Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Linija 69 sluzi da bi se radnici GSP-a prevezli do pogona NBGD.Ista stvar je i sa linijom 38.Tako da zaboravite pomeranje 69-tke,jedino ako i uz pomeranje prolazi pored pogona....
 
zidar":1aenmxyb je napisao(la):
Na nekim potezima takva organizacija nije dovoljna, postoje velika naselja oko Beograda kojima je potrebna linija koja zalazi dublje u Grad, Kaludjerica je jedno od njih.

Zato smo jos prosle godine smislili princip ekspresnih linija koje sve idu do Usca.


Sustina reorganizacije nije u skracivanju ili produzetku pojedinih linija vec u omogucivanju veoma lakog i bezbolnog presedanja.

Ма какво Ушће. :rolleyes:

Зашто би неко из Земун Поља или Батајнице губио директну везу са центром?

И зар је преседање на Зеленом венцу и Главној железничкој станици болно? :/
 
1111":2v4joca5 je napisao(la):
Ма какво Ушће. :rolleyes:

E to se zove argumentovani stav i doprinosi diskusiji :rolleyes:

1111":2v4joca5 je napisao(la):
Зашто би неко из Земун Поља или Батајнице губио директну везу са центром?

Zemun Polje i Batajnica ce ionako izgubiti direktnu vezu sa centrom sad kada postoji BG:voz. Sa novim prigradskim terminalom imace barem vezu sa Uscem umesto sa Zemunom.

1111":2v4joca5 je napisao(la):
И зар је преседање на Зеленом венцу и Главној железничкој станици болно? :/


Pokusaj sa 511 da presednes na 95

. . .
 
1111 wrote
И зар је преседање на Зеленом венцу и Главној железничкој станици болно?

Jeste bolno i pri samom pogledu na iste

,,Okrtnicu-terminus,, Zeleni venac treba prebaciti sa druge strane mosta
ne gubi se ništa , nažalost Bgd nema snage da odstrani tumor
upravo zbog takve bolne kratkovidosti
 
zidar":12bve3e4 je napisao(la):
1111":12bve3e4 je napisao(la):
Ма какво Ушће. :rolleyes:

E to se zove argumentovani stav i doprinosi diskusiji :rolleyes:

Ја се извињавам, али ви нећете да чујете ни за шта друго. Ухватили сте се за то Ушће као пијан плота. Због чега да главни чвор буде код тржног центра? Па зар је шопинг главно човеково својство? :rolleyes:

zidar":12bve3e4 je napisao(la):
1111":12bve3e4 je napisao(la):
Зашто би неко из Земун Поља или Батајнице губио директну везу са центром?

Zemun Polje i Batajnica ce ionako izgubiti direktnu vezu sa centrom sad kada postoji BG:voz. Sa novim prigradskim terminalom imace barem vezu sa Uscem umesto sa Zemunom.

Нисам најбоље разумео. Због чега не би имали линије до Зеленог венца?

zidar":12bve3e4 je napisao(la):
1111":12bve3e4 je napisao(la):
И зар је преседање на Зеленом венцу и Главној железничкој станици болно? :/


Pokusaj sa 511 da presednes na 95

. . .

А покушај ти да преседнеш са 307 на 32. Па зар због тога да гурамо све на Вуков споменик?

Најбоље место за чвор би било око Прокопа, али за то је потребно да се главна железничка пребаци у прокоп.

Ушће је по мом мишљењу промашај.
 
boca-ica":1fa93c8g je napisao(la):
1111 wrote
И зар је преседање на Зеленом венцу и Главној железничкој станици болно?

Jeste bolno i pri samom pogledu na iste

,,Okrtnicu-terminus,, Zeleni venac treba prebaciti sa druge strane mosta
ne gubi se ništa , nažalost Bgd nema snage da odstrani tumor
upravo zbog takve bolne kratkovidosti

Како се не губи ништа? Како да се стигне до центра града? Или је на Беобилду ТЦ Ушће постао нови центар града? :rolleyes:
 
@1111
Na starijim stranama teme Zeleni venac
vrlo argumetnovano je objašnjeno :)
 
Може линк?

