Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Борчанац":3iheirtn je napisao(la):
Чуо сам нешто па тражио информацију и ево...

http://www.lobi-info.rs/pobedili-smo-od ... orce-ovce/

Нова линија од окретнице 95,96 у Борчи до Железничке станице у Овчи. Првобитно решава питање превоза за житеље Овче којима више одговара чест превоз до Борче и преседање, него ретка 105ица. Овим потезом може да се повећа број корисника воза у Београду и то није секундарна корист, напротив.

Честитке на иницијативама, борби и пре свега на победи!

Kakva je to pobeda kada sada 105 ide ređe nego pre , i gotovo da istovremeno kreću iz Ovče 105 i 105L? Sa 105 su , koliko sam čuo , skinuta dva vozila , i verovatno prebačena na 105L gde je dodato još jedno vozilo. Stanovnici Ovče se osećaju izigrano (prevareno). Tako je na osnovu komentara koje sam čitao na drugim mestima.
 
А ја сам читао другачије. Човек који се превози из тог правца лично ми је објашњавао да му је важно да брзо стигне до Борче где има веома поуздан и чест превоз у односу на 105 који иде на 40 минута и са којег исто мораш да преседаш забило где. 105 још постоји а са новим си час посла у Борчи, где већина и долази у куповину, на кафу, да преседне на бус итд. Да не помињем могућност боље искоришћености железнице у градском превозу.
Не знам да ли сам ти приближио ситуацију али сигурно је ово позитиван корак. За становнике, железницу, па можда и уштеду у гориву, деловима, аутобуском саобраћају у опште. Верујем да ће ова линија бити више попуњена него 105. Посебно ако од следеће године из Борче буде превоза и за Земун...што није ван памети.
 
Sigurno će biti prevoza , jer sam čuo da je u planu linija iz Borče (najverovatnije će to biti nova okretnica) pa negde do Zemuna.
 
И ја сам мишљења да је потребна нова окретница, чак сам и чуо да ће је бити у самом насељу. Само не видим где и како, сем ако се не буде рушило мало!
Шта си ти чуо/сазнао?
Још ни за линију не знамо, а помињемо окретнице :mrgreen:
Ево ти + за наговештај :)
 
Gde bi tačno bila okretnica , to ne znam , to nisu još spominjali , ali najboilje bi bilo kada bi bila negde u zoni ulaska / izlaska linije 96 u naselje. Nešto kao što je prikazano na mapi. Tu ima velika njiva , i bila bi odlična za okretnicu. Čak sam čuo i da bi u planu bilo produženje linija 102 , 107 i 109 do Borče 3 po puštanju novog mosta u funkciju.

zemun-borca-predlog.jpg
 
То сам и ја чуо за те стотке и линију за Земун. Али да ће бити дубље у насељу на траси 96. То сам и писао раније негде на форуму. Ова њива окружена насељем ускоро ће бити Лидл тако да то отпада.
Локација за коју сам чуо је овде где сам ти означио на мапи. Али ту треба да се руше десетине локала и било би одмах уз школу и вртић па не знам колико је то могуће/логично.

 
Zivim blizu Kumodraskog groblja i kada sam isla na stanicu 25p, 25, 39 videla sam neke radove i kada sam pitala radnike oni su mi rekli da prave neku stanicu za neku novu liniju. Jel znate Vi nesto o tome?

izvor: busevi.com
 
Al' ga je opisala. Ja nisam nigde video radove u blizini groblja, niti blizu stanica tih linija. Jedino ako misli na gornji deo ulice Topola, a ceo taj deo je prosiren jos ihahaj, sigurno jos na prolece. Ima deo gde se racva ta prosirena ulica, pa ako misli na drugi deo. Ne bi me cudilo da tu negde zaista bude okretnica nove linije, ne znam da li bas samo stanica. Obraticu paznju sutra kada budem prolazio, pa ako vidim nesto.
 
