okretnicu kod pogona Dorćol, pa kao 37 do Dunav Stanice, pa preko Bogoslovije Severnim Bulevarom ka okretnici 65.
* Linija 67 bila bi ukinuta
* Linija 68 bila bi prebačena na treći bulevar i Antifašističke borbe da zameni 67
* Linije 72 i 77 bile bi prebačene na Bulevar Avnoja celom dužinom, kao zamena za nekadašnju trasu 68
* Linija 74 bi prelazila autoput u Španskih Boraca, išla oko Vera, pa se na petlji Antifašističke borbe vraćala na autoput (mozak koji je ovo smislio nek se samo jednom provoza celom trasom!)
* Linija 78 bila bi ukinuta (Ideja: imaćemo superjake tramvaje na potezu Nemanjina - Banjica?)
* Linija 79 bi se skratila na trasu Mirijevo - Zvezdara, iz Batutove bi skretala za okretnicu u Čingrijinoj. (Ideja: bolje je jačati tramvaje 2,5,10 i trolejbuse 28,40)
* Linija 85 bila bi ukinuta (znači jedina veza Zemuna i SO Novi Beograd sa Banovim brdom ostaje linija 88 preko Gazele, kao da mosta na Adi ni nema!)
* Linija 89 posle mosta na Adi bila bi preusmerena duž Antifašističke borbe na Ušće (ostaviti samo 94 da preko Ade postojećom trasom ide ka savskim blokovima - van pameti! Treba 51 tako da preusmere, a 89 da ne diraju!)
* Linija 92 bila bi ukinuta - izgleda da su zamislili da 91 svraća na obe okretnice u Umki!
* Aktivirala bi se druga linija BG:voza Železnička stanica Novi Beograd - Resnik i nosila bi broj 99.
* Linija 601 bila bi skraćena do Železničke stanice Novi Beograd (zbog ukidanja autobuske okretnice na staroj železničkoj stanici - ideja: presedanje na tramvaj ili BG:voz)
* Linija 611 takođe skraćena do Železničke stanice Novi Beograd (novi krug pakla na liniji 73 u Omladinskih brigada u najavi!)
* Linija 707 bi takođe bila kandidat za skraćenje do Ušća (tek onako da još malo rasterete Zeleni Venac?)

Moje mišljenje:
Jedan deo Faze 2 smatram da je momentalno sprovodiv, uključujući nove terminuse Dorćol, Ušće i Mostar. Time se omogućava gašenje terminusa Trg republike i Glavna železnička stanica i konačno se omogućava zaustavljanje i okretanje tramvaja na staroj železničkoj stanici. Jedino je rizično guranje svih linija sa poteza Trga republike u Terazijski tunel, jer će svaki problem u tunelu praviti probleme na ovom potezu, u tom delu su se planeri možda ipak malo previše osmelili.

Drugi deo Faze 2 koji je vezan za aktiviranje druge linije BG:voza će morati da sačeka investicije u železnicu, a do tada teško da će biti moguć i prateći paket redukcije autobuskih linija koje gravitiraju južnom kraku BG:voza. Taj deo filma nisam siguran da ćemo gledati u 2016. godini.

Ono što bih veoma voleo da pohvalim je hrabrost da se poukidaju sva preklapanja autobuskih linija sa trasama tramvaja i trolejbusa koja su nataložena u poslednjih 20 godina kao posledica nedovoljnog broja elektrovozila. Sa rekonstruisanim prugama, sa dodatnim fondom tramvaja iz Bazela i uz uslov da GSP održava dovoljno zglobnih trolejbusa u saobraćaju, mislim da našem gradu zaista nisu neophodni 33 na šinama, 78, 79. Tramvaj Banjica - Beograđanka - Tašmajdan može biti jedna od najboljih i najbržih gradskih linija, pod uslovom da se eliminiše tranzit automobila kroz Resavsku (zabraniti skretanje iz Nemanjine u Resavsku i kompletno semaforizovati Kralja Milutina da se kolona vozila ka Bulevaru usmeri tamo).

