Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

''Koridorski sistem prevoza'' je jako dobar ako se lepo isplanira,los je samo za one koje mrzi bas da presedaju
 
Da li zna neku trasu kojom će ići linija 49? Čitam da će ići na rečlaciji Banovo brdo - Naselje Stepa Stepanović od srede.

izvor: bus plus
 
Pretpostavljam da ce sada nastaviti iz Crnotravske ka Trosarini pa dole do naselja, ili ce uci odmah kod kruznog toka ili ce uci iz Kumodraske u naselje.
 
Najdzel":12urm88m je napisao(la):
''Koridorski sistem prevoza'' je jako dobar ako se lepo isplanira,los je samo za one koje mrzi bas da presedaju
Baš sam danas u temi Zastoji i poremećaji na linijama zastupao ovu tezu za Rakovicu gde bi se omasovila upotreba tramvaja 3 umesto autobusa čije su trase toliko iskompromitovane gužvama da su skoro neupotrebljivi, dok je trojka sve do Savskog trga potpuno odvojena od drugih vidova saobraćaja i na trasi ima jako mali broj semafora. Rakovica kao opština, praktično ima nadzemnu metro liniju koja nije dobro ni iskorišćena. Kada bi se povećao broj tramvaja i prikolica tako da tu idu ili duple katice ili švajcarci uvek sa prikolicama i to sa malim intervalima od 3 do 4 minuta metro nama u Rakovici nikad ne bi ni trebao. Nadam se samo da infrastruktura može da podnese to.
 
solecar":38btff69 je napisao(la):
Da li zna neku trasu kojom će ići linija 49? Čitam da će ići na rečlaciji Banovo brdo - Naselje Stepa Stepanović od srede.

izvor: bus plus
Јако лоше решење, ниска безбедност на укључењу из Степе на Кружни пут, несагледавање шире саобраћајне слике, промена без дубоке и озбиљне саобраћајне анализе.

Озбиљнија анализа би показала да линија треба да иде у Кумодраж, а Степу да опслужује узпут. И то, препоручљиво је да иде где сада иде 33, јер су они којима је сада 33 једина линија у незавидном положају, а избегава се макар један део Кружног пута.

Linijaj-49.jpg

http://vozdovac.rs/predlog-produzenja-d ... banjica-2/
 
solecar":2cpg8u5f je napisao(la):
Izgleda da je u toku priprema ,,Koridorskog sistema prevoza,,odnosno varijacija sistema koji je nama starijima poznat iz 1999 godine odnosno da se formiraju jaki zbirni terminusi tipa ,,Banovo Brdo,, ,,Blok 45,, ,,Ušće,, ,,Slavija,, itd gde bi putnici presedali na trolejbuse i tramvaje jer zbog troškova goriva i održavanja ovoliki broj autobusa je neodrživ a već od 1 Septembra će biti nekih 100-109 autobusa manje što je zabrinjavajuće jer je to saobraćajni plan jednog omanjeg pogona.

izvor: gspbeograd.rs

Najdzel":2cpg8u5f je napisao(la):
''Koridorski sistem prevoza'' je jako dobar ako se lepo isplanira,los je samo za one koje mrzi bas da presedaju


OK je to, nacelno ako je negde tramvajski ili trolejbuski koridor ne treba ga "duplirati" paralelnim autobuskim linijama (narocito tramvaje), iz tuce razloga, ali da bi to profunkcionisalo u danasnjem Beogradu vidim bar dva problema:

1) Treba promeniti tarifni sistem tako da "obicna" karta (ona koja je trenutno 73 din) omogucava presedanje; i

2) Kako ce tramvaji i trolejbusi primiti dodatne putnike? Oni su vec sada krcati. Dakle treba nabaviti nove trole i tramvaje (nemam nista protiv) a ja ne vidim da je to u planu..
 
Obratiti pažnju kuda prolaze autobusi, Ul. Ugrinovački put
Raskrsnica na kojoj bus ide pravo, a ovaj put levo je put sa prvenstva, znaka naravno nema, jedino kad se ide u suprotnom smeru ima znak stop.
DzYjtBt.png


Suženje posle te "raskrsnice"
JgZH0y9.png


Iz suprotnog smera
roWZfv1.png


Delovi trase...
LPCvICG.png


Ovde je raskrsnica na kojoj 707ca ide desno, ovo "razdelno" ostrvo je sklonjeno, sada su tu samo krateri prečnika 50cm
kAH9a71.png

VIdi se širina "raskrsnice", napominjem ova linija uglavnom ima zglobna vozila!
n9zMJxP.png


Kada se ide od Zemun polja ka vencu, ista raskrsnica...
anWTRUG.png


A onda i skretanje sa autoputa ka Ugrinovačkom putu
DjCv5sl.png

2zMppDI.png


Noću još nije osvetljeno, pa je još gore... Pod hitno promeniti trasu.
 
