Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=907113

U "Stepi" nezadovoljni linijom 49
Izvor: B92

Beograd -- Deo stanara iz Stepe Stepanović nezadovoljan je uvođenjem autobuske linije broj 49 jer smatra da zbog načina kako je uvedena ona ugrožava bezbednost stanara.

Stanari navode da niko ne spori da je naselju potreban gradski prevoz, ali da će zbog načina kako je organizovan rad linije 49 ona stvoriti više problema nego koristi.

"Autobuska stajališta su postavljena centralnom saobraćajnicom narušavajući mir u naselju. Jedno stajalište je postavljeno uz sam pešački prelaz, pored dva kontejnera koje Gradska komunalna služba prazni svakodnevno i to po 10-15 minuta, ujutru su tu dostavljači iz prodavnice "Shop and go", a imali smo i veći broj saobraćajnih nezgoda baš na toj raskrsnici. Smatramo da su na ovaj način dodatno ugrožava bezbednost ljudi, a pogotovu dece, jer je planirano da saobraćaj ide i pored osnovne škole i dečjih igrališta", kažu stanari.

Udruženje stanara naselja je čak više puta predavalo dopise da se dovrši projekat spajanja naselja sa Ulicom vojvode Stepe što bi, kako smatraju, rešilo brojne probleme.

Pre dve godine su se obraćali i Sekretarijatu za saobraćaj sa molbom za reviziju kako bi se poboljšao saobraćaj. Međutim, tada su dobili odgovor da prema Zakonu o izgradnji puteva, internim ulicama dozvoljeno je kretanje vozila do 30km/h, i to automobilima, vozilima komunalnih službi ali ne i autobusima gradskog prevoza.

Zbog toga, stanari sada postavljaju pitanje na osnovu kojih studija se sada posle dve godine može uvesti autobuska linija i to kroz centralnu ulicu naselja gde je zakonom to zabranjeno?

"Kako je moguće da se uzme u obzir raskrsnica koja je okarakterisana kao visiko rizična za ulazak autobusa u naselje? (ovde su veliki čepovi inače ujutru jer se uključuje na Voždovački kružni put) Ko su tačno ti stanari koji su tražili linije budući da je savet roditelja škole doneo jednoglasnu odluku protiv i da će podneti prijave?", kaže Vladmir Vicović, jedan od osnivača Udruženja stanara Stepa Stepanović.

Kako su za B92 rekli stanari ovog naselja, njima nije jasno kako su se interne saobraćajnice pretvorene u saobraćajnice za gradski saobraćaj što se, prema njihovom mišljenju, kosi sa prvobitnim projektom ali i zakonom.

Oni su najavili da će zbog ovoga podneti krivične prijave, ali i da će se obratiti saobraćajnoj policiji, ministarstvu i inspekcijama.

Autobuska linija broj 49 nedavno je produžena do naselja Stepa Stepanović. Gradski menadžer Goran Vesić je poručio je tada da su tako nadležni ispunili potrebe i zahteve građana i da će nastaviti sa takvom praksom.
 
U Stepi su nezadovoljni prvo sa samim sobom, koje komplekse imam za komsije pogotovo ovog pomada boy-a koji se utripovao da je vrhovni starac naselja.
 
Ово провлачење буса кроз насеље је чисто незаконита партијска подметачина, без икакве техно-економске анализе, која је морала бити урађена за овај део града због чињенице да се Вождовац увећао за 15.000 становника.

Чињеница је да постоји много људи, који су за аутобус унутар стамбеног блока, а још више оних који су против аутобуса у стамбеном блоку. То је Партија искористила да без икакве анализе транспортних тражње напамет продужи линију, са опет напамет направљеним редом вожње искористи своју позицију моћи да у насеље постави линију раздора. Са обзиром на то да је између Кумодрашке и Војводе Степе свега 500 метара, одређеном делу станара је најближи превоз предалеко зато и само зато што не постоје добри прилази ка улици Војводе Степе, и бар још једно додатно стајалиште за 33 у Војводе Степе.