Ono što nikako ne valja je loša reorganizacija linija kroz Novi Beograd. Urađena je sasvim površno, rekao bih potpuni promašaj. Linija 73 je ostavljena kao jedina veza posavskih blokova duž Omladinskih brigada prema Zemunu, Linija 94 je ostavljena kao jedina veza posavskih blokova sa desnom obalom Save južno od Zelenog venca, pet linija je sa juga i jugozapada dovedeno na železničku stanicu Novi Beograd i odatle im je kao jedina mogućnost da se dođe do SO Novi Beograd i Zemuna data linija 18 koja treba da staje na 4 semafora između Arene i Omladinskih brigada.

Da li je moguće da autor ne vidi da je ovakvo rešenje besmisleno dok se autobuska stanica ne preseli na Novi Beograd, a da će biti potpuno nedovoljno jednom kada se to preseljenje zaista desi?

Занимљиво да су за трећу варијанту линију 78 избрисали са списка, а оставили је на мапи.

Иначе оно што мени пада у очи јесте да је потпуно занемарен Прокоп као нова главна железничка станица.
 
>> Иначе оно што мени пада у очи јесте да је потпуно занемарен Прокоп као нова главна железничка станица.

Pa s obzirom da od glavnog ulaza u stanicu Prokop još uvek postoje samo temelji i da se tuda fizički ne moće proći, kao i s obzirom na to da sadašnji radovi na stavljanju 8 perona u funkciju NE uključuju stavljanje u funkciju ulaza u stanicu iz pravca grada, rešenje za presedanje sa železnice na javni gradski prevoz je baš onakvo kako je ucrtano u ovoj studiji: BG-vozom ka Novom Beogradu, Rakovici ili Karađorđevom parku, a odatle na autobuse. Uostalom, jednom otkucana Busplus karta važila bi za takvo presedanje.

Možda bi to bio jedinstven slučaj u svetu da se na centralnu železničku stanicu može stići ISKLJUČIVO prigradskim vozom. Ali što da ne, kad se svesno diže kredit za završne radove na osam perona, a ne betonira se ni ulaz u objekat ni plato ispred objekta prema gradu, onda je sasvim logično koristiti same perone za prilaz. Gde u Beogradu ne može da prođe autobus, tamo će proći minibus, ili u slučaju Prokopa, voz. I problem je rešen.

Kad već grad Beograd ozbiljno misli da stavi u funkciju glavnu železničku stanicu koja nema niti glavni ulaz, niti prilaz iz pravca grada, zašto da zakeramo Saobraćajnom fakultetu što takvoj stanici ne posvećuje dovoljnu pažnju u studiji, ili što reciklira plan "Tramvajem u 21. vek" obogaćen primesama restauracije trasa konjskog tramvaja u starom gradskom jezgru, i slične sitnice.
 
Не знам што су се неки накачили на Бежанијску косу. Какво бре Бумбарево брдо? Бумбари су можда неки у 1. МЗ, а ти не користе превоз. Остало је сиротиња раја. И по чему смо то привилеговани? Можда због поклапања неких линија, али то ће се видим исправити. И треба. Нема потребе да 72 иде преко БК, него лепо Војвођанском као пре. Да се питам, 74 би се спуштала до Тошиног бунара (веза са БГ-возом) и пре Студењака право на аутопут. У том случају не знам какву би варијанту имали људи из Булевара Авноја, да ли ту ишта пролази осим 74. И не би морала да иде до Миријева. Довољно је до Омладинског стадиона, па ко хоће даље нека преседа.
Него видим да опет није повезана Винча/Лештани са Раковицом. Брука !
 
times12":4e46e35j je napisao(la):
Него видим да опет није повезана Винча/Лештани са Раковицом. Брука !

Zašto je ovo bruka? Ovo mi nikako ne ulazi u glavu , kolika je zaista potreba za ovako jednom linijom?
 
Пантограф":1ot4sr8q je napisao(la):
Нека од линија за Земун би морала да вози кроз тунел, а не да се све завршавају на Зелењаку. И
оладите са тим стрељањима и вешањима, није ово форум за то.