Da li bi mogao samo da mi kažeš na koju Topolu misliš? Onu kuda ide linija 39 ili onu što je produžetak Peka Dabčevića (ne znam gde se tačno nalazi to groblje)?
 
Na brzinu sam pogledao na mapi naziv ulice, nisam video da se ona nastavlja do Vojvode Stepe. Mislim na deo koji se spaja sa Bulevarom, tamo gde skrecu 25,p,39. Taj deo je prosiren, asfaltiran, a sa strane ima jos "lufta". Sad ne mogu tacno da se setim dokle je to prosirenje, sigurno je do racvanja na Tekerisku, koja je takodje prosirena jos mozda 20-30m. Zbog toga ne znam dokle je i Topola prosirena.
 
Vrlo moguće da će biti neka nova linija , jer ne verujem da bi proširivali ulicu a da ne puste gradski , pošto mi se čini da ta ulica (Topola) nije baš mnogo prometna.
 
Pa da, nije bas prometna, recimo da je neka slabo poznata precica od Bulevara do okretnice 33.
 
Ne znam da li je ovo prava tema za moje pitanje. Cesto koristim liniju 85 da bih se prevezao do posla i nazad. Primetio sam da je velika guzva u jutarnjem spicu. Kokretno cu navesti dva vremenska intervala koja ja koristim. Npr u 8:31 prevoznik je Lasta sa solo autobusom. Ljudi, od 5 radnih dana, bar 4 puta se desi da je taj autobus vec kod Doma zdravlja u Pozeskoj pun. Mozete zamisliti sta se desava kod Ade. Dok npr u 8:45 je prevoznik GSP, Solaris je u pitanju, nema tih problema. Ne zato sto je manji broj ljud, vec zato sto je u pitanju zglobni autobus. Moje pitanje bi glasilo: Da li postoji nacin da se nekako skrene paznja ljudima koji o tome odlucuju da se jutarnjem i popodnevnom spicu koriste zglobni autobusi?
 
Lasta sigurno neće isterati zglobni autobus, jer su im polasci isključivo plaćeni za solo vozilo, tako da tu nema neke pomoći. Jedino što može da se uradi je da se apeluje na direkciju da se frekventniji polasci daju GSPu umesto Lasti ;)
 
Hvala na odgovoru. Pokusacu nesto da uradim, mada mislim da ja sam kao pojedinac ne mogu nista da uradim. Ali vredi pokusati.
 
Ja te podrzavam.
Ali iskreno, tesko da ces kao pojedinac uspeti nesto. Direkcija radi tako da ako nesto predlozi neko iz vladajuce stranke ili iz uze porodice, komsija ili slicno, onda ce se to i odobriti. Ako grupa ljudi, od recimo 10000 nesto trazi, ni tada nece dobiti to sto je neophodno, samo ako nema veze u Direkciji. Zalosno, ali istinito.
 
Nazalost, svi znamo kako to ide. Ja sva sreca mogu da koristim i 88, ali me fascinira kako ljudima ne smeta da budu jedni na drugima, da ih gaze i slicno, pa makar to trajalo 5 minuta ili 2 stanice. Na kraju krajeva, za sta placamo tu kartu?!
 
Širi se sistem “žutih traka“
N. VUKIĆ | 18. novembar 2014. 14:29 | Komentara: 0
U Beogradu postoji 29 lokacija na kojima su delovi saobraćajnica rezervisani samo za vozila javnog prevoza. U planu proširenje mreže, ali i postavljanje više kamera koje ih kontrolišu

bg-zuta1_620x0.jpg


GRAD Beograd ima 617 kilometara ulične mreže, oko 530 semaforizovanih i nekoliko hiljada nesemaforizovanih raskrsnica, kao i 29 lokacija na kojima su obeležene žute trake.