Извесно, од 4 аутобуске линије у близини, 25, 33, 39 и 50, чак 3 већ годинама су у топ 10 најгорих линија у граду. Да, линија је преусмерењем ка Трошарини постала далеко кориснија, али је онда требала даље ићи све до од Степе два пута настањенијег Кумодража. У одређеним деловима Кумодража данас и по 20 минута људи пешаче до најближег превоза, и то озлоглашене 33.

Уз све то, подсетићу на петицију за продужење трамваја за Кумодраж, као економски исплативо, еколошки одрживо, финансијски лако достижно, технички лако изводљиво, и од јавности подржано решење. Чак 85% људи у Кумодражу, који су запитани да потпишу је потписало.

http://www.peticije24.com/tramvaj_za_kumodraz_i_stepu
 
Karlo, ja postujem tvoju ljubav ka sinskom saobracaju, kao sto i uvazavam prednosti tramvaja, ali moram da ti priznam da te prednosti kod nas nisu dosle do izrazaja. S'toga, zaista sumnjam u realnu zainteresovanost i zelju stanovnika ovog dela grada za tramvajskom linijom. Razlog tome je cinjenica da gde god postoji tram i bus linija, tramvaj ispada sporiji i nepouzdaniji prevoz.
Sto se tice uvodjenja linije 49 u naselje, to je jednostavno ad hok resenje. Linija koja je u zadnjih 5 godina nekoliko puta menjala trasu i koja je od prvobitne namene da omoguci vezu stanovnicima juzno od belog dvora i ortopetske sa ostatkom grada, kasnije produzena do B. Brda, pa preusmerena na Banjicu, sada je zavrsila u Stepi. Ne bih bio zacudjen kada bi u nekoj sledecoj varijanti linija isla iz stepe ka Jerkovicu i Medakovicu...
Jednostavno ovi u direkciji EKSPERIMENTISU, bez ,puno mozga, ne ubazavajuci dve bitne cinjenice.
1. Broj stanovnika u pojedinim delovima grada se znacajno uvecao.
2. Tokovi putnika su se u nekoliko decenija prilicno promenili.
Sve to po mom misljenju iziskuje jednu ozbiljnu analizu i remapiranje kompletne mreze linija javnog prevoza.
Ali to nece ili nema ko da uradi.
 
loyola":2dqya6z7 je napisao(la):
Zasto mislis da je mnogo vise ljudi protiv busa?
Питање је непотпуно, нецеловито, и само на основу Ваших претходних постова могу закључити да питање у ствари гласи "Зашто мислите да је већина људи против буса у централној интерној саобраћајници стамбеног блока Насеља Степа Степановић".

Одговор: Међу активним корисницима интернета постоји нешто већи број станара Насеља Степа Степановић који су против аутобуса унутар стамбеног блока самог насеља. Однос је приближно 40% за аутобус у стамбеном блоку, према 60% против. И међу тих 40% подржаваоца аутобуса по овој политичарсој фикс идеји, већина је под утиском хаоса услед прекида трамвајског саобраћаја, и чињенице да им ниједно друго алтернативно решење и није понуђено, а уз то од 4 линије око НСС чак 3 (25, 33 и 50) су и већ пар деценија у ТОП10 најгоре оцењених линија у Београду.

