Ih sto me nasmeja......i poručio da su nadležni ispunili potrebe i zahteve građana i da će nastaviti sa takvom praksom.
Ih sto me nasmeja......i poručio da su nadležni ispunili potrebe i zahteve građana i da će nastaviti sa takvom praksom.
U "Stepi" nezadovoljni linijom 49
Izvor: B92
Beograd -- Deo stanara iz Stepe Stepanović nezadovoljan je uvođenjem autobuske linije broj 49 jer smatra da zbog načina kako je uvedena ona ugrožava bezbednost stanara.
Stanari navode da niko ne spori da je naselju potreban gradski prevoz, ali da će zbog načina kako je organizovan rad linije 49 ona stvoriti više problema nego koristi.
"Autobuska stajališta su postavljena centralnom saobraćajnicom narušavajući mir u naselju. Jedno stajalište je postavljeno uz sam pešački prelaz, pored dva kontejnera koje Gradska komunalna služba prazni svakodnevno i to po 10-15 minuta, ujutru su tu dostavljači iz prodavnice "Shop and go", a imali smo i veći broj saobraćajnih nezgoda baš na toj raskrsnici. Smatramo da su na ovaj način dodatno ugrožava bezbednost ljudi, a pogotovu dece, jer je planirano da saobraćaj ide i pored osnovne škole i dečjih igrališta", kažu stanari.
Udruženje stanara naselja je čak više puta predavalo dopise da se dovrši projekat spajanja naselja sa Ulicom vojvode Stepe što bi, kako smatraju, rešilo brojne probleme.
Pre dve godine su se obraćali i Sekretarijatu za saobraćaj sa molbom za reviziju kako bi se poboljšao saobraćaj. Međutim, tada su dobili odgovor da prema Zakonu o izgradnji puteva, internim ulicama dozvoljeno je kretanje vozila do 30km/h, i to automobilima, vozilima komunalnih službi ali ne i autobusima gradskog prevoza.
Zbog toga, stanari sada postavljaju pitanje na osnovu kojih studija se sada posle dve godine može uvesti autobuska linija i to kroz centralnu ulicu naselja gde je zakonom to zabranjeno?
"Kako je moguće da se uzme u obzir raskrsnica koja je okarakterisana kao visiko rizična za ulazak autobusa u naselje? (ovde su veliki čepovi inače ujutru jer se uključuje na Voždovački kružni put) Ko su tačno ti stanari koji su tražili linije budući da je savet roditelja škole doneo jednoglasnu odluku protiv i da će podneti prijave?", kaže Vladmir Vicović, jedan od osnivača Udruženja stanara Stepa Stepanović.
Kako su za B92 rekli stanari ovog naselja, njima nije jasno kako su se interne saobraćajnice pretvorene u saobraćajnice za gradski saobraćaj što se, prema njihovom mišljenju, kosi sa prvobitnim projektom ali i zakonom.
Oni su najavili da će zbog ovoga podneti krivične prijave, ali i da će se obratiti saobraćajnoj policiji, ministarstvu i inspekcijama.
Autobuska linija broj 49 nedavno je produžena do naselja Stepa Stepanović. Gradski menadžer Goran Vesić je poručio je tada da su tako nadležni ispunili potrebe i zahteve građana i da će nastaviti sa takvom praksom.
Питање је непотпуно, нецеловито, и само на основу Ваших претходних постова могу закључити да питање у ствари гласи "Зашто мислите да је већина људи против буса у централној интерној саобраћајници стамбеног блока Насеља Степа Степановић".loyola":2dqya6z7 je napisao(la):Zasto mislis da je mnogo vise ljudi protiv busa?
1) Аутобуске линије 25, 33 и 50 су вечито у ТОП10 најгорих линија у граду, док од трамвајских линија једино линија 2 улази у тај круг одабраних.laki72":2dqya6z7 je napisao(la):Karlo, ja postujem tvoju ljubav ka sinskom saobracaju, kao sto i uvazavam prednosti tramvaja, ali moram da ti priznam da te prednosti kod nas nisu dosle do izrazaja. S'toga, zaista sumnjam u realnu zainteresovanost i zelju stanovnika ovog dela grada za tramvajskom linijom. Razlog tome je cinjenica da gde god postoji tram i bus linija, tramvaj ispada sporiji i nepouzdaniji prevoz.
