Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ма то се прича одавно, али неће бити ништа од тога.

Свако ко је упућен у градски превоз и упознат је са линијом 16, зна њене токове путника. Често се испразни код Ушћа, па до старог Меркатора вози релативно празњикава, па се ту поново напуни управо за ту једну станицу до окретнице.

Е сад, ти људи који чекају 16 за ту једну станицу се буне што 16 окреће у Сремских одреда? :rolleyes: Мени не делује логично.

Прича се и да ће да укину окретницу у Бачкој (18, 83), мада ми и то делује идиотски. Где ће онда те две линије? Горњи град не може да прими ни још једну слабу линију, а камоли две, па да кажемо делимично јаке линије, као што су 18 и 83. Кажем делимично, јер су осакаћене летњим редом вожње, а ни зими нису довољно јаке, нарочито 83.

Могли би са 85 да ураде нешто и продуже је у Земун и на Чукарицу. Таман 85 и 89 пребаце на нови мост.
 
Otkud ti to da se 16 isprazni kod ušća, vozim se redovno tom linijom i mogu ti reći da to jednostavno nije tačno. U špicu gužve ima i do crvenkape a neki put i do merkatora. Naravno da je zadnjih godina gužva manja ali razlog za to je povećanje autobusa koji saobraćaju na toj liniji.
 
Возим се и ја. Нисам рекао да се увек испразни, али је чињеница да много људи излази на тој станици (они који иду у ТЦ, а и они који станују у Блоку 21). Број људи који уђе варира, јер зависи и од тога да ли је непосредно пре прошао 83, који покупи добар део путника који иде ка Павиљонима, Џона Кенедија или старом Меркатору.
 
1111":1ab744ye je napisao(la):
Ма то се прича одавно, али неће бити ништа од тога.

Свако ко је упућен у градски превоз и упознат је са линијом 16, зна њене токове путника. Често се испразни код Ушћа, па до старог Меркатора вози релативно празњикава, па се ту поново напуни управо за ту једну станицу до окретнице.

Е сад, ти људи који чекају 16 за ту једну станицу се буне што 16 окреће у Сремских одреда? :rolleyes: Мени не делује логично.

Прича се и да ће да укину окретницу у Бачкој (18, 83), мада ми и то делује идиотски. Где ће онда те две линије? Горњи град не може да прими ни још једну слабу линију, а камоли две, па да кажемо делимично јаке линије, као што су 18 и 83. Кажем делимично, јер су осакаћене летњим редом вожње, а ни зими нису довољно јаке, нарочито 83.

Могли би са 85 да ураде нешто и продуже је у Земун и на Чукарицу. Таман 85 и 89 пребаце на нови мост.

solecar":1ab744ye je napisao(la):
Evo informacije koju sam čuo , vezano za okretnicu Bačka
Što se tiče Bačke , to će linije 18 i 83 da produže do Altine , ali ne do sadašnje okretnice , već će se praviti potpuno nova kod nekog Tržnog centra i Robne kuće.

Ovo sa Bačkom se radi jer planiraju da vrate zemljište vlasnicima.
 
Bivis":31nqljt3 je napisao(la):
Otkud ti to da se 16 isprazni kod ušća, vozim se redovno tom linijom i mogu ti reći da to jednostavno nije tačno. U špicu gužve ima i do crvenkape a neki put i do merkatora. Naravno da je zadnjih godina gužva manja ali razlog za to je povećanje autobusa koji saobraćaju na toj liniji.
Мало сам анализирао, и утврдио сам да је најбоље решење за 16 продужити за 800 метара до Студентског града, и то: Париске комуне, Тошин Бунар, а затим на углу Тошиног бунара и Студентске направити кружни ток. Иовако је та раскрсница доста небезбедна, и са великим потребама за левим скретањима. Од ћошка Блока 4 одгристи појас ширине 7 метара, и дужине 50-60 метара, направити као "џеп" и одвојити ивичњаком од главног коловоза Тошиног бунара. Са више продужавања, линија 16 би само губила на квалитету, а окрени/обрни потребно је градити неке нове окретнице.
 
