Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja
Треће, становници дела Новог Београда, дуж улице Гоце Делчева, од Булевара Михаила Пупина па до старог Новог Београда тј. Павиљона, ће остати без превоза и директне везе са градом !!!
Nebi uopšte bila neka velika šteta ukoliko 16 ne bi više išao tuda , jer mnogo je lakše Paviljoncima da prepešače jednu autobusku stanicu i dođu do opštine pa tamo čekaju neku od linija za Zeleni venac , koje su veoma česte i time ne bi uopšte mnogo izgubili , dok ja recimo , koji živim kod Partizanovog stadiona , zbog prebacivanja 94 na most na ADI , kako god okreneš , moram da koristim minimum dva prevoza da bih došao na Novi Beograd i ni u jednoj od opcija koje imam , nije mi lako. Jedino olakšanje koje donekle imam je metro , ali na njega ne mogu da se mnogo oslonim , zato što ide na 1h uveče , a ovako na pola sata (ukoliko nije vikend).
Okretnica 17, Zemun Gornji grad, poznatija kao "kod saobraćajne" ili za mlađe kod "saoba" nije baš toliko neiskorišćena. Pošto je 17 jedna od najfrekventnijih linija u gradu na okretnici su uvek 2-3 autobusa, tu je i taksi stanica. Morao bi baš da se uvede red među vozačima da bi tu mogla da funkcioniše linija koja ide češće od 1 u pola sata. Koliko puta sam samo došao na stanicu i tamo malo izvan nje stoji žuti prastari ikar, koji ne planira da krene već putnici čekaju da naiđe sledeći autobus. I sad zamislite da naiđu 2 autobusa na 2 linije. Takođe ulica Cara Dušana teško može da primi više autobusa. Ovom ulicom trenutno saobraća 8 linija (17, 73, 84, 704, 705, 706, 706E, 707), a ona uvećini ima jednu i po traku po smeru, a samo od saobraćajne do Tršćanske ulice je 2+2.
Takođe u blizini okretnice, na nekih 50 metara će uskoro proći prilazni put Kineskom mostu, koji će doneti mnogo, mnogo novih automobila. Nije to baš samo jedna okretnica tamo negde na kojoj okreće samo 1 linija.
Edit: Solecar, to nije jedna, to su 3 stanice. Paviljoni su naselje oivičeno ulicama Džona Kenedija, Tošin Bunar, Goce delčeva, Bul. Mihajla Pupina, a do opšine su stajališta Stari Merkator, Arhiv pa tek onda opština. I sad zamisli da neko od Tošinog bunara ide peške do opštine. Ne mora peške ima 18 Sve u svemu mislim da su paviljoni preveliko naselje da bi ostalo bez autobuske linije.
Kako god okreneš , Paviljoni nisu uopšte preveliko naselje i ja uopšte ne vidim problem da dođu peške , pogotovu što ovi koji žive blizu Tošinog bunara mogu tamo na 78 pa do železničke stanice ili Slavije , ili da kod ušća presednu na neki prevoz do Zelenog venca , ili sa 18 do Opštine , a što se tiče stanice Arhiv , ona se nalazi sa jedne strane kružnog toga , a stanica Opština Novi Beograd sa druge strane , tako da ako je problem da se uloži dodatni napor i pređe kružni tok , onda stvarno ...
Stanujem kod starog merkatora i apsolutno sam za da se ukine stanica Arhiv, jednostavno ne vidim uopšte njenu svrhu kada već imamo stanicu stari merkator.
Pa ko ti je kriv što si omatoreo pre vremena , pa bi ti i da koristiš 16 bio problem da to parče pređeš peške. :lol:
I samo da napomenem da ovaj problem nije uopšte toliko veliki u odnosu na neka druga naselja gde građani moraju da idu 15 - ak minuta peške do najbliže stanice
I samo da napomenem da ovaj problem nije uopšte toliko veliki u odnosu na neka druga naselja gde građani moraju da idu 15 - ak minuta peške do najbliže stanice
Ja sam lepo napisao kako su oni to zamislili da ide sadašnjom trasom do opštine , pa Pariske komune do Fontane , i onda narodnik Heroja do Milutina Milankovića (blok 37). Tu postoji mogućnost okretanja bez pravljenja prekršaja , ako bi se linija okretala kod Grand Motorsa.
