Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

To ne bi moglo da se izvede , zato što bi u tom slučaju morali da se uvedu solo autobusi , a oni ne mogu da idu celom trasom kroz naselje Padina , zbog širine ulica.
 
Svojevremeno je postojao plan da trolejbus ide do okretnice linije 26. Ne znam sta se desilo s tim predlogom i zasto se od njega odustalo.

biftek":hycljvvg je napisao(la):
Jedan predlog za promenu trolebujske linije 19, koja ima istu pocetnu I krajnju stanicu kao linija 31, a gde je 31 neuporedivo brzi ili mozda gresim. Moj predlog je da 19 umesto sto ide na Konjarnik, produzi sa linijom 29 ka Medakovicu, a na raskrsnici ulica Vojislava Ilica I Svetozara Radojcica, gde 29 skrece u levo ka Medakovicu, da tu 19 skrene desno ka Jerkovicu. Okretnica bi joj bila gore u naselju gde se okrece 26l, time bi se malo pomogla linija 26 koja je vecito krcata, a naselje je sve vece I vece bez prave povezanosti sa gradom.
 
Pa postojao je ranije i predlog da trolebusi idu bulevarom Despota Stefana i na Dorćol , kao i da tramvaji idu dublje u centar , i sl. , pa se od svih tih predloga odustalo , a svima je jasno , na osnovu današnjeg stanja brojnosti autobusa , trolebusa i tramvaja , ko koči.
A upravo potez kuda ide linija 50 , od Medakovića III do pijace na Banjici , idealan za trolebuse , čime bi se dobio niz mogućnosti za uspostavljanje novih linija.

qrwwmg.jpg
 
Linija 604 menja trasu i saobraćaće Vinogradskom ulicom

Linija 604 posle završetka radova u Surčinskoj ulici nastaviće da saobraća Vinogradskom ulicom. Direkcija za javni prevoz grada Beograda donela je odluku da nakon završetka radova linija broj "604" nastavi da saobraća Vinogradskom ulicom.
Zahtev za uspostavljanje redovne linije kroz Vinogradsku ulicu prvi put upućen je od strane građana pre pet godina, ali je zahtev odbijen zbog nedovoljne širine kolovoza.

izvor: www.busevi.com
 
ljudi jel se ja tripujem il tramvaji poslednjih par nedelja redje idu ? :/
 
fotografija0481m.jpg


Po meni je ovo neviđena glupost , jer će biti ovo kao sa stajalištem za ITS 2 linije kod Autokomande.

Takođe , u počelo je proširenje bulevara Kneza Aleksandra Karađorđevića kod bolnice dr5agiša Mišović , u smeru ka teodora drajzera , tako da će sada ta strana imati 4 trake , na uštb razdelnog ostrva. Takođe će biti preuređena i raskrsnica sa Užičkom ulicom.

P.S. : slika preuzeta sa www.gspbeograd.net
 
Nezvanična informacija je da će linija 71 biti produžena do Aerodroma.
 
Došlo je do prenumeracije određenih lokalnih linija u Lazarevcu:

116 (106) LAZAREVAC - STEPOJEVAC
133 (103) LAZAREVAC - LESKOVAC
133L (103A) VRBOVNO LILKUĆA - LAZAREVAC (LESKOVAC)
139L (39A) LAZAREVAC - PETKA MAGISTRALA
140 (104) LAZAREVAC (VRBOVNO) - LESKOVAC CRKVA
140L (104A) LAZAREVAC - VRBOVNO
141L (41) LAZAREVAC (ZAVOD) - RUDOVCI SELO
150 (15) LAZAREVAC (DUDOVICA) - MARINAC
150L (15A) LAZAREVAC AS - DUDOVICA
166 (66) LAZAREVAC (ZAVOD) - KRUŠEVICA

Napomena: U zagradi su stari brojevi linija

Izvor: busplus.rs
 
Od 11.01.2014. na snagu stupa novi red vožnje na autobuskoj liniji broj “39”. Uspostavlja se više polazaka za dane vikenda , odnosno interval sleđenja vozila smanjen je sa 15 na 12 / 13 min.

izvor: busevi.com
 
Danas sam primeto da su updejtovane linije (zaključno sa promenama trasa pre poslednjih izbora) na planu plus. Jedinu zamerku imam što su ostali stari nazivi trasa linija.
 