Za 707 jedan komentar. Umesto da ostave liniju kao sto je saobracala i ziteljima Altine ponude novu liniju, ako je bio plan da se olaksa deci i roditeljima pristup skolama u Cara Dusana. Ovako, sve na brzinu, ulica nedovoljne sirine za autobus itd. Opet, to je DJP sa cuvenim biserima ili bolje receno naredjenjem nekog sa vrha. Sami zaposleni tamo nemaju veze sa prevozom, kao sto su neki clanovi i sami imali prilike da se uvere.
 
Super sto su produzili 49, konacno normalna veza sa brdom a da nije cuvena 50ica. Ovde u naselju ima takvih pacijenata umisljenih da su prestavnici celog naselja pa se bune sad i za autobus.
 
Jedino što mi nije jasno je što su prvobitno tražili da dobiju liniju kroz naselje , a sad bi da je ukinu.
 
Ako ne uđemo u erotsku uniju u predviđenom roku, glavni krivac će biti busplus.
Trebalo je da na vreme ažuriraju redove vožnje novoformiranih gej linija. Danas linija 83 saobraća na relaciji Zemun /Bačka/ - Zeleni venac, i ja sam u to ime dizajnirao jedan stilizovani red vožnje.

ova.png
 
solecar":1irq26ts je napisao(la):
Jedino što mi nije jasno je što su prvobitno tražili da dobiju liniju kroz naselje , a sad bi da je ukinu.

Nismo tražili. Tražilo je par pojedinaca, a sad je i jedan broj tih što su tražili protiv ovoga, jer je uvedeno zbog rukovodstva škole, a ne zbog potrebe naselja. Sem toga, pokušavaju da proguraju prevoz kroz pristupnu ulicu što je protivno zakonu, a i kada bi se uveo prevoz (što nije ni po projektu ni po ugovoru), trebalo bi da ide obodom naselja i da to bude minibus. Ova 49ka treba da se produži, ali da se napravi stajalište kod kružnog toka u naselju i da produži dalje Kružnim putem i da skrene u Kumodrašku, pa da ide trasom 25ice ili 25P/39.
 
Pa fora je sto nesto trazi 500 ljudi ali 50 ljudi na forumu je protiv i onda istripuju da su vecina. Ja mislim da ce za njih biti uspeh tek kad dignu ogradu oko naselja od 5 metara i uvedu rampe na ulaz u naselje. Drago mi je za autobus i bas cu danas da ga koristim ako je krenuo vec
 
Primetno je strogo poštovanje standarda (i Zakona) od strane Direkcije za jav(d)ni prevoz pri postavljanju novih stajališta! :dil:
 
Ја бих више волео да поштују безбедоносне стандарде него што поштију формално означавање. НПР. станица Грмеч на аутопуту БГ-ЗГ им тај стуб али безбедоносно никако не би смела да буде ту где јесте јер нити постоје безбедоносни услови да путник дође до ње, нити да се аутобус безбедно укључу у саобраћај нити да путних безбедно пређе аутопут. Додатно ту је ограничење повећано са 80 на 120, што и нема неки практичан значај јер се и раније дивљало.
http://binged.it/1xAC7l2

Дакле лепо се види изгажена трава што значи да путници кад је киша чекају аутобус у зауставној траци, не постоји никаква ограда а не постоји ни надвожњак тако да се прелазак аутопута врши претрчавањем. Ако се погледа слика нигде не постоји ни пешачки прелаз да би путник могао регуларно да дође до станице.

grmec.jpg
 
Za to na autoputu bi da smo normana drzava vec neko zaglavio zatvor , a dosta bi popilo otkaz , a za ovo u naselju stepa ce da popiju prijavu u utorak
 
Vec je dezurni prijavio to, samo sto je olos selektivan pa prijavljuje ono sto smeta samo.
 
loyola":26fpqm87 je napisao(la):
Pa fora je sto nesto trazi 500 ljudi ali 50 ljudi na forumu je protiv i onda istripuju da su vecina. Ja mislim da ce za njih biti uspeh tek kad dignu ogradu oko naselja od 5 metara i uvedu rampe na ulaz u naselje. Drago mi je za autobus i bas cu danas da ga koristim ako je krenuo vec

Pa gde je to tražilo 500 ljudi? Cela zgrada u kojoj ja živim je protiv prevoza, zgrada pored isto, još jedna pored nje, i to ne pričam o lamelama, već celim zgradama, preko 20 skupština ima odluku da su protiv prevoza, ali to ništa ne znači.
 
loyola":1nhtrbln je napisao(la):
Vec je dezurni prijavio to, samo sto je olos selektivan pa prijavljuje ono sto smeta samo.


