Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Oni nemaju podatke o broju ljudi koji izlazi , već samo o broju ljudi koji ulazi , i na osnovu toka dolaze do zaključaka kako im odgovara. Glavna stvar je u tome što veliki broj ljudi ulazi u Mirijevu duž trase linije 25P i što veliki broj ljudi ulazi u 74 kod Omladinskog stadiona , na osnovu čega su oni "zaključili" da je jedno sa drugim povezano.
 
@solecar
Za ovo što ti kažeš im ne treba bus plus, dovoljne su im oči i pola sata čekanja na stanici.
Oni imaju samo podatke o ulascima u vozilo, a ne i o izlascima. Kada se registruje jedna kartica da je ušla, ne može da se zna kada i gde je izašla, osim ako se posle izvesnog vremen ona ponovo ne registruje da je ušla u neko drugo vozilo na drugoj liniji. Onda prosto logički znaš da je ta kartica bila u prvom vozilu do određene tačke a da je onda prešla u drugo vozilo. Vrlo je jednostavno.

Evo ti zadatak: U bus 48 autobus na stanici Taš ušli su Milica, Zorica i Slavica. U bus 31 kod Hrama ušli su Marko, Zorica i Pavle. Ko je od ovih putnika izvršio presedanje i gde?
 
^^Ne koriste licne podatke jer zahvaljujuci primedbi sabica je to izmenjeno ali kao sto kaze belgrey pogledaju da se serijski brojevi kartica koriste tu i tu u odredjeno vreme i dodju do zakljucaka.
 
Za neka kraca produžavanja koje okretnice bi mogleda se koriste (ne spajanje linija) :rolleyes:
 
Za neka kraca produžavanja koje okretnice bi mogleda se koriste (ne spajanje linija) :rolleyes:
 
boca-ica":1o6acitv je napisao(la):
Za neka kraca produžavanja koje okretnice bi mogleda se koriste (ne spajanje linija) :rolleyes:

A koji deo grada je u pitanju i koje linije?
 
Osmislio sam rešenje da se Vojvođanska poveže sa SO NBG i Fontanom. Linija 602, koja ide od Surčina do Bloka 45, manje-više beskorisna dopuna 604-ci i jedina za one koji žive oko SRC Surčin (a njih je malo) može da se produži do Pohorske. Da bi se održao takt od 25 min, zakinuti 2 vozila sa 601, jer će sada 602 biti korisniji. Drugo, deo putnika sa 601 sigurno već odavno koristi BG-voz, pa ne bi trebalo da se oseti posebno ta redukcija. Predaću predlog sutra.
 
Mogao bi i da predložiš da se u tom slučaju linija 89 produži do bloka 45 , umesto što se okreće u bloku 61 , jer ostaje upražnjeno jedno mesto.
 
Nikako ne skidati vozila sa 601, stavise, ovu liniju treba u spicu pojacati sa jos 2 autobusa, jer je na autoputu uvek haos, 601 se dugo ceka i busevi su prepuni, zakidanjem 2 autobusa bi bilo jos gore. Takodje, ne vidim razlog zasto bi iko ko koristi 601 koristio bg voz da dodje do centra grada i da ga ceka 15 min do pola sata, kad za to vreme vec moze da se stigne do Zeleznicke stanice. Takodje, nema nikakve logike da 602 ide do Pohorske, to je pre svega lokalna linija koja sluzi da rastereti krcati 601, i njenim produzenjem bi se izgubio smisao. Ako vec hocete vezu Vojvodjanske sa Opstinom, trazite da se 72 vrati na staru trasu. Takodje, ne vidim poentu zasto bi iko zbog direktne veze sa Opstinom cekao 602 25 minuta, kad vec moze da se dodje sa 65 koji ide svaki cas. Vidi se da vi koji to predlazete ne poznajete protok putnika u ovom kraju, u suprotnom biste se zalagali za pojacanje 601 kao direktne veze Vojvodjanske i centra grada, a ne za skidanje buseva sa jedine pouzdane i jake linije koja ide kroz Vojvodjansku. Dakle, zakljucak, ne dirati apsolutno nista sto se 601 i 602 tice, jedino sto moze da se uradi, da 602 ne bi bio, kako kazete, dopuna 604, je da se usklade redovi voznje na 602 i 604, kao sto je to slucaj sa 704 i 707, tako da bi se dobio stalan interval od 12 minuta sa bloka, uz 5-6 minuta za 601, to je idealno. Da ponovim, linija 601 vapi za sihtasima, od 3 popodne do pola 8 uvece na autoputu je haos, povecava se turaza, pa se i sa 17 buseva na liniji 601 ceka po vise od 10 minuta, smanjenjem broja autobusa linija bi bila potpuno upropascena i nepouzdana.
 