У пракси планске градње нових насеља већ више од 50 година, од Новог Београда преко, Браће Јерковића, Видиковца итд. је да станови буду удаљени барем 15-20 метара од главне улице са јавним градским саобраћајем. Између главних улица и станова постоје живе ограде, дрвореди, жбунасто растиње у сврху смањивања штетних утицаја моторног друмског саобраћаја. Сам стамбени блок Насеља Степа Степановић је широк тек 550 метара између Војводе Степе и Кумодрашке, тако да се јавни саобраћај може врло добро решити кроз ове две улице. У самој Војводе Степе између стајалишта Трошарина и стајалишта Милића Маринковића је растојање чак 900 метара :shok: а изузев једног уопште нису обезбеђени пешачки прилази ка Војводе Степе (и тај један није изведен оптимално). Потребно је преиспитати транспортну тражњу и направити студију измене мреже линија и капацитета истих, јер се са НСС број становника Кумодрашког атара повећао за 50%. Чињеница је да већи део НСС има боље прилазе ка аутобусима 25 и 39, али те линије поред свега не воде ни до централних садржаја Вождовца спонтано насталих, као последица трамвајске пруге, у Улици Војводе Степе од Аутокоманде до Трошарине.
laki72":2dqya6z7 je napisao(la):
Karlo, ja postujem tvoju ljubav ka sinskom saobracaju, kao sto i uvazavam prednosti tramvaja, ali moram da ti priznam da te prednosti kod nas nisu dosle do izrazaja. S'toga, zaista sumnjam u realnu zainteresovanost i zelju stanovnika ovog dela grada za tramvajskom linijom. Razlog tome je cinjenica da gde god postoji tram i bus linija, tramvaj ispada sporiji i nepouzdaniji prevoz.
Sto se tice uvodjenja linije 49 u naselje, to je jednostavno ad hok resenje. Linija koja je u zadnjih 5 godina nekoliko puta menjala trasu i koja je od prvobitne namene da omoguci vezu stanovnicima juzno od belog dvora i ortopetske sa ostatkom grada, kasnije produzena do B. Brda, pa preusmerena na Banjicu, sada je zavrsila u Stepi. Ne bih bio zacudjen kada bi u nekoj sledecoj varijanti linija isla iz stepe ka Jerkovicu i Medakovicu...
Jednostavno ovi u direkciji EKSPERIMENTISU, bez ,puno mozga, ne ubazavajuci dve bitne cinjenice.
1. Broj stanovnika u pojedinim delovima grada se znacajno uvecao.
2. Tokovi putnika su se u nekoliko decenija prilicno promenili.
Sve to po mom misljenju iziskuje jednu ozbiljnu analizu i remapiranje kompletne mreze linija javnog prevoza.
Ali to nece ili nema ko da uradi.
1) Аутобуске линије 25, 33 и 50 су вечито у ТОП10 најгорих линија у граду, док од трамвајских линија једино линија 2 улази у тај круг одабраних.
2) Кумодражанке и Кумодражани већ деценијама немају привилегију Новог Београда да имају град, у смислу система који улаже у заједничка добра. Стога, било која иницијатива да се дода неки нови садржај изазива радост што их се уопште неко сетио.
3) И поред диктата канцеларијске аутомобилске секте из Секретаријата за саобраћај, која за последицу има "Црвени талас" за трамваје на Новом Београду, највреднији пословни садржаји су настали управо уз трамвајску пругу, спонтано.
4) Са све љуљањем на неким деловима мреже, трамвај је и даље најудобније превозно средство. Нарочито што за разлику од аутобуса, није прешао границу техничке одрживости и економске исплативости.
5) Говоримо о Вождовцу, делу града где једино трамвај заобилази застоје на Аутокоманди, и захваљујући томе у шпицу буде бржи од аутобуса 47 и 48. Треба додатно напоменути да је у односу на 47 и 48, трамвај додатно опструиран са превише стајалишта.
 