Да не буде да само зановетам, уз временске карте би можда и било изводљиво, али са оваквом ситуацијом, никако.
 
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1578&p=10
:)

I jos uvek stojim na istom pa evo i ovde prenosim taj crveni krug - okretnicu

boca-ica":3gbkc7k9 je napisao(la):
Evo predloga gde bih kompletan Zeleni venac prebacio



Ovako je moguce koristiti oba mosta plus tramvaj pa i vezu ka ,,Gazeli,, i ,,Igli,,
A Staro sajmište ostaje nedirnuto što je jako važno u oba smisla parka a Z, Venac slobodan
od ulaganja gotovo ništa sem prebacivanja ,,pečurki,, i po negde malo proširiti stajališta umesto ružnih kioska

Edit Ne zamerite na ne savršenosti prikaza , nisam ja kao naš ,,zidar,, :)
 
taman posla da se ništa ne gubi.

jedan od najjačih koridora gradskog prevoza je upravo brankov most, gde prolazi najviše linija. samo stanice brankov most i zeleni venac su najopterećenija stajališta u oba smera. kad bi se autobusi skratili-produžili do ušća jednostavno bi došlo do ogromnog presedanja sa linija koje se tu završavaju na linije koje odatle kreću preko mosta.

zeleni venac kao okretnica je dobro pozicioniran. nažalost kao i sve druge okretnice devastira ceo kraj.


zato mislim da je bolje rešenje spajanje linija (15 i 53 na primer) nego izmeštanje okretnica.
 
Iz-ul putnika iz vozila na Zelenom vencu i stajanje vozila na okretnici nije isto

dovoljno je uporediti frenkvetno stajalište kod sajma koje je samo prolazno a
kada bi se tu uglavila ikakva okrtnica bio bi to crna tačka kao što je i Zeleni venac
 
MilisaV":2h9l9dz1 je napisao(la):
taman posla da se ništa ne gubi.

jedan od najjačih koridora gradskog prevoza je upravo brankov most, gde prolazi najviše linija. samo stanice brankov most i zeleni venac su najopterećenija stajališta u oba smera. kad bi se autobusi skratili-produžili do ušća jednostavno bi došlo do ogromnog presedanja sa linija koje se tu završavaju na linije koje odatle kreću preko mosta.

Јесте. Уколико би 53 и компанија биле измештене на Ушће, имали бисмо сулуду ситуацију у којој би се аутобуси пунили као блесави. Замислите све оне који иду ка Кнеза Милоша, Сајму, Брду, Видиковцу/Цераку/Певцу (јер део њих сигурно долази са НБг-а, па би улазио на почетној) + они који морају да пређу мост јер 704 не вози даље. :rolleyes:

Мени бесмислено, а ви како хоћете.
 
Evo i ja da iznesem svoj predlog za resavanje ovog problema nakon duze pauze. :D
Okretnica Zeleni venac se nece nikad izmestiti dok se ne resi pitanje saobracajnog cvora od Brankove, Terazijskog tunela, Decanke i 29. novembra. Tom trasom idu 16 i 95 i jedva se provlace.
Trebalo bi smisliti privremeno resenje,tj. delimicno rasterecenje terminusa Zeleni venac.
Moj predlog ce obuhvatiti i linije koje nemaju naizgled neke veze sa Zelenjakom.
*Linije 15 i 77 se spajaju u jednu: 15 Zemun (Novi grad)- Zvezdara
*76 trasom bivse 77 saobraca do Zelenjaka i ne ide pored Nacionala, vec tu ulogu preuzima 708 koja se poklapa sa 76 u celosti.
*84 ili 72 se produzava do Studentskog trga (ovde vam dajem prostor da date svoj predlog :) )
*67,71 i 76, kao linije sa slabijim intervalom, okrecu na Brankovom mostu.
*75, 704, 706, 707 ostaju na Zelenjaku.

Eto to je moj predlog, pa vi vecajte. :D
 
Ako postoji dovoljno cesta linija, presedanje nije problem.
 