Sa ciljem da obezbedi kvalitetniji prevoz, Sekretarijat za saobraćaj je, između ostalih mera, na najfrekventnijim pravcima rezervisao pojedine saobraćajne trake samo za kretanje vozila javnog prevoza. Neke od njih važe 24 sata, a neke samo u vreme najvećih saobraćajnih gužvi, od 7.00 do 9.00 i od 14 do 18 časova.

U planu je proširenje mreže „žutih traka“. Međutim, njegovu realizaciju usporava činjenica, da od 617 kilometara ulične mreže čak 67 odsto je sa jednom trakom po smeru. Situaciju još težom čini podatak da je 90 odsto vozila u centru grada parkirano na kolovozu i trotoarima.

Takođe, otežavajuća okolnost je što, iako je režim korišćenja „žutih traka“ zakonski uređen i njegovo nepoštovanje se sankcioniše, i dalje postoje nesavesni i bahati vozači koji voze, zaustavljaju i parkiraju automobil u saobraćajnim trakama rezervisanim za kretanje autobusa, tramvaja ili trolejbusa. A saobraćajni stručnjaci podsećaju da jedno vozilo koje se kreće, zaustavlja ili parkira u žutoj traci, ometa i usporava kretanje najmanje sto sugrađana.

Nije tajna da se žute trake najviše poštuju na nekoliko lokacija koje su pokrivene kamerama, pa bi i njihov broj trebalo da bude povećan u skorijoj budućnosti.

SPECIJALNO U ŠPICU
Bebelova

Milentija Popovića

Bulevar oslobođenja

Požeška

Beogradska

Takozvane tramvajske baštice

Bul. despota Stefana

Sinđelićeva

Bulevar Nikole Tesle

Vojislava Ilića

Sarajevska

Hajduk Veljkov venac

Balkanska

Od 7.00 do 9.00 i 14.00 do 18.00

NA ULICAMA DO 700.000 VOZILA

SISTEM mora da obezbedi protočnost za 500.000 registrovanih automobila i 200.000 vozila u tranzitu svakog dana. U postojećim uslovima prosečna brzina vozila u centralnoj zoni je od 12 do 18 kilometara na čas, što znači da putovanja traju dva puta duže nego što je potrebno.

bg-zuta2.jpg


SVAKI DRUGI VOZI SE AUTOBUSOM

DOSADAŠNjA naučna istraživanja pokazala su da 45 odsto Beograđana svakodnevno koristi vozila javnog prevoza. Da jedan autobus preveze onoliko sugrađana koliko i 100 automobila, a da korišćenje gradskog prevoza značajno smanjuje troškove života i podiže nivo kvaliteta životne sredine.

NON-STOP


Bul. Mihaila Pupina

Brankov most

Brankova

Kraljice Natalije

Radnička

Bul. vojvode Mišića

Vijadukt Banovo brdo

Kirovljeva

Paštrovićeva

Visoka

Kralja Milana

Terazije

Kolarčeva

Svetogorska

Braće Jugovića

Kraljice Marije

Bulevar oslobođenja

Od 0.00 do 24.00.

bg-zuta.jpg


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... utih-traka

dobro su se sjetili
 
на аутопуту од Душановца до Тошиног бунара, зауставна трака да буде жута
 
tosinbunarreorganizacijastajalista_zpsbce94cc5.jpg


Sve ovo je izvodljivo , jer je na ovaj način razmak između stajališta preko 300m. Novouspostavljeno stajalište "Birotehnička škola" u smeru ka bloku 44 , odnosno GO Novi Beograd , nalazilo bi se neposredno pre skretanja za Trogirsku ulicu.
 
"Bulevar Nikole Tesle"?
Ono parče pored samog TC Ušće? Ili je ideja kroz celu ulicu?

I generalno nejasan tekst, šta je ovde sadašnje a šta predloženo novo rešenje?
 
Levo je trenutni raspored stanica , a desno predloženi , što se vidi po tekstu ispod svake slike.
 
Vrh