Ok Karlo, ti se time bavis i cenim da imas relevantne podatke.
Ali..,
Ako je to tako kao sto ti tvrdis zasto onda vecina putnika sa banjice koristi autobuse i trolejbuse?
Zasto je ista situacija sa Banovog brda?
Jako cesto ces u Pozeskoj videti da se ljudi tiskaju u vec punu 23-ku ili neki drugi bus, iako je iza nje prilicno nepopunjen tramvaj. To ipag govori nesto, zar ne?
I da me ne razumes pogresno. Ja sam upravo pristalica tramvaja i licno smatram da je nedopustivo da kroz Zarkovo recimo vec imamo koridor namenski ostavljen za tramvaj ka vidikovcu, ali mi tuda uporno proguravamo autobuske linije.
Takodje, moja neka ideja je da je umesto busa koji sa banjice ide na N, beograd, mnogo logicnije da se od okretnice na banjici ka tehnogasu i kroz Pere velimirovica spoji na rakovicku prugu i tudA dalje preko novog mosta, ali kao sto vidimo , skolovaniji i pamemtniji od mene ne nameravaju da ostave mogucnost da se iz tog pravca tramvaj popne na Most na Adi.
 
Karlo del Ponte":ojsjehs2 je napisao(la):
Треба додатно напоменути да је у односу на 47 и 48, трамвај додатно опструиран са превише стајалишта.

Ovo je potpuno tacno, u V. Stepe su cesto tramvajske stanice presmesno blizu, ne razumem zasto...
 
Možda se to promeni sa prebacivanjem tremvaja na sredinu kolovoza.
 
Pitanje je bilo potpuno, rekao si da je vecina protiv busa, kako moze da ti bude forum relevantan gde postuje 150 ljudi u odnosu na celo naselje, penzosi ne ucestvuju na forumu ali sigurno koriste taj prevoz. Ako bi pitao ljude u naselju da li bi da im ide tramvaj pored naselja ili bus po sred, mogu da pricam o ljudima iz moje zgrade da velika vecina zeli ovo drugo. Meni je drago da ti imas zelju da tramvaj ide tuda, ali i sam si video da ljude apsolutno ne zanima takva akcija po potpisima.
 
Koliko znam bilo je skupljanje potpisa od vrata do vrata za tramvaj i da karlo govori na osnovu tih podatak
 
Da su postavili liniju da se sputi do Kumodraske i da ide tom ulicom, opet bi se bunili kako je bolje da je isla kroz naselje jer ovo sad dodje isto kao da idu na 25/39. Ne moze se svako udovoljiti. Ovi sto su pokrenuli pricu da im smeta kroz naselje zbog buke i mira su neki posebni slucajevi. Naselje je u gradu, ako im se ne svidja, evo prigrad pa imajte lepog mira i pesacite po kilometar do stanice. Tada bi se svi predomislili.
 
marrecar":9e2a5329 je napisao(la):
Naselje je u gradu, ako im se ne svidja, evo prigrad pa imajte lepog mira i pesacite po kilometar do stanice. Tada bi se svi predomislili.

neka se prebace u Kaluđericu , i to onaj centralni deo , koji nema uopšte prevoz , i gde se ide peške i po 2 km do najbližeg prevoza , i to i uzbrdo i nizbrdo , i to kroz ulice koje su toliko uske da ni minibus ne može da se provuče , i gde u nekim delovima naselja ne postoji kanalizacija i asfalt , i gde ima leti prašine , a kad padne kiša kaljuga , i gde mira i tišine ima koliko god hoćeš. A kada dođu do prevoza , odmah da se prekrste i da se pomole da im dođe prevoz i da u jednom komadu stignu do Ustaničke. A onda dalje ili peške ili guranje par stanica.
 
loyola":24cmskur je napisao(la):
Pitanje je bilo potpuno, rekao si da je vecina protiv busa, kako moze da ti bude forum relevantan gde postuje 150 ljudi u odnosu na celo naselje, penzosi ne ucestvuju na forumu ali sigurno koriste taj prevoz. Ako bi pitao ljude u naselju da li bi da im ide tramvaj pored naselja ili bus po sred, mogu da pricam o ljudima iz moje zgrade da velika vecina zeli ovo drugo. Meni je drago da ti imas zelju da tramvaj ide tuda, ali i sam si video da ljude apsolutno ne zanima takva akcija po potpisima.
На жалост, ниси у праву :violina:
Становници насеља су углавном, за наша мерила средња класа, која има довољно примања да отплаћује велике рате за стан, и за које за разлику од већине грађана и Београда и Србије, вожња колима није прескупи луксуз. Има разних, али преовлађују ови које сам поменуо.