1111":9002nq0q je napisao(la):
Ја се извињавам, али ви нећете да чујете ни за шта друго. Ухватили сте се за то Ушће као пијан плота. Због чега да главни чвор буде код тржног центра? Па зар је шопинг главно човеково својство? :rolleyes:



Najbolje bi bilo da bude umesto trznog centra. :cool:

Usce je izabrano zbog geografske lokacije a ne zbog sadrzaja.
Do Usca se lako stize sa sremskih pravaca (Batajnica, Surcin) i sa Cukarice (most na Adi) pa cak i sa istoka preko autoputa i Gazele.

A opet od Usca krecu oba pravca ka gradu, preko brankovog i starog savskog mosta, i za dve stanice se stize do Zelenog Venca/trga ili Zeleznicke stanice.


Podsecam da smo Usce osmislili kao Prigradski terminal, za ekspresne prigradske linije, a ne kao zamenu za ceo Zeleni Venac, zelenjak je mnogo kompleksnija prica.

Konkretno 704 i 706 i 707 postale bi ekspresne linije (3-4 stajanja od kraja do kraja) i isle bi do Usca. 15 i 84 bi i dalje stajale na svakoj stanici i isle do Zelenog Venca. Dok ne nadjemo dobro resenje i za zelenjak....

Na Uscu okretnica vec postoji a to je sam blok u kojem su smesteni poslovni centar i trzni centar a vozila mogu komotno da se parkiraju u Milentija Popovica izmedju Tesle i Pupina.

Znaci investicija 0 €.


1111":9002nq0q je napisao(la):
Нисам најбоље разумео. Због чега не би имали линије до Зеленог венца?

Posto se bg:voz pokazao kao brz i pouzdan nacin prevoza Grad ce pokusati da sto veci broj korisnika prigradskih linija prebaci na njega. Sto znaci da ce biti uvedene lokalne feeder linije za punjnje voza a prigradske linije do centra grada bice oslabljene i skracene, najverovatnije do Zemuna.


1111":9002nq0q je napisao(la):
А покушај ти да преседнеш са 307 на 32. Па зар због тога да гурамо све на Вуков споменик?

Od ustanicke do Vuka postoji tramvajska veza, to nije bolno presedanje.
Od Zeleznicke do Zelenog venca nema prevoza vec postoje samo stepenice u Kamenickoj, to je bolno presedanje.

1111":9002nq0q je napisao(la):
Најбоље место за чвор би било око Прокопа, али за то је потребно да се главна железничка пребаци у прокоп.

Ушће је по мом мишљењу промашај.

Pitaj putnike sa 601, 511 ili 309 da li bi pre do Usca, pa bilo kojim busom do Trga za 2 min, ili do Prokopa pa 45 min kroz Kneza Milosa.


MilisaV":9002nq0q je napisao(la):
zeleni venac kao okretnica je dobro pozicioniran. nažalost kao i sve druge okretnice devastira ceo kraj.

zato mislim da je bolje rešenje spajanje linija (15 i 53 na primer) nego izmeštanje okretnica.

Resenje za Zelenjak je verovatno kombinacija nekoliko intervencija:

- Spajanje starih ili projektovanje novih optimalnih linija kroz tunel, 3-4 linije koje ce pokriti glavne pravce u gradu.

- Eventualno zuta traka u tunelu kako bi se povecao kapacitet ili broj gore spomenutih linija.

- Prebacivanje prigradskih linija na Usce

- Linije koje vezuju istok i zapad Beograda a ne prolaze kroz sam centar (npr 74.)

- Jaca veza Cukarice/Rakovice sa NBGD preko novog mosta na Adi


Meni ne smeta sam Zeleni venac kao okretnica, najvise mi smeta sto nam linije u gradu nisu dobro medjusobno vezane to jest sto imamo opterecene okretnice na Zelenjaku i na Trgu koje nisu dobro povezane, peske je predaleko a ni kroz tunel nije jednostavno.