Nemanja vam je dobro rekao,ceo Surcin prosoto vapi za dodatnim vozilima...
Takodje,601 vikendom od 20h uvece ide na 25 minuta,sto je previse za tako jaku liniju...
 
nemanja601":2b7ozdsg je napisao(la):
Nikako ne skidati vozila sa 601, stavise, ovu liniju treba u spicu pojacati sa jos 2 autobusa, jer je na autoputu uvek haos,
. . .
Vidi se da vi koji to predlazete ne poznajete protok putnika u ovom kraju, u suprotnom biste se zalagali za pojacanje 601 kao direktne veze Vojvodjanske i centra grada, a ne za skidanje buseva sa jedine pouzdane i jake linije koja ide kroz Vojvodjansku.

Dobrodosao na forum @nemanja601 :kk:

Napokon imamo predstavnika Surcinskog poteza, na forumu su potezi Batjnica, Banat, 300 i Zeleznik dobro zastupljeni ali vazda su nam falila misljenja i iskustva za zapada.

Imam par pitanja o 601. Linija je glavna veza Surcina sa gradom a em joj nedostaju vozila em trasa preko autoputa koja je tuda projektovana da bi bila pouzdana ume da postane kosmar jer imamo zastoje na samom autoputu.

Da li bi bilo bolje da umesto autoputem 601. ide preko opstine Novi Beograd i Bul. Mihajla Pupina (zuta traka)?
(Tosin bunar-Studentski grad-Opstina ili Tosin bunar-Milutina Milankovica-O brigada-Opstina)

Dobijamo vezu Surcina i Vojvodjanske sa Opstinom i Centrom.

Pojacanje takta 601. mozda moze da se resi racionalizacijom linija 73 i 610. Naime obe linije su i gradske i prigradske, masovno se koriste na potezu Zemun-Blokovi a sa druge strane zalaze daleko u predgradje i umeju da zbog toga (izmedju ostalog) totalno ispadnu iz takta.

Trebalo bi
- skratiti 73 na Zemun (Gornji grad)-Blok 45 i prebaciti visak vozila na 706 i 601
- skratiti 610 na Jakovo-Blok 44/70 i prebaciti visak vozila na 601

Time 73 i 610 postaju pozdanije, 706 i 601 se pojacavaju, Surcin i dalje ima direktnu vezu sa blokovima, a prebacivanjem 601 na Bul. Mihajla Pupina ima direktnu vezu sa Opstinom NBGD (danas 610 za to sluzi).
Za Zemun mora da se preseda ali kod opstine je to ipak prilicno bezbolno.


Jedno pitanje za @nemanja601,

na radionici pre godinu dana zakljucili smo da bi trebalo napraviti ekspresne prigradske linije od velikih naselja do Usca sa minimalnim brojem stanica. (namerno ne idemo da Zelenog venca jer je tamo vec haos koji treba da se sredi i da ne bi dodatno opteretili Brankov most, a od Usca do grada uvek ce postojati jak autobuski saobracaj za bezbolno presedanje.)

U slucaju Surcina to bi bila recimo ekspresna 601 sa stanicama Surcin centar (i mozda jos poneka u naselju) - Ledine - Tosin bunar - Opstina NBGD - Usce.

Pitanje je konkretno da li tebi licno vise odgovara da 601 okrece kod Zeleznicke stanice ili na Uscu?
 
