Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

times12":3ey4k4cu je napisao(la):
Gaspar18":3ey4k4cu je napisao(la):
Pa ako je vama na B.Kosi "nerentabilna" zasto ste protiv vracanje iste na staru okretnicu? :p

Мени ни из џепа ни у џеп. Преседао на БКоси или на Зелењаку, свеједно. Да ли та стара окретница и даље постоји?
@Време12, то и није била никаква окретница него је било привремено решење док се није продужила 65- према Бежанијској коси. Та „окретница“ је у ствари сплет некадашњег Трећег булевара (садашњег Булевара Милутина Миланковића) и блоковске уличице у блоку 40.
Црвене линије, окретали соло аутобуси
Жуте линија, окретали „хармоника“ аутобуси


То ти је исто као сад привремена окретница 74-ке и 75-це на Бежанијској коси, где се у улици Срђана Алексића (бивша Др. Ивана Рибара-део на Б. коси) аутобуси окрећу све док се не изгради нова права окретница ту одмах поред где је оно циганско насеље.

Gaspar18":3ey4k4cu je napisao(la):
Mesta za okretanje ima, samo je problem sto politicka volja i angazovanost ne postoji... Kod stamparije blica ima mesta, pa bunio se Gaga ili ne, mesta za Solarisa ima da smote k'o iz sale, a opet nije svejedno kad ti na staru okretnicu dodje prepun autobus sa B.Kose, umesto da udjes dostojanstveno ;)

Ствар је у томе што сте ви из блока 38 и 37 постали мало размажени, навикли сте од раније да имате празан аутобус када одлазите у град, а сад као наводно долазе крцати са Косе. Па и када се враћате из града на Зелењаку долази пуна 65-ца па се не буните. Нисам чуо да се буниш на продужење 65-це од Зелењака према Звездари !

Шта да раде људи који улазе код Фонтане у аутобусе који иду према старом делу града или Земуну ? Углавном долазе пуни аутобуси.

Упорно тврдиш да се ја буним, не не буним се, него ти само одговарам на нека твоја размишљања, са којима се не слажем, и о којима ето помало расправљамо.

Тврдиш да аутобуси могу да скрећу код блицове штампарије и да могу ту да изађу из те мале блоковске уличице у Булевар. Да могу да изађу код блицове штампарије на Булевар, али ја упорно говорим о ткз. улазу аутобуса у малу блоковску уличицу (тамо где је она плава пословна зграда), ту је проблем, јер је „улаз“ премали да прими „хармоника“ аутобусе. Рекао сам ти да је долазило ту до чешања аутобуса о аутомобиле и до баш тешког скретања тих аутобуса. Друго, доста пута се десило да неко „паркира“ камион у уличици и аутобус не може да прође и мора да чека да се возач камиона појави !
Зато су применили "решење" да у уличици окрећу само соло аутобуси, а "хармоника" да полукружно окреће код семафора у Булевару Милутина Миланковића.
ајде живели
 
Гага":307ltwuy je napisao(la):
СРБО каже: "Иначе јел ће 95 преместити да иде директно преко Пупиновог моста или не?"

Одакле ти ово, 95-ца остаје како и јесте. Укида се 85 преко Пупиновог моста, а сад ће 82-ка ићи преко њега од блока 44 до Борче 3.
82 će ići preko Pupinovog mosta za Borču, vraća se tramvajska linija 11, 68 se produžava preko Jurija Gagarina u Mileve Marić Ajnštajn. Pitam se, da li onda treba zadržati 95-icu?
 
a sta ti imas protiv 95 95ide blokovima 61,62,63,64 tu isto neko zivi
 
Dečko, ja sam ovde živio, i nešto ne vidim da treba toliko linija. A ovaj grad treba da razvija šinski saobraćaj, oni treba da budu okosnica ovog grada, a ne autobuse. Uostalom, ima toliko linija koje ideu kroz Jurija Gagarina i Vojvođansku.
Ako imaš argument zašto treba da ostane 95, napiši.
 
ma po tebi najbolje 95 prebaciti da ide na Bezaniju i resen problem :twisted: :evil:
 
Гага":ued9ellx je napisao(la):
times12":ued9ellx je napisao(la):
Gaspar18":ued9ellx je napisao(la):
Pa ako je vama na B.Kosi "nerentabilna" zasto ste protiv vracanje iste na staru okretnicu? :p

Мени ни из џепа ни у џеп. Преседао на БКоси или на Зелењаку, свеједно. Да ли та стара окретница и даље постоји?
@Време12, то и није била никаква окретница него је било привремено решење док се није продужила 65- према Бежанијској коси. Та „окретница“ је у ствари сплет некадашњег Трећег булевара (садашњег Булевара Милутина Миланковића) и блоковске уличице у блоку 40.
Црвене линије, окретали соло аутобуси
Жуте линија, окретали „хармоника“ аутобуси


То ти је исто као сад привремена окретница 74-ке и 75-це на Бежанијској коси, где се у улици Срђана Алексића (бивша Др. Ивана Рибара-део на Б. коси) аутобуси окрећу све док се не изгради нова права окретница ту одмах поред где је оно циганско насеље.