Ako se neko ne slaže sa predlogom , ima pravo da iznese svoje mišljenje , bez obzira na to kakvim se stilskim figurama služi , ili je to možda ovde zabranjeno i treba da napišem hvalospev za ovu reorganizaciju , kako bi sve bilo u skladu sa ciljevima foruma. Zamolio bih Igora da mi odgovori na ovo pitanje.
Kao drugo , jedna od ideja je bila spajanje 15 i 16. Time se dobija veza Zemuna sa centrom dalje od Zelenog venca , a linija je znatno kraća od 35 i 84. Pogledaj samo od Kararaburme koliko ima još do Leštana ili Mirijeva IV , sa jedne strane , a sa druge strane od Novog grada do Galenike ili Zemun polja. Da su još malo produžili 35 , mogli su ladno da ukinu BG: voz. Sada će najveći haos nastati na 708 i 709 , jer će se maltene svi koji su koristili 704 i 707 prebaciti na BG: voz , jer em je brži , em redovan i češći , em nema bespotrebnog presedanja za jednu stanicu da bi se prebacio na stari deo Beograda , niti čekanja da linija 35 prođe kroz dva najveća čepa u gradu (jedan u najavi) bulevar Despota Stefana i Terazijski tunel.
 
solecar":3qqddr4u je napisao(la):
times12":3qqddr4u je napisao(la):
Него видим да опет није повезана Винча/Лештани са Раковицом. Брука !

Zašto je ovo bruka? Ovo mi nikako ne ulazi u glavu , kolika je zaista potreba za ovako jednom linijom?

Нелогично ми је да до готово суседног насеља идеш преко пола града. Не мора то да буде нешто учестало, можда на сваки сат. Постоји слична линија, 54, која повезује Раковицу и Макиш. Мада видим да су по овим новим варијантама и њу исекли.
Просто, логично ми је да постоји једна линија која повезује ободна насеља.
 
Да ли је могуће да је овај део неповезан?
Боље да овде терају 82, него да је пењу и спуштају узбрдо-низбрдо.


var3cr.jpg
 
Po ko zna koji put ću ponoviti jedno veliko NE produženju tramvaja ka Karaburmi i Mirijevu!
Postoje tunelske cevi povezane na BG železnički čvor i njih treba iskoristiti za tu vezu. Da li treba da i dalje zvrje prazne i da se koristi za odvod govana, mokraće i izdrkotina?

Drugo, slažem se da je za liniju 35 nepotrebno je da ide za Zemun Polje, dovoljno je da ide do Trga, ali zato mislim da bi 202 trebala da se utopi u 35. Predlažem da se brojevi linija 201, 202 i dalje u niz koriste za Banatske, umesto brojeva 1xx (npr. 201 bi bio za linniju Omladinski stadion - Padinska skela, umesto sadašnje 101)

Linije pod brojevima 101, 102 i dalje treba čuvati za gradsku železnicu (kao i možda 98 i 97), ili eventualno za BRT.
 
times12":2b6i84ve je napisao(la):
Да ли је могуће да је овај део неповезан?
Боље да овде терају 82, него да је пењу и спуштају узбрдо-низбрдо.


var3cr.jpg

Ovo bi trebalo rešiti uvodjenjem linije Zemunski kej - Aerodrom (- Surčin) koja bi prolazila i tuda. Aerodrom i Zemun nisu povezani, a koliko juče to je bila jedna opština
 
Gaspar18":1yfmua6j je napisao(la):
Jaoj Gago Gago... Da mi je samo znati od kada si cuo to za 65.......
......i nemoj mi vuci za jezik sto se tice "kada je trebalo 65 da se produzi", vise sam upucen u celu tu pricu i znam kako i sta je "uradjeno"...
Јоој Гашпаре, Гашпаре.., и пре него што је урађен Трећи булевар тј. сад Булевар Милутина Миланковића, се причало и знало да ће се 65 продужити.
Било је чак и један предлог, да кад се једног лепог дана уради Трећи булевар (значи предлог и пре него што је он (булевар) у опште и започет са градњом а камоли завршен), да после њега 65-ца скреће десно у Тошин бунар па да иде до Студењака и онда познатом путањом до Зеленог венца !!! Знам да смо баш на кућном савету о томе расправљали још 1991. или 1992. године, а тај предлог је потекао од дела становника из блока 37 из оних зграда које су ближе Тошином бунару, јер наводно нису имали најбољу везу са центром града ! Значи предлог од прилично давно.

И наравно не спорим ти да си више упућен или да те вучем за језик, нити се то трудим нити желим, само ти одговарам шта је и како је било раније, а колико видим то ниси знао, али нема везе.

Gaspar18":1yfmua6j je napisao(la):
Ali dobro nema veze, 65 je mogao da okrene kod Blicove stamparije, u pivo da se kladimo, pre si u blokovima 37 i 38 znao tacno kad ce 65 da naidje, sada je katastrofalan, pitaj ljude u blokovima 37 i 38, od kada znam za sebe u bloku 38 NE PAMTIM GORI KVALITET PREVOZA na 65 !!! ...

