Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

A zašto obaveštenja na stajalištima i redove vožnje i dalje potpisuje GSP BEOGRAD, kada su sada linije u nadležnosti direkcije?
 
Evo neka novost. Ne znam da li ikoga zanima, ali meni je interesantna i daj Boze da se i to desi.
Naime, juce u prepodnevnim satima, pojavili su se ljudi iz Direkcije za javni prevoz, tj. Sekretarijata za saobracaj, u Zabranskoj ulici u Lestanima. Oni su odradili svoj posao, ne znam tacno sta jer nisam bio tu, ali komsije govore da su merili i sl. U ovom kraju se vec ozbiljno govori da ce ovom ulicom prolaziti minibus linija, slicna liniji 310. Ako je ovo istina, bice super za stanovnike Lestana i Kaludjerice. Ako se uvede minibus linija, ona ce najverovatnije polaziti iz centra Lestana, Zabranskom ulicom koja se spaja sa ulicom Stepe Stepanovica u Kaludjerici i pretpostavljam dalje do Smederevskog puta ka Ustanickoj ili Sumicama, a mozda i dalje. Samo da napomenem da su ovo prenesene novosti, nije potvrdjeno, ali vrlo je moguce da ce se ovo desiti, jer stanovnici ovog kraja pesace vise od kilometar do prve stanice.
 
Kao prvo, dobro nam dosao mare mislim da sam video tvoje komentare na busevi.com :)

Mozda neko iz direkcije ipak cita nase predloge :)

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1579&p=6 post 132 :)
Ako je ova novost tacna onda jako lepo, u svom ''elaboratu'' od posta sam vec naveo kome ce koristiti ta linija... Sad,pitanje je dokle ce ici, da li ce mozda biti kruzna ili ipak ici u pravcu ka gradu, tipa Sumice, Ustanicka(tamo vise nema mesta) mozda su iz direkcije konacno shvatili da nam je potrebna veza sa najprivilegovanijim naseljem u Bgu posto tamo ima oko 5 linija koje gravitiraju ka ''srcu grada'' pa makar to vozilo za pocetak islo na pola sata, dok ne vide da potreba za njim stvarno POSTOJI :)

E sad... pretpostavljam da si iz Lestenburga, pa mi reci... od crkve u Lestanima po mojoj proceni postoji u duzini od nekih 150m ka Kaludjerici malo uzi kolovoz od ostatka trase, kao i neki ''kanal'' sa desne strane ka mojoj faveli, da li bi mozda taj deo bio malo nezgodan za mimoilazenje vozila ?
U svakom slucaju cekamo da se ova linija realizuje, drzim :kk: pa kad docekamo ...
 
А овако нешто? :D
untitled-3.jpg

Очајно сам урадио, али разумећете ме. Окретнице су у центрима оба насеља, јер уз 309 на 5 минута не треба да иде даље. Може евентуално да се појача 306..
 
Uuuuuuu Somi, ocito si u Kaludjerici bio samo nocnim busom, a tad si mozda i malkice popio :D te ulice su u ocajnom stanju, ponekad i jako problematicne za mimoilaznje (bilo bi lepo da moze, ali nazalost,tesko izvodljivo iako i taj deo u ulici Save Kovacevica i ceo potez od nekih 2km u krugu te ulice prosto vapi za autobuskom linijom)... npr prva ulica desno od pocetne stanice 309 je na jako strmom terenu, uska kao i precica kod kocke, dalja trasa uz Milana Rakica isto tako... da su te ulice jednosmerne, mozda bi moglo,ovako... realnija je ova trasa o kojoj pricamo mare i ja... a ostatak trase ka ulici Save Kovacevica u Lestanima je isto tezak za voznju minibusa i njegovo provlacenje kroz iste ima tu i jedna krivinica sa pikolo ulicom ;) slazem se da ne mora ici dalje od ovih naselja ali mozda bi ipak bilo korektno da se spusti u Mirijevo (posto su dva preostala terminusa prebukirana), sad kad vec moze :)
 
Траса обележена црвеном бојом има нов асфалт, не знам ко овде живи у Калуђерици :p За ову зелену не знам ништа, али тако сам урадио јер излази у центар и пролази близу нове школе.. И подразумева се да буду једносмерне :)
И кажем центар, а мислим окретница.. Мада мени је центар онај део од Алексе шантић до окретнице :laugh:
 
a ima li neki predlog da se produže neke linije ka bloku 72 gde je napravljeno novo naselje gde ima 730 stanova,mislim ipak je to još puno novih stanara u tom bloku?
 