I samo da napomenem da ovaj problem nije uopšte toliko veliki u odnosu na neka druga naselja gde građani moraju da idu 15 - ak minuta peške do najbliže stanice
Ja vrlo dobro kapiram koliki su Paviljoni i baš zato i govorim ovo što govorim , a dole sam dao primer mnogo većih naselja sa mnogo lošijim gradskim prevozom. Ako bui se 16 izmestila iz Pohorske , onda bi paviljobci , zaboga morali , iako su to sami tražili , da idu peške do starog Merkatora ili do Tošinog bunara , da hvataju najbliži gradski prevoz.
Pogledaj samo naselje Ugrinovci , iako postoje čak tri linije , sve tri idu istom trasom , kroz glavnu ulicu , bez obzira što se naselje tokom godina proširilo. Isto to važi i za dobar deo Kaluđerice i Leštana. Isti slučaj je i sa Grockom (onaj deo uz Dunav) , dobar deo Rakovica sela , dobar deo Sremčice ... U svim ovim naseljima živi po više hiljada ljudi.
11030 da si malo pažljivije čitao , video bi da je većina za to da 89 ide preko mosta na ADI , uz to da se 94 vrati na staru trasu , a da se 85 produži od Belvilam ka Zemunu , a naravno i on da ide preko novog mosta. Ja stvarno ne vidim svrhu siljenja nekih linija određenim trasama kada one ne odgovaraju putnicima. Da se trasa 94 preko mosta na ADI pokazala kao dobra stvar , autobusi bi bili prepuni i javila bi se potreba za zglobnim autobusima , ali kako su autobusi maltene prazni , ladno bi mogli da na ovu liniju postave i minibuseve koji bi bili fino popunjeni (po mom mišljenju).
Одређена критика је постојала, али постојање линије Бањица - Драгиша Мишовић - Нови мост је било потпуно оправдано. Најбржа и најкраћа веза, која иде право на мост је логично решење, и шанса да они који не користе аутомобиле стварно користе мост. Проблем са губитком великог дела функционалности линије 94 није то измештање него комплетан концепт линија. По целом Београду имамо безброј примера да линије јавног превоза иду паралелно километрима, без тачака додиривања на којима би се обавила најпрактичнија преседања. Данас делује потпуно нелогично што је околина Железничке станице Нови Београд једини део Новог Београда који нема директне везе са Општином Нови Београд, Бежанијском косом нити Земуном. Још 1980-тих ГСП је тежио да што више погорша везе са Новим железничким чвором. Тек последњих неколико година, од како је ГСП оператер, и како је Дирекција за јавни превоз изнад њега, попустио је тај монополистички притисак. У овој ситуацији, како би уместо паралелних имали укрштене линије, најбоље би било 94 послати од Железничке станице Нови Београд Милутина Миланковића, Општина Нови Београд па за Бежанију, а 74 од Студентског града заломити према Блоковима. Или је то можда немогуће, јер је пензионерски лоби прејак... Али такав систем укрштених уместо паралелних линија је принцип паметног конципирања транспортне мреже, у којој већину путовања обављаш са највише једним преседањем. А код Партизановог стадиона стварно не треба натрпавати још линија. Где год да ставиш линију. И у Незнаног јунака и у свим правцима од Мостара ћеш претрпавати транспортну мрежу, а због релативно ретко насељеног подручја које већ има врло јаке 40 и 41. Грешка је ту највећа што нема преседачке станице за 40 и 41 на самом Мостару, одакле превоз иде малтене свуда. Чудно да када су издвајане десетине милиона за Мостар и Газелу није могло бити издвојено још којих 100.000 да се уљуде неке ствари. Додавање линија у том делу града може бити смислено тек ако за Прокоп будемо стварно видели неку перспективу.
c.s.i.":15lhcluu je napisao(la):
Bilo bi super da se linija 54 produži od Makiša to stajališta "Taložnik" (zadnje stajalište u visini Ade Ciganlije). To je produženje od samo 2 stanice, tj. 1146m, Tako bi se direktno povezalo Miljakovac i Železnik, kao i ostala manja usputna naselja sa Adom. Linja 54 uglavnom ide polu prazna, ovako bi dobila dodatnu funkciju i nove putnike. Niko ništa ne bi izgubio jer bi linija i dalje prilazila pored MZ Makiš. To je izvodljivo i po pitanju turaže jer autobusi sa linije 54 često čekaju na okretnici i po 15 minuta.