Код штампарије су „могли“! да скрену из те блоковске уличице у блоку 40 у Булевар, али дупли аутобуси су јако тешком муком или никако скретали десно у блоковску уличицу. Ако се сећеш било је и чешања аутобуса по возилима, па се одустало и онда су „дупли“ аутобуси ишли на полукружно окретање до семафора у Булевару код Тошиног бунара, а соло аутобуси наставили да окрећу на „старом окретишту“! Тек сад не би могли ни они јер ту сад има много већи број возила. Добро, добро, знам шта ћеш рећи, возила могу да се уклоне, али и опет би било јако, јако тешко или никако.
https://www.google.rs/maps/@44.81658,20 ... 6656?hl=sr
https://www.google.rs/maps/@44.817973,2 ... 6656?hl=sr

Да будем искрен сваки други-трећи дан користим 65 на делу од Бежанијске косе до блока 38 и у обрнутом смеру и нисам приметио да је очајна како кажеш, а да има путника има, није празна како се мисли. Наравно користим и 708 кад наиђе, а и до ње опет морам да дођем са 72, 74 или 75 и наравно није ми тешко да преседам.

А по чему се то (раније) могло знати да ће наићи 65-ца ? Јел можда био окачен план реда вожње на оном почетном стајалишту у блоку 38 (оно косо наткривено стајалиште од црвених цигала које је било) ?

Горња некадашња привремена „окретница“ је била привремена до те политичке одлуке 2008., да су као они дали предлог куда да се продужи линија 65, а већ је одраније одлучено од стране ГСП-а да се 65-ци продужи линија по садашњој важећој траси.

Gaspar18":1yfmua6j je napisao(la):
...ne moze svaka linija na B.Kosu da ide, dao bih ja vama gore kruzni lokal B.Kosa - Opstina Novi Beograd, na 30 minuta u spicu, van 60, pa ne bi se baskarili sto se prevoza tice, ...

Извини о чему ти овде причаш/пишеш, претера га мало о башкарењу. Па не иде свака линија на и преко Бежанијске косе, а колико видим некима је Бежанијска коса велики трн у оку, а неки и мало љубоморни .
Па ето, ми на Бежанијској коси се „башкаримо“ са 5 линија 65, 72, 74, 75, 708 и Е4, а линије 76, 612, 613 више и не рачунам пошто ће се укинути, тј. 613 ће ићи колико видим од Новог Бежанијског гробља 1 до насеља Радиофар.

Ето и ви из блокова 38, 37, 34, 33, 32, 3, 1 се „башкарите“ :D са 17, 18, 65, 68, 73, 85, 88, 601, 610, 611, 708 и ником ништа и нико није љубоморан на то, чак шта више лично ми је драго јер и ја користим све те линије, са и без преседања. Чак шта више још вам је и + што ваш блок 38 „качи“ и толико оспоравана линија 94. :) , а и 67-ца. Навео сам горње блокове из разлога што су они 40% површине Бежанијске косе.

И за крај, а да ли се сећаш када улицом Омладинских бригада није ишла ни једна линија, па смо из блока 38 и 37 имали везу са градом, само са 65. А пре 65-це се ишло богами и пешке до општине ! Ех, давно беше.
 
dobro veče i mah,

par ozbiljnih primedbi:

- autori plana očigledno nisu svesni koliko je 42 pretrpana linija i koliko se kraj oko nje naselio. Skraćivanje 42 do Prokopa je ok, ali potrebno je ili dodati još jednu liniju za taj kraj, ili ozbiljno pojačati 42 (u šta ne verujem). S druge strane, ako se uvodi druga linija BG voza, čemu fider linija koja spaja dve susedne stanice?
- autori nisu razmišljali o produžavanju linija BG voza preko Pančevačkog mosta, iako će uslova za to biti koliko dogodine, ali su predlagali razne druge stvari za koje se uslovi neće steći možda godinama. Je l' moguće da su iz dugoročnog planiranja otpale kombinacije sa okretnicom autobusa 10x u Krnjači, linija od železničke stanice Ovča do Borče i sve slične ideje?

i jedna koja je ozbiljna koliko i sama treća varijanta:
- ako se već igra sa trolejbuskom linijom do okretnice 52, zašto je ne spustiti do sadašnje okretnice 51? Na takvoj uzbrdici trola bi imala ozbiljnu prednost u odnosu na autobus.
 