Лоша би била идеја скраћивање 706 до Ушћа, треба имати у виду да ова линија опслужује и грађане који користе 702 и 703 за долазак до центра и у том случају би некоме требало 3 преседања за долазак у центар, а како ове линије иду на 45 мин нема шансе да би се могао ускладити повратак из града (ко мисли да може нека погледа ред вожње за ове аутобусе и покуша испланирати повратак са два или више преседања). Ово би неминовно довело до повећања броја аутомобила а аутомобили су ти који праве гужву.
Критична је размена путника испред мека у Бранковој, а када би се скратила линија до Ушћа онда би овде били повремени колапси. Сада, имајући у виду да 706 не стаје на Бранковом мосту ни испред мека већ само скрене леву практично не учествује у стварању овог уског грла.
 
nemanja601":1v49k2cm je napisao(la):
Nikako ne skidati vozila sa 601, stavise, ovu liniju treba u spicu pojacati sa jos 2 autobusa, jer je na autoputu uvek haos, 601 se dugo ceka i busevi su prepuni, zakidanjem 2 autobusa bi bilo jos gore. Takodje, ne vidim razlog zasto bi iko ko koristi 601 koristio bg voz da dodje do centra grada i da ga ceka 15 min do pola sata, kad za to vreme vec moze da se stigne do Zeleznicke stanice. Takodje, nema nikakve logike da 602 ide do Pohorske, to je pre svega lokalna linija koja sluzi da rastereti krcati 601, i njenim produzenjem bi se izgubio smisao. Ako vec hocete vezu Vojvodjanske sa Opstinom, trazite da se 72 vrati na staru trasu. Takodje, ne vidim poentu zasto bi iko zbog direktne veze sa Opstinom cekao 602 25 minuta, kad vec moze da se dodje sa 65 koji ide svaki cas. Vidi se da vi koji to predlazete ne poznajete protok putnika u ovom kraju, u suprotnom biste se zalagali za pojacanje 601 kao direktne veze Vojvodjanske i centra grada, a ne za skidanje buseva sa jedine pouzdane i jake linije koja ide kroz Vojvodjansku. Dakle, zakljucak, ne dirati apsolutno nista sto se 601 i 602 tice, jedino sto moze da se uradi, da 602 ne bi bio, kako kazete, dopuna 604, je da se usklade redovi voznje na 602 i 604, kao sto je to slucaj sa 704 i 707, tako da bi se dobio stalan interval od 12 minuta sa bloka, uz 5-6 minuta za 601, to je idealno. Da ponovim, linija 601 vapi za sihtasima, od 3 popodne do pola 8 uvece na autoputu je haos, povecava se turaza, pa se i sa 17 buseva na liniji 601 ceka po vise od 10 minuta, smanjenjem broja autobusa linija bi bila potpuno upropascena i nepouzdana.

Baš zbog te gužve na autoputu i haosa, imate na raspolaganju BG-voz. U tome i jeste stvar. Baš kad je špica možete ga koristiti i za 10 minuta preseći put kojim kroz grad prolazite 30-40. Ništa ne može biti brže i jeftinije od voza na potezu Tošin bunar - Autokomanda Vuk - Pančevac. To što se 601 vuče preko autoputa i usporava vožnju je ekološki i finansijski problem, kao i maltretiranje putnika. Više autobusa po tvojoj priči samo pogoršava saobraćajnu sliku i meni je to argument više da se ljudi motivišu da ne koriste 601 ako presedaju posle na tramvaj ili 17/18, već da on služi onima koji žele u centar grada.

Stoga je zidar u pravu kada spominje mogućnost menjanja trase i korišćenja žutih traka. Razume se, ne mora da staje na svakom ćošku.
 