Izmene na linijama broj: 20,27,79 za vreme radova na toplovodnoj mreži u ulicama Rableovoj i Mirijevski venac (od 05.07. do 21.07.2014)

Radovi na toplovodnoj mreži, koje izvodi JKP „Beogradske elektrane" u ulicama Rableovoj i Mirijevski venac u Beogradu, će se obavljati na delu kolovoza u dve faze:

Faza I - potpuna obustava saobraćaja u Rableovoj ulici u periodu od 05.07.2014. godine do 09.07.2014. godine.
Faza II - Rableova ulica postaje jenosmerna u smeru ka Mirijevskom vencu u periodu od 10.07.2014. godine do 21.07.2014. godine.

Tokom izvođenja radova menja se režim rada linija javnog prevoza. Vozila JGP-a sa linija broj 20 i 79 će saobraćati prema sledećem režimu:

U oba smera, na delu od raskrsnice ulica Mirijevski venac - Rableova do raskrsnice ulica Semjuela Beketa - Matice Srpske sledećim saobraćajnicama: Mirijevski venac, Semjuela Beketa i dalje redovnim trasama.

Vozila JGP-a sa linije broj 27 će saobraćati prema sledećem režimu:

U oba smera, na delu od raskrsnice ulica Mirijevski venac - Rableova do raskrsnice ulica Matice Srpske - Rableova sledećim saobraćajnicama: Mirijevski venac, Semjuela Beketa , Matice Srpske, Mihaila Bulgakova i dalje redovnom trasom.

mapa:

izmenjenatrasa202779_zps7d1d962a.jpg


izvor: busevi.com

P. S.

mapu sam ja radio
 
Počinje rekonstrukcija Vojvode Stepe: Evo šta će i kad biti zatvoreno

Obnova Ulice vojvode Stepe počinje 17. jula, a javni gradski prevoz biće obustavljen već u noći između 12. i 13. jula. Tada će početi pripremni radovi na prvoj deonici od Ulica Ljube Vučkovića do Save Maškovića na Trošarini.

REKONSTRUKCIJA - Sve vreme dok bude trajala rekonstrukcija najpoznatije voždovačke ulice, u dužini od oko 4,5 kilometara, javni gradski prevoz odvijaće se Bulevarom oslobođenja jer je ta ulica bliža Ulici vojvode Stepe u odnosu na Kumodrašku. Saobraćaj za ostala vozila biće organizovan u skladu sa dinamikom izvođenja radova.

Voždovčani će za 365 dana dobiti ulicu za ponos, a radovi će se izvoditi u skladu sa uslovima Sekretarijata za saobraćaj. Iako postoji mogućnost da se datumi po deonicama neznatno pomere u toku rekonstrukcije, iz Gradske uprave najavljuju da će obnova od kružnog toka Autokomanda do okretnice tramvaja na Banjici biti gotova do 11. jula 2015. godine.

Najveća promena u odnosu na sadašnje stanje je u tome što će se vozila kretati po jednoj traci u oba smera, a tramvajske šine biće izmeštene na sredinu kolovoza, kao na Bulevaru kralja Aleksandra. To će prema proceni stručnjaka povećati bezbednost pešaka i ubrzati protok saobraćaja.

Projekat podrazumeva i da će duž cele Ulice vojvode Stepe biti zamenjena zastarela saobraćajna signalizacija, biti obnovljen trotoar, zelene površine, kompletna vodovodna, kanalizaciona infrastruktura, toplovodna i elektro mreža.

Biće izgrađeno 275 parking mesta, a na stajalištima gradskog prevoza biće postavljeni displeji sa informacijom koliko su udaljeni tramvaji i autobus na liniji broj 33.

Radovi povereni Beograđanima i Slovencima
KONZORCIJUM - Radove će izvoditi Beograđani i Slovenci, odnosno kompanije JV “Ratko Mitrović niskogradnja” i SŽ ŽGP Ljubljana. Na međunarodni konkurs za izvođača radova prijavilo se osam firmi i konzorcijuma. Radovi će biti finansirani iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj i donacija Evropske investicione banke od 1.881.861.017,61 dinar bez PDV. Deo novca biće izdvojen i iz budžeta grada Beograda, u iznosu od 376.372.203,52 dinara.