Siniša":1mt1e6zh je napisao(la):
Drugo, slažem se da je za liniju 35 nepotrebno je da ide za Zemun Polje, dovoljno je da ide do Trga, ali zato mislim da bi 202 trebala da se utopi u 35. Predlažem da se brojevi linija 201, 202 i dalje u niz koriste za Banatske, umesto brojeva 1xx (npr. 201 bi bio za linniju Omladinski stadion - Padinska skela, umesto sadašnje 101)

To nije moguce, zbog okretnice u Velikom Selu, tj. nedostatka iste, jedva se i solo okrece, a zglob ne moze nikako.

Inace pratim forum vec nekih godinu dana i kada sam video ovu novu mrezu linija, odlucih da se ukljucim u pricu, posto je ono stvarno kriminal. :D
 
medjutim":1nazi0c4 je napisao(la):
dobro veče i mah,

par ozbiljnih primedbi:

- autori plana očigledno nisu svesni koliko je 42 pretrpana linija i koliko se kraj oko nje naselio. Skraćivanje 42 do Prokopa je ok, ali potrebno je ili dodati još jednu liniju za taj kraj, ili ozbiljno pojačati 42 (u šta ne verujem). S druge strane, ako se uvodi druga linija BG voza, čemu fider linija koja spaja dve susedne stanice?
.

Као да се нема у плану повезивање Прокопа и КЦС премошћавањем Делиградске преко ауто пута. Ја бих баш кроз круг КЦС протерао неку линију тролејбуса/електробуса/трамваја од Славије (или Трга републике) ка Прокопу. КЦС је у строгом центру, али због конфигурације терена по мени и даље веома неприступачан пешацима који нпр. силазе са трола у Кнеза Милоша, или аутобуса/трамваја код Храма Светог Саве, па онда пешаче узбрдо/низбрдо кроз уличице углавном преуских тротоара са паркираним колима.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eaKeWBjqrtE[/youtube]
 
tragac":2pb5vax6 je napisao(la):
times12":2pb5vax6 je napisao(la):
Да ли је могуће да је овај део неповезан?
Боље да овде терају 82, него да је пењу и спуштају узбрдо-низбрдо.


var3cr.jpg

Ovo je izvodljivo jedino da se spoje preko Novosadskog puta , i to da se neka od postojećih linija produži.
 
Odgledao sam intervju sa Vesićem , i ponoviću ono što je on rekao. Vesić je rekao da mreža linija nije konačna , već da će se u naredna dva meseca (d)ostavljati primedbe vezano za linije , i da će se na osnovi prijava građana , opština i MZ , izlaziti na teren i proveravati izvodljivost , a da će ovaj novi sajt postati budući sajt DJP , gde će moći da se iznose sve primedbe vezanmo za linije (u budućnosti) , za ispravnost vozila , obeleženost vozila i sl.
 
Ja sam fascinirana činjenicom da nije predviđena i treće linija Bg voza koja bi spajala Rakovicu i čitav taj deo sa Vukom i dalje. Da, ok, mogu da kažu da se presedne na Prokopu, ali bi to značilo da vozovi moraju da budu baš dobro usklađeni ili da idu češće. Volela bih da znam razlog zbog kojeg ta linija nije predviđena čak ni u trećoj fazi jer bi tom delu grada to mnogo značilo, a i čitavo Brdo i Sajam bi se rasteretili jer bi bilo moguće smanjiti broj autobusa.
 
Možda bi mogli da se postojeći kapaciteti usklade na taj način što bi se, kada je železnica u pitanju, do ulaska u Beograd sve putničke linije tarifirale po cenovniku Železnica Srbije, a na teritoriji Beograda po zonama integrisanog tarifnog sistema. Veoma je lako ovo izvesti tehnički jer postoje samo četiri železničke stanice - četiri tačke, od kojih počinje Beograd, odnosno područje integrisanog tarifnog sistema:
1. Ovča
2. Batajnica
3. Lazarevac
4. Rabrovac
 
Vo imja oca je na početnoj stanici, na konačnoj je vječnaja pamjat..
 
Vrh