Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

strasno...pa cemu onda novi most ako ste protiv bilo koje linije gsp-a na njemu. Sreca pa su i ovi ''strucnjaci'' iz gsp-a veci vizionari od vas :rolleyes:
 
11030 da si malo pažljivije čitao , video bi da je većina za to da 89 ide preko mosta na ADI , uz to da se 94 vrati na staru trasu , a da se 85 produži od Belvilam ka Zemunu , a naravno i on da ide preko novog mosta. Ja stvarno ne vidim svrhu siljenja nekih linija određenim trasama kada one ne odgovaraju putnicima. Da se trasa 94 preko mosta na ADI pokazala kao dobra stvar , autobusi bi bili prepuni i javila bi se potreba za zglobnim autobusima , ali kako su autobusi maltene prazni , ladno bi mogli da na ovu liniju postave i minibuseve koji bi bili fino popunjeni (po mom mišljenju).
 
85 ne racunam jer je glupo resena i privremeno je resenje od samog pocetka. Mozda bi 94 bila popunjenija da ide na drugu stranu nbg a ne u blokove? Koliko god da se mi slazemo ili ne slazemo, uskoro bi trebalo da puste bar jos jednu, dve, normalne linije preko mosta zaista.
 
Za 85 su od početka pričali da planiraju da je jednog dana pretvore u normalnu liniju i produže.
 
Zemunska okretnica 17 je stvarno je ne iskorišćena dok se mala okretnica kod Zemunskog keja guši
neke linije bi mogle biti prebačene da okreću upravo na toj okretnici
 
Pozdrav,okretnica 17 je do,cini mi se,1969 god. bila trolejbuska za tadasnje linije koje su kasnije prebacene u autobuske.Jedna je isla od Zelenog venca do pomenute.
Ranije smo spominjali da se mozda linija 73 skrati do nje,mada smo imali slucaj da je do 1992 god. linija 703 okretala kod saobracajne skole,a potom i do skoro linija 81.Svakako blokovima treba kraca linija do Zemuna,a Ugrinovcima je postojeca maltretiranje zbog presedanja u Batajnici.
Bice zanimljivo kada se zatvore Pohorska i Backa.Da li sve terati na Altinu,ili traziti drugo resenje?Jos,najavljeno je gasenje Keja zbog novog nasipa i smanjenja guzve (prilozi sa tv od kraja prosle godine).
Ostaje veliki potencijal gornjeg grada u Zemunu,ali verujem u maksimum dve nove linije.Ipak,tu je i taksi stanica,mada uvek se moze izmestiti.
 
Evo nekih informacija koje sam ja čuo , vezano za okretnice Pohorska i Bačka.

Što se tiče Pohorske , čuo sam da će se linija 16 sigurno produžiti do stare okretnice linije 65 (blok 37 , kod želežničke stanice Tošin bunar) i to od opštine trasom linije 65. Za 612 ne znam ništa , dok sam čuo da će se najverovatnije i jedna od linija (81 ili 81L) produžiti od starog Merkatora do opštine Bulevarom Mihajla Pupina i dalje kao linija 16.

Što se tiče Bačke , to će linije 18 i 83 da produže do Altine , ali ne do sadašnje okretnice , već će se praviti potpuno nova kod nekog Tržnog centra i Robne kuće.

A vezano za ukidanje Keja Oslobođenja , evo mog predloga:
705 i 706E produžiti do Zelenog venca , 610 i 611 da se oreću i dalje kod Keja Oslobođenja , ali na sledeći način: Avijatičarski trg , Dr. Petra Markovića , Jovana Subotića , Stevana Markovića.
82 i 88 produžititi Glavnom i Cara Dušana do okretnice Zemun (Gornji grad)
 
solecar":2r4g5mnb je napisao(la):
Evo nekih informacija koje sam ja čuo , vezano za okretnice Pohorska i Bačka.

Što se tiče Pohorske , čuo sam da će se linija 16 sigurno produžiti do stare okretnice linije 65 (blok 37 , kod želežničke stanice Tošin bunar) i to od opštine trasom linije 65.


Нема шансе, онда Павиљони остају без превоза.
 