Hvala na dobrodoslici zidar! Prvo da odgovorim na pitanje- meni, a i verovatno svima vise odgovara da 601 ide sa Zeleznicke, kako ne bismo morali da presedamo- 16 i 75 na primer jesu dobre opcije, ali mislim da niko ne bi menjao direktnu vezu sa centrom, bez presedanja, za koriscenje dva ili vise autobusa, koliko god cesto isli, jer Opstina ipak nije pocetna stanica ni jednoj od tih jakih linija pa bi se stvarale ogromne guzve. Podseticu samo kako je bilo kad se 601 okretao u centru Surcina, a linije ka ostalim surcinskim naseljima isle samo do Surcina, pa je 601 bio jedina veza sa gradom- bio je haos, i iako je autobus isao na 4 minuta, redovno su se propustala po 3-4 jer vec posle par stanica nije moglo da se udje. Ista situacija bi se desila kada bi putnici koje kupi 601 morali da presedaju kod Opstine.Jedino bi se mozda mogla promeniti trasa kojom linija stize do Zeleznicke, zute trake su tu svakako prednost koju autoput nema. Sto se tice tih ekspresnih linija do Usca, to nije dobra ideja po mom misljenju, jer bi u tom slucaju stanovnici Surcina, Batajnice i svih ostalih naselja sa novobeogradske strane izgubili vezu sa centrom na koju su navikli, a sa druge strane, ljudi iz na primer Kaludjerice ili Sremcice bi dobili vezu ne samo sa strogim centrom, nego i sa Novim Beogradom, koju nisu nikad ni imali, tako da bi jedni dobili vise, drugi manje. Beograd ipak ima "samo" 1,7 miliona ljudi, pa zbog toga i nije problem da pojedine prigradske linije idu u centar, jedino treba obezbediti bolji protok saobracaja i sve bi bilo u redu.
Sto se tice pojacanja 601 i 706, mislim da je to dobra ideja, a time da se nadovezem na Matejinu poruku- zbog bg voza, i 73 i 706 su redukovane, i time su Batajnicani mnogo izgubili, 706 je vec na Zelenjaku krcata, jer mnogima koji idu od Zelenjaka preko Zemuna bg voz nije ni od kakve koristi. Kad vec pominjem bg voz, slicno je i sa 601, lepo je sto postoji veza sa bg vozom, ali po toj logici da se treba oslanjati na bg vozbi onda trebalo redukovati sve linije koje prolaze pored stanica koje koristi.
Da se vratim na pricu o 601- linija ide autoputem bas zato jer joj je to najbrzi nacin da dodje od Tosinog bunara do Zeleznicke, cak, dolazi dosta brzo jer je na 601 turaza 104 minuta, a van spica, kad nema guzve, autobus vec za 37-38 minuta stize od jedne okretnice do druge, uz odmor vozaca od 5-6 minuta, turaza bi mogla da se smanji sa 104 na recimo 95 minuta, tako da bi sa postojecih 17 autobusa linija isla na 5-6 minuta, u sihti ubaciti jos 2-3 vozila i ne bi bilo problema. Takodje, vikendom je haos, posle 19 sati 601 ide na 26 minuta, sto je zaista haoticno, ne znam ni za jednu drugu liniju da je jaka radnim danom, a da je vikendom tako upropascena- ranije je subotom islo 10 vozila, onda je jedno vozilo skinuto, za vreme radova u Bulevaru zbog 6A, i taj jedan autobus nikad nije vracen.
Uglavnom, mislim da svima vise odgovara direktna veza sa centrom grada nego presedanje, pogotovo sto se tu ne radi o liniji koja ide na 20 i vise minuta, vec je jaka linija i ona odavno nema svrhu da samo Surcince poveze sa gradom, vec se na nju oslanja cela Bezanija, studenti koji idu/vracaju se kucama sa autobuske i zeleznicke stanice, i slicno.
Konkretno, mislim da nije potrebna veza 601 sa Opstinom Novi Beograd, za to vec imamo 65 ako je nekom potrebno, mnogo je bitnije povezati Surcin i centar na efikasniji nacin, a kako bi svi iz opstine Surcin imali bolji prevoz, moj predlog je sledeci-
601- Glavna zeleznicka stanica- Surcin, preko autoputa kao do sad da bi se odrzala veza sa sava centrom, ili preko Milutina Milankovica i Antifasicticke borbe, kao 74, radnim danom na 5-6 minuta, subotom na 9, nedeljom na 11
602 i 604 da polaze sa Bloka 45 kao do sad, ali da se usklade polasci
603 i 605 produziti do okretnice 75 na Bezanijskoj kosi, da na 603 rade 4 vozila celodnevno, tako da i 603 i 605 idu na po 24 minuta, tako da polasci mogu da se sinhronizuju na 12 minuta
610 bih ostavio kao sada, jer je upravo ona dobra veza sa Opstinom Novi Beograd, a i njenim skracivanjem bi morala da se pojaca 73, sto je moguce samo ako se skrati do Gornjeg grada, ali to nas opet uvodi u nove probleme
Takodje, iskoristicu priliku da, kad smo vec kod 601, pomenem i nenormalno lose stanje u nocnom saobracaju na ovoj liniji, zidar je verovatno upucen, jer je pravio mape, uglavnom, 601N jedini ne ide u svim polascima iz centra grada, pa moramo da presedamo u drugom polasku i da placamo duplu kartu, a u prvom polasku bus ide samo 15 minuta posle poslednjeg, sa Zeleznicke, pa je opet prazan, a i nebulozno je da i 601N i 603N idu preko Dobanovaca, a sve je to jako lose.
Moj predlog je da 601N ide na relaciji Trg- Opstina- Surcin- Becmen- Jakovo, na primer, u 00.00 i 01.55, tako da bus ide u prvom krugu preko Zeleznicke, a u drugom kao 68N, 75N... preko Brankovog mosta i Bulevara Mihajla Pupina i da u tom drugom krugu svraca i do centra Dobanovaca,a 603N da ide u 00.55 i 02.45, tako da u ne ide samo autoputem, a posto znam da Nikoli ne odgovara da ide kroz Surcin i Bezaniju u oba smera, mogao bi da ide u prvom krugu ka Ugrinovcima preko Surcina, u povratku na Trg autoputem, a isto tako i u drugom krugu, ili obrnuto- ka Ugrinovcima autoputem, ka Trgu preko Surcina. Tako bi Surcin imao 4 nocna polaska sa Trga, Dobanovci 3, a Jakovo i Becmen po dva, nije najbolje resenje, ali je bolje od postojeceg, jer se na 601N od 1991 godine nista nije menjalo. To hitno treba srediti, jer 601N i 603N opsluzuju preko 50 000 stanovnika Surcina i okoline, a pojedina naselja sa manje od 10 000 ljudi imaju bolji i cesci nocni prevoz.
Drugi predlog za to je sledeci-
601N- Trg- Surcin- Becmen- Jakovo, u 00.00, 01.00, 02.00, 02.55 do Surcina ili 00.30, 01.30, 02.30
603N- Trg- Altina- Autoput- Dobanovci- Ugrinovci- u 00.30, 01.30, 02.30
Tako bi sva naselja dobila bolji nocni prevoz, a to zahteva samo minimalne korekcije, i na taj nacin bi svi bili zadovoljni.
Izvinjavam se na predugackoj poruci:)
 