Somi303":yj0fv4rv je napisao(la):
А овако нешто? :D
untitled-3.jpg

Очајно сам урадио, али разумећете ме. Окретнице су у центрима оба насеља, јер уз 309 на 5 минута не треба да иде даље. Може евентуално да се појача 306..
Uh... Ovo je vec nerealno jer ona putanja koju si oznacio zelenom bojom nije asfaltirana, bar ona "rupa" izmedju Lestana i Kaludjerice. Ne znam zbog cega je postavljeno kao da postoji put, ali to nije ni asfaltirano... Plus ima veliki nagib u jednom delu... :)

@prigradski
Hvala na dobrodoslici... Pratim ovaj sajt vec duze vreme, s vremena na vreme svracam...
Najpre da kazem da je Zabranska ulica pret... uh bre... ne znam ni sam kada... recimo da je pretrposle godine asfalitrana. Sa strane ulice postavljen je neki materijal i tu je planirano da se prosiri ulica. Od crkve pa do prvih kuca u Stepe Stepanovica ima sigurno 2 kilometra, mozda 2,5... Taj ceo deo je nekako... uzak u pojedinim delovima, sirok u vecem delu... Ni u jednom delu ne postoje kanali, osim u jednoj ulici koja se spusta ka okretnici 309. Ako se kojim slucajem uvede ta zamisljena linija, pretpostavljam da ce ici na pola sata, sto znaci da ce na trasi biti minimum 2 vozila. Tako da nece biti problema u mimoilazenju. Ali najveci problem je sto ovom trasom prolaze teski kamioni, kojima nije dozvoljeno, naravno... Uskoro bi trebalo da se uradi peticija medju stanovnicima Zabranske da se uvedu lezeci policajci kao i zabrana za kamione i slicna teska vozila. Tako da bi i taj problem mogao da se resi... Bice jos bolje ako se stvori opstina Kaludjerica, problemi ce se lako resavati. Sa Grockom ne moze nista da se uradi...
 
A niko ne reaguje na predlog za liniju Vinca Mlin- Knezevac preko S. Kovacevica i Kruznog puta
 
Ako mislis da ubedis ljude da se redovno validiraju, mozda nesto i postignes :laugh:
 
Bilo bi super da se linija 54 produži od Makiša to stajališta "Taložnik" (zadnje stajalište u visini Ade Ciganlije). To je produženje od samo 2 stanice, tj. 1146m, Tako bi se direktno povezalo Miljakovac i Železnik, kao i ostala manja usputna naselja sa Adom. Linja 54 uglavnom ide polu prazna, ovako bi dobila dodatnu funkciju i nove putnike. Niko ništa ne bi izgubio jer bi linija i dalje prilazila pored MZ Makiš. To je izvodljivo i po pitanju turaže jer autobusi sa linije 54 često čekaju na okretnici i po 15 minuta.

Zelena linija: stara trasa
Crvena linija: nova predložena trasa

2zqsln8.jpg
 
Zna li se kada ce liniju 88 da puste preko mosta na adi? Ili neku drugu iz pravca banovog brda?
 
Da postavim glupo pitanje- "Zasto?''
Mislim, od kad povezali Pozesku i most ne vidim prepreku a preusmeravanje linije, a pogotovo cekati jos godinu dana..hmm..zasto? :violina:
 
11030":3jfqeyya je napisao(la):
Zna li se kada ce liniju 88 da puste preko mosta na adi? Ili neku drugu iz pravca banovog brda?
onda sajam ostaje bez direktne povezanosti sa sava centrom i zemunom?
 
ili novi most ostaje bez autobuske linije...o tome se davno pisalo, a postoji i linija 89. Jednu od te dve ce sigurno pustiti preko ade, samo je pitanje kad?
 
Već više puta su građani davali predloge da se 94 vrati na staru trasu , da se uopšte ne menja trasa 88 , a da 89 prebace preko mosta na ADI , a da 85 treba produžiti ka Zemunu.
 
Mi želimo liniju preko mosta na Adi jer bi to bilo lepo i linija bi nekima i odgovarala, mada manje-više svi mogu i bez nje. Da malo pogledamo istini u oči, nije taj most beskoristan, pomaže on donekle, ali nije baš ni previše koristan. To je u neku ruku most koji ne vodi nikuda. I ona linija 85 je u neku ruku atrakcija. Lastin minibus se napuni, ali da ide, npr. zglob, svima bi bilo jasno koliko je linija nerentabilna.
 
@EUKALIPTUS
Mi želimo liniju preko mosta na Adi jer bi to bilo lepo i linija bi nekima i odgovarala, mada manje-više svi mogu i bez nje. Da malo pogledamo istini u oči, nije taj most beskoristan, pomaže on donekle, ali nije baš ni previše koristan. To je u neku ruku most koji ne vodi nikuda.