Osam faza radova
Šta - Kad
Ljube Vučkovića - Save Maškovića 17. 7. 2014. - 10. 10. 2014.
Nikšićka - Ljube Vučkovića 27. 7. 2014. - 19. 11. 2014.
Save Maškovića - okretnica „Banjica“ 20. 9. 2014. - 28. 2. 2015.
Kružna raskrsnica Autokomanda 1. 11. 2014. - 11. 5. 2015. (u 6 faza)
Autokomanda – Triše Kaclerovića 1. 11. 2014. - 11. 5. 2015.
Pukovnika Purića - Vitanovačka 20. 2. 2015. - 30. 4. 2015.
Vitanovačka - Nikšićka 20. 11. 2014. - 20. 2. 2015.
Triše Kaclerovića - Pukovnika Purića 1. 5. 2015. - 11. 7. 2015.
* Rok za završetak radova je 365 dana.

izvor: 24 sata
 
solecar":2ct12kog je napisao(la):
Nezvanična informacija je da će linija 71 biti produžena do Aerodroma.
Зашто је продужавати када и 72 сасвим добро одрађује посао возећи до аеродрома?
 
Зашто не појачати линију 26 због стадиона или увести неку нову линију која би пролазила поред стадиона и ишла рецимо ка бањици?
 
Privremena stajališta u Bulevaru oslobođenja

U Bulevaru oslobođenja, za vreme radova u Ulici vojvode Stepe uspostavljena su privremena stajališta kako bi se korisnicima javnog prevoza omogućila pristupačnost linijama 47 i 48, kao i linijama u privremenom režimu 33 i 9a, saopšteno je iz Sekretarijata za saobraćaj.

Privemena stajališta uspostavljena su u zoni Fakulteta političkih nauka, odnosno Ulici Dimitrija Stamenkovića (naspram igrališta i vrtića „Petar pan”), kao i u Bulevaru oslobođenja u zoni raskrsnice sa ovom ulicom, odnosno hotela „M Best Western”.

Za vreme rekonstrukcije tramvajske dvokolosečne pruge, tramvajske kontaktne mreže, kolovoza, trotoara i infrastrukture u Ulici vojvode Stepe, predloženim i dogovorenim privremenim režimom saobraćaja izvršeno je izmeštanje javnog gradskog prevoza iz navedene ulice.

izvor: www.beograd.rs
 
71trasa-linije.jpg

Ovo je moj predlog za produzenje trase linije 71,ovim produzenjem dosta bi se rasteretila linija 601,koja je od okretnice iz pravca Surcina,vecinski puna,Surcin bi dobio bolji povezanost sa gradom,direktnu vezu sa Zelenim Vencom,takodje bi koliko toliko rasteretio 75 ,i 95 ,jer dosta ljudi iz Surcina preseda na te linije.vise od 70% osoba koje silaze na okretnici na Ledinama mora da preseda,a kad su kise i sneg,na tom stajalistu nemaju ljudi gde da se skole kad idu u pravcu Surcina,a nije stvarno prijatno kad se zadesi da nema autobusa po 15 minuta,a nedaj boze vikendom.Ubacivanjem par autobusa bi red voznje ostao isti.
 
Kada negdje dodas autobuse negdje drugo moras da oduzmes , a autobusa sve manje i manje ,kako su krenuli bice dobro da nepocnu skracivati linije
 
Izgleda da je u toku priprema ,,Koridorskog sistema prevoza,,odnosno varijacija sistema koji je nama starijima poznat iz 1999 godine odnosno da se formiraju jaki zbirni terminusi tipa ,,Banovo Brdo,, ,,Blok 45,, ,,Ušće,, ,,Slavija,, itd gde bi putnici presedali na trolejbuse i tramvaje jer zbog troškova goriva i održavanja ovoliki broj autobusa je neodrživ a već od 1 Septembra će biti nekih 100-109 autobusa manje što je zabrinjavajuće jer je to saobraćajni plan jednog omanjeg pogona.

izvor: gspbeograd.rs
 
Pa smanjice za 110 vozila privatnika umjesto da istjeruju 400 vozila istjerivace manje sta je tu je
 
Videcemo sta su to smislili od 1. januara. Vracamo se mi polako u prosli vek.
 
Vrh