Број потписа на електронској петицији ништа не значи, то је мањи део потписа, и то је део који УСНСС није испунио по договору. По Кумодражу су потписи скупљани ручно, пешке, и сакупљали су их чланови Удружења љубитеља железнице, највише ја у периоду пре него што сам добио посао почетком јуна 2014. Сакупљање пешке је врло споро, јер су чланови УСНСС захтевали да се не узима ЈМБГ (због правила поштовања приватности), већ искључиво бројеви личне карте. На улици и у превозу већина људи не носи личну карту. Стога се кренуло по кућама, али то је изузетно споро, што због кафе, сокова, ратлука, колачића, одлажења на трећи спрат да се донесе ћеркина и мужева лична карта, слушања свих проблема грађана итд. За један сат сам могао скупити 5-20 потписа. Неки мисле да је то брже, али рад са људима уопште није лак :grand: Врло је тешко наћи људе вољне да помогну у сакупљању потписа. Тренутно је велики проблем за наставак сакупљања петиције сам текст петиције, где се помиње "будућа реконструкција Војводе Степе".

У самом УСНСС и Насељу је било већих проблема, због којих су људи директно угрожени, као што су проблеми са црквом, школом, здравственим центром итд, због чега се малтене уопште нису бавили саобраћајем. Стога је заказао и интернет маркетинг, који је неопходан ради више електроских потписа.
 
solecar":3vzf4neh je napisao(la):
marrecar":3vzf4neh je napisao(la):
Naselje je u gradu, ako im se ne svidja, evo prigrad pa imajte lepog mira i pesacite po kilometar do stanice. Tada bi se svi predomislili.

neka se prebace u Kaluđericu , i to onaj centralni deo , koji nema uopšte prevoz , i gde se ide peške i po 2 km do najbližeg prevoza , i to i uzbrdo i nizbrdo , i to kroz ulice koje su toliko uske da ni minibus ne može da se provuče , i gde u nekim delovima naselja ne postoji kanalizacija i asfalt , i gde ima leti prašine , a kad padne kiša kaljuga , i gde mira i tišine ima koliko god hoćeš. A kada dođu do prevoza , odmah da se prekrste i da se pomole da im dođe prevoz i da u jednom komadu stignu do Ustaničke. A onda dalje ili peške ili guranje par stanica.
Tacno tako. Ja se svake zime molim da ne bude ledenih kisa ili da se ne ledi sneg na ulici koja se retko cisti. Ici nizbrdo, kilometar, do stanice je prava avantura, odlican trening, a i kompleks za lomljenje kostiju. Isto tako se molim da autobus uopste i dolazi do okretnice. Da stanujem u Stepi, bio bih zahvalan sto prolazi "nova" linija kroz naselje. Mozda nije najsrecnije uradjena, ali povezuje sa vaznijim gradskim linijama.
 
Srednja klasa? Pa to sto si upoznao njih 10 koji su mozda srednja klasa ne znaci da je celo naselje takvo. Ako je tako, zasto se onda voze autobusima, sto moze da se vidi po opterecenosti okolnih linja sada i pre 2 godine.
Sto se tice peticije, upravo si sam video da to udruzenje bas briga za istu, par ljudi se istripovalo da udruzenje predstavlja celo naselje, pa svaki dan tripuju neke stvari. MRzim ovog Vesica, ali mi je drago kada vidim sta im sve radi i kako ih otkacinje samo tako, mogu da se slikaju. Sad su poceli da lobiraju za onu firmu koja odrzava u Belvilu naselje, ali ce im to juce proci, da neko placa 1200-1500 za ono sto nam vec covek radi za 200 dinara.
 