Pozdrav svima,kada smo vec u temi oko Pohorske,da nije problem u tome sto su kasnije dodali jos 2 linije.Mozda je resenje izmestiti 81 (koliko ih ima) :D i 612.Tada ne bi bilo buke i zagadjenja.Svidja mi se predlog da,eventualno,16 ide do kraja Goce Delceva, pa u Pariske Komun,pa da se vrati na stari merkator.Opet,mozda malo kruzi.
Neverovatna mi je vest da okrece u Milutina Milankovica,a jos vise da okrece na Bez. Kosi.Zar nam treba jos jedna 65 i 74,nikako da stignu?Bilo je bolje da se nisu ni menjale trase,ali Mirijevo i BK uvek sve zelje ostvare.
 
Pa ovo produženje 65 od bloka 37 do Bežanijske kose , jedini mi ima smisla , zato što je to najbliža okretnica , dok ovo kruženje 612 i 708 preko Bežanijske kose mi je potpuno bezveze , i to zato što 612 uglavnom ide prazna (tako sam čuo od drugih ljudi) , a 708 se 90% poklapa sa 76. A tek ovo sa 74 što su uradili , stvarno nemam reči. Ja sam se od Vuka vozio do Mirijeva (do onog velikog MAXI) , par puta , i gotovo uvek , bez obzira na doba dana , 74 ima svega nekoliko putnika , i to uglavnom od Bogoslovije.
A ovo za 16 je i meni glupo , ali šta da se radi , kad Direkcija nešto zacrta ... Jedino rešenje bi bilo kada bi tu oko Grand Motorsa napravili okretnicu.
Kao rešenje za 612 , vidim u sledećem. Znam da će me mnogi kritikovati zbog toga , ali evo. Predlažem da se 612 ukine , a da se kao zamena za njenu trasu iskoriste linije 65 i 709. 65 bi se produžila do starog MEGA Rodića , u blizini kvantaške pijace , čime bi se olakšalo radnicima kvantaša , TEMPA i carine da stignu na posao (za ovaj predlog sam čuo od više radnika pomenutih objekata). Što se tiče produženja 709 , ona bi od sadašnje okretnice Zemun (gornji grad) išla sadašnjom trasom 612 do Galenike. Svi autobusi sa 612 bi bili prebačeni na 709. Šta mislite o ovome?
 
Meni se čini da kad bi autobusi bili ispravni i ugašeni na okretnici, ljudi bi se daleko manje bunili. Znači ako čekaš duže od 60 sekundi brate ugasi autobus a ne da drnda i dimi.
 
И онда кад га упали држи пун гас 2 минута да би поново напумпао јастуке..
 
Па не верујем да треба баш 2 минута, али свеједно. Кад се упали аутобус, нема ваздуха у јастуцима и возач мора да му да пун гас да се што пре напумпају.
 
Pozdrav Sole,zaboravili smo staru okretnicu 612 kod nekadasnjeg mega rodica.Naravno,odlican predlog za pomenuto i jos pomoc ljudima koji rade u blizini.Takodje,verujem da 709 samo stvara guzvu na Novom Gradu,ali 612 je prvo zamisljena kao brzo povezivanje N. Beograd i Galenike,a ovako ide retko i gubi svrhu.
Kada smo kod starog mega marketa,nesto mi se cini da su tu dve okretnice,jedna stara i jedna novija blize nekadasnjem marketu?
 
612 je promenio trasu kada su stanovnici Galenike tražili da linija ide kroz Rada Končara , zbog toga što dosta njih ide tu u dom zdravlja. Najbolje bi bilo da je linija u startu ostavljena da ide svojom trasom kroz Autoput za Zagreb , pa da se odatle isključuje na autoput za Novi Sad , i dalje prvom produženom trasom do Galenike (Ugrinovačka , Banatrska , Cara Dušana).
 