Oni se konstantno zale na buku od autobusa.Imaju toliko autobusa i zale se.Bas me zanima kako bi reagovali sada kad ne bi imali nijedan :p
 
Пантограф":259rezf3 je napisao(la):
solecar":259rezf3 je napisao(la):
Evo nekih informacija koje sam ja čuo , vezano za okretnice Pohorska i Bačka.

Što se tiče Pohorske , čuo sam da će se linija 16 sigurno produžiti do stare okretnice linije 65 (blok 37 , kod želežničke stanice Tošin bunar) i to od opštine trasom linije 65.


Нема шансе, онда Павиљони остају без превоза.

Pa šta. Ako ja mogu (moram) sa dva prevoza na novi Beograd , samo zato što je 94 promenila trasu , onda mogu i oni malo peške. :rant:
 
Nikola '93":1eifwct6 je napisao(la):
Oni se konstantno zale na buku od autobusa.Imaju toliko autobusa i zale se.Bas me zanima kako bi reagovali sada kad ne bi imali nijedan :p
Koliko bi se tek zalili da zive na Zelenom vencu Ja bi bio presrecan da pored ovih pet linija koji idu do mene uvedu i sestu liniju odnosno voleo bi da liniju 89 produze do 45 Bloka bio bi presrecan a oni se zale na na ono malo linija koji idu do njih
 
Пантограф":2mnngdzq je napisao(la):
solecar":2mnngdzq je napisao(la):
Evo nekih informacija koje sam ja čuo , vezano za okretnice Pohorska i Bačka.

Što se tiče Pohorske , čuo sam da će se linija 16 sigurno produžiti do stare okretnice linije 65 (blok 37 , kod želežničke stanice Tošin bunar) i to od opštine trasom linije 65.


Нема шансе, онда Павиљони остају без превоза.
E a mozda vrate liniju 82 do Pohorske kao nekada ;) :)
 
solecar":16tog864 je napisao(la):
Пантограф":16tog864 je napisao(la):
solecar":16tog864 je napisao(la):
Evo nekih informacija koje sam ja čuo , vezano za okretnice Pohorska i Bačka.

Što se tiče Pohorske , čuo sam da će se linija 16 sigurno produžiti do stare okretnice linije 65 (blok 37 , kod želežničke stanice Tošin bunar) i to od opštine trasom linije 65.


Нема шансе, онда Павиљони остају без превоза.

Pa šta. Ako ja mogu (moram) sa dva prevoza na novi Beograd , samo zato što je 94 promenila trasu , onda mogu i oni malo peške. :rant:
Ono je velika glupost sto su izmenili liniju 94 mogli bi onda da uvedu neku novu liniju koja bi prolazila pored Partizanovog stadiona
 
Linija 85 je odlicna linija pa danas u 16 sati je autobus bio prepunjen od Delta sitija do ade Treba da pojacaju ovuliniju i produziti je i sa jedne i sa druge strane mogla bi linija 85 da ide do bloka70
 
A kad dodje metro i ukine vam sve autobuske linije dalje od okretnica metroa u Munzeu-NBG.Ala ce da leti perje tada,hehe

Koliko znam,vec sada grad planira da smanji broj linija koje okrecu na zelenjaku,to jest da ih skrate
 
Nikola '93":13ankzly je napisao(la):
A cek brate,zar ti nemas voz do nbgd-a i zemuna?
Imam voz ali mislim da ni jedna linija nije beskorisna zato su mi cudni ti ljudi iz Pohorske koji im smetaju autobusi a ti isti ljudi i koriste te iste linije koje idu do Pohorske meni recimo ne smeta ni jedna linija koja ide do mene al dobro razliciti smo ljudi
 
solecar":z72jimys je napisao(la):
Evo nekih informacija koje sam ja čuo , vezano za okretnice Pohorska i Bačka.

Što se tiče Pohorske , čuo sam da će se linija 16 sigurno produžiti do stare okretnice linije 65 (blok 37 , kod želežničke stanice Tošin bunar) i to od opštine trasom linije 65. Za 612 ne znam ništa , dok sam čuo da će se najverovatnije i jedna od linija (81 ili 81L) produžiti od starog Merkatora do opštine Bulevarom Mihajla Pupina i dalje kao linija 16.