Да, то је мост који "не води никуда", али директно повезује Чукарицу, Чукаричку падину, Баново брдо, Филмски град, Скојевско насеље, Церак, Жарково, Јулино, Лабудово и Петлово брдо, Видиковац, Железник, Сремчицу, Макиш, Беле воде, Раковицу, насеље Кошутњак, Канарево брдо, Миљаковац 1, 2 и 3, као и Обреновац, Лазаревац и Барајево, са Земуном, Новим Београдом, Сурчином и од 2014. године Борчом. Цирка 800.000 Београђана директно упућено на мост; стварно "не води никуда" и нема потребе да јавни превоз иде преко њега...
 
ma ne vodi nikuda kad ti covek kaze! Lepo da ga zavrsimo, pa zatvorimo, i nek stoji kao ukras i novi simbol beograda :kafa:
 
Пантограф":yes825j1 je napisao(la):
Да, то је мост који "не води никуда", али директно повезује Чукарицу, Чукаричку падину, Баново брдо, Филмски град, Скојевско насеље, Церак, Жарково, Јулино, Лабудово и Петлово брдо, Видиковац, Железник, Сремчицу, Макиш, Беле воде, Раковицу, насеље Кошутњак, Канарево брдо, Миљаковац 1, 2 и 3, као и Обреновац, Лазаревац и Барајево, са Земуном, Новим Београдом, Сурчином и од 2014. године Борчом. Цирка 800.000 Београђана директно упућено на мост; стварно "не води никуда" и нема потребе да јавни превоз иде преко њега...

Sve je to lepo ali i dalje veliki broj ljudi ide pravcem "Sava cenatr - Sajam" , preko Gazele.
Na staroj trasi 94 , stannica Sava centar je bila najbitnija , zato što je to bila glavna presedačka stanica za Zemun , Bežanijsku kosu , Ledine i Surčin. Tako da , mogu sve linije da prebace sa Gazele na Most na ADI , ako će se tako bolje osećati , i time će moći slobodno da izbace sve zglobne autobuse sa tih linija , jer će biti popunjeni kao što je sada 94 , zbog toga što građani imaju druge potrebe za prevozom.
 
88 pustiti preko mosta na Adi,
sa izmeštenom okretnicom
umesto Zemunskog keja smesti je kod saobracajne škole u Zemunu gde okrece i 17
 
boca-ica":11p38c7g je napisao(la):
88 pustiti preko mosta na Adi,
sa izmeštenom okretnicom
umesto Zemunskog keja smesti je kod saobracajne škole u Zemunu gde okrece i 17

I kao što rekoh , upropastiš liniju i staviš da na njoj idu solaći.
 
Linija 88 je početkom devedesetih okretala u Bačkoj zajedno sa 83. Na Keju joj nije mesto jer je kej uvek bio za linije koje idu ka sremu, a 88 kao "dozemunska" linija, koja vozi do Zemuna ali ni malo ne zalazi u Zemun nema neku svrhu ni da ide do Zemuna. Onda komotno mogu da je skrate i do Pohorske. Ja sam za to, naravno, da je produže ponovo do Bačke ili da ide do saobraćajne.

Što se novog mosta tiče, podjednako je značajan kao i železnička stanica "Prokop". U teoriji jako lepo zvuči šta sve povezuje, ali u praksi to sve izgleda drugačije. Ja nisam stručnjak i neću da se bavim time zašto je tako , već iznosim stanje sa terena. Malo puta mi se ukazala potreba da idem tuda, ali sam shvatio da kada hoću da izbegnem gužvu, makar i u najgorem špicu, bilo da idem autom pa mi smeta saobraćajna gužva, bilo da idem busem, pa neću da stojim u krcato punom autobusu, ja se zaputim na novi most ili na 94. Da preko njega puste linije, ne bi ni solaći mogli da se napune.
 
Pa evo sad gotovo redovno , bez obzira na doba dana , možeš da nađeš 2 - 3 slobodna mesta , bez obzira kojim pravcem ideš sa 94. čak mi se dešavalo i da se par puta vozim sam sa vozačem , što samo govori o tome koliko je obesmišljena trasa i kolika je potreba za vraćanje preko Gazele. Čak mi se i par puta desilo da se po pola sata vozim od Pinka do buvljaka , iakoo se ova relacija preko mosta na ADI smatra bržom.

Što se tiče skraćenja 88 do Pohorske , ja je ne bih uopšte skraćivao , iz razloga što će se ta okretnica ukinuti , kako sam čuo , zbog žalbi građana da im smeta buka i smrad (izduvni gasovi) autobusa. A iz istog razloga (ukidanje okretnice zbog vraćanja zemljišta vlasnicima) ne bih liniju produžavao do Bačke , već do okretnice 17 , jer je to izuzetno velika , a neiskoriščena okretnica.
 
Vrh