Boki123
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.02.2019.
- Poruke
- 2.638
- Pohvaljen
- 6.299
Zašto baš 72?Е прво сам и ја помислио да би линија 72 била једина могућа да се пребаци на Булевар Зорана Ђинђића целом дужином.
Zašto baš 72?Е прво сам и ја помислио да би линија 72 била једина могућа да се пребаци на Булевар Зорана Ђинђића целом дужином.
Ne bi me čudilo da bace 78 i 83 u BZÐ. A danas na 83 od 10:30 nisu radili 3/83,4/83 i 11/83 zato što nije bilo vozača pa je došao rezerva na 4/83 (3008) dok 3/83 (3063) i 11/83 (3014) od 11:30 i dalje stoje na okretnici u Zemunu...Ne znam koliko je potrebna još jedna linija u BZĐ. Bolje da se pojača 68 nego da se dodaje još jedan antibiotik u vidu 72. Kako god, možemo da kažemo da 16, 65, 67, 71, 75, 78 i 83 otpadaju. Ostaju 72 i 77, tako da tipujem na neku od te dve. Ali ponavljam, za BZĐ je potrebno samo pojačati 68 i to je to.
Због Студењака, од њега би 72 ишао као и до сада до Аеродрома и обрнуто до Студењака ка Зелењаку.Zašto baš 72?
Apsolutno iracionalno. Prvo što duž BZĐ postoji čak i veća generacija i atrakcija putovanja nego na BMP. Trenutna usluga u BMP je fantastična, i bukvalno da pola polazaka prebaciš na BZĐ usluga bi još uvek bila jako dobra. BZĐ komparativno ima dosta lošiju uslugu, a potraživanja stanovnika su ista. Po meni, ima smisla prebaciti jednu ili nekoliko linija na BZĐ i smatram da bi to na kraju pozitivno uticalo na sistem.Evo da odgovorim kontra pitanjem. A zašto se ne bi linija 68 preusmerila u Bulevar Mihajla Pupina, pa onda lepo imamo sve linije u jednom bulevaru i rešen problem. Znaš odmah gde ćeš da ideš, a ne razmišljaš se da li ćeš ns jedan ili drugi bulevar. Isto uraditi i sa 15, 84, 704, 706 i 707.