Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Dovoljno je testirati liniju par dana, ali namerno je staviti da se gadja u vreme prolaska 78 i 94... Garantujem da bi linija pojela 78 i 94... Jer se dobija brza, jednostavnija, a pre svega dobija se funkcionalnija veza na deonici Bolnica Dragise Misovic - Novi Beograd, i to preko Sava Centra
 
Trenutno se na prezentaciji reorganizacije pominju dve stvari:

1) Uvodi se tramvaj 4 Banjica - Tašmajdan
2) Linija 35 se produžava i saobraća na relaciji Višnjička banja - Zemun polje.

Za ovaj drugi predlog zaista nemam komentar...
 
Занимљиви предлози. Варијанта 3 је веома занимљива, 2 линије БГ воза, успињача на Теразијској тераси, трамвај до Видиковца, Миријева и Бежанијске Косе и кроз Краља Милана и преко моста на Ади, 31 и троле само до Славије, толе преко Церака до Вождовца... Занимљиво све у свему, од чега зависи коју ће варијанту изабрати?
 
Има занимљивих идеја, има и спорних, али не могу а да не приметим две ствари: Бежанијска коса добија и линију за Борчу (82), а у све три варијанте линија 94 вози - преко Моста на Ади :lool:


У варијанти 3 нека од решења за ширење трамвајске мреже су се поклопила са предлозима Удружења љубитеља железница, али не и траса кроз Булевар Зорана Ђинђића, где је ипак место метроу.
 
Ја већ имам замерке на сва три списка : 610 и 73 су скраћени до 70тог, што значи да ће блокови 60ти ,45, и 44 изгубити честу директну везу са општином, и Земуном.
84 До миријева ми никако не иде у главу.
На два предлога је 601 преусмерен у Блок 42 а тек ми то не иде у главу,без обзира што ће ту бити нова АС,Јер Насеља Сурчин,Ледине, Бежанијски блокови , Стара Бежанија, Блок 37, Студенски Дом... Губе квалитетну линију.
Свиђа ми се то што у прелозилма 552 више неће ићи старом трасом, укинута је 92,а 54 скраћен до Старог Железника.
А видим да је 408 скраћен до Трешње , у Суштини нешто скраћено нешто продужено,некоме је побољшан некоме није.
 
U celoj priči najgore prolazi Zemun polje. 707 ostaje preko Altine a skraćuje se do Ušća , 707 i 35 se spajaju u jednu liniju , 709 se produžava do Galenike , a 708 ostaje na istoj trasi.
 
Сад сам схватио о чему се ради, три варијанте су уствари три фазе трансформације линија ЈГП, прва фаза је за октобар 2015., друга за 2016. а трећа ће бити ваљда реализована касније. Ево на сајту сам пронашао пезентацију саобраћајног факултета где је објашњена свака фаза. На крају напомињу да 3 варијанта уопште не искључује независни шински превоз (метро или ЛРТ).

Ево кога интересује да не лута по сајту http://www.bgprevoz.rs/pdf/MassTransNet ... KULTET.pdf
 
Otkrili su funikular u 21. veku. Iako je BG savršen grad za ovakav vid prevoza koji se sada uglavnom smatra zastarelim i služi kao turistička atrakcija.
 
Sole ispravka 704 i 35 se spajaju, Zemun Polje jos dobro prolazi jos uvek ce imati vezu sa Zelenim Vencom.
Potez 600 je najgore prosao ,skracuje se 610 u prvoj,a 601 u drugoj fazi . Bilo bi dobro kad bi se 601 spojio sa nekom linijom ,kao npr 35 i 707. Sto znaci da potez 600 nece imati nijednu direktnu liniju sa Sirim ili Uzim Centrom grada, i nijednu liniju koja vodi preko reke.
 
tragac":261jcs8p je napisao(la):
Otkrili su funikular u 21. veku. Iako je BG savršen grad za ovakav vid prevoza koji se sada uglavnom smatra zastarelim i služi kao turistička atrakcija.

Овде би имао и саобраћајну функцију. Много је лепше са Теразија се спустити успињачом (спуштачом), па прећи у седмицу, него се гурати у 95.
 
Naravno. I ne samo na Terazijama. Mogla bi i u Ustaničkoj da poveže okretnicu 31 i tramvaja, a može naći svoje mesto i na Banovom brdu, Zemunu, Karaburmi...
 
