Nikola '93
Higher intermediate
Linija 69 sluzi da bi se radnici GSP-a prevezli do pogona NBGD.Ista stvar je i sa linijom 38.Tako da zaboravite pomeranje 69-tke,jedino ako i uz pomeranje prolazi pored pogona....
zidar":1aenmxyb je napisao(la):Na nekim potezima takva organizacija nije dovoljna, postoje velika naselja oko Beograda kojima je potrebna linija koja zalazi dublje u Grad, Kaludjerica je jedno od njih.
Zato smo jos prosle godine smislili princip ekspresnih linija koje sve idu do Usca.
Sustina reorganizacije nije u skracivanju ili produzetku pojedinih linija vec u omogucivanju veoma lakog i bezbolnog presedanja.
1111":2v4joca5 je napisao(la):Ма какво Ушће.
1111":2v4joca5 je napisao(la):Зашто би неко из Земун Поља или Батајнице губио директну везу са центром?
1111":2v4joca5 je napisao(la):И зар је преседање на Зеленом венцу и Главној железничкој станици болно? :/
zidar":12bve3e4 je napisao(la):1111":12bve3e4 je napisao(la):Ма какво Ушће.
E to se zove argumentovani stav i doprinosi diskusiji
zidar":12bve3e4 je napisao(la):1111":12bve3e4 je napisao(la):Зашто би неко из Земун Поља или Батајнице губио директну везу са центром?
Zemun Polje i Batajnica ce ionako izgubiti direktnu vezu sa centrom sad kada postoji BG:voz. Sa novim prigradskim terminalom imace barem vezu sa Uscem umesto sa Zemunom.
zidar":12bve3e4 je napisao(la):1111":12bve3e4 je napisao(la):И зар је преседање на Зеленом венцу и Главној железничкој станици болно? :/
Pokusaj sa 511 da presednes na 95
. . .
boca-ica":1fa93c8g je napisao(la):1111 wrote
И зар је преседање на Зеленом венцу и Главној железничкој станици болно?
Jeste bolno i pri samom pogledu na iste
,,Okrtnicu-terminus,, Zeleni venac treba prebaciti sa druge strane mosta
ne gubi se ništa , nažalost Bgd nema snage da odstrani tumor
upravo zbog takve bolne kratkovidosti
boca-ica":3gbkc7k9 je napisao(la):Evo predloga gde bih kompletan Zeleni venac prebacio
Ovako je moguce koristiti oba mosta plus tramvaj pa i vezu ka ,,Gazeli,, i ,,Igli,,
A Staro sajmište ostaje nedirnuto što je jako važno u oba smisla parka a Z, Venac slobodan
od ulaganja gotovo ništa sem prebacivanja ,,pečurki,, i po negde malo proširiti stajališta umesto ružnih kioska
Edit Ne zamerite na ne savršenosti prikaza , nisam ja kao naš ,,zidar,,
MilisaV":2h9l9dz1 je napisao(la):taman posla da se ništa ne gubi.
jedan od najjačih koridora gradskog prevoza je upravo brankov most, gde prolazi najviše linija. samo stanice brankov most i zeleni venac su najopterećenija stajališta u oba smera. kad bi se autobusi skratili-produžili do ušća jednostavno bi došlo do ogromnog presedanja sa linija koje se tu završavaju na linije koje odatle kreću preko mosta.
1111":9002nq0q je napisao(la):Ја се извињавам, али ви нећете да чујете ни за шта друго. Ухватили сте се за то Ушће као пијан плота. Због чега да главни чвор буде код тржног центра? Па зар је шопинг главно човеково својство?
1111":9002nq0q je napisao(la):Нисам најбоље разумео. Због чега не би имали линије до Зеленог венца?
1111":9002nq0q je napisao(la):А покушај ти да преседнеш са 307 на 32. Па зар због тога да гурамо све на Вуков споменик?
1111":9002nq0q je napisao(la):Најбоље место за чвор би било око Прокопа, али за то је потребно да се главна железничка пребаци у прокоп.
Ушће је по мом мишљењу промашај.
MilisaV":9002nq0q je napisao(la):zeleni venac kao okretnica je dobro pozicioniran. nažalost kao i sve druge okretnice devastira ceo kraj.
zato mislim da je bolje rešenje spajanje linija (15 i 53 na primer) nego izmeštanje okretnica.