Sto se tice uvodjenja linije 49 u naselje, to je jednostavno ad hok resenje. Linija koja je u zadnjih 5 godina nekoliko puta menjala trasu i koja je od prvobitne namene da omoguci vezu stanovnicima juzno od belog dvora i ortopetske sa ostatkom grada, kasnije produzena do B. Brda, pa preusmerena na Banjicu, sada je zavrsila u Stepi. Ne bih bio zacudjen kada bi u nekoj sledecoj varijanti linija isla iz stepe ka Jerkovicu i Medakovicu...
Jednostavno ovi u direkciji EKSPERIMENTISU, bez ,puno mozga, ne ubazavajuci dve bitne cinjenice.
1. Broj stanovnika u pojedinim delovima grada se znacajno uvecao.
2. Tokovi putnika su se u nekoliko decenija prilicno promenili.
Sve to po mom misljenju iziskuje jednu ozbiljnu analizu i remapiranje kompletne mreze linija javnog prevoza.
Ali to nece ili nema ko da uradi.
Karlo del Ponte":ojsjehs2 je napisao(la):Треба додатно напоменути да је у односу на 47 и 48, трамвај додатно опструиран са превише стајалишта.
marrecar":9e2a5329 je napisao(la):Naselje je u gradu, ako im se ne svidja, evo prigrad pa imajte lepog mira i pesacite po kilometar do stanice. Tada bi se svi predomislili.
На жалост, ниси у правуloyola":24cmskur je napisao(la):Pitanje je bilo potpuno, rekao si da je vecina protiv busa, kako moze da ti bude forum relevantan gde postuje 150 ljudi u odnosu na celo naselje, penzosi ne ucestvuju na forumu ali sigurno koriste taj prevoz. Ako bi pitao ljude u naselju da li bi da im ide tramvaj pored naselja ili bus po sred, mogu da pricam o ljudima iz moje zgrade da velika vecina zeli ovo drugo. Meni je drago da ti imas zelju da tramvaj ide tuda, ali i sam si video da ljude apsolutno ne zanima takva akcija po potpisima.
Tacno tako. Ja se svake zime molim da ne bude ledenih kisa ili da se ne ledi sneg na ulici koja se retko cisti. Ici nizbrdo, kilometar, do stanice je prava avantura, odlican trening, a i kompleks za lomljenje kostiju. Isto tako se molim da autobus uopste i dolazi do okretnice. Da stanujem u Stepi, bio bih zahvalan sto prolazi "nova" linija kroz naselje. Mozda nije najsrecnije uradjena, ali povezuje sa vaznijim gradskim linijama.solecar":3vzf4neh je napisao(la):marrecar":3vzf4neh je napisao(la):Naselje je u gradu, ako im se ne svidja, evo prigrad pa imajte lepog mira i pesacite po kilometar do stanice. Tada bi se svi predomislili.
neka se prebace u Kaluđericu , i to onaj centralni deo , koji nema uopšte prevoz , i gde se ide peške i po 2 km do najbližeg prevoza , i to i uzbrdo i nizbrdo , i to kroz ulice koje su toliko uske da ni minibus ne može da se provuče , i gde u nekim delovima naselja ne postoji kanalizacija i asfalt , i gde ima leti prašine , a kad padne kiša kaljuga , i gde mira i tišine ima koliko god hoćeš. A kada dođu do prevoza , odmah da se prekrste i da se pomole da im dođe prevoz i da u jednom komadu stignu do Ustaničke. A onda dalje ili peške ili guranje par stanica.
loyola":9yzo0hrl je napisao(la):Sad su poceli da lobiraju za onu firmu koja odrzava u Belvilu naselje, ali ce im to juce proci, da neko placa 1200-1500 za ono sto nam vec covek radi za 200 dinara.
loyola":1c5818kv je napisao(la):Ako si hteo mir, mogao si na Rudniku da kupis vikendicu.
loyola":1c5818kv je napisao(la):Mnogi zaboravljaju da nisu kupili apartmane na Dedinju vec socijalne stanove.
loyola":1c5818kv je napisao(la):Ako ste tako revnosni sto niste blokirali skolu kad su je na divlje otvorili, nego ljudi salju decu od 1. septembra.
Од Трошарине до Бањице ретко када има више од 15 путника у трамвају, а то је због вишеструке опструкције истог. Најпре, од терминуса Бањица до уласка у улицу Војводе Степе трамваји потроше просечно 55% времена на семафорима, а 45% времена у кретању, укрцају и искрцају путника. У самој Војводе Степе стајалишта су на сваких просечно 332 метра, уместо 450-550 метара. Једино за време застоја на Аутокоманди трамвај је популаран и на Бањици. Сада, када су и у Булевару ЈНА стајалишта аутобуса на сваких 300 метара, много људи се буни.laki72":1y254h2g je napisao(la):Ok Karlo, ti se time bavis i cenim da imas relevantne podatke.
Ali..,
Ako je to tako kao sto ti tvrdis zasto onda vecina putnika sa banjice koristi autobuse i trolejbuse?
Трамвај 13 овакав какав је нема никакав смисао од како је пуштен мост преко Аде. Треба вратити 11 и 13 онакве какве су биле пре реконструкције Газеле. Важно је напоменути да 23, 58 и слични долазе већ препуњени са периферије, и да 23 уме да буде препун већ од треће станице од почетне. Маса тих аутобуса са Бановог брда опслужује делове центра града у које 12 ни не залази. Нико из Железника и са видиковца неће пресести на трамвај, осим ако баш не иде до Вука и Новог гробља, а ако и иде, пресешће код Сајма, где може да бира 3 или 12. Да је трамвај до Железника, било би другачије.laki72":1y254h2g je napisao(la):Zasto je ista situacija sa Banovog brda?
Jako cesto ces u Pozeskoj videti da se ljudi tiskaju u vec punu 23-ku ili neki drugi bus, iako je iza nje prilicno nepopunjen tramvaj. To ipag govori nesto, zar ne?
Добро си разумео поенту. Људи ће више користити трамвај, ако могу обавити више директних вожња истим. Утолико су Вишњички и Видиковачки правац недовршени, и једино за њих тренутно имамо целовиту планску документацију. Сама Пожешка и Војводе Мишића са аутобуским конвојима су далеко од нечега у чему путници уживају, и нешто што са ширењем трамвајске мреже можемо јако растеретити. Исто неко из Кумодража, зашто би користио сада трамвај, када се све једно мора малтретирати са 33?laki72":1y254h2g je napisao(la):I da me ne razumes pogresno. Ja sam upravo pristalica tramvaja i licno smatram da je nedopustivo da kroz Zarkovo recimo vec imamo koridor namenski ostavljen za tramvaj ka vidikovcu, ali mi tuda uporno proguravamo autobuske linije.
Ово је мудро размишљање, али није у питању ништа сасвим јефтино. Није у питању само прикључак на Мост на Ади, већ и врло незгодан терен, и заузетост изграђеним објектима дела између Бањице и Лисичијег потока. Поред самог Техногаса нам дивља градња прави велики проблем, и стога сам ја, можда пре годину дана сугерисао другачије решење, где сам повезао и Баново брдо. То решење има два подвожњака, два моста, захтева рушење одређених локала (успео сам да избегнем куће), и у садашњој ситуацији можемо се борити за Планове детаљне регулације, којим би заштитили трасу ове обилазне лаке железнице.laki72":1y254h2g je napisao(la):Takodje, moja neka ideja je da je umesto busa koji sa banjice ide na N, beograd, mnogo logicnije da se od okretnice na banjici ka tehnogasu i kroz Pere velimirovica spoji na rakovicku prugu i tudA dalje preko novog mosta, ali kao sto vidimo , skolovaniji i pamemtniji od mene ne nameravaju da ostave mogucnost da se iz tog pravca tramvaj popne na Most na Adi.