1111
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 14.10.2010.
- Poruke
- 1.710
- Pohvaljen
- 3.070
Ма то се прича одавно, али неће бити ништа од тога.
Свако ко је упућен у градски превоз и упознат је са линијом 16, зна њене токове путника. Често се испразни код Ушћа, па до старог Меркатора вози релативно празњикава, па се ту поново напуни управо за ту једну станицу до окретнице.
Е сад, ти људи који чекају 16 за ту једну станицу се буне што 16 окреће у Сремских одреда? Мени не делује логично.
Прича се и да ће да укину окретницу у Бачкој (18, 83), мада ми и то делује идиотски. Где ће онда те две линије? Горњи град не може да прими ни још једну слабу линију, а камоли две, па да кажемо делимично јаке линије, као што су 18 и 83. Кажем делимично, јер су осакаћене летњим редом вожње, а ни зими нису довољно јаке, нарочито 83.
Могли би са 85 да ураде нешто и продуже је у Земун и на Чукарицу. Таман 85 и 89 пребаце на нови мост.
Свако ко је упућен у градски превоз и упознат је са линијом 16, зна њене токове путника. Често се испразни код Ушћа, па до старог Меркатора вози релативно празњикава, па се ту поново напуни управо за ту једну станицу до окретнице.
Е сад, ти људи који чекају 16 за ту једну станицу се буне што 16 окреће у Сремских одреда? Мени не делује логично.
Прича се и да ће да укину окретницу у Бачкој (18, 83), мада ми и то делује идиотски. Где ће онда те две линије? Горњи град не може да прими ни још једну слабу линију, а камоли две, па да кажемо делимично јаке линије, као што су 18 и 83. Кажем делимично, јер су осакаћене летњим редом вожње, а ни зими нису довољно јаке, нарочито 83.
Могли би са 85 да ураде нешто и продуже је у Земун и на Чукарицу. Таман 85 и 89 пребаце на нови мост.