Na stanici Sava centar , na autoputu , primećena nova tabla na kojoj piše da tu stoji i linija 94. Da li to znači da će linija 94 da menja trasu?
 
orion":3oc304te je napisao(la):
Лоша би била идеја скраћивање 706 до Ушћа, треба имати у виду да ова линија опслужује и грађане који користе 702 и 703 за долазак до центра и у том случају би некоме требало 3 преседања за долазак у центар

Lokalne prigradske linije isle bi do cvorova (Zemun, Blok 45, Trosarina...) odakle dalje idu gradski autobusi. Znaci opet samo jedno presedanje do centra.


nemanja601":3oc304te je napisao(la):
meni, a i verovatno svima vise odgovara da 601 ide sa Zeleznicke, kako ne bismo morali da presedamo

Vecina ljudi sa poteza Ledine-Surcin koje sam do sada pitao da li im vise odgovara okretnica na Zeleznickoj ili na Uscu odabrala je Usce.

Obrazlozenje je bilo da ionako niko ne ide samo do zeleznicke stanice vec do centra ili ka Slaviji a da je mnogo lakse presesti na Uscu na bilo koji autobus (ima 5 linija) do Zelenjaka ili Trga (kroz tunel) nego verati se peske kroz Balkansku ili Kamenicku.

Za pravac ka Slaviji ostaje sve isto jer isti ti autobusi (78, 83) i pola tramvaja (7. i 9.) staju i na Uscu.

Ali sto ljudi, sto cudi, zato treba sto vise pitati :)

nemanja601":3oc304te je napisao(la):
Sto se tice tih ekspresnih linija do Usca, to nije dobra ideja po mom misljenju, jer bi u tom slucaju stanovnici Surcina, Batajnice i svih ostalih naselja sa novobeogradske strane izgubili vezu sa centrom na koju su navikli, a sa druge strane, ljudi iz na primer Kaludjerice ili Sremcice bi dobili vezu ne samo sa strogim centrom, nego i sa Novim Beogradom, koju nisu nikad ni imali, tako da bi jedni dobili vise, drugi manje.

Ekspresne linije su deo celokupne reorganizacije prevoza u Beogradu. Poenta je da se omoguci laksa veza izmedju prigradskih naselja sa suprotnih krajeva grada tipa Kaludjerica-Batajnica time sto ce sve linije imati terminus na istoj lokaciji.
Usce je za to najpogodnije jer moze da se pridje sa svih 5 strana.

