Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

U opštini Grocka se priča o tome da je Direkcija za javni prevoz odobrila uspostavljanje linije 309L, ali još uvek nemam nikakve detalje.
Po nezvaničnim informacijama koje imam linija bi trebala da ide od Kaluđerice, preko naselja Klenak do Ustaničke ili do Konjarnika.

izvor: www.gspbeograd.net
 
Uh, malo je nerealno prema tim informacijama. Kada bi islo preko naselja Klenak, jedina moguca trasa je Zeljka Milivojevica-Beogradska-Sretena Vukosavljevica i dalje trasom linije 308, do odredjene okretnice. E sad, ono sto je nerealno su upravo te ulice, koje su jedva dovoljno siroke za mimoilazenje dva automobila, jos manje za mimoilazenje automobila i minibusa.
Ali uostalom bi bilo super da se realizuje nova linija za Kaludjericu.
 
Sada gledam na Gugl i Bing mapama i izgleda da Izvorska ulica nije potpuno asfaltirana. Ali ne znam kakvo je sada stanje, mozda i jeste asfaltirana, ali nisam imao prilike da prodjem tim ulicama, uglavnom sam isao onom gore trasom. Ali ako jeste, onda bi moglo i tako.
 
Bitna je i sirina ulica ako fali 10 cm nista od linije bilo gdje na trasi
 
I ja sam dobio info da će biti 309L, verovatno od septembra.
 
direktor":2q5axbi3 je napisao(la):
Bitna je i sirina ulica ako fali 10 cm nista od linije bilo gdje na trasi

To ti samo misliš. Ako su oni rešili da određenom trasom provuku liniju , provući će je , ispunjavala ona ili ne uslove , u šta možemo da se uverimo na dosta linija , a ovamo sa druge strane , upravo zbog tih pravila odbijaju predloge građana. iza ovoga sigurno stoji opština , čim se već sad spominje njeno uvođenje i priča po opštini.
 
je*******ali su nam kevu sa letnjim redom vožnje.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
303u_zps0911e44f.jpg

Погледајте ред вожње за викенд, само једно возило!
 
Замисли кад се и то једно запали. :mrgreen:
 
Биће весело. Могли су да оставе стари јер је и он био јадан, а овај је срамота.
 
Zato je meni Busplus najava juče ispisala:

303 - 66 stanica :lol:

Pa toliko nema ni pun krug.... za ovo bi mi pola Direkcije gubilo glavu.
 
Данас се на скретању за Заклопачу покварио #264, а следећи његов полазак са Устаничке заменио је Престов аутобус на линији 302/3! Са Устаничке је покупио путнике које је одвезао у Заклопачу па продужио даље ка Бегаљици. Сад стварно мислим да би ГСП требао да преда Престу линију 303 на одржавање. Ту ионако иду 2 возила, викендом 1 а ни то не могу да одрже :roll:
 
Можда и хоће, видиш да се 75 ГСП-ових мења приватницима.
 
Сумњам, али бих волео. Некако ми звучи логичније да само појачају приватне поласке на линијама где возе приватници.
 
Organizacija linija posle završetka radova na petlji Radnička - Planirane linije koje će saobraćati preko novog mosta na Adi

Planirane linije koje će saobraćati preko novog mosta na AdiPlanirane linije koje će saobraćati preko novog mosta na Adi

Konačna odluka o izmenama na linijama posle završetka radova na petlji Radnička još uvek nije doneta, ali su javnosti poznati neki od detalja kako bi trebalo da bude organizovan javni prevoz i koje linije će prelaziti preko novog mosta na Adi i saobraćati novom saobraćajnom petljom.

85 Planirano je da autobuska linija broj "85" bude produžena. (relacija još uvek nije u potpunosti definisana) rok: 2013
88 Planirano je da autobuska linija broj "88" saobraća preko novog mosta na Adi. rok: 2013
89 Planirano je da autobuska linija broj "89" saobraća preko novog mosta na Adi. rok: 2013
11 Planirano je uspostavljanje tramvajske linije broj "11" koja će saobraćati preko novog mosta na Adi. Planirana relacija: "Novi Beograd (Blok 45) - Sajam - Kalemegdan". rok: 2014
13 Planirano je uspostavljanje tramvajske linije broj "13" koja će saobraćati preko novog mosta na Adi. Planirana relacija: "Novi Beograd (Blok 45) - Banovo brdo". rok: 2014

Autobuske stanice biće na najvišem, trećem nivou, kojim trenutno saobraća autobus na liniji 94, kao i na nadvožnjaku u Radničkoj koji je glavni pravac za veliki broj gradskih i prigradskih linija ka Banovom brdu, Žarkovu, Vidikovcu, Petlovom brdu, Obrenovcu i Lazarevcu.

Tako će svi putnici koji koriste gradski prevoz na linijama 23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 56L, 58, 85, 88, 89, 94 i 511, po završetku petlje Radnička moći znatno lakše da presedaju i brže stignu u druge delove grada, preko Mosta na Adi, Hipodroma, Sajma ili Ade jer će u ovoj petlji biti izgrađene stanice za sve spomenute pravce, ali i za budući šinski prevoz.

Na trećem nivou petlje Radnička, između saobraćajnih traka na pravcu od Hipodroma do Mosta, predviđeno je da prolazi metro, ali će u početku biti uspostavljen tramvajski saobraćaj. Tramvajska stanica biće povezana stepeništem i liftovima sa drugim stanicama i pešačkim stazama.

izvor: www.busevi.com
 
Od 07.10.2013. broj polazaka na liniji broj "42" biće povećan. U skladu sa povećanim prevoznim potrebama na liniji broj "42" red vožnje i broj polazaka biće korigovani od 07.10.2013.

izvor: www.busevi.com
 
Bila je podneta zvanična prijava DJP , povodom neostvarivanja polazaka , dugog čekanja na stanicama , velikih gužvi u autobusima i sl. , nakon čega je DJP izdala naredbu da se vrši snimanje rada linije , i kao rezultat toga je ovaj novi red vožnje. Koliko sam čuo , pojačana je linija sa 1 vozilom.
 
Citam na GSPovom forumu da linija nije pojacana samobsu prekomponovani polasci.
 
U planu rekonstrukcija toka kod bolnice Dragiša Mišović i izmeštanje stajališta u smeru ka centru i mostu na ADI.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HcOfJD9ktwc[/youtube]

izvor: www.studiob.rs
 
Počela rekonstrukcija Vojvođanske ulice. Negde sam čuo i da će posle rekonstrukcije Vojvođanska ulica promeniti naziv u Vojvođanski bulevar.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UHSOmNFtHyk[/youtube]

izvor: http://www.studiob.rs
 
Jedan predlog za promenu trolebujske linije 19, koja ima istu pocetnu I krajnju stanicu kao linija 31, a gde je 31 neuporedivo brzi ili mozda gresim. Moj predlog je da 19 umesto sto ide na Konjarnik, produzi sa linijom 29 ka Medakovicu, a na raskrsnici ulica Vojislava Ilica I Svetozara Radojcica, gde 29 skrece u levo ka Medakovicu, da tu 19 skrene desno ka Jerkovicu. Okretnica bi joj bila gore u naselju gde se okrece 26l, time bi se malo pomogla linija 26 koja je vecito krcata, a naselje je sve vece I vece bez prave povezanosti sa gradom.
 
Vrh