Gaspar18":ued9ellx je napisao(la):
Mesta za okretanje ima, samo je problem sto politicka volja i angazovanost ne postoji... Kod stamparije blica ima mesta, pa bunio se Gaga ili ne, mesta za Solarisa ima da smote k'o iz sale, a opet nije svejedno kad ti na staru okretnicu dodje prepun autobus sa B.Kose, umesto da udjes dostojanstveno ;)

Ствар је у томе што сте ви из блока 38 и 37 постали мало размажени, навикли сте од раније да имате празан аутобус када одлазите у град, а сад као наводно долазе крцати са Косе. Па и када се враћате из града на Зелењаку долази пуна 65-ца па се не буните. Нисам чуо да се буниш на продужење 65-це од Зелењака према Звездари !

Шта да раде људи који улазе код Фонтане у аутобусе који иду према старом делу града или Земуну ? Углавном долазе пуни аутобуси.

Упорно тврдиш да се ја буним, не не буним се, него ти само одговарам на нека твоја размишљања, са којима се не слажем, и о којима ето помало расправљамо.

Тврдиш да аутобуси могу да скрећу код блицове штампарије и да могу ту да изађу из те мале блоковске уличице у Булевар. Да могу да изађу код блицове штампарије на Булевар, али ја упорно говорим о ткз. улазу аутобуса у малу блоковску уличицу (тамо где је она плава пословна зграда), ту је проблем, јер је „улаз“ премали да прими „хармоника“ аутобусе. Рекао сам ти да је долазило ту до чешања аутобуса о аутомобиле и до баш тешког скретања тих аутобуса. Друго, доста пута се десило да неко „паркира“ камион у уличици и аутобус не може да прође и мора да чека да се возач камиона појави !
Зато су применили "решење" да у уличици окрећу само соло аутобуси, а "хармоника" да полукружно окреће код семафора у Булевару Милутина Миланковића.
ајде живели
Gago mi smo navikli na 65 da nam okrece u bloku, i samo je politicki isforsirano produzenje iste gore, da je za 2 ili 3 stanice, pa i da razumem, ali uopste nije bilo potrebe za 10 stanica da se produzi linija, kada je tu deonicu 74 komotno mogao da pokrije, bez dupliranja kapaciteta 75... Uostalom ja cu stojati iza teze da je 65 namerno politicki produzen gore, isto vazi i za uvodjenje i kasnije produzivanje 74, i kasnije promenu 72, ne mozes me ubediti da nije tako... Jednostavno ne mozes ;)
 
dare":2rgv308c je napisao(la):
ma po tebi najbolje 95 prebaciti da ide na Bezaniju i resen problem
To nisam napisao, pročitaj ponovo šta sam te pitao.
 
dare":159ll1v4 je napisao(la):
a sta ti imas protiv 95 95ide blokovima 61,62,63,64 tu isto neko zivi
95 je prekopotreban stanovnicima blokova 61, 62, 63 i 64... U Vojvodjanskoj 45, 71 i 601 su prepune u samom dolasku iste, doduse ne 45 koliko 71 i 601, jednostavno 95 mora da ostane kao podrska i potpora tramvajima, druga strana medalje, zasto je Omladinskih Brigada po novoj studiji odsecena od sveta?
 
95 treba da ide do bloka45 jer su ljudi navikli na to da imaju vezu sa gradom da imaju vezu sa pancevackim mostom sa Borcom
 
@Gaspar18
Iako si citirao dareta, hvala na odgovoru, sasvim razumljiv argument.
Edit:
OK, dare, i tebi hvala na odgovoru. Dugo ne živim ovde i izgubio sam vezu kako je nekada bilo.
 
To kralju.Ovaj Sinisa da radi u DJP ja mislim da bi on totalno smanjio broj linija koje idu prema blokovima. :twisted: Bezanija i Mirjevo mogu imati odlican prevoz a Blok45 i 37 blok to ne mogu .Bezveze :evil:
 
Ne, dare, ne bi smanjio linije. Samo sam tražio argument. Svi delvi grada treba da imaju podjednak i ravnoparavan udeo u linjama.
 
Bas zbog toga svi delovi trebaju imati odlican prevoz a ne samo Bezanija i Mirjevo.Zanemarili su ostale delove grada.65 godinama okretao u bloku 37 da su oni stavili da to bude neka vrsta probne okretnice i da ispituju recimo mesec dana kako se okrece ili mozda i manje od mesec dana mozda bi i poverovao da je okretnica u 37 bloku kriva za sve ali ne ta linija se godinama okretala u bloku 37 niko nije kukao i sad ko grom iz vedra neba 65 mora da ide na Bezaniju :twisted:
 
Kao što sam napisao, ne živim dugo u Beogradu i dosta sam izgubio veze. Pre Bloka 62, živio sam u Kaluđerici i veza ranim jutarnjim časovima je bila očajna. Često puta nisam mogao da uđem. Ništa nije bila bolja situacija ako bi se popeo na Smederevski put, iako vozi više linija. Mislim da bi trebalo isto tako više pažnje posvetiti i prigradskim delovima grada.
 