Zelena linija: stara trasa
Crvena linija: nova predložena trasa
Ако ћемо поштено, линија 54 на делу од Железника до Макиша има тек по неког залуталог путника. Можда, евентуално, за време смене радника Водовода буде путника на том делу, иначе већина путника су од Раковице до Железника. По мени, ако је због оно мало по неких између Савске магистрале, и Старог обреновачког пута, онда је боље увести линију, на пример 501, Железник Тараиш - Железник - Макиш - Железничка станица (или Ж.Ст.Нови Београд), а 54 продужити на југ уместо једне од линија 91, 92 и 552. Овако, аутобуси 91, 92 и 552 имају поласке сличне фреквенције као 54, а Умка и Остружница имају директне везе са центром и ничим више. Линију 521 продужити до Сремчице као великог насеља, а та мера ће утицати да се такт на истој смањи на макар 30 минута у шпицевима. Са друге стране, линија 54 ако се са супротне стране повеже са Трошарином, и не само Раковицом, привукла би сигурно двоструко путника, па би и она имала неку бољу учесталост полазака. На премер, неко ко са Вождовачких факултета путује кући за Обреновац могао би скратити пут и потпуно "искулирати" центар града, само да тамо нека линија Умка - Трошарина не иде сваке преступне.
Уопште ми није јасно зашто оне силне Ада аутобусе не возе Старим обреновачким путем, него опет људи пешаче по 3 километра, или се трпају на претрпаном северном делу језера, или се гужвају у 92. Па управо тај источни део језера ствара "Адин поподневни шпиц", јер тај део је осунчан поподне.
Karlo , problem je upravo u izmeštanju linije na novi most. Šta mene briga što linija sada ide kraćom trasom na novi Beograd , kada meni i mnogima drugima , koji su to pokazali popunjenošću autobusa , ne odgovara. Sve je baš kako treba bilo kada je linija najkraćim putem povezivala Miljakovac , Banjicu i Dedinje sa Sava centrom , odnosno Zemunom. Svae drugo što si predložio , ne bi imalo svoju svrhu i upropastilo bi samo 94 i 74. Šta će recimo nekome veza sa Blokovima i sa 74 i sa 7 od Vuka , ako to znači da gubi vezu sa Bežanijom.
I samo da napomenem da ovaj problem nije uopšte toliko veliki u odnosu na neka druga naselja gde građani moraju da idu 15 - ak minuta peške do najbliže stanice
Solecar, краљу, немој да ме схватиш погрешно, али коментари типа "шта мене брига што линија сада иде краћом трасом на Нови Београд, кад то МЕНИ не одговара" потпуно су супротни духу и суштини овог форума. Овде се ипак расправља о општем интересу.
Него, чисто да те запитам - с обзиром да би послао Павиљонце да пешаче до Општине НБ - пошто живиш код гробарског стадиона, а путујеш преко реке, зашто не прошеташ (низбрдо) до Хитне помоћи на 17 и 18 (то је ближе него Општина од Павиљона), него би да ти баш 94 вози поред куће??
Pantografe , nadam se da me ovaj put nećeš pogrešno shvatiti i da ćeš pročitati pažljivo ceo komentar. Ja sam rekao meni i mnogim drugima , zato što ja nisam jedini kome ne odgovara nova trasa 94 , tako da tvoj komentar nije na mestu. Da je super potez preusmerenje 94 na novi most , autobusi bi bili krcati i ne bi moglo da se uđe u njih.
Zašto bih ja pešačio do Hitne pomoći , kada retko imam potrebu da idem u Zemun i u taj deo Novog Beograda oko opštine? Možda tako uradim sledeće nedelje , kada bude BEER FEST.
A ako je nekome problem da pešači do Opštine , ima prevoz kod starog Merkatora i u Tošinom bunaru , na svega par minuta od stana.
Nikola , voz ide na sat vremena , i ne vrši mi funkciju , osim u špicu radnim danom. Zbog toga ga slabo i koristim. Voz ciljano koristim jedino kada idem do buvljaka , Tošinog bunara ili u Batajnicu , pa se vraćam gradskim prevozom.