Пре свега бивша "окретница" линије 65 не постоји одавно, од како је урађен Булевар Милутина Миланковића. На линији 65., пре него што је продужена на Бежанијску косу, аутобуси су окретали тако што су свесно чинили саобраћајне прекршаје, јер су окретали у оној блоковској уличици у блоку 40 или су полукружно окретали код семафора на раскрсници Булевара М.М. и Тошиног бунара.

Друго, шта се добија тиме ако линија 16. буде ишла садашњом трасом 65-це од општине НБГД па до Булевара М.М. ? А где ће даље ?

Треће, становници дела Новог Београда, дуж улице Гоце Делчева, од Булевара Михаила Пупина па до старог Новог Београда тј. Павиљона, ће остати без превоза и директне везе са градом !!!

Шта се тиме жели добити ?
 
vucko":1pujsmyl je napisao(la):
A kad dodje metro i ukine vam sve autobuske linije dalje od okretnica metroa u Munzeu-NBG.Ala ce da leti perje tada,hehe
Вучко, до тада ће и Дунавом и Савом да протеку милиони и милијарде кубика воде :lol:
 
dare":2ft181vc je napisao(la):
Imam voz ali mislim da ni jedna linija nije beskorisna zato su mi cudni ti ljudi iz Pohorske koji im smetaju autobusi a ti isti ljudi i koriste te iste linije koje idu do Pohorske meni recimo ne smeta ni jedna linija koja ide do mene al dobro razliciti smo ljudi

Dok ne ostaneš bez neke linije , nisi ni svestan koliko ti je ona bila značajna. Tako će se osećati većina ljudi kada im ukinu linije iz Pohorske , pa kad bude ili morao sa dva prevoza do Zelenog venca ili da ide peške do opštine , pa da tamo hvata prevoz do Zelenog venca.

Stara trasa linije 94 je neverovatno mnogo skraćivala put do Zemuna i gornjeg dela Novog Beograda , tako da bi pogotovu sad dobila na još većem značaju , s obzirom da mi je ranije trebalo desetak minuta da stignem od Partizanovog stadiona do Londona , a sada (puštanjem u rad petlje Hipodrom i mosta na ADI) mi treba 30 - ak minuta. Da idem u Zemun ili gornji deo Nogog Beograda , treba mi još jedno dvadesetak minuta , što je ukupno oko 50 minuta , pošto treba i da prelazim preko Brankovog mosta. Sa starom trasom 94 , uz presedanje kod Sava centra , mogao sam čak i do Keja Oslobođenja da stignem za nekih pola sata. Ovo je najbolji dokaz koliko je potrebno liniju vratiti na staru trasu , i to upravo zbog novog mosta i petlji.
 
Cekajte, oni stvarno hoce JOS JEDNU liniju da teraju kroz Pariske komune? :o Kakvi carevi, pa sa 16-icom ce da bude ista frekvencija autobusa kao kod Sajma...
 
solecar":2b4dcguu je napisao(la):
Dok ne ostaneš bez neke linije , nisi ni svestan koliko ti je ona bila značajna. Tako će se osećati većina ljudi kada im ukinu linije iz Pohorske , pa kad bude ili morao sa dva prevoza do Zelenog venca ili da ide peške do opštine , pa da tamo hvata prevoz do Zelenog venca.
Ne vidim nikakav problem da neko menja dva prevoza do Zelenog venca. Pa neće mu pasti glava sa ramena....

-......c.c.c. koliko su neki stanovnici razmaženi.....
 
Ja sam razumeo drugačije novu putanju 16-ice (Paviljoni ne ostaju bez prevoza).

16-aja.jpg


Kao zelena, ili crvena putanja, mada da se ja pitam ja bih napravio kružno (kao nekad davno 76 i 77 oko Tašmajdana)
 
Hteo sam da predlozim da se tramvaj broj 9 uvede od ranijih jutarnjih casova kao sto sada saobraca,prvi je u 03;30 pa u 03;45 h s tim sto tramvaji sad trenutno saobracaju od Milutina Milankovica.Ne znam da li je moguce da ostane i dalje tako a ne kao ranije da je prvi u 04;35 iz bloka 45 :D
 
Secam se kad su se gradili blokovi 61-64 i kad su novouseljeni stanovnici tih blokova, uglavnom oficiri JNA, trazili da se uvede direktna linija do VMA, da ne bi presedali. Nije li to upravo "nova" 94? :shok:
 
Vrh