Batajnica i Zemun polje bi bili malo osteceni jer bi morali da presedaju na Uscu ali zato bi dobili zaista ekspresnu liniju sa samo 3 usputne stanice, nesto kao medjugradski autobusi, + mogucnost presedanja na sve ostale ekspres linije.
A kao sto rekoh sa Usca ce u svakom slucaju veza do centra uvek biti jaka.
 
Sto se dela Surcin- Ledine tice, tu vec imamo 71, 72, 75 koji idu pored Usca, tako da ko god zeli tamo moze da stigne ovim linijama, tako da i nije neka potreba da i 601 ide tuda. Sa Zeleznicke je dobra veza sa ostalim delovima grada, tako da ne bih tu za sada nista menjao. Moja ideja je da svaki potez ima jednu liniju sa jacim taktom ka centru grada, i ostale koje dolaze do perifernih terminusa gradskih linija, plus ove gradsko- prigradske tipa 610, s tim sto bi na presedackim mestima linija na koju se preseda morala da ima jak takt, a ne kao sada na primer sa 603 i 605 gde se dolazi do okretnice 71 koja ide na 12-18 minuta, pa su svi opet upuceni na 601. Ako bi se ostvarila ideja koju sam na drugim forumima procitao, o sklanjanju 67 i 68 sa Zelenog venca, tj, o povezivanju 67 i 68 sa 35 i 32 na primer, onda bi i 601 mogao da stane na Zeleni venac, mada i ovako je sasvim u redu linija, ne bih tu nista dirao, sem nekih izmena koje sam vec naveo u prethodnoj poruci. Takodje, zbog veze sa 17,18,88 sadasnja trasa 601 je u redu, a i dosta putnika bas kod Sava centra udje u 601 da bi stigli do centra grada. Mislim da je prebacivanjem 72 na Bezanijsku kosu Bezanija dosta izgubila, i taj deo je sada upucen samo na 71 i 601, tako da bi trebalo razmisljati o pojacanju ovih linija, a mozda, samo mozda, i o spajanju u jednu liniju- Zeleni Venac- Surcin, sa 23 vozila na liniji (17 sa 601 i 6 sa 71) koja bi isla na 4-5 minuta, u tom slucaju bih i 603 i 605 produzio do Kose, a terminus Ledine bi bio ukinut.
Da se nadovezem i na ovo o ekspres linijama, ne podrzavam to, jer kao sto sam vec naveo, opet cemo imati presedanja, a sa druge strane, ne vidim neku potrebu za presedanjem na istoj okretnici iz na primer Sremcice za Batajnicu, jako je mali broj ljudi koji idu iz prigradskog naselja na jednom kraju grada u naselje na drugom kraju, tako da bi protok putnika na tim linijama bio kao i do sada, ili bi se jos i povecao, sto bi opet dovelo do velikih guzvi, jer ljudi ne bi imali vezu na koju su vec navikli.
 
solecar":1596hc4z je napisao(la):
Na stanici Sava centar , na autoputu , primećena nova tabla na kojoj piše da tu stoji i linija 94. Da li to znači da će linija 94 da menja trasu?

Pozdrav,takodje sam primetio,mada vise verujem u gresku nego u ponovno vracanje na staru trasu. Na novoj trasi vozila idu poluprazna i cesce nego ranije (mozda zbog kraceg puta),tako da podrzavam vracanje na SC. Mislim da je tabla odstampana prema staroj,a da se nije vodilo racuna o azuriranju. Ima jos gresaka na stajalistima pr. novi park terazije(zel st nbg) na nbg pise da 94 ide ka blokovima,a ne ka miljakovcu.
 
o sklanjanju 67 i 68 sa Zelenog venca, tj, o povezivanju 67 i 68 sa 35 i 32 na primer: podrzavam,mada mislim da DJP cvrsto drzi stav da ostanu takve kakve su trenutno. Verujem da bi bile korisnije spojene,a rasterecenje terminusa trg najbolje od svega.
 