Добро, сада је макар извесно да не волите УСНСС, и волите да им контрирате из ината, али не надајте се ничем добром од Партије. Можда Вам је ово решење уштедело по 6 минута пешачења сваки дан, али ако дозволите да само том чињеницом будете купљени, пристали сте на:
1) Неекономична решења, која у већој мери троше Ваш новац
2) Умањење утицаја оних образованих људи који су цело школовање и радни век посветили некој професији. Подржали сте даље омаловажавање ускопрофилисаних професионалаца, и протеривање свега младог и интелигентног из Србије, избеглица пред диктатом партократа.
3) Дугорочно сте подржали аутобуско решење, које је већ сада има ниске перформансе брзине и поузданости на Вождовцу, а у будућности може имати само још горе показатеље рада.
4) Омаловажавање грађанских покрета, као темеља цивилизације уређених друштава, пред партократским диктаторима, који ће у неком тренутку донети одлуку на Вашу штету, директну и велику.

Вероватно до сада нисте живели на Вождовцу, месту где је животно искуство научило читаве 2/3 пунолетних грађана да не верују ни једном политичару. У предизборној кампањи, силни чланови партија су куцали на врата, стартовало људе испред супермаркета, а нико није поставио просто питање: "Господине/госпођо бирачу/чице, шта сматрате да је нужно Вама, овде на Вождовцу". Иако је већина општинара из Кумодража, чланови Удружења љубитеља железнице су први, који су дошли међу Кумодражанке и Кумодражане да их питају шта њима заиста треба. Партократама није пало на памет да тај 49 продуже до оних са којима су делили све од школске клупе, фудбалске лопте, преко јабука, трешања, сличица за албуме, а који немају на одговарајући начин решен јавни превоз! Важније су им биле партијске игре, и колико год и ја имао негативних критика на рачун УСНСС, они су Мајка Тереза у односу на тренутне паријаше.
 
Boze sacuvaj da se uzdam u bilo koju partiju! Samo smatram da je*******u narednih 5 godina najbolje resenje bus, jer sigurno nece tramvaj da proteraju tom rutom blizu naselja. A za Kumodraz mislim da je najbolja varijanta da im uvedu skroz drugu liniju koja bi isla slicnom trasom, jer da su ovu produzili bilo bi isto ko sa legendarnom 50icom.
Sto se tice tramvaja kao prevoznog sredstva, kad god sam isao ka gradu, pre se uguram u 33 nego sto sednem u tramvaj jer je minimalno duplo brze ici busom nego tramvajem. Ali tebi (ne persiram jer mi je to glupo u ovakvom vidu komunikacije) svaka cast za angazovanje oko te ideje i skupljanja potpisa od vrata do vrata kao i pokusaj da uspostavis bilo kakvu saradnju sa udruzenjem.
 
loyola":9yzo0hrl je napisao(la):
Sad su poceli da lobiraju za onu firmu koja odrzava u Belvilu naselje, ali ce im to juce proci, da neko placa 1200-1500 za ono sto nam vec covek radi za 200 dinara.

Ovo apsolutno nije tačno da čovek radi za 200 dinara što bi First Facility radio za 1200.

Mi sada plaćamo 500 dinara za lift, 250 dinara za čišćenje zgrade, a uskoro ćemo morati da plaćamo i održavanje zelenila oko zgrada (Gradsko zelenilo će biti zaduženo samo za obod naselja), dok kod First Facility dobiješ i održavanje dizel agregata, održavanje PP opreme, sav posao predsednika skupštine preuzimaju oni, kao i pravna pitanja sa GDSom (kojih će biti ihahaj), čišćenje snega, čišćenje zgrade... Treba pogledati širu sliku i pogledati ponudu, pa tek onda pričati o svemu.

Mislim da nisi dovoljno upućen o ovome i da pričaš nasumično...