Linija 408 se skraćuje do Trešnje, a Ralja postaje zona 3, pa će karta umesto 89 dinara kao do sada, koštati 179 dinara. Nije u redu ni to što je zona 1 i dalje 89 dinara.
Skraćuje se 109 i Čenta napokon gubi gradsku liniju, a Beograd postaje zaključana metropola. Sole je predvideo i spajanje 706E sa linijom 705 u jedinstvenu 705 i gubitak jedine ekspres linije od Batajnice. Ponovo imamo nepravedan sistem jer karta za dve zone košta 89 dinara a za tri zone 179 dinara.
Građani Mladenovca će biti najsrećniji, jer im je karta pojeftinila za neverovatnih 6 dinara (sa 275 na 269).

Imamo ono što smo i imali, ITS1 područje koje je sada nešto kraće (ne zalazi više u Sopot i Barajevo) i ITS2 područje koje je nešto jeftinije, i jedini benefit je iskorišćavanje kapaciteta, jer nema više presedačkih uplata i duplih troškova.
 
имам поплично замерки. оно што могу да приметим је, изгледа да прате ББ, јер су доста наших идеја покупили :)
дакле, ренумарација им је никаква, збрда здола, оно као "Миле, метни му први слободан број", уопште нема логике ни реда (пример 84, тј. бивша 27Е, колико сам схватио или 26Л, па могли су број да јој промене, када већ има рупа). када се већ ради, радите како треба, дакле трамваји и БГВ 1-19 (тј. 1-15 трамвај и 16-19 БГВ), троле 20-29 и аутобуси 30+. затим, зашто форсирају толико Устаничку и Зелени Венац? зар није лакше да мало растуре линије по околним терминусима? или да направе неке нове? онда затим 34. ако им је већ циљ да линија иде до Прокопа, она нека је продуже до Миљаковца, шта ће до Пере Велимировића? итд, итд

ако ништа, барем је 38 колико толико добила смисао
 
Ако сам ја добро разумео, сада ће да се примени ово прво решење... углавном су домети козметички...врхунац је дизајн стајалишта који је право освежење...а ово остало...у принципу...све остаје исто...2-3 нове линије трамваја...и то је то...
 
Pa jedina prednost je spajanje dva ITS-a i to što sada nećeš na Čukarici preskakati 581, nego ćeš ući i u njega ako ti naleti do centra.
Ostalo je sve isto. I dalje se za dve stanice plaća papreno skupa karta od 89 dinara, dok je građanima predgrađa karta minimalno pojeftinila.
 
@JohnnyLee
Brate mili sad i ja vidim koliko oni kradu ideje. Sad mogu da potpisem da nijednu izmenu nisu uzeli u razmisljanje niti su dobili sami ideju, niti je ikakva izmena stvorena iz brojanja i anketiranja putnika. Zaista sramota, nadao sam se da ce biti nesto normalnije s obzirom da su to radili ljudi koji treba da se razumeju u saobracaj i kako funkcionise. 38 zaista imao smisao, Solecar je zaista ubo kako treba. Ostalo ne smem ni da komentarisem, osakatili sve linije sa zapada, ali 84 definitivno najnelogicnija izmena. Zaista nevidjene gluposti, razlika u varijantama prakticno i nema, sve glupost do gluposti. Nadam se da ce sada narod zaista da daje primedbe i da izmene ono sto ne valja, inace ce ovo biti katastrofa.
 
Da li sam ja to dobro ukapirao ili I dalje ostaju dve ITS zone? Umesto da dobijemo efikasniji prevoz , dobijamo gomilu frankenstajna koji ce bespotrebno da upadaju u cepove , a iskoriscenost kapaciteta ce biti jako mala. Ko jos ima potrebu da is Mirijeva ide do Galenike , ili da iz Lesca ide za Zemun polje? Ko ce sad da im ice do Zemun parka , Kara Mora da menja dva ili tri prevoza? I koliko li samo place vlasnik TC Usca , da taj del grade postane novi center , obzirom da ce gomilu linija nakrcati da ide dotle? IMA vrlo malo stvari koje mi se svidjaju. Potajno sam se nadao da nece unakaziti prevoz , ali Sam realno znao da nema sense da prevoz bude bolji od sadasnjeg.
 
Поента спајања 35 и 707,и 84 и 27е јесте да се растерете терминуси Зелени Венац и Трг републике,колико толико.
Али што јесте то ће довести до још горег стања него сад,то сам сто посто сигуран,јер знамо какве су гужве у теразијском тунелу.Предност продужења 35 јесте да ће растерити нешто мало 16,95.
 
JohnnyLee":2xcpxao9 je napisao(la):
имам поплично замерки. оно што могу да приметим је, изгледа да прате ББ, јер су доста наших идеја покупили :)


Дефинитивно. У мору Парова, Малдива, Тешких речи и Информера, Беобилд форум је постао најкориснији медијски производ у Београду, па и у Србији. Тврдим.
 
Vrh