Analiza očitavanja urađena za mart 2012. pokazala je da je naveći broj očitavanja na liniji "50", koja saobraća od Ustaničke do Banovog brda, zatim na "78" čije su okretnice Zemun Novi grad i Banjica, pa "23" koja vozi od Karaburme do Vidikovca, sledeća je "37" od Železničke stanice na Pančevačkom mostu do Kneževca. Overa nije strana ni putnicima "95", "12", "25P", "18", "7" i "9". Najmanje očitanih kartica bilo je na linijama "107" od Padinske skele do Dunavca, "504" Miljakovac 3 - Resnik, "700", "705", "602", "709", "606", "69", "110" i "38".
Sta kazete,koja su ocekivanja u narednom periodu? Da li ce,napokon,da se pojaca linija 50 sto dosta ljudi vec ceka (opsluzuje veci broj naselja) i da li ce uciniti nesto po pitanju linija koje se ne koriste? Izgleda jedino 25P se gleda... :)
 
Gledaju se jedino naselja Mirijevo i Bežanijska kosa , jer šta god oni da traže , to i dobiju.
 
@solecar,nisu bas sve dobili ,jos samo metro da im srede :cool:

Joj linija 50,njoj nema spasa,to najbolje znam jer ulazim na pocetnoj na ustanickoj oko 6:20 kad nas ima skoro 200 na stanici... a popodne oko 3,pola 4 zaboravi da ce doci na stanicu kod kasarne vec se spremi za biatlon ako zelis na ustanicku, prvo 18 pa 20 ili 29... u to vreme 50ice nema po pola sata ne znam zasto ali to mi se 3 puta desilo u to vreme...
 
Bežanijska kosa već ima funkcionalan metro , BG: voz , koji staje kod Tošinog bunara. :p

Linija 50 se sigurno čeka toliko dugo zbog gužvi u saobraćaju na potezu od Banovog brda do Trošarine , jer ponekad zna da po 15 - ak minuta ide od pijace na Banjici do stanice na Trošarini. A i sama linija opslužuje 10 - ak naselja direktno i otprilike isto toliko indirektno (linije sa poteza 300).
 
Пожалио сам се Николети на ГСП форуму у вези неправилности реда вожње линије 303

Шоми303 je napisao:
Морам да се пожалим да ГСП на линији 303 дневно не обави минимум 1 полазак или га обави за закашњењем од 10 до 20 минута. То се најчешће дешава у шпицу када 303 иде на 30 минута. Људи се сваког дана жале диспечеру ( тако се ваљда зове ), али без резултата. Увек на Устаничкој стоји једна 50-ица која се може преусмерити на 303, а из погона "Космај" послати једно возило да замени ту 50-ицу.

Николета:
На основу наведене примедбе, извршена је анализа одвијања саобраћаја на линији 303 у првој половини месеца априла.

На линији 303 према важећем реду вожње за радни дан раде три возила у периоду вршног оптерећења, док у периоду ванвршног оптерећења раде два возила. Интервал слеђења износи 30/45 минута.

У периоду појачаног праћења линије извршено је укупно 14 промена возила:

· у седам случајева када је дошло до квара возила извршена је замена резервним возилом, при чему није било губитака времена и полазак је остварен на време, у складу са важећим редом вожње;
· у два случаје је због квара приликом замене возила дошло до кашњења (време првог кашњења је 10 минута, а време другог кашњења 15 минута);
· у три случаје дошло је до квара возила на линији услед чега возила нису завршила започету вожњу, односно полуобрт, те је извршена интервенција теренске радионице и поправка возила од стране мајстора, због чега наредни полазак није био остварен;
· у једном случају возило је упућено за гаражу када на терминусу Устаничка није било резервно возило на располагању (упућено је на другу линију) - полазак није остварен и
· у једном случају је возило упућено за гаражу због допуне горива, у том моменту није било резервног возила на терминусу Устаничка и полазак није остварен.

На терминусу „Устаничка“ планом је предвиђено резервно возило за тај потез и теренски мајстор, како би се кварови возила отклањали у најкраћем могућем времену, односно возило заменило уколико поправка није могућа. Међутим, дешавају се ситуације када теренски мајстор буде упућен на другу интервенцију ван терминуса или да нема резервног возила које би могло бити упућено на линију 303, из разлога што исто буде упућено на другу линију.

У наредном периоду биће извршено циљано праћење рада линије 303 и уколико се покажу неправилности у раду линије, биће предузете адекватне мере да се неправилности и отклоне заменом возила и другим мерама.

Морам да похвалим ГСП, многе ствари су се промениле на боље :kk:
 
Zahvaljujuci Nikoleti.Nikoleta im lepo to dostavi i oni moraju probleme da otkloni
 
Vrh