U proteklom periodu završeno je praćenje opterećenosti autobusa u saobraćajnim špicevima tokom kojih se preveze blizu 45 odsto putnika u toku celog dana. Na osnovu toga izrađene su studije i donete sledeće odluke:

- broj vozila na linijama 37, 23, 78 i 95 biće povećan
- broj vozila na linijama 54, 108, 602 i 711 biće smanjen
- trolejbuska linija 22L biće ukinuta.

izvor: 24sata.rs
 
Kao da oni to nisu znali ranije. 23 koja je bila super linija postala je katastrofa, kao i 37. 22l nikad nije ni imala svrhu, uvek krene iza neke trole i provoza se prazna do Slavije.
 
nikola011":24sn5jxt je napisao(la):
22l nikad nije ni imala svrhu, uvek krene iza neke trole i provoza se prazna do Slavije.


Možda 5-6 polazaka, ali kada je gužva u ostalim trolama, 19, 21, 22, 29, 22L uvek dobro dodje jer dosta ljudi ide samo do slavije
 
A što ne ukinu 51?

ili bar da je skrate. recimo do pijace na banovom brdu a posle može i nazad jer je prazna čak i u špicevima.
 
prigradski":ke83q08u je napisao(la):
Naravno, o pojacavanju linije 50 ni reci :(

Pa , meni se čini da 23 i 95 pojačavaju zato što su to linije sa stalnom kontrolom , i tako mogu mnogo lakše da kontrolišu putnike , a tu ne spada linija 50. Isto važi i za ukidanje 22L i ukidanje pojedinih stajališta.

brdjanin":ke83q08u je napisao(la):
A što ne ukinu 51?

ili bar da je skrate. recimo do pijace na banovom brdu a posle može i nazad jer je prazna čak i u špicevima.

Nju ne treba dirati , jer dobro dođe kao ispomoć tramvajima , pogotovu kada nestane struje ili se desi neki kvar ili zastoj na šinama.
 
dobro su se setili da pojacaju 37, nadam se da ce uvesti normalne autobuse napokon a ne one male konzervice.
 
Najgore od svega je što su uz pomoć Busplusa zauvek začepili usta građanima i njihovim zahtevima jer će se uvek pozivati na "izveštaje" Busplusa, u koje gradjani nemaju uvid.

A svaki izveštaj koji ne može da se prekontroliše nema nikakvu validnost.
 
18 je katastrofa a pogotovu subotom nedeljom kada joj je takt 15 minuta, što je nedopustivo za tako jaku liniju
 
Pozdrav svima,napokon se neko setio da pojaca 37,mada treba i 50 uz jos neke linije.Cudi me kako na spisku nisu 25p i 74,jer BK i Mirijevo postaju zapostavljeni :lol:
 
solecar":17nyomka je napisao(la):
U proteklom periodu završeno je praćenje opterećenosti autobusa u saobraćajnim špicevima tokom kojih se preveze blizu 45 odsto putnika u toku celog dana. Na osnovu toga izrađene su studije i donete sledeće odluke:

- broj vozila na linijama 37, 23, 78 i 95 biće povećan
- broj vozila na linijama 54, 108, 602 i 711 biće smanjen
- trolejbuska linija 22L biće ukinuta.

izvor: 24sata.rs
Чаробна шкољко, које линије да појачамо :laugh: :lool:
http://www.youtube.com/watch?v=nzaIn9-pLko
Примера ради, линије 33 и 48 су управо најоптерећеније између Поштанске штедионице и Трошарине/Бањице. Ту постоји трамвајска линија 10, која има засебно стајалиште у односу на 33 и 48 код Ташмајдана и Поштанске Штедионице у правцу Вождовца, а ред вожње је тако проређен да људи радије чекају аутобус. Колико је јака потреба имати стандард на линији 10 да возила у шпицу иду на сваких 6-8 минута, не може се утврдити помоћу Бус-Плуса већ преко утврђивања линија жеља. Линија 10 је била фреквентна у току 2010. и радова у Булевару, и тада је била одлична. Сада макар имамо довољно трамваја.
 
Vrh