Gaspar18":2ck0uqkj je napisao(la):
jednostavno 95 mora da ostane kao podrska i potpora tramvajima

Ovo je jedna od retkih stvari sa kojom se ne slažem sa tobom. Da li se to samo meni čini ili jedino na NBG nije potrebno povećati iskorišćenost tramvaja? Da nije možda slučaj na NBG da ljudi više koriste tramvaje nego u drugim delovima grada? Da li je moguće da su analize i brojanje putnika pokazale da ljudi ne koriste baš toliko 95 , pa da onda i nije toliko bitno što ide do bloka 45 , i što se zgljavljuje pa mora da se ubrzava i zaglavljuje?
Moje lično mišljenje je da je napravljena mnogo veća glupost skraćivanjem 73 i 610 , a ostavljanjem 95 , nego da je odrađeno suprotno , kao što se spominjano. I povrh svega , sad još i 68 stavili da ide tuda. Znaš kada će sad ući neko u tramvaj da dođe do Zelenog venca? Niko. Ovakvim potezom mogu komotno da poskidaju šine sa NBG i da tramvajsku mrežu ostave da bude kao pre uvođenja tramvaja za NBG.
 
Радим у Белвилу а станујем на "Црвеном крсту". У 17:00 када излазим са посла 95 је препуна до блока 19а када један део излази и преседа на линије које саобраћају ауто путем. Ако случајно постоји поремећај трамваја у аутобус је немогуће ући скоро до 18:00. Како је преко дана ван поподневног шпица немам појма али у време шпица је сигурно потребно још нешто осим трамваја.
 
Ja bih sve pare dao, da su na nekoj od studija skratili 65... Iz dana u dan je neizdrzivo, na staroj okretnici do zeljene destinacije visis na jednoj nozi... Jednostavno moramo se navici, da ce svaka promena odredjene linije biti politicki isforsirana i politicka promocija... Sve je pocelo od produzetka 65, pa promena trase 94... A zavrsice se pitaj boga kad... Za B.Kosu i Mirejevo je sasvim dovoljno imati 3 linije, ne vise od toga, a ako se gospoda odatle budu zalila non stop na kvalitet istog, lepo im das kruzni lokal na 30 do 45 minuta od 6 do 23 da radi i svi zadovoljni ;) :p
 
Је л вама двојици можебити нека Миријевка или каквагод риба са Бежанијске косе ускратила... знате већ, па сте се ускопистили толико да загушујете форум једном те истом поруком, из странице у страницу?
 
A da ti malo oladis tebra malo? Posto se razumes kao Covic u mutant klubove u basketu, mogao bi malo da oladis ;)
 
Ma ja se prosto odusevim kad cujem da je riba sa Bezanije ili Mirjeva.nema to veze Mirijevac ali neke stvari se treba postovati95ne dirati sa blokova
 
Пошто је толики проблем продужити линију 33 до трга Републике, чиме би Вождовац и Кумодраж, па и насеље Војвода Степа, добили директну везу са центром града, онда предлажем да се трамвајска линије 10 и 2 споје у велику кружну линију и та линија ојача, те да Вождовац добије директну линију са центром, а да двојка коначно добије неки смисао осим да се бескућници у њему склањају од високих температура и круже њиме по цео дан. Реално трамвај Теразијама неће скоро, ово би и било некакво решење, док немам ништа против да се у том случају 14-ица до булевара К. Александра уместо Београдском, провуче Ресавском.
 
Зар није планирана у трећој фази линија која спаја Калемегдан са Бањицом?
 
А трећа фаза ће се можда догодити у лето 2216. године. А можда ни тада.
Друго, Бањица већ има директну везу са центром - тролејбус 41. Лакше и корисније би било продужити 33 до центра, него куповати електричне аутобусе који би возили од Васине до Славије или постављати комплетну трамвајску инфраструктуру од Славије до центра.
 
Gaspar18":i9rafqs2 je napisao(la):
A da ti malo oladis tebra malo? Posto se razumes kao Covic u mutant klubove u basketu, mogao bi malo da oladis ;)


Човић се разуме у баскет, што је свакоме јасно. Ал` ја још не могу да разумем манир да се затрпава форум постовима "Бежанијска коса и Мирјево тралалалала", по принципу кошаркашких форума "Лименке ово, ФМП оно, пантери то, клуб из Стјепана Супанца блаблабла..."

То је, бре, досадно. И Богу и људима.
 
Vrh