mozes li da objasnis ovaj post , svako prijavljuje ono sto mu smeta , i ko je olos , niko nikom nebrani da prijavi ono sto mu smeta
 
Nisam mislio na tebe nego na odredjenu osobu iz naselja koja ce da prijavi sve sto misli da nije ok, jer nigde ne pise ce naselje biti bez prevoza ili sa prevozom. Odredjena grupa ljudi je*******u naselju utripovalanda su vece staraca koji ce da odredjuju kako ce naselje da fubkcionise. Potpisali su kao neke memorandume sa skupstinama stana o.cemu stanari pojma nemaju jer nam skupstine vode firme. I sad lobiraju da dodje preduzece kao u belvilu da nas sisa ko ovce i milion drugih gluposti.

Super sto su tvoje zgrade protiv prevoza, samo ne znam kp se onda danas vozio tim istim prevozom. Bune se ovi iz cetvorki jer im ide ispod prozora gospoda oce mir (pa kupi na Rudniku onda kucu) ali bi isto tako lepo odlucili da bus ide obodom naselja, da njih ne zakaci

p.s. To su tri ulaza od 130 ili koliko ih vec ima.
 
Naselje "Stepa Stepanović" dobilo autobusku liniju »

01. Oktobar. 2014 | (12:00 -> 19:50), Izvor : Studio B, Komentari: 2 komentari :: video prilog

Gradski menadžer Goran Vesić posetio je naselje Stepa Stepanović čiji građani od danas mogu da koriste produženu liniju gradskog prevoza 49 i poručio da su nadležni ispunili potrebe i zahteve građana i da će nastaviti sa takvom praksom.
Umesto do Banjice kao do sada, šest autobusa na liniji 49 saobraćaće od okretnice na Banovom brdu do naselja Stepa Stepanović. Autobusi će radnim danima ići na 13 do 14 minuta, a vikendom na 17 do 18 minuta.
Vesić, koji se provozao linijom 49 do naselja Stepa Stepanović, rekao je da su građani tog dela grada tražili da bude uvedena linija koja će saobraćati kroz naselje, kako ne bi morali dugo da pešače do prvog prevoza.
- Kada smo se sastali sa građanima naselja, još dok je postojao Privremeni organ, tražili su nam da se uvede autobuska linija koja do sada nije ulazila u naselje pa su pešačili oko jedan kilometar do prvog autobusa, a to je posebno teško tokom zime ili kada pada kiša - rekao je Vesić.
Nadležni su zbog toga, neveo je Vesić, produžili liniju 49 koja sada ulazi u naselje, pa će građani moći ispred kuća da imaju autobuski prevoz koji će ih voziti prema gradu.
Vesić je istakao da su autobusi na liniji 49 već jutros bili puni, što pokazuje da je odluka da se ta linija produži bila dobra.
- I dalje ćemo se truditi da izlazimo u susret građanima - naglasio je Vesić i podsetio da je pre šest meseci produžena linija koja vodi ka naselju Radiofar, te da će biti produžene i neke linije na opštini Čukarica, što su građani tražili.
Vesić je podsetio da je danas stupio na snagu novi pravilnik kojim se pooštravaju kazne za „švercere" u javnom prevozu i dodao da je tokom septembra zabeležen rast prihoda od preko 30 odsto u gradskom saobraćaju, što pokazuje da su građani, i bez naplate kazni, prihvatili da je neophodno plaćati prevoz.
- Od danas se naplaćuju kazne u gradskom prevozu. U septembru nije naplaćena nijedna kazna. Građani koje je kontrola zatekla bez karte bili su upozoravani i objašnjavano im je zašto je potrebno da plaćaju prevoz - rekao je Vesić.
Prema njegovim rečima, zabeležen je i rast prihoda u pretplati preduzeća za kupovinu markica za zaposlene, jer sve više preduzeća uplaćuje markice za zaposlene, a gradonačelnik Beograda Siniša Mali će kompanijama u gradu koje imaju više od 100 zaposlenih poslati pismo u kome će ih obavestiti kakve uštede mogu da ostvare ako uplaćaju markice zaposlenima i šta to donosi Gradu.
Gradski menadžer je ovom prilikom najavio da će 2015. godine Beograd po prvi put imati električne autobuse i objasnio da će to biti manja vozila koja će saobraćati na kraćim gradskim linijama, a za sledeću godinu je najavio i nabavku novih autobusa.
Vesić je izrazio zadovoljstvo što se bez velikih problema usvajaju nove mere u vezi sa prevozom i što se beleže sve bolji rezultati u toj oblasti, i dodao da je rezultat povećanog prihoda bolji gradski prevoz.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=107599
 
Da li zna neko koje to linije na Čukarici nameravaju da produže?
 
Vrh