Треће, становници дела Новог Београда, дуж улице Гоце Делчева, од Булевара Михаила Пупина па до старог Новог Београда тј. Павиљона, ће остати без превоза и директне везе са градом !!!
Nebi uopšte bila neka velika šteta ukoliko 16 ne bi više išao tuda , jer mnogo je lakše Paviljoncima da prepešače jednu autobusku stanicu i dođu do opštine pa tamo čekaju neku od linija za Zeleni venac , koje su veoma česte i time ne bi uopšte mnogo izgubili , dok ja recimo , koji živim kod Partizanovog stadiona , zbog prebacivanja 94 na most na ADI , kako god okreneš , moram da koristim minimum dva prevoza da bih došao na Novi Beograd i ni u jednoj od opcija koje imam , nije mi lako. Jedino olakšanje koje donekle imam je metro , ali na njega ne mogu da se mnogo oslonim , zato što ide na 1h uveče , a ovako na pola sata (ukoliko nije vikend).
Солекар, баш је и сулудо што 16-ица неће ићи туда, не знам чија је то "паметна" идеја била, вероватно паметних стратега из ГСП-а или Дирекције ! Од садашње окретнице 16, 81 и 612, па до Општине имаш пуна 2 км. Замисли сада да нека мајка са болесним дететом иде од Института мајка и дете, који је још 500 метара даље од садашње окретнице, до Општине или до Фонтане, да ухвати неки аутобус директно до Зеленог венца. Баш хумано од ГСП-а или Дирекције, нема шта :notok:
Па ако се и жели да се укине окретница у Похорској, нека и даље 16-ца, из правца Општине, иде Бул. Михаила Пупина, лево у Гоце Делчева па до краја и онда лево да скрене у Париске комуне правац до Опшине и даље старом трасом. Не мора у опште да буде неке окретнице. Једино би у Гоце Делчева, негде у нивоу Поште, требало да се уради једно стајалиште. Мислим да би са оваквим предлогом били задовољни и Павиљонци.
Ja sam lepo napisao kako su oni to zamislili da ide sadašnjom trasom do opštine , pa Pariske komune do Fontane , i onda narodnik Heroja do Milutina Milankovića (blok 37). Tu postoji mogućnost okretanja bez pravljenja prekršaja , ako bi se linija okretala kod Grand Motorsa.
Прави се саобраћајни прекршај, нема се толико простора ако би се улазило зглобним аутобусима у блоковску уличицу која је ионако начичкана аутомобилима. Знам како је било ка је ту још 65-ца окретала. Али ако то и ураде полиција ће ионако да зажмури кад је ГСП у питању.
ГСП наводно решава проблем код једне окретнице, а прави проблем код будуће. Јесте да је цео блока 40, где се планира да буде окретница (десни део блока), само пословни део, али баш због тога јако је велика фреквенција возила у њој, што путничких што транспортних.
Иначе код Гранд Моторса (то је леви део блока 40) не може у опште да се окреће линија.
Slažem se sa kokosom po pitanju okretnice 17-ice. Okretnica je jako mala i čak i kad je 81 tamo okretao bilo je problema. Ne znam zašto svake godine hoće da ukunu Bačku. Okretnica je ogromna i na njoj bi moglo da okreće najmanje 5 frekventnih linija. To je neiskorišćen resurs.
Znam da nema smisla, samo mi nije jasno sta oni planiraju da urade sa 16-icom? Zbog cega je uopste izmestati, ta linija radi posao sto bi se reklo, skoro uvek je puna. Da li je problem u premaloj okretnici?
Kad sam ja bio mali , redovno sam koristio 18 - ticu da stignem do "instituta za Majku i dete" i silazio sam na stanici u Tošinom bunaru. Nikad mi se nije činilo , ma koliko bio bolestan , da je institut mnogo udaljen od autobuske stanice. Ukoliko im pak ne odgovaraju linije kod Tošinog bunara , za isto vreme mogu da stignu do Bulevara Mihajla Pupina , i tamo hvataju neki drugi prevoz.
I uostalom , ako su sami Paviljonci , kao što je priča , tražili da se ukine okretnica u Pohorskoj , onda neka idu peške do najbliže autobuske stanice , pa nek dalje presedaju , jer i ovo je sastavni deo priče.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.