Prolazne linije, da, samo im treba naci prostora u tunelu i uz to smanjiti proj putnika na njima time sto ce se omoguciti alternativni pravci putovanja koji izbegavaju Tunel i Brankov most (74 preko Gazele, Karaburma-NBGD preko Slavije, Nemanjine i starog Savskog mosta rezervisanopg za GSP...)
 
Znam da sam upala u diskusiju, ali ne znam ni gde više da pitam... da li neko zna gde se može žaliti ili predlagati u vezi dodatnih autobusa posle 22h? mislim na gsp, grad a i može ovde na forumu... Kao neko ko se vraća sa posla posle 22h dolazim u situacije da ne mogu da uđem u autobuse jer su puni!

A u vezi teme... Ljudi, mi sa Čukarice nemamo nijednu liniju koja pokriva onaj deo NBeograda od Save do Fontane, tj auto puta do Dunava i to je veliki problem. Zajedno sa ovim prethodnim problemom, ja sam pre neku noć promenila 3 prevoza i još išla peške (a u Trgovačkoj sam, sa silnim linijama) jer sam hvatala bus do Zelenjaka, pa odatle 53 (pošto su intervali 52 i 56 na 20 minuta, a ja bih kući pre ponoći) do BBrda, pa odatle 13 (ničeg drugog nije bilo) do okretnice i onda peške po noći i dosta mračnih kutaka...

Izvinjavam se što sam možda promašila temu, ali iz noći u noć ludim, i više ne znam kome da se obratim!
 
@Luthkica
Dobrodošla :)
sigurno ce ti neko sa brda i odgovoriti
a ako imas neki predlog na pravom si mestu :)
 
Добродошла Лутхкице. :) Поред линије 13 која покрива део од Ушћа до савских блокова, чуди ме да ниси поменула линију 88 која је најбоља веза између Чукарице и Новог Београда, а покрива управо делове који си навела, аутопут, Фонтану и Земунски кеј (Дунав).
 
Razumem lutkice sta hoces da kazes, radio sam i ja u yubc a zivim kod doma zdravlja u Zarkovu i uvek sam se vracao posle 22h kuci. Jedino sto ti mogu da kazem je da sam ja isao do Z. Venca sa bilo cim (mnoge linije idu kroz bulevar Mihajla Pupina ka Z.V) pa na 52, 56. 52 je poslednji u 23h, a 56 ide na 15 tak minuta u tim satima. Mislim da nemas drugog resenja, a na poslednje polaske mozes da se zalis direkciji za javni prevoz, mozes naci njihov mail na internetu...
 
Јаоо, женско...
icon_redface.gif
 
@Luthkica

Zalbe i predlozi salju se Direkciji za Javni Prevoz, oni su jedini odgovorni za trase i redove voznje.


Nisi nam rekla tacno odakle si krenula sa Novog Beograda ali kao sto rece @Aegir linija 88 mi se cini kao najbolja opcija za tebe, vozi direktno od NBGD do Trgovacke a posle 22h ide na svakih 10 min.

Nema potrebe da ides do Zelenjaka i presedas 3 puta, mozes da zaobidjes centar grada preko gazele a 88 je prilicno pouzdana i redovna linija.

Postoje i varijante 18 do Mostara pa presedanje na 37/52/56/58 ili 78/83 do Kneza Milosa pa 37/52/56/58

Red voznje 88:
http://busevi.com/index.php?view=de...a-novi-eleznik&option=com_eventlist&Itemid=26

detaljna mapa gradskog prevoza:
http://www.belgrademaps.com/sr/files/belgrademaps_dnevne_linije_detaljna.pdf
 
Svaki dan koristim linije koje idu do Zelenog Venca i ne vidim nikakav problem u njihovom radu vezan za tu okretnicu. E sad, ako bi dolazilo do izmeštanja celog Z. Venca, što bi bila dobra stvar za taj kraj, onda možemo i da pričamo o ostalom.

Da li se ikad razmišljalo o ekspres liniji za Borču? Recimo pored 95, ne vidim svrhu da i 96 staje "na svakoj banderi" duž "Zrenjaninca".
 
Vrh