Što se tiče prevoza i zašto se bunimo - ja sam isključivo kupio stan na ovoj lokaciji da mi ne bi prevoz prolazio pored glave, što sam po projektu i pogledao i konsultovao Sekretarijat za saobraćaj i odgovorili su mi da tu neće proći prevoz. Borio sam se protiv svih nezakonitih stvari u naselju, tako da se borim i protiv ove. Slažem se da prevoz treba ljudima, ali ne na ovaj način. Centralnom, internom ulicom, bez normalnih stajališta, na 3 metara od mog prozora, sigurno nisam kupio stan u Kumodražu da mi prevoz prolazi pored glave... OVo je moja životna investicija i kako sam stan kupio po projektu, ja ću da se borim za taj projekat.

Isto tako - mnogi zaboravljaju da je ovde najveći problem što je protivzakonito, van bilo kakve saobraćajne studije, uveden prevoz. Oduvek je bila velika polarizacija što se tiče prevoza u naselju, samim tim se prvo izvrši anketa među svim stanarima (postoji mehanizam za to), vidi se koje je najbolje rešenje i onda se to realizuje.

Kako je meni Sekretarijat odgovorio da neće biti prevoza (nikada) i da ne može da prođe prevoz, a onda sada odobrava to? Zato je Karlo i rekao da je ovo "partijska" odluka, a ne zato što treba ljudima.

Pozdrav.
 
Ne znam kome placate, Gile cisti i odrzava zgradu za 200 dinara a lift je 230 odrzavanje. Gile cisti sneg, oko zgrade kosi, popravlja sve sto se pokvari, 5 puta je popravljao vrata za dzabe ulazna kad nesto se pokvari. Ako si hteo mir, mogao si na Rudniku da kupis vikendicu. Mnogi zaboravljaju da nisu kupili apartmane na Dedinju vec socijalne stanove.

Od ovih pajsera je stigla ponuda na ne znam ni ja koliko strana, a mlate praznu slamu, sve to sto su stavili 0.18e po kvadratu radi i sada covek. Moze cak i njemu da se da 500 din po stanu pa ce i cvece da stavi.

Prevoz jeste potreba naselja i stanara, a kako su ga uveli to je njihov problem. Ako ste tako revnosni sto niste blokirali skolu kad su je na divlje otvorili, nego ljudi salju decu od 1. septembra.
 
loyola":1c5818kv je napisao(la):
Ako si hteo mir, mogao si na Rudniku da kupis vikendicu.

Ja sam hteo mir i kupio stan ovde. Po projektu. To je ono što zaboravljaš. I u Beogradu imaš mir, samo treba da biraš... Ja sam birao po projektu i očigledno sam se zeznuo, jer se u zemlji Srbiji ništa ne poštuje.

loyola":1c5818kv je napisao(la):
Mnogi zaboravljaju da nisu kupili apartmane na Dedinju vec socijalne stanove.

Socijalni stan nema cenu od 1290e/m2 na ovolikoj udaljenosti od grada.

loyola":1c5818kv je napisao(la):
Ako ste tako revnosni sto niste blokirali skolu kad su je na divlje otvorili, nego ljudi salju decu od 1. septembra.

Ja sam bio za blokiranje, jer je to bilo nakaradno odrađeno. Ako ne veruješ i ako te već zanima, možeš pronaći moj post na stepa.rs forumu gde sam se bunio, pa su me svi napali.

Odosmo u debeli offtopic, možemo na drugoj temi razglabati o First Facility.
 
laki72":1y254h2g je napisao(la):
Ok Karlo, ti se time bavis i cenim da imas relevantne podatke.
Ali..,
Ako je to tako kao sto ti tvrdis zasto onda vecina putnika sa banjice koristi autobuse i trolejbuse?
Од Трошарине до Бањице ретко када има више од 15 путника у трамвају, а то је због вишеструке опструкције истог. Најпре, од терминуса Бањица до уласка у улицу Војводе Степе трамваји потроше просечно 55% времена на семафорима, а 45% времена у кретању, укрцају и искрцају путника. У самој Војводе Степе стајалишта су на сваких просечно 332 метра, уместо 450-550 метара. Једино за време застоја на Аутокоманди трамвај је популаран и на Бањици. Сада, када су и у Булевару ЈНА стајалишта аутобуса на сваких 300 метара, много људи се буни.
laki72":1y254h2g je napisao(la):
Zasto je ista situacija sa Banovog brda?
Jako cesto ces u Pozeskoj videti da se ljudi tiskaju u vec punu 23-ku ili neki drugi bus, iako je iza nje prilicno nepopunjen tramvaj. To ipag govori nesto, zar ne?
Трамвај 13 овакав какав је нема никакав смисао од како је пуштен мост преко Аде. Треба вратити 11 и 13 онакве какве су биле пре реконструкције Газеле. Важно је напоменути да 23, 58 и слични долазе већ препуњени са периферије, и да 23 уме да буде препун већ од треће станице од почетне. Маса тих аутобуса са Бановог брда опслужује делове центра града у које 12 ни не залази. Нико из Железника и са видиковца неће пресести на трамвај, осим ако баш не иде до Вука и Новог гробља, а ако и иде, пресешће код Сајма, где може да бира 3 или 12. Да је трамвај до Железника, било би другачије.
laki72":1y254h2g je napisao(la):
I da me ne razumes pogresno. Ja sam upravo pristalica tramvaja i licno smatram da je nedopustivo da kroz Zarkovo recimo vec imamo koridor namenski ostavljen za tramvaj ka vidikovcu, ali mi tuda uporno proguravamo autobuske linije.
Добро си разумео поенту. Људи ће више користити трамвај, ако могу обавити више директних вожња истим. Утолико су Вишњички и Видиковачки правац недовршени, и једино за њих тренутно имамо целовиту планску документацију. Сама Пожешка и Војводе Мишића са аутобуским конвојима су далеко од нечега у чему путници уживају, и нешто што са ширењем трамвајске мреже можемо јако растеретити. Исто неко из Кумодража, зашто би користио сада трамвај, када се све једно мора малтретирати са 33?

Представници Удружења љубитеља железнице су већ разговарали са представницима ГСП о могућим унапређењима и ширењу мреже. Следећи са којима ћемо разговарати је Секретаријат за саобраћај, и на самом почетку ћемо истражити правнотехничке услове за постављање аутоматских семафора, на пример, код Мостара, где је ситуација крајње једноставна.
laki72":1y254h2g je napisao(la):
Takodje, moja neka ideja je da je umesto busa koji sa banjice ide na N, beograd, mnogo logicnije da se od okretnice na banjici ka tehnogasu i kroz Pere velimirovica spoji na rakovicku prugu i tudA dalje preko novog mosta, ali kao sto vidimo , skolovaniji i pamemtniji od mene ne nameravaju da ostave mogucnost da se iz tog pravca tramvaj popne na Most na Adi.
Ово је мудро размишљање, али није у питању ништа сасвим јефтино. Није у питању само прикључак на Мост на Ади, већ и врло незгодан терен, и заузетост изграђеним објектима дела између Бањице и Лисичијег потока. Поред самог Техногаса нам дивља градња прави велики проблем, и стога сам ја, можда пре годину дана сугерисао другачије решење, где сам повезао и Баново брдо. То решење има два подвожњака, два моста, захтева рушење одређених локала (успео сам да избегнем куће), и у садашњој ситуацији можемо се борити за Планове детаљне регулације, којим би заштитили трасу ове обилазне лаке железнице.
 
Чуо сам нешто па тражио информацију и ево...

http://www.lobi-info.rs/pobedili-smo-od ... orce-ovce/

Нова линија од окретнице 95,96 у Борчи до Железничке станице у Овчи. Првобитно решава питање превоза за житеље Овче којима више одговара чест превоз до Борче и преседање, него ретка 105ица. Овим потезом може да се повећа број корисника воза у Београду и то није секундарна корист, напротив.

Честитке на иницијативама, борби и пре